Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16  (Lest 354865 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1260 på: Desember 14, 2010, 12:56:52 »
Hva i all verden skal vi med en fotballinvalid?

Var selv stor fan av Woodgate, men å hente han nå ville jo vært galskap! En annen planet enn dagens stoppere? Først må man kunne løpe og sparke ballen. Det blir litt som å få Radebe til å gjøre comeback, fordi han engang var en av de beste stopperne i PL.

Ã… binde opp høye lønnsutgifter i en spiller som over de ti siste årene har bevist gang på gang at han vil slite fysiobenken mer enn skruknottene, er det siste Leeds bør gjøre - in my humble opinion.

Hjertens enig  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lojosang

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1261 på: Desember 14, 2010, 15:20:19 »

Han er på en annen planet en de stopperne vi har pr idag...

Gikk rykter om kokainmisbruk når han var i Real Madrid. Er der at han er høy, du mener?  ;D

En frisk Woody er helt klart langt bedre enn de vi har, men som Kaizer sier er det mange år siden han var det, dessverre.
- Leif Olav

jarle

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1262 på: Desember 14, 2010, 15:35:57 »

Han er på en annen planet en de stopperne vi har pr idag...

Gikk rykter om kokainmisbruk når han var i Real Madrid. Er der at han er høy, du mener?  ;D

En frisk Woody er helt klart langt bedre enn de vi har, men som Kaizer sier er det mange år siden han var det, dessverre.


Tror en selv en halvfrisk Woody er bedre en de vi har idag...
En grunn til at han spiller når han er frisk i Spurs som L. King...

Ikke dermed sagt at Woddy må/bør komme tilbake til Leeds...
men hvis Spurs ikke vil ha ham... hadde ihvertfall jeg vurdert ham sterkt som manager...


Woody

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1263 på: Desember 14, 2010, 15:40:08 »

tar sterkt avstand fra kokain,men skadene mine er nok verre å komme seg unna ;)
mvh
Woody
LIFE IS LEEDS

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1264 på: Desember 14, 2010, 16:06:03 »
Tror en selv en halvfrisk Woody er bedre en de vi har idag...
En grunn til at han spiller når han er frisk i Spurs som L. King...

Ikke dermed sagt at Woddy må/bør komme tilbake til Leeds...
men hvis Spurs ikke vil ha ham... hadde ihvertfall jeg vurdert ham sterkt som manager...

Woody er ifølge en kompis som er ivrig tilhenger av Spurs, ikke engang registrert i årets stall som følge av skadene han har. Tilstanden for hans karriere er nok enda mer alvorlig enn Kisnorbos.

En Woody i 75% av hans tidligere kapasitet (men skadefri og i form) hadde sikkert alle villet ha tilbake i Leeds. Problemet er at om Woody hadde kommet seg av skadene, hadde han vært mer enn god nok for Spurs og toppen av PL og i CL (så rart det engang er å skrive).

Et spørsmål, jarle. Når du skriver 'hadde ihvertfall jeg vurdert ham sterkt som manager...', du mener da at du hadde vurdert han om du hadde vært Leeds-manager, ikke at Woody bør vurderes som Leeds-manager?  ;)
Marching on together!

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1265 på: Desember 14, 2010, 16:36:57 »
ay ay ay. En premier league-klubb kan vel bli vanskelig å konkurere med, selv om det er Blackpool?
hmm... Håper O'Brien blir, men har mine tvil om det stemmer at Ian ønsker å ha med O'Brien på førstelaget sitt...

O'Brien har vært god så langt, så får håpe de kjøper han i januar :)

Du mener vel at du håper VI kjøper han i januar, formoder jeg. Ville vært katastrofe om vi må hente inn nok en ny erstatter for paddy i januar, når vi endelig har funnet en som leverer varene.
Jon R.

jarle

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1266 på: Desember 14, 2010, 16:52:32 »
Tror en selv en halvfrisk Woody er bedre en de vi har idag...
En grunn til at han spiller når han er frisk i Spurs som L. King...

Ikke dermed sagt at Woddy må/bør komme tilbake til Leeds...
men hvis Spurs ikke vil ha ham... hadde ihvertfall jeg vurdert ham sterkt som manager...

Woody er ifølge en kompis som er ivrig tilhenger av Spurs, ikke engang registrert i årets stall som følge av skadene han har. Tilstanden for hans karriere er nok enda mer alvorlig enn Kisnorbos.

En Woody i 75% av hans tidligere kapasitet (men skadefri og i form) hadde sikkert alle villet ha tilbake i Leeds. Problemet er at om Woody hadde kommet seg av skadene, hadde han vært mer enn god nok for Spurs og toppen av PL og i CL (så rart det engang er å skrive).

