Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16  (Lest 356690 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1380 på: Desember 29, 2010, 16:26:43 »
Manchester City will allow Michael Johnson to move to Leeds United on loan in a bid to rebuild his wrecked career. Johnson will have a fight on his hands to get back in to City's star-studded midfield and the club will let him move to Elland Road in January in a loan move until the end of the season.

Kan Johnson brukast som defensiv midtbaneanker (gitt at han er heilt skadefri og i god form)?
hmm.. Jeg vil påstå han er mer Howson typen. Bedre offensivt enn defensivt. Mulig han er bra lengre bakover sentralt også..  Om han er frisk og i fin form så forsterker vi oss noe voldsomt hvis han kommer ! Meget god for City da han slo igjennom..



Får bare håpe at vi ikke får status som rekreasjonssenter for klubbene i PL. Mener nemlig og ha hørt dette noen ganger før.

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1381 på: Desember 29, 2010, 16:30:47 »
Skeptisk til Johnson, både av sportslige og utenomsportslige årsaker. Et kortsiktig lån bør være uaktuelt, da han er unfit og knapt har spilt skikkelig på et par sesonger. Når han i tillegg ikke er noen defansiv midtbanespiller ser jeg ikke helt vitsen. Saken blir en annen hvis Bradley forsvinner i januarvinduet. Et lån ut sesongen med opsjon på kjøp er nok det beste, da kan han slå til hos oss skikkelig fra neste sesong av!

auren
« Siste redigering: Desember 29, 2010, 16:33:40 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1382 på: Desember 29, 2010, 17:29:02 »
Skeptisk til Johnson, både av sportslige og utenomsportslige årsaker. Et kortsiktig lån bør være uaktuelt, da han er unfit og knapt har spilt skikkelig på et par sesonger. Når han i tillegg ikke er noen defansiv midtbanespiller ser jeg ikke helt vitsen. Saken blir en annen hvis Bradley forsvinner i januarvinduet. Et lån ut sesongen med opsjon på kjøp er nok det beste, da kan han slå til hos oss skikkelig fra neste sesong av!

auren

Nå mister vi jo Kilkenny en snau måned, og sjansen for at BJ blir er vel ikke akkurat stor, jeg tror derfor dette kunne blitt en smart signering.

newsome

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1383 på: Desember 29, 2010, 17:37:30 »
Skeptisk til Johnson, både av sportslige og utenomsportslige årsaker. Et kortsiktig lån bør være uaktuelt, da han er unfit og knapt har spilt skikkelig på et par sesonger. Når han i tillegg ikke er noen defansiv midtbanespiller ser jeg ikke helt vitsen. Saken blir en annen hvis Bradley forsvinner i januarvinduet. Et lån ut sesongen med opsjon på kjøp er nok det beste, da kan han slå til hos oss skikkelig fra neste sesong av!

auren
Skeptisk jeg også,men han er et stort talent.
Vet ikke hvordan det er med lønn og lånekontrakter,men skal han være til rehabilitering hos oss bør Man City ta størsteparten av lønnen hans,mens han er hos oss.

dansale

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1384 på: Desember 29, 2010, 17:46:06 »
Johnson og Woody?? Er vi virkelig blitt Rehab United?  :-[
Forza Leeds!

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1385 på: Desember 29, 2010, 18:27:12 »
http://www.teamtalk.com/leeds-united/6621681/Tubbs-plays-down-Leeds-talk
ny spiss??? akkurat det vi trenger nå...heia Grayson ;D ;D ;D

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1386 på: Desember 29, 2010, 18:43:08 »
http://www.teamtalk.com/leeds-united/6621681/Tubbs-plays-down-Leeds-talk
ny spiss??? akkurat det vi trenger nå...heia Grayson ;D ;D ;D

Hvis man kan gjøre et røverkjøp for fremtiden så gjør man det...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kalle_92

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1387 på: Desember 29, 2010, 18:53:14 »
http://www.teamtalk.com/leeds-united/6621681/Tubbs-plays-down-Leeds-talk
ny spiss??? akkurat det vi trenger nå...heia Grayson ;D ;D ;D

Hvis man kan gjøre et røverkjøp for fremtiden så gjør man det...
Selv om det går på bekostning av en god midtbanespiller? Regner uansett med at Grayson og Bates har kontroll på det området.

