Reiseklar: Leeds - Nottingham Forest 2. april 2011

Started by RuneR, June 29, 2010, 08:56:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RuneR

Ser ikke bort i fra at denne kampen kan bli "TV-flyttet", men tur til dette storoppgjøret blir det uansett  ;D
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Tom S

Denne storkampen ser eg fram mot og tek sikte på å oppleve den live.
COME ON LEEDS !!

Hobben

Jeg står mellom denne og Doncaster kampen... Er endå usikker på hva jeg vil.
Rogaland Whites

Hobben

Kan vell kanskje være en ide og bestille slik at en kommer frem tidlig fredag, og reiser hjem mandag med tanke på denne blir flyttet...
Rogaland Whites

Hobben

Da er det klart. Jer er reiseklar for denne :D!
Rogaland Whites

ØBS

Er ikke denne kampen en oppgave for BT Travels???
LUSCOS-hilsen
ØBS

superleeds

Hei! Drar over med hele familien og skal se Derby, Lincoln og Nottingham kampene. Hvordan er det med billett til Nottingham kampen? Kan de kjøpes på stadion kampdagen?

RuneR

Quote from: ØBS on July 30, 2010, 02:38:39
Er ikke denne kampen en oppgave for BT Travels???
Dét er det, og BT er på saken  8)
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Hobben

Noen som reiser fra Stavanger? (Kanskje ikke alle som planlegger så langt frem i tid)..

Meg med dame og far og kompis reiser med KLM fredag og hjem søndag, til Leeds, mellomlander i Amsterdam. Kanskje en søster og annen kompis hiver seg på :)!
Rogaland Whites

Rudi G.

Flybilletter kjøpt. KLM via Amsterdam til møkkabyen. Fredag til mandag :)

Tom S

Tidleg ute, Rudi :)
Har STORE planer om denne matchen eg også.
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

Quote from: Tom S on October 28, 2010, 21:23:45

Rimelige billetter, 1900,- t/r :)

Tom S

Quote from: Rudi G. on October 28, 2010, 21:39:15

KLM?
Bergen - Stockport?
Hvilke tider?
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

Quote from: Tom S on October 28, 2010, 21:40:41

KLM?
Bergen - Stockport?
Hvilke tider?

KLM ja, fredag kl. 06:25 fra Bergen. Lander i møkkabyen 10:15. Retur mandag 17:40 og lander i Bergen 22:50

Tom S

Quote from: Rudi G. on October 28, 2010, 21:46:42
Quote from: Tom S on October 28, 2010, 21:40:41

KLM?
Bergen - Stockport?
Hvilke tider?

KLM ja, fredag kl. 06:25 fra Bergen. Lander i møkkabyen 10:15. Retur mandag 17:40 og lander i Bergen 22:50

ok.
Får studere finn.no i helgen...
COME ON LEEDS !!

RuneR

Vi reiser (foreløpig) 5 stykker fra Oslo med SAS til Man****ter fredag 08:15, med retur mandag kl 10:15.
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603

ollan

Ollan

ollan

Ollan

Hobben

Jeg er i Leeds, fredag 10:15 og reiser hjem Mandag.
Rogaland Whites

leeds forever

Hvad gør en stakkels dansker hvis man gerne ville med på en sådan tur.Har nu været i leeds fan,de sidste 35 år,og har aldrig oplevet leeds på elland road.Er prisen den samme fra danmark eller hvad ?

Rudi G.

Quote from: leeds forever on November 11, 2010, 17:34:17
Hvad gør en stakkels dansker hvis man gerne ville med på en sådan tur.Har nu været i leeds fan,de sidste 35 år,og har aldrig oplevet leeds på elland road.Er prisen den samme fra danmark eller hvad ?

Nå vet jeg ikke hvor i Danmark du kommer fra, men SAS har direkte rute fra København til møkkabyen (mancester) og derfra går det tog fra flyplassen rett til Leeds. T/R til under kr 1300,- er ingen ting å si på. Det er bare til å hoppe i det, det er kjempe lett :) PS! Pleier å møte mange dansker på Commersial, puben til Peter Lorimer på kampdagene!

https://bookings.flysas.com/sasnorway/AirSearchActionResult.do?followAction=AirSearchAction&time=1289502924849

ollan

Quote from: Rudi G. on November 11, 2010, 20:17:30

Nå vet jeg ikke hvor i Danmark du kommer fra, men SAS har direkte rute fra København til møkkabyen (mancester) og derfra går det tog fra flyplassen rett til Leeds. T/R til under kr 1300,- er ingen ting å si på. Det er bare til å hoppe i det, det er kjempe lett :) PS! Pleier å møte mange dansker på Commersial, puben til Peter Lorimer på kampdagene!

https://bookings.flysas.com/sasnorway/AirSearchActionResult.do?followAction=AirSearchAction&time=1289502924849

du e jo blitt den store globetrotterfikseren Rudi, holder meg vekke fra ruditravel i helgen, er i barcelona. kansje du kan holde meg oppdatert?  ;D
Ollan

Rudi G.

Quote from: ollan on November 11, 2010, 20:58:10
Quote from: Rudi G. on November 11, 2010, 20:17:30

du e jo blitt den store globetrotterfikseren Rudi, holder meg vekke fra ruditravel i helgen, er i barcelona. kansje du kan holde meg oppdatert?  ;D

Vi må jo hjelpe våre danske venner ;D, det er klart. Jeg holder deg oppdatert, send meg en påminnelse på lørdag. MOT!

leeds forever

Takker for hurtigt svar.Vil meget gerne med på en sådan tur.
Lidt for ringe når man nu har været hardcorefan i 35 år,
og så ikke at ha været på selveste mekka...

Hobben

Quote from: leeds forever on November 11, 2010, 23:53:40
Takker for hurtigt svar.Vil meget gerne med på en sådan tur.
Lidt for ringe når man nu har været hardcorefan i 35 år,
og så ikke at ha været på selveste mekka...

Bare til og hive seg i det! Tar også med min far for første gang på snart 50 som kun har sett Leeds borte mot Fulham i PL-tidene, aldri vært på ER!

Vi gleder oss, kanskje vi snakkes der borte :)
Rogaland Whites

leeds forever

;DVi ser lige hvad som sker.Der er ihvertfald seriøsitet bag mit,og det kunne
være hyggeligt at mødes på lorimers pub...

Rudi G.

leeds forever

Tom S

COME ON LEEDS !!

ØBS

Snakket med BT på quizen i går, og ser ut som jeg også skal klare å komme meg på denne...

Da er vi seks stykker i gruppa som reiser med BT Travels, og møter sikkert opp imot 100 andre fra Fjellape-landet... ;D
LUSCOS-hilsen
ØBS