Et spørsmål, jarle. Når du skriver 'hadde ihvertfall jeg vurdert ham sterkt som manager...', du mener da at du hadde vurdert han om du hadde vært Leeds-manager, ikke at Woody bør vurderes som Leeds-manager?  ;)

he he.. hvis jeg var manager ja!
tror aldri Woody tar den veien!!!


torivar

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1267 på: Desember 14, 2010, 18:36:54 »
Er dette med Woodgate bare ønsketenkning eller har han blitt linket av seriøse kilder?

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1268 på: Desember 14, 2010, 18:49:26 »
Er dette med Woodgate bare ønsketenkning eller har han blitt linket av seriøse kilder?

Er nok bare ønsketenkning fra nostalgiske Leedsfans, sammen med Alan Smith ryktene. Dette er spillere vi ikke har behov for når vi starter i PL neste høst  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1269 på: Desember 14, 2010, 18:56:36 »
Denne tråden skulle vært døpt om til
!!ØNSKER/DRØMMER: Spillere inn - Spiller ut!!
Den er ihvertfall helt ute å kjører
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

torivar

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1270 på: Desember 14, 2010, 19:11:30 »
Er dette med Woodgate bare ønsketenkning eller har han blitt linket av seriøse kilder?

Er nok bare ønsketenkning fra nostalgiske Leedsfans, sammen med Alan Smith ryktene. Dette er spillere vi ikke har behov for når vi starter i PL neste høst  ;)

auren

Men jeg ser i annen tråd at du vil ha med Bradley Johnson til PL. Hva skal vi med han der da, utover å blande saft?

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1271 på: Desember 14, 2010, 19:32:54 »
Er dette med Woodgate bare ønsketenkning eller har han blitt linket av seriøse kilder?

Er nok bare ønsketenkning fra nostalgiske Leedsfans, sammen med Alan Smith ryktene. Dette er spillere vi ikke har behov for når vi starter i PL neste høst  ;)

auren

Men jeg ser i annen tråd at du vil ha med Bradley Johnson til PL. Hva skal vi med han der da, utover å blande saft?

Har jeg nevnt det? Kan jeg ikke erindre. BJ blir nok aldri mer enn en squadplayer i PL er jeg redd. Men de trengs jo også. "Dessverre" så er det mye som tyder på at Johnson blir å finne i en annen klubb i januar eller til neste sommer. Jeg blir svært overrasket om han går til en PL-klubb og spiller fast der.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

torivar

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1272 på: Desember 14, 2010, 20:02:41 »
Er dette med Woodgate bare ønsketenkning eller har han blitt linket av seriøse kilder?

Er nok bare ønsketenkning fra nostalgiske Leedsfans, sammen med Alan Smith ryktene. Dette er spillere vi ikke har behov for når vi starter i PL neste høst  ;)

auren

Men jeg ser i annen tråd at du vil ha med Bradley Johnson til PL. Hva skal vi med han der da, utover å blande saft?

Har jeg nevnt det? Kan jeg ikke erindre. BJ blir nok aldri mer enn en squadplayer i PL er jeg redd. Men de trengs jo også. "Dessverre" så er det mye som tyder på at Johnson blir å finne i en annen klubb i januar eller til neste sommer. Jeg blir svært overrasket om han går til en PL-klubb og spiller fast der.

auren

Nei, du har ikke sagt det, kun tatt hans parti i ny-kontrakt-saken. Og nå: Slutt med Off Topic

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1273 på: Desember 14, 2010, 21:59:34 »
Denne tråden skulle vært døpt om til
!!ØNSKER/DRØMMER: Spillere inn - Spiller ut!!
Den er ihvertfall helt ute å kjører

Her er tråden ØNSKELISTE: nye spelarar

http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,14556.0.html

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1274 på: Desember 14, 2010, 22:51:07 »
Parr
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

stian94

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1275 på: Desember 14, 2010, 23:22:53 »
Parr
kilde? ser på tv2sporten.no at han er linket til nottingham
SJ

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1276 på: Desember 14, 2010, 23:25:09 »
Parr
kilde? ser på tv2sporten.no at han er linket til nottingham

Agenten hans jobber med flere klubber, og Leeds skal være på lista. Kilden min er lokal her i Ã…lesund.
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1277 på: Desember 14, 2010, 23:37:32 »
Parr? Hmm... Føyer seg vel inn i rekken til de andre venstrebackene vi har: Gode offansivt men til tider rustne defansivt. Har ikke den helt store troen på at han er særlig bedre enn McCartney, dog han har alderen på sin side. Småspennende rykte.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ibmroald

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1278 på: Desember 14, 2010, 23:39:39 »
Parr vil være en god signering. Forsatt ung, og har tatt store steg defensivt. Fantastisk driv på kanten når han kommer fremover, og "4 av 5" innlegg er gode!

