Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16  (Lest 352904 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bites Yer Legs

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1320 på: Desember 20, 2010, 08:38:03 »
Det er spennende når en såpass... profilert (kan man kalle han det?) spiller ber Leeds komme å hente han. Husker han slo igjennom for et par-tre sesonger siden og virket å være en meget talentfull midtbanemann.

Siden dengang har skader satt han langt utenfor fotballbanen og det er bemerkelsesverdig å se hvor fysisk forandret han ser ut, på tross av enda ung alder.

Stiller meg nøkternt positiv til et eventuelt innlån av Johnson. Han har ikke spilt på laaaaaang tid, så jeg aner ikke hva han står for i dag, men kan han komme tilbake som den spilleren han var da han slo igjennom, vil det være et "kupplån".

Verserte rykter om at han hadde store alkoholproblemer da han var langtidsskadet, og at det like mye er årsaken til at han ikke har spilt på år og dag. Det synes vel og. Det eneste jeg fant her i farten var denne artikkelen; http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1093695/Manchester-City-admit-Michael-Johnson-problems.html

Håper han er på bedringens vei, fikk skikkelig sansen for han da han slo gjennom for city.

Om han skulle komme hjem, ønsker jeg han hjertelig velkommen  :)
KEEP FIGHTING!!

trondt

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1321 på: Desember 20, 2010, 10:48:05 »
Det er spennende når en såpass... profilert (kan man kalle han det?) spiller ber Leeds komme å hente han. Husker han slo igjennom for et par-tre sesonger siden og virket å være en meget talentfull midtbanemann.

Siden dengang har skader satt han langt utenfor fotballbanen og det er bemerkelsesverdig å se hvor fysisk forandret han ser ut, på tross av enda ung alder.

Stiller meg nøkternt positiv til et eventuelt innlån av Johnson. Han har ikke spilt på laaaaaang tid, så jeg aner ikke hva han står for i dag, men kan han komme tilbake som den spilleren han var da han slo igjennom, vil det være et "kupplån".

Verserte rykter om at han hadde store alkoholproblemer da han var langtidsskadet, og at det like mye er årsaken til at han ikke har spilt på år og dag. Det synes vel og. Det eneste jeg fant her i farten var denne artikkelen; http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1093695/Manchester-City-admit-Michael-Johnson-problems.html

Håper han er på bedringens vei, fikk skikkelig sansen for han da han slo gjennom for city.

Om han skulle komme hjem, ønsker jeg han hjertelig velkommen  :)
http://www.teamtalk.com/leeds-united
Kan ikke se hva denne spillerene har å tilføre oss.
Mer en sak for NAV, spør du meg !

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1322 på: Desember 20, 2010, 12:39:56 »
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

eros

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1323 på: Desember 20, 2010, 13:34:41 »
Afenposten skriver "Annan aktuell for FC Sevilla", har Leeds vurdert han? Burde vært en kandidat som midtbaneanker.

Dagens ligaposisjon burde gjøre oss til attraktive beilere.

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1324 på: Desember 20, 2010, 14:41:25 »
Afenposten skriver "Annan aktuell for FC Sevilla", har Leeds vurdert han? Burde vært en kandidat som midtbaneanker.

Dagens ligaposisjon burde gjøre oss til attraktive beilere.

Tviler nok på at han hadde gått til en klubb i CCC når du ser hvilke klubber han er blitt linket til den siste tiden. Liverpool, Scum og nå Sevilla.. Dette har blitt diskutert før og det hører vel egentlig hjemme i ønske-tråden  :)

sveifors

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1325 på: Desember 20, 2010, 17:07:16 »
Det er spennende når en såpass... profilert (kan man kalle han det?) spiller ber Leeds komme å hente han. Husker han slo igjennom for et par-tre sesonger siden og virket å være en meget talentfull midtbanemann.

Siden dengang har skader satt han langt utenfor fotballbanen og det er bemerkelsesverdig å se hvor fysisk forandret han ser ut, på tross av enda ung alder.

Stiller meg nøkternt positiv til et eventuelt innlån av Johnson. Han har ikke spilt på laaaaaang tid, så jeg aner ikke hva han står for i dag, men kan han komme tilbake som den spilleren han var da han slo igjennom, vil det være et "kupplån".