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1388 på: Desember 29, 2010, 18:55:01 »
http://www.teamtalk.com/leeds-united/6621681/Tubbs-plays-down-Leeds-talk
ny spiss??? akkurat det vi trenger nå...heia Grayson ;D ;D ;D

Hvis man kan gjøre et røverkjøp for fremtiden så gjør man det...
ikke hvis du bruker alle pengene på dette...og det medfører fortsatt tombolaforsvar som koster oss et opprykk ;)
synes det høres helt vilt ut med £500k.Gnomefar bruker jo ikke slike summer ;D

Svend Anders

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1389 på: Desember 29, 2010, 19:09:16 »
Ryktene begynner å ta seg opp skjønner jeg. Kan ikke tenke meg at det blir noen seriøs retur for Woody, Smith vet jeg ikke.

Men er det ingen her som har snappet opp ryktet om Richard Dunne? Ville vært en glitrende forterkning i mitt syn.

Det er åpenbart at midtbanesjef er øverst på letelista på Thorp Arch. Morrison blir det neppe noe med (hovedsakelig pga papirarbeidet), Nunez får neppe forlenget (og er på landskampoppdrag allerede). Med Faye og kanskje Bradley ut døra (og trolig Kilkenny på sikt + landslagsfravær) må vi i prinsippet har inn 2-3-4 sentrale midtbanespillere frem mot sommeren.

SA

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1390 på: Desember 29, 2010, 19:12:58 »
Ryktene begynner å ta seg opp skjønner jeg. Kan ikke tenke meg at det blir noen seriøs retur for Woody, Smith vet jeg ikke.

Men er det ingen her som har snappet opp ryktet om Richard Dunne? Ville vært en glitrende forterkning i mitt syn.

Det er åpenbart at midtbanesjef er øverst på letelista på Thorp Arch. Morrison blir det neppe noe med (hovedsakelig pga papirarbeidet), Nunez får neppe forlenget (og er på landskampoppdrag allerede). Med Faye og kanskje Bradley ut døra (og trolig Kilkenny på sikt + landslagsfravær) må vi i prinsippet har inn 2-3-4 sentrale midtbanespillere frem mot sommeren.

SA

Hva innebærer ryktet om Richard Dunne, og hvem har satt det ut?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28983
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1391 på: Desember 29, 2010, 19:52:59 »


Hva innebærer ryktet om Richard Dunne, og hvem har satt det ut?

Thom Kirwin twitret om det for noen dager siden. Nå har det også kommet på waccoe...

Sitat
nah it really came from the Sunday Times:

Leeds United are keen to take Aston Villa defender Richard Dunne on loan as they push for promotion to the Premier League. Ken Bates, the Leeds chairman, has sanctioned significant investment in wages in the January window and Dunne - relegated to 4th choice centre back by Gerard Houllier, Villa's manager - heads a list of potential reinforcement. Leeds are also interested in Stoke City's Abdoulaye Faye and Tottenhams full back Kyle Naughton.Taken from GD
« Siste redigering: Desember 29, 2010, 19:56:25 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1392 på: Desember 29, 2010, 20:09:08 »
Ryktene begynner å ta seg opp skjønner jeg. Kan ikke tenke meg at det blir noen seriøs retur for Woody, Smith vet jeg ikke.

Men er det ingen her som har snappet opp ryktet om Richard Dunne? Ville vært en glitrende forterkning i mitt syn.

Det er åpenbart at midtbanesjef er øverst på letelista på Thorp Arch. Morrison blir det neppe noe med (hovedsakelig pga papirarbeidet), Nunez får neppe forlenget (og er på landskampoppdrag allerede). Med Faye og kanskje Bradley ut døra (og trolig Kilkenny på sikt + landslagsfravær) må vi i prinsippet har inn 2-3-4 sentrale midtbanespillere frem mot sommeren.

