Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16  (Lest 356709 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1230 på: Desember 02, 2010, 14:55:39 »
Hauger hadde vært perfekt til å gjøre ryddejobben sentralt, ikke er han dårlig med ballen i beina heller
 

LEO

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1231 på: Desember 02, 2010, 17:23:24 »
Jeg føler vi fortsatt mangler SPISSEN,  Beechio er ikke den.  Men hvis Grayson greier å gi Beechio en annen rolle som lykkes da er det ok.

Men de to spissene vi har  hentet inn må nå få prøve seg slik at vi kan hente inn noe nytt i januar hvis det trengs.

Jeg liker Beechio men Grayson må finne riktig posisjon for ham.  Forest skal ikke få kjøpe ham da de konkurerer om opprykk.

Norwich hentet inn en god midtbane spiller fra Arsenal.  Var det ham vi skulle ha hentet for å nå play play off ?

Vi skulle hentet Annan fra Rosenborg da hadde vi hatt mange "clean shit".
 

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1232 på: Desember 02, 2010, 17:27:42 »
Gwyn Williams mener Annan er for dyr, så da blir det nok vanskelig! Mulig det kan endre på seg om en selger Becchio
 

dansale

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1233 på: Desember 02, 2010, 17:44:05 »
Jeg mener å huske at det var snakk om at Annan hadde en pris på 50,000,000 kr "etter VM" så jeg er redd vi må selge eit par andre spillere for å få råd til han
Forza Leeds!

Tarald72

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1234 på: Desember 02, 2010, 19:17:53 »
Tviler for øvrig på at Annan har lyst til å spille for en klubb som for øyeblikket ligger på nest øverste nivå i England.......
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1235 på: Desember 02, 2010, 19:23:51 »
Tviler for øvrig på at Annan har lyst til å spille for en klubb som for øyeblikket ligger på nest øverste nivå i England.......

Det tviler jeg og sterkt på, men jeg drømmer fortsatt! :D

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1236 på: Desember 02, 2010, 23:49:31 »
Jeg er 100% enig. Brann er i mine øyne en klubb som vi burde ha utnyttet ved tanke på deres skakkjørte økonomi, Hva med en Huseklepp? Han holder standar langt over Tippeliga nivå og jeg er sikker på at han hadde spasert rett inn på førstelaget til Leeds.
B-H Riise han blir nektet spilletid I Fullham presterer godt på Landslaget. I mine øyner er det mange som kommer høyere opp på listen enn Steffen Iversen, mener å huske at han tente i mellom 2-2,5 mill i året i RBK det beløpet bør iallefall deles på 10 og trekke i fra halvparten før jeg ser gevinsten av å hente han til Leeds

2-2,5 mill???

sjekk denne du
http://skattelister.no/skatt/profil/steffen-iversen-32240178/

og hva BHR angår så har vel også henning hauger, tom høgli og espen ruud og denslags spillere prestert under drillo ::)


Driver ikke Ivers med no eiendomsgreier? Det kan jo ha en del og si i denne sammenheng...

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1237 på: Desember 03, 2010, 08:21:42 »
Huseklepp hadde vært fantastisk! Annan vil nok ikke til Leeds
Pontus ❤

fjellhaugen

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1238 på: Desember 03, 2010, 11:15:18 »
Jeg er 100% enig. Brann er i mine øyne en klubb som vi burde ha utnyttet ved tanke på deres skakkjørte økonomi, Hva med en Huseklepp? Han holder standar langt over Tippeliga nivå og jeg er sikker på at han hadde spasert rett inn på førstelaget til Leeds.
B-H Riise han blir nektet spilletid I Fullham presterer godt på Landslaget. I mine øyner er det mange som kommer høyere opp på listen enn Steffen Iversen, mener å huske at han tente i mellom 2-2,5 mill i året i RBK det beløpet bør iallefall deles på 10 og trekke i fra halvparten før jeg ser gevinsten av å hente han til Leeds

2-2,5 mill???

sjekk denne du
http://skattelister.no/skatt/profil/steffen-iversen-32240178/

og hva BHR angår så har vel også henning hauger, tom høgli og espen ruud og denslags spillere prestert under drillo ::)