Verserte rykter om at han hadde store alkoholproblemer da han var langtidsskadet, og at det like mye er årsaken til at han ikke har spilt på år og dag. Det synes vel og. Det eneste jeg fant her i farten var denne artikkelen; http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1093695/Manchester-City-admit-Michael-Johnson-problems.html

Håper han er på bedringens vei, fikk skikkelig sansen for han da han slo gjennom for city.

Om han skulle komme hjem, ønsker jeg han hjertelig velkommen  :)
http://www.teamtalk.com/leeds-united
Kan ikke se hva denne spillerene har å tilføre oss.
Mer en sak for NAV, spør du meg !

Klart denne gutten kan bli super for oss, med rett coaching og lag rundt seg. Gutten har definitivt talent. Mancini puttet han i 25 manns troppen på tross av skader,. det viser vel at noen en hver har troen, ikke rart om du ser denne linken.

http://www.youtube.com/watch?v=2pFBhDczIAE&feature=related
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1326 på: Desember 20, 2010, 17:15:58 »
Klart denne gutten kan bli super for oss, med rett coaching og lag rundt seg. Gutten har definitivt talent. Mancini puttet han i 25 manns troppen på tross av skader,. det viser vel at noen en hver har troen, ikke rart om du ser denne linken.

Helt enig i at han kan bli super for Leeds, med både tid og tillit til å spille seg i fysisk (og mental) form. Problemet ligger i hvordan hans nåværende tilstand er; vi har ikke tid til å trene opp "et vrak" (som sagt vet jeg ikke hvordan Johnson ligger an) dersom klubben fortsetter å kjempe om et opprykk.

Det vil helt sikkert også stilles spørsmål fra andre midtbanespillere, dersom en eventuelt meget unfit spiller kommer inn når laget har gjort det meget godt så langt, kun grunnet sitt navn (som han ikke har levd opp til på flere år).

Derimot: Er Johnsons skader historie og han virkelig er på gang igjen, kan det absolutt være et lurt lån. Ikke bare har han tidligere vist høy PL-standard, men Citys stall er så overbefolket at det fort kan bli en bargainhandel ved et eventuelt opprykk. OM det i det hele tatt er aktuelt med en låneovergang da, per i dag er det vel kun et frieri fra Johnson selv.

At Mancini tar han med i troppen på tross av skader, er jo selvsagt en tillitserklæring, men husk at den samme karen maktet å utelate lagets beste spiller i fjor. Det ble vel spekulert i oppførsel som en faktor, men med Tevez, Adebayor og Balotelli i laget, blir den unnskyldningen litt tynn.
« Siste redigering: Desember 20, 2010, 17:18:29 av Mr Kaizer »
Marching on together!

sindre12

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1327 på: Desember 20, 2010, 18:50:18 »
Johnson hadde vore fantastisk! sliter me skader men er en Leeds gutt og vi trenger en som vil elske og spille for oss!

HENT INN!
Beckford 4 England!

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1328 på: Desember 20, 2010, 18:55:25 »
Synes ikke noe om å låne en skadeutsatt spiller med disiplinærproblemer. Vi har mange lånespillere og tror det kunne være greit med noen permanente signinger nå. Hva er forresten dagsprisen på Annan?
Jon R.

lojosang

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1329 på: Desember 20, 2010, 20:09:52 »
Synes ikke noe om å låne en skadeutsatt spiller med disiplinærproblemer. Vi har mange lånespillere og tror det kunne være greit med noen permanente signinger nå. Hva er forresten dagsprisen på Annan?

Inntektene hans i 2009 var 2 742 091, som gir ei ukelønn på snaue 53000.
Burde Leeds kunne matche greit. Overgangssum blir et annet spørsmål.
Og om vi kan matche spanske toppklubber.
- Leif Olav

jackbauer68

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1330 på: Desember 20, 2010, 20:15:12 »
Hadde vært fantastisk med Michael Johnson på lån, en lokalgutt som kommer hjem! Herjet jo for City for et par år siden i en alder av 19-20 år, men har slitt med skader og utenomsportslige problemer siden. Kan jo håpe at City høy på milliardinvesteringer skvulper bort Johnson, til oss.