Dog jeg gjerne vil se han i AaFK-drakten også neste sesong :) Men skulle han forsvinne så hadde jeg vært glad for å se han i Leeds!
 

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1279 på: Desember 15, 2010, 11:59:20 »
Parr og Morrison. Det virker som om klubben er pengelens og vil skaffe seg billige lønnsalternativer i Norge.

Her får de gode arbeidstakere med et nøysomt lønnskrav.

Kanskje lurt, kanskje ikke!  ::)

En ting er i hvert fall sikkert: Lønnskravene til engelske spillere på andre og tredje nivå er svært så urealistiske i forhold til ferdigheter.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1280 på: Desember 15, 2010, 12:35:33 »
Er ikke Parr under kontrakt? Må nok ut med flere hundretusener av pund i så tilfelle.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Espen J

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1281 på: Desember 15, 2010, 13:22:20 »
Fra VG idag.
"Samtidig er det ting som tyder på at Leeds' interesse for midtbanespilleren Jason Morrison er reell. Jamaicaneren spilte 70 minutter i en treningskamp for engelskmennene mandag."

Kjenner ikke noe særlig til denne fyren  Morrison eg.
Parr hadde gjort seg i Leeds tru eg. Selv sett han i mange Aafk kamper. Herlig innsats og god spelar!!

Huseklepp tru eg hadde fått mykje bank i denne ligaen og PL!
Henning Hauger? Spiller jamnt bra, men blir aldri noen stjerne spiller..

Kjøpe noen unge gode spillere for framtida...
 

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1283 på: Desember 16, 2010, 10:50:31 »
Har veldig sans for Parr!Mener dette hadde vært en lur signering,og at han er norsk er jo bare positivt :) mer spalteplass for Leeds i norsk media ;)
Morrison er jeg mer tvilende til....

LEO

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1284 på: Desember 16, 2010, 11:16:34 »
Parr trener med Forest
 

Joe Jordan

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1285 på: Desember 16, 2010, 13:03:53 »
Det gjør han ja. Fra Sunnmørsposten:

- Jeg er her for å se på forholdene for å bli kjent med klubben og byen. Jeg blir trolig her nede til fredag, sier Parr til Sunnmørsposten.

- Hvordan er førsteinntrykket?

- Det er en stor klubb med lange og stolte tradisjoner. De har et stort treningsanlegg her nede og mange gode spillere. Så umiddelbart ser det bra ut. Jeg har trent med klubben i dag og spilt en internkamp. Der spilte jeg venstreback og synes det gikk veldig greit. Jeg fikk i alle fall gode tilbakemeldinger fra både manager og hovedtrener. Slik jeg har forstått det ønsker de meg som venstreback.

- Frister det?

- Det er det jeg skal finne ut nå da. Men det er klart, jeg hadde ikke dratt ned her dersom det ikke var aktuelt for meg. Jeg har sagt tidligere at jeg har lyst til å ta et steg og dette kan være det riktige steget for meg nå.

Etter det Sunnmørsposten kjenner til, skal Parr også være i kontakt med flere andre utenlandske klubber.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

haak-d

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1286 på: Desember 16, 2010, 13:56:42 »
Huseklepp hadde vært knall :) En annen spiller fra TL jeg kunne tenkt meg å sett i den hvite drakta er Makthar Thioune, men han har nylig skrevet ny kontrakt med MFK og er ikke noen billig mann.
 

LEO

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1287 på: Desember 16, 2010, 15:04:12 »
Roumers : En Preston tilhenger nevner i Teamtalk at deres lånte spiller Cork som er midtstopper skal være en target for Leeds  ???
Cork nevnes som svar på forsvarsproblemet deres.

Hvilket lag eier Cork ?
 

Stephenjazz

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1288 på: Desember 16, 2010, 15:27:01 »
Roumers : En Preston tilhenger nevner i Teamtalk at deres lånte spiller Cork som er midtstopper skal være en target for Leeds  ???
Cork nevnes som svar på forsvarsproblemet deres.

Hvilket lag eier Cork ?
Sikker på at du ikke mener Leon Cort? Han er innleid fra Burnley og er forsvarer
http://en.wikipedia.org/wiki/Leon_Cort
Det blir aldri umoderne å vinne

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1289 på: Desember 16, 2010, 15:28:29 »
Roumers : En Preston tilhenger nevner i Teamtalk at deres lånte spiller Cork som er midtstopper skal være en target for Leeds  ???
Cork nevnes som svar på forsvarsproblemet deres.

Hvilket lag eier Cork ?

Tenker du på Leon Cort?

http://en.wikipedia.org/wiki/Leon_Cort

Er i tilfelle utleid fra Burnley. Tviler på at han er noe for oss.  :-\

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.