Driver ikke Ivers med no eiendomsgreier? Det kan jo ha en del og si i denne sammenheng...

kan hende det, men han er hvertfall den best betalte spilleren i RBK, så jeg tror nok han har til salt i grøten uansett ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Andersen

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1239 på: Desember 05, 2010, 07:57:50 »
Det som er positivt med Beccio , er at han vil bli i klubben , og at han i følge ham selv ikke kan vente med å skrive under på en ny kontrakt med klubben! Men så er det dette med penger da , og eventuellt hvor mye han vil ha mere i lønn , hvis han signer en ny kontrakt. :-[. LEEDS4EVER

dansale

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1240 på: Desember 07, 2010, 22:49:09 »
Det som er positivt med Beccio , er at han vil bli i klubben , og at han i følge ham selv ikke kan vente med å skrive under på en ny kontrakt med klubben! Men så er det dette med penger da , og eventuellt hvor mye han vil ha mere i lønn , hvis han signer en ny kontrakt. :-[. LEEDS4EVER

Jeg har enda denne http://www.youtube.com/watch?v=JxalgtYsm5Y friskt i minne  :-[ så jeg holder ikke pusten til kontrakten er bekreftet inne på Leeds sine sider
Forza Leeds!

dansale

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1241 på: Desember 09, 2010, 13:43:36 »
2 Rykter: Bradley Johnson is off to Bolton in a swap for Andy O'brien.

Rumour has it in scotland that Celtic have put a 4 million offer in for Snodgrass and he wants to go!
Forza Leeds!

Bites Yer Legs

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1242 på: Desember 09, 2010, 13:49:08 »
Det som er positivt med Beccio , er at han vil bli i klubben , og at han i følge ham selv ikke kan vente med å skrive under på en ny kontrakt med klubben! Men så er det dette med penger da , og eventuellt hvor mye han vil ha mere i lønn , hvis han signer en ny kontrakt. :-[. LEEDS4EVER

Jeg har enda denne http://www.youtube.com/watch?v=JxalgtYsm5Y friskt i minne  :-[ så jeg holder ikke pusten til kontrakten er bekreftet inne på Leeds sine sider

 ???  Han ble jo i 2,5 år etter denne fantastiske uttalelsen!! Søkt!!
« Siste redigering: Desember 09, 2010, 13:52:32 av Bites Yer Legs »
KEEP FIGHTING!!

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1243 på: Desember 09, 2010, 20:04:03 »
http://www.leedsunited-mad.co.uk/news/tmnw/blackpool_to_make_bid_for_obrien_607071/index.shtml
Ikke bra om O`Brien forlater oss......

Blackpool may hijack Leeds' bid to take Bolton defender Andy O'Brien on a season long loan.
O'Brien, 31, has a year left on his current contract at the Reebok and wants to move in order to gain first team football - and Blackpool boss Ian Holloway is planning a move for the centre-back.

Holloway finally kicked off his summer recruitment drive on Wednesday after signing Craig Cathcart, Ludovic Sylvestre, Malaury Martin and Elliot Grandin.

He wants to sign an additional six players before the end of the transfer window and sees O'Brien as the man to add some Premier League experience to his side.

And although Leeds are still favourites to sign O'Brien, Holloway hopes the lure of the Premier League could lure the defender to Bloomfield Road.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

kalle_92

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1244 på: Desember 09, 2010, 21:32:41 »
ay ay ay. En premier league-klubb kan vel bli vanskelig å konkurere med, selv om det er Blackpool?
hmm... Håper O'Brien blir, men har mine tvil om det stemmer at Ian ønsker å ha med O'Brien på førstelaget sitt...

dansale

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1245 på: Desember 09, 2010, 22:28:11 »
Det som er positivt med Beccio , er at han vil bli i klubben , og at han i følge ham selv ikke kan vente med å skrive under på en ny kontrakt med klubben! Men så er det dette med penger da , og eventuellt hvor mye han vil ha mere i lønn , hvis han signer en ny kontrakt. :-[. LEEDS4EVER

Jeg har enda denne http://www.youtube.com/watch?v=JxalgtYsm5Y friskt i minne  :-[ så jeg holder ikke pusten til kontrakten er bekreftet inne på Leeds sine sider

 ???  Han ble jo i 2,5 år etter denne fantastiske uttalelsen!! Søkt!!