Hvor har dere fra at han er en local? I flg mine opplysninger kommer han fra Urmston.En red rose altså?

http://en.wikipedia.org/wiki/Urmston

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1331 på: Desember 21, 2010, 08:34:26 »
Hadde vært fantastisk med Michael Johnson på lån, en lokalgutt som kommer hjem! Herjet jo for City for et par år siden i en alder av 19-20 år, men har slitt med skader og utenomsportslige problemer siden. Kan jo håpe at City høy på milliardinvesteringer skvulper bort Johnson, til oss.

Hvor har dere fra at han er en local? I flg mine opplysninger kommer han fra Urmston.En red rose altså?

http://en.wikipedia.org/wiki/Urmston

De blander ham med Micah Richards. Men sånn er det av og til, vi får holde inne vi som vet, mens de andre maler og maler...

http://en.wikipedia.org/wiki/Micah_Richards
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

magnuer

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1332 på: Desember 21, 2010, 09:24:22 »
Hadde vært fantastisk med Michael Johnson på lån, en lokalgutt som kommer hjem! Herjet jo for City for et par år siden i en alder av 19-20 år, men har slitt med skader og utenomsportslige problemer siden. Kan jo håpe at City høy på milliardinvesteringer skvulper bort Johnson, til oss.

Hvor har dere fra at han er en local? I flg mine opplysninger kommer han fra Urmston.En red rose altså?

http://en.wikipedia.org/wiki/Urmston
Urmston er ikke langt unna old trafford

Leechap

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1333 på: Desember 21, 2010, 17:49:17 »
Siste fra Yorkshire Evening Post: Kilkenny uttaler seg positivt i forhold til forlenget kontrakt.

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1334 på: Desember 21, 2010, 18:26:48 »
Siste fra Yorkshire Evening Post: Kilkenny uttaler seg positivt i forhold til forlenget kontrakt.

Siste og siste, fru Blom...  :)
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,9625.0.html
Jon R.

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1335 på: Desember 22, 2010, 16:19:01 »
Leeds are wanting to sign Neil Danns from Crystal Palace in Janurary if contract rebel, Bradley Johnson leaves the club.


MOT

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1336 på: Desember 22, 2010, 17:13:39 »

SDalen

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1337 på: Desember 22, 2010, 18:53:32 »
Johnson ser ut til å ha vært litt vel mye på Pub mens han har vært skadet og ser litt tung ut i shortsen. Nesten som Ronaldo en periode
Rogaland whites!

SDalen

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1338 på: Desember 22, 2010, 19:00:32 »
Ser at Woodgate er tilbake i trening, og gjerne tilbake før sesongslutt. Redknapp vil da leie han ut, noe for oss? JATAKK!
Rogaland whites!

dansale

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1339 på: Desember 22, 2010, 19:04:38 »
Woody er velkommen så lenge han ikke svirrer rundt på banen i kokain rus
Forza Leeds!

Bites Yer Legs

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1340 på: Desember 22, 2010, 20:22:41 »
Hadde vært fantastisk med Michael Johnson på lån, en lokalgutt som kommer hjem! Herjet jo for City for et par år siden i en alder av 19-20 år, men har slitt med skader og utenomsportslige problemer siden. Kan jo håpe at City høy på milliardinvesteringer skvulper bort Johnson, til oss.

Hvor har dere fra at han er en local? I flg mine opplysninger kommer han fra Urmston.En red rose altså?

http://en.wikipedia.org/wiki/Urmston

De blander ham med Micah Richards. Men sånn er det av og til, vi får holde inne vi som vet, mens de andre maler og maler...

http://en.wikipedia.org/wiki/Micah_Richards

Blander han ikke sammen med Richards nei, men har alltid vært av den oppfattelse av at han kom fra Leeds siden jeg visste han holdt med Leeds United.
KEEP FIGHTING!!

newsome

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1341 på: Desember 22, 2010, 21:20:19 »
Hadde vært fantastisk med Michael Johnson på lån, en lokalgutt som kommer hjem! Herjet jo for City for et par år siden i en alder av 19-20 år, men har slitt med skader og utenomsportslige problemer siden. Kan jo håpe at City høy på milliardinvesteringer skvulper bort Johnson, til oss.