SA
Richard Dunne?får litt Naylor feeling ;) er han rask nok?vet jo at han VAR god ijaffal :D

TK20

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1393 på: Desember 29, 2010, 20:09:38 »
Ryktene begynner å ta seg opp skjønner jeg. Kan ikke tenke meg at det blir noen seriøs retur for Woody, Smith vet jeg ikke.

Men er det ingen her som har snappet opp ryktet om Richard Dunne? Ville vært en glitrende forterkning i mitt syn.

Det er åpenbart at midtbanesjef er øverst på letelista på Thorp Arch. Morrison blir det neppe noe med (hovedsakelig pga papirarbeidet), Nunez får neppe forlenget (og er på landskampoppdrag allerede). Med Faye og kanskje Bradley ut døra (og trolig Kilkenny på sikt + landslagsfravær) må vi i prinsippet har inn 2-3-4 sentrale midtbanespillere frem mot sommeren.

SA

Richard Dunne? YES PLEASE!

newsome


Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1395 på: Desember 29, 2010, 20:32:38 »
Ryktene begynner å ta seg opp skjønner jeg. Kan ikke tenke meg at det blir noen seriøs retur for Woody, Smith vet jeg ikke.

Men er det ingen her som har snappet opp ryktet om Richard Dunne? Ville vært en glitrende forterkning i mitt syn.

Det er åpenbart at midtbanesjef er øverst på letelista på Thorp Arch. Morrison blir det neppe noe med (hovedsakelig pga papirarbeidet), Nunez får neppe forlenget (og er på landskampoppdrag allerede). Med Faye og kanskje Bradley ut døra (og trolig Kilkenny på sikt + landslagsfravær) må vi i prinsippet har inn 2-3-4 sentrale midtbanespillere frem mot sommeren.

SA
Richard Dunne?får litt Naylor feeling ;) er han rask nok?vet jo at han VAR god ijaffal :D

Han er både rask og god, en skikkelig ledertype..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1396 på: Desember 29, 2010, 20:35:03 »
Ryktene begynner å ta seg opp skjønner jeg. Kan ikke tenke meg at det blir noen seriøs retur for Woody, Smith vet jeg ikke.

Men er det ingen her som har snappet opp ryktet om Richard Dunne? Ville vært en glitrende forterkning i mitt syn.

Det er åpenbart at midtbanesjef er øverst på letelista på Thorp Arch. Morrison blir det neppe noe med (hovedsakelig pga papirarbeidet), Nunez får neppe forlenget (og er på landskampoppdrag allerede). Med Faye og kanskje Bradley ut døra (og trolig Kilkenny på sikt + landslagsfravær) må vi i prinsippet har inn 2-3-4 sentrale midtbanespillere frem mot sommeren.

SA

Dunne kommer aldri til oss, lønna hans stopper nok det.

Michael Johnson taper vi ingenting på å låne, håper han kommer.

Tror ikke du at Grayson ser at laget er delvis ubalansert SA? Jeg tror at Grayson har vært ute etter sentrale midtbanespillere lenge, men "de rette" har ikke vært tilgjengelige.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1397 på: Desember 29, 2010, 21:49:06 »
http://www.teamtalk.com/leeds-united/6621681/Tubbs-plays-down-Leeds-talk
ny spiss??? akkurat det vi trenger nå...heia Grayson ;D ;D ;D

Så det er Graysons feil at ryktesiden TeamTalk linker en spiss til Leeds?  ;D ::) ;D
Marching on together!

torivar

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1398 på: Desember 29, 2010, 22:13:45 »
http://www.teamtalk.com/leeds-united/6621681/Tubbs-plays-down-Leeds-talk
ny spiss??? akkurat det vi trenger nå...heia Grayson ;D ;D ;D

Så det er Graysons feil at ryktesiden TeamTalk linker en spiss til Leeds?  ;D ::) ;D


På dager etter at vi har rotet bort poeng er det hans feil, alle andre dager er det Bates sin feil

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1399 på: Desember 29, 2010, 22:15:49 »
Hvis vi henter Richard Dunne er det bare en ting å si, da har vi gjort et kupp.

