Skrevet av Emne: Reiseklar: Leeds - Nottingham Forest 2. april 2011  (Lest 41115 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

hobberst jr.

Chelsea gave me such an unbelievable opportunity at such a young age. That's why I want to give my whole career to Chelsea and the fans because without them, I would be nothing, simple as that.

- John Terry

asLeeds

Sv: Reiseklar: Leeds - Nottingham Forest 2. april 2011
« Svar #211 på: April 03, 2011, 17:54:23 »
herligt å sjå Casper feire med fans ;D
DALHEIM WHITES

radar

Sv: Reiseklar: Leeds - Nottingham Forest 2. april 2011
« Svar #212 på: April 04, 2011, 12:30:14 »
Fantastisk med 4-1 etter en svak første omgang. Det ble litt mer som jeg liker i annen omgang med en mann mer :) Det er forøvrig akkurat passe med nordmenn her.

Ble litt skuffa da jeg møtte en gjeng med noe som sikkert var Leeds-casuals i tunnellen ved Scarboroughs. 15-20 mann prøvde å lage bråk, men ble forhåpentligvis tatt hånd om av politiet. 

Var masse bråk utenfor hotellet vårt noen timer etter kampen, den ansatte på hotellet er var sikker på at det var kun Leeds-supporterer som slåst. Puben 5 m unna ble stengt etterpå, så har nok skjedd noe der, det er det villeste jeg har opplevd.... Poleti med hunder, køller å pepperspray...
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/news/latest-news/leeds_united_v_nottingham_forest_street_closed_after_brawl_between_50_rival_supporters_1_3251682
 

Tom S

Sv: Reiseklar: Leeds - Nottingham Forest 2. april 2011
« Svar #213 på: April 05, 2011, 17:11:47 »
Takk for turen folkens, alltid morsomt å møte nye og gamle Leedsvenner :)
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Reiseklar: Leeds - Nottingham Forest 2. april 2011
« Svar #214 på: April 05, 2011, 17:24:16 »
Takk for turen folkens, alltid morsomt å møte nye og gamle Leedsvenner :)

Takk for turen ja, kjempe :)

Var det du Tom som hadde den ville mobilvideoen fra Commersial? Klarer du å få lastet den opp så vi får lagt den ut?


ollan

Sv: Reiseklar: Leeds - Nottingham Forest 2. april 2011
« Svar #215 på: April 05, 2011, 19:05:35 »
Takk for turen folkens, alltid morsomt å møte nye og gamle Leedsvenner :)

Takk for turen ja, kjempe :)

Var det du Tom som hadde den ville mobilvideoen fra Commersial? Klarer du å få lastet den opp så vi får lagt den ut?



vil vi?? ;)
Ollan

ollan

Sv: Reiseklar: Leeds - Nottingham Forest 2. april 2011
« Svar #216 på: April 05, 2011, 19:07:14 »
En tur for utklippsboken,en sinnsyk stemning hos Peter før og etter kamp....resten av turen helt topp med utrolig mange nye bekjentskap. MOT!!
Ollan

testo

Sv: Reiseklar: Leeds - Nottingham Forest 2. april 2011
« Svar #217 på: April 05, 2011, 19:38:57 »
Kan ikke noe annet enn å smile bredt når jeg tenker på turen ;D
jeg må tenke meg lenge og vel om for å kunne huske at noe lignende har skjedd tidligere..enestående folks 8)...lets meet again soon
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Hobben

Sv: Reiseklar: Leeds - Nottingham Forest 2. april 2011
« Svar #218 på: April 05, 2011, 21:49:14 »
Takk for turen alle sammen! :)

Skulle hjem Mandag, men travelstart infomerte ikke oss om ruteendringer, så vi møtte til møkkabyen å bli der til Idag (Tirsdag) å fly hjem til Stavanger via Amsterdam, irriterende.

Kampen var det største jeg har opplevd på Elland Road, hvilken stemmning det var!! Lorimers etter kampen var også bra!

Bråket utenfor hotellet var også en opplevelse, at det går ann sier jeg..
Rogaland Whites