Var ikke dette rett etter vi slo man utd 4 Jan 2010 ? godt mulig jeg tar feil
Forza Leeds!

dansale

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1246 på: Desember 09, 2010, 22:31:28 »
In:
O'Brien (Permanent (swap or £200,000) or season long loan with him signing on a free at end)
McCartney (season long loan and signed if we go up)
DM (Hoping its Smithy)
Woodgate (Fitness loan. If we don't get O'Brien)
out:
Bradley Johnson (swap or £200,000) (Unprofessional behaviour towards the club and staff after releasing that statement in evening post tonight so he's now certainly off)
Neil kilkenny (can't agree contract)(maybe a swap for Smith)

Alan Smith is a great player for this league so he would be worth signing same with Woodgate. Smith never wanted to leave and he is a good player so stop slating him as he was one of our best academy products and is Leeds through and through.

med smith og woody så kan det begynne å lukte kampen om opprykk
Forza Leeds!

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1247 på: Desember 09, 2010, 23:00:21 »
Det som er positivt med Beccio , er at han vil bli i klubben , og at han i følge ham selv ikke kan vente med å skrive under på en ny kontrakt med klubben! Men så er det dette med penger da , og eventuellt hvor mye han vil ha mere i lønn , hvis han signer en ny kontrakt. :-[. LEEDS4EVER

Jeg har enda denne http://www.youtube.com/watch?v=JxalgtYsm5Y friskt i minne  :-[ så jeg holder ikke pusten til kontrakten er bekreftet inne på Leeds sine sider

 ???  Han ble jo i 2,5 år etter denne fantastiske uttalelsen!! Søkt!!

Var ikke dette rett etter vi slo man utd 4 Jan 2010 ? godt mulig jeg tar feil

3.januar...................3.januar 2010!!!



Nei, du tar feil. Dette var vel rundt 2,5 år før han forsvant. Et intervju etter en kamp i 2008.  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leechap

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1248 på: Desember 13, 2010, 20:50:30 »
Reservekamp i kveld: Leeds United 4 - Newcastle 1.
Scoringer ved Watt, Paynther, Bromby og Somma.

Prøvespill: Zak Thompson - Everton? Høyre back.
Jason Morrison - Godset/Jamaica? Sentral midtbane.
 

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1249 på: Desember 13, 2010, 21:41:53 »
Reservekamp i kveld: Leeds United 4 - Newcastle 1.
Scoringer ved Watt, Paynther, Bromby og Somma.

Prøvespill: Zak Thompson - Everton? Høyre back.
Jason Morrison - Godset/Jamaica? Sentral midtbane.
 

Imponerende resultat borte mot Newcastle, dog vi stilte med et meget bra lag. Vet det er noen Godset-fans her inne. Hvordan kunne Morrison fungert som defansivt anker i Leeds?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1250 på: Desember 13, 2010, 21:49:04 »
Alan Smith og Woodgate er nok bare en drøm!
Pontus ❤

Superfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1251 på: Desember 13, 2010, 22:25:09 »
Alan Smith og Woodgate er nok bare en drøm!

Woodgate??? Med 3 (tre!!) kamper for Spurs i sesongen 2009/10 og 0 kamper hittil i denne sesongen tror jeg vel egentlig han har fint lite å bidra med.

Per-Stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1252 på: Desember 13, 2010, 23:04:33 »
Jason Morrison - Godset/Jamaica

Wow! Dette har eg drøymt om! Korleis var det med reglane for opphaldstilltatelse i England? Hadde ikkje Morrison for få landskampar eller korleis var no dette igjen?

Eg har latt meg imponere av Morrison og trur han kan ha ei fin framtid i Leeds :D

Trond90

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1253 på: Desember 13, 2010, 23:47:52 »
Håper vi henter Pratley fra Swansea, han kan kanskje være den "sjefen" vi leter etter? Kontrakten hans går ut i sommer, vet at Nottingham Forrest ville ha ham i sommer. Ellers så hadde Smith vært konge.. men har ikke troa på det kommer til og skje!