Ã… sammenligne Dunne med Naylor er som å sammenligne Carlos Tevez med Bernt Hulsker.
« Siste redigering: Desember 29, 2010, 22:18:37 av Kato »
 

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1400 på: Desember 29, 2010, 22:22:19 »
Hvis vi henter Richard Dunne er det bare en ting å si, da har vi gjort et kupp.

Ã… sammenligne Dunne med Naylor er som å sammenligne Carlos Tevez med Bernt Hulsker.

Enig.

Var et av årets beste kjøp i fjor, men har langt ifra levert av samme standard i årets sesong. Fullt mulig at han rett og slett har vært dårligere (han har vel tidligere slitt utenfor banen, uten at jeg skal påstå det har noe som helst å gjøre med formen i år) men jeg tror selv han - med flere høytlønnede kolleger - har fått beskjed for lengst at de er ferdige i et Villa-lag som Randy Lerner helt tydelig er i ferd med å kutte kostnader i.

Ser det derimot som ganske så usannsynlig at Richard Dunne skulle kommet til Leeds. Ikke bare er han antakelig altfor dyr i drift, men han kan fortsatt spille PL fotball og på dette tidspunktet i karrieren er han vel ikke interessert i et steg ned.
Marching on together!

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1401 på: Desember 29, 2010, 22:30:34 »
Tror mye av problemet med Dunne er en Houllier som tilsynelatende ikke aner hva han holder på med (les: Resultatene).

Dunne ville jo definitivt vært kapteinen vi etterlyser
 

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1402 på: Desember 29, 2010, 22:40:49 »
Tror mye av problemet med Dunne er en Houllier som tilsynelatende ikke aner hva han holder på med (les: Resultatene).

Dunne ville jo definitivt vært kapteinen vi etterlyser

Houllier har ikke gjort sakene bra, men ting kan tyde på at han fikk jobben med visshet om at han må selge unna de mest rutinerte (og best betalte) spillerne i klubben. Det var vel også derfor Martin O'Neill gikk i sin tid, med Milner-salget og manglende fremtidige ambisjoner som grunnlag. De har hatt en forferdelig sesong så langt, men om dette skulle være tilfelle (det har også gått rykter om en vanvittig salgsliste) er ikke forutsetningene for suksess de beste.

Hadde blitt enormt glad om Dunne kom, uten tvil.  ;) Må derimot si jeg blir enormt overrasket om det skulle skje.
Marching on together!

magnuer

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1403 på: Desember 29, 2010, 22:56:20 »
Tror mye av problemet med Dunne er en Houllier som tilsynelatende ikke aner hva han holder på med (les: Resultatene).

Dunne ville jo definitivt vært kapteinen vi etterlyser

Houllier har ikke gjort sakene bra, men ting kan tyde på at han fikk jobben med visshet om at han må selge unna de mest rutinerte (og best betalte) spillerne i klubben. Det var vel også derfor Martin O'Neill gikk i sin tid, med Milner-salget og manglende fremtidige ambisjoner som grunnlag. De har hatt en forferdelig sesong så langt, men om dette skulle være tilfelle (det har også gått rykter om en vanvittig salgsliste) er ikke forutsetningene for suksess de beste.

Hadde blitt enormt glad om Dunne kom, uten tvil.  ;) Må derimot si jeg blir enormt overrasket om det skulle skje.

Tror ikke Leeds hadde klart å matche Dunnes lønnskrav, og Dunne er vel ikke så sugen på å spille i Champiomsship

Svend Anders

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1404 på: Desember 29, 2010, 23:27:48 »
Tror ikke du at Grayson ser at laget er delvis ubalansert SA? Jeg tror at Grayson har vært ute etter sentrale midtbanespillere lenge, men "de rette" har ikke vært tilgjengelige.