Hvor har dere fra at han er en local? I flg mine opplysninger kommer han fra Urmston.En red rose altså?

http://en.wikipedia.org/wiki/Urmston

De blander ham med Micah Richards. Men sånn er det av og til, vi får holde inne vi som vet, mens de andre maler og maler...

http://en.wikipedia.org/wiki/Micah_Richards

Blander han ikke sammen med Richards nei, men har alltid vært av den oppfattelse av at han kom fra Leeds siden jeg visste han holdt med Leeds United.
De blander ham med Micah Richards. Men sånn er det av og til, vi får holde inne vi som vet, mens de andre maler og maler...
Promo vet best som vanlig.Så får resten av forumet her male videre i sin uvitenhet. ;D

eros

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1342 på: Desember 22, 2010, 23:15:13 »
Synes ikke noe om å låne en skadeutsatt spiller med disiplinærproblemer. Vi har mange lånespillere og tror det kunne være greit med noen permanente signinger nå. Hva er forresten dagsprisen på Annan?

Inntektene hans i 2009 var 2 742 091, som gir ei ukelønn på snaue 53000.
Burde Leeds kunne matche greit. Overgangssum blir et annet spørsmål.
Og om vi kan matche spanske toppklubber.

Jo, men kontrakten hans er i ferd med å gå ut mener jeg å ha lest. Usikker på om vi matcher insolvente gjeldsslaver fra den iberiske halvøy i en budrunde dog.... :-)

Enkelte har vel rett i at dette hører inn under ønskerråden, men jeg hadde ikke holdt med dette laget siden 76 hvis jeg ikke var vant til å være optimist, og takle å bli skuffet...

MOT

LEO

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1343 på: Desember 23, 2010, 21:02:24 »
Det går endel rykter som ikke er skrevet inn her enda  ???

Vi er blant annet  ute etter toppscoren til Millwall  :o

Vi må ikke gjøre samme tabbe som ifjor å ikke investere i et par gode spillere.

Det må være spillere som går rett inn på laget.

Hvis/når BJ blir solgt da bør Snodgrass ta hans plass og sette Watt på vingen.  Dette ruler

Skulle noen mene at dette er for offensivt, javel da må det handles.
 

kalle_92

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1344 på: Desember 24, 2010, 13:52:33 »
Det går endel rykter som ikke er skrevet inn her enda  ???

Vi er blant annet  ute etter toppscoren til Millwall  :o

Vi må ikke gjøre samme tabbe som ifjor å ikke investere i et par gode spillere.

Det må være spillere som går rett inn på laget.

Hvis/når BJ blir solgt da bør Snodgrass ta hans plass og sette Watt på vingen.  Dette ruler

Skulle noen mene at dette er for offensivt, javel da må det handles.
Hva skal vi med toppscoreren til Millwall? Vi har jo nettopp signert Becchio i tillegg til at vi har nok av andre kvalitetspisser i Somma, Paynter m. fler. Og at Snodgrass skal ta plassen til BJ, det forstår jeg ikke helt. Snodgrass passer perfekt som ving. Johnson har spilt sentralt i år, og der trenger vi en erstatter om han forsvinner i januarvinduet. Det må nok handles tror jeg. Evt. gjøres et lån frem til sommeren, om det viser seg mulig å gjøre et solid lån. Bates har ihvertfall gitt uttrykk for at det kan gjøres noe i januar.

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1345 på: Desember 24, 2010, 21:55:37 »
Neitakk til Steve Morrison! Vi har kjempe spisser! å mange spisser som ikke en gang for tid til og spille! Tror Mcormack og Paynter er fint på høyde med han! =)
Pontus ❤

Ferre

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1346 på: Desember 24, 2010, 23:22:56 »
Intervju med Grayson i dag hvor det kan tyde på at han er interessert i å hente Michael Johnson til Leeds, selv om han ikke ga noe klart svar.

Intervjuet kan høres her:

http://www.zshare.net/audio/843151663d55ddc0/

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1347 på: Desember 25, 2010, 11:29:34 »
Ære til de to foregående postene og forfatterne!! Overvåker hva som skjer med klubben på selveste julekvelden!! How how how!!!
Yeboahs vitne

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Ove

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1349 på: Desember 25, 2010, 16:57:42 »
Dette hører vel mer til under ønskeliste nye spillere, men Woodgate og Michael Johnson inn på lån høres ikke dumt ut. Litt gambling mht. utenomsportslige aktiviteter, men de har vel lært litt og vil ha karrieren på rett kjøl igjen ???