MOT!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leechap

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1255 på: Desember 14, 2010, 08:49:01 »
Allerede i mars 2010 var Grayson og en rekke andre managere på banen da Jason Morrison og Rafe Wolfe - begge internasjonal for Jamaica, ønsket å skifte beite. Kontraktene med Ferencsvaros i Ungarn var på hell og spillerne kunne fritt gå til annet beite.
Spesielt Morrison (sentral midtbane) utmerket seg i Europa og hadde skapt interesse blant annet i Spania. Morrison valgte Godset mens Wolfe (back) dro tilbake til Portmore United F.C. - Jamaica.
Ligger det i kortene at Morrison ikler seg den hvite drakten?
« Siste redigering: Desember 14, 2010, 08:52:27 av Leechap »

AndyMathie

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1256 på: Desember 14, 2010, 11:11:55 »
Alan Smith og Woodgate er nok bare en drøm!

Woodgate??? Med 3 (tre!!) kamper for Spurs i sesongen 2009/10 og 0 kamper hittil i denne sesongen tror jeg vel egentlig han har fint lite å bidra med.


Beste stopperen på 2000 tallet i Premier League er definitivt Woodgate. Hadde han vært i stand til å spilt kamper i det hele tatt så hadde vi fått en krumtapp av dimensjoner som stopper. Hver eneste kamp Woodgate har spilt har han alltid vært enten MOM eller blant sitt lags beste spiller.

Var diskusjon i sky sports studio med Lineker og Terrible Venables som begge mente at Woodgate hadde vært bankers på England om han hadde vært skadefri.
We are Leeds and we are proud of it!

jarle

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1257 på: Desember 14, 2010, 11:34:51 »
Alan Smith og Woodgate er nok bare en drøm!

Woodgate??? Med 3 (tre!!) kamper for Spurs i sesongen 2009/10 og 0 kamper hittil i denne sesongen tror jeg vel egentlig han har fint lite å bidra med.


Beste stopperen på 2000 tallet i Premier League er definitivt Woodgate. Hadde han vært i stand til å spilt kamper i det hele tatt så hadde vi fått en krumtapp av dimensjoner som stopper. Hver eneste kamp Woodgate har spilt har han alltid vært enten MOM eller blant sitt lags beste spiller.

Var diskusjon i sky sports studio med Lineker og Terrible Venables som begge mente at Woodgate hadde vært bankers på England om han hadde vært skadefri.


Snakk om karriere som har gått i dass...

ødelagt av fyll og slåsskamp/rettsak...
og ditto skader som jeg tror kommer av lite søvn og mye fyll... gutten hadde jo ringer under øynene som en 80 åring en periode.

Men for en spiller...

Tror han har noen gode år igjen og tar ham tilbake med takk.... Og han er mer enn god nok!!!
mamma mia... jeg tror han har mye å bidra med... eller jeg er 100% sikker  ;D

Han er på en annen planet en de stopperne vi har pr idag...

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1258 på: Desember 14, 2010, 12:36:18 »
Hva i all verden skal vi med en fotballinvalid?

Var selv stor fan av Woodgate, men å hente han nå ville jo vært galskap! En annen planet enn dagens stoppere? Først må man kunne løpe og sparke ballen. Det blir litt som å få Radebe til å gjøre comeback, fordi han engang var en av de beste stopperne i PL.

Ã… binde opp høye lønnsutgifter i en spiller som over de ti siste årene har bevist gang på gang at han vil slite fysiobenken mer enn skruknottene, er det siste Leeds bør gjøre - in my humble opinion.
Marching on together!

magnuer

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1259 på: Desember 14, 2010, 12:41:57 »
ay ay ay. En premier league-klubb kan vel bli vanskelig å konkurere med, selv om det er Blackpool?
hmm... Håper O'Brien blir, men har mine tvil om det stemmer at Ian ønsker å ha med O'Brien på førstelaget sitt...

O'Brien har vært god så langt, så får håpe de kjøper han i januar :)