Jo, jeg tror helt sikkert han ser ubalansen, i alle fall i form av kvalitet. Og jeg VET at de leter med det de har etter rett mann sentralt på midten. Det virker å være åpent kjent blant agenter der ute. Går man litt tilbake i tid tror jeg en del av planer røk da Montgommery røk fra Sheffield United. Faye ble hentet inn for å fylle opp rent tallmessig siden han var en som kunne ta en seksmåneders kontrakt, mens Nunez åpenbart fikk det som en "prøvetid".

Grayson var nesten like avventende i forhold til å hente spisser, før han virkelig håvet inn i sommer. Nå gjør han det på sentral midtbane. Det som er noe mer overraskende er at han virker å være så mye mer "triggerhappy" på midtstopperplassen.

Med Tom Lees, Lubo Michalik, Richard Naylor, Paddy Kisnorbo og Leigh Bromby i stallen valgte han først å hente Neil Collins og så Alex Bruce, og til slitt O'Brien på lån. Riktignok kommer noe av dette pga skader (og Lees er urutinert), men jeg mener jo det er feil prioritering av transfer- og lønnsressurser, som tildels også er vanskelig å kvitte seg med.

Om Dunne virkelig er aktuell må det i så fall være om O'Brien går tilbake til Bolton når lånet utløper. Flere sier Leeds ikke har råd til å betale lønna hans, men med litt prioritering og en god forhandling, bør det ikke være uaktuelt. Jeg vet ikke hva Dunne er på nå - la oss si £40,000 i uka.

For Villa er da spørsmålet om de skal ha en ukentlig utgift på 400.000 kroner for en som tar opp en plass på tribunen (?), eller om de skal spare f.eks 100.000 av dette (nær 2,5 millioner frem til sommeren) ved å la noen andre bruke ham. Det ville jo vært idioti av de å låne ham ut til konkurrerende klubber i PL, så Leeds burde kunne passe bra der. Og McAllister kan vel hviske ham noen gode ord + vi har litt goodwill fra Delph-tiden?

Så skal det sies at jeg ikke aner hvor mye det faktisk ligger i både Johnson-snakket (alt basert på hans egen uttalelse) og Dunne (ingen uttalelser?). Lørdag får vi kanskje svaret?

SA

SveinArve

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1405 på: Desember 29, 2010, 23:42:20 »
Dunne har vore en av Villas beste spillere de siste par åra.
Men han innehar en litt kjedelig rekord. Han er den spilleren som har scora flest selvmål i PL`s historie, så han og O`Brien kan no bli en spennende duo som stoggarar :)
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Peter7

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1406 på: Desember 30, 2010, 07:19:38 »
Gradel byttes mot Leon Best fra Newcastle?
(NewsNow)
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Svend Anders

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1407 på: Desember 30, 2010, 09:44:00 »
Gradel byttes mot Leon Best fra Newcastle?
(NewsNow)

Oppspinn og vrøvl.

Forøvrig er ikke NewsNow en kilde. Det er bare et sted som poster linker til kilder. I denne saken er det Daily Mail som bruker opp kilobytes på nettet for no good reason.

SA

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1408 på: Desember 30, 2010, 09:49:31 »
Gradel byttes mot Leon Best fra Newcastle?
(NewsNow)
;D Jepp bytte en av vår beste mot en spiss som ville blitt sjettevalg i klubben....

Peter7

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1409 på: Desember 30, 2010, 11:05:26 »
Gradel byttes mot Leon Best fra Newcastle?
(NewsNow)

Oppspinn og vrøvl.

Forøvrig er ikke NewsNow en kilde. Det er bare et sted som poster linker til kilder. I denne saken er det Daily Mail som bruker opp kilobytes på nettet for no good reason.

SA
Forhåpentligvis et rykte som er oppspinn og vrøvl, ja ... uansett hvem kilden er.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'