Skrevet av Emne: SISTE INFORMASJON FRA LUSCOS OM LYN-LEEDS KAMPEN  (Lest 10730 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

pemberton

SISTE INFORMASJON FRA LUSCOS OM LYN-LEEDS KAMPEN
« på: Juni 30, 2010, 22:37:47 »
Som dere sikkert har hørt er LYN konkurs fra i dag. Laget eksisterer ikke lenger og A-laget trekker seg dermed fra divisjonspill i Adeccoligaen 2010.
Jeg har vært i møte med Walstad i Lyn i kveld og kampen på Bislett er AVLYST! Det jobbes med en ny motstander og vi vil få beskjed om en eller to dager om hvilken klubb det blir, og hvor. Løsningen er mest nærliggende for Oslo området og omegn. Det vil bli avgjort før helga.
Dere som har kjøpt billetter på LYN.no vil få pengene tilbake. Det kommer mer informasjon om dette på www.lyn.no. En evntuell annen motstander vil ikke spille kampen på Bislett. Kampdato kan også bli endret, men ikke noe rundt dette er sikkert ennå.

Det er den informasjonen jeg og styret har så langt. Fortløpende vil vi legge ut informasjon her, og se også hovedsiden. Forhåpentligvis vet vi mer allerede i morgen. Vi krysser fingrene for at Leeds United kommer.

Med vennlig hilsen

Ray Tørnkvist
for LUSCOS sitt styre.
pembo

testo

Sv: SISTE INFORMASJON FRA LUSCOS OM LYN-LEEDS KAMPEN
« Svar #1 på: Juli 04, 2010, 13:48:59 »
Som dere sikkert har hørt er LYN konkurs fra i dag. Laget eksisterer ikke lenger og A-laget trekker seg dermed fra divisjonspill i Adeccoligaen 2010.
Jeg har vært i møte med Walstad i Lyn i kveld og kampen på Bislett er AVLYST! Det jobbes med en ny motstander og vi vil få beskjed om en eller to dager om hvilken klubb det blir, og hvor. Løsningen er mest nærliggende for Oslo området og omegn. Det vil bli avgjort før helga.
Dere som har kjøpt billetter på LYN.no vil få pengene tilbake. Det kommer mer informasjon om dette på www.lyn.no. En evntuell annen motstander vil ikke spille kampen på Bislett. Kampdato kan også bli endret, men ikke noe rundt dette er sikkert ennå.

Det er den informasjonen jeg og styret har så langt. Fortløpende vil vi legge ut informasjon her, og se også hovedsiden. Forhåpentligvis vet vi mer allerede i morgen. Vi krysser fingrene for at Leeds United kommer.

Med vennlig hilsen

Ray Tørnkvist
for LUSCOS sitt styre.


Det jobbes med en ny motstander og vi vil få beskjed om en eller to dager om hvilken klubb det blir, og hvor.

Hvor ligger svaret.....Blir det ikke kamp.......Litt info hadde ikke gjort noe med tanke på litt planlegging for reisende til evnt en ny arena / hotell / fly etc......
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Hobben

Sv: SISTE INFORMASJON FRA LUSCOS OM LYN-LEEDS KAMPEN
« Svar #2 på: Juli 04, 2010, 14:31:01 »
Veldig dårlig med info... Klager ikke på LUSCOS men på Lyn. Dette er elendigt! Ikke noe ang billetpenger har komme frem heller....
Rogaland Whites

Kickthemdown

Sv: SISTE INFORMASJON FRA LUSCOS OM LYN-LEEDS KAMPEN
« Svar #3 på: Juli 04, 2010, 14:58:57 »
Veldig dårlig med info... Klager ikke på LUSCOS men på Lyn. Dette er elendigt! Ikke noe ang billetpenger har komme frem heller....
Noe som sier meg at de muligens har andre ting å tenke på i disse dager?  ::) Info kommer sikkert over helgen...

pemberton

Sv: SISTE INFORMASJON FRA LUSCOS OM LYN-LEEDS KAMPEN
« Svar #4 på: Juli 04, 2010, 18:36:59 »
HER KOMMER SISTE OPPDATERING FRA LUSCOS SØNDAG. 4 JULI

Slik situasjonen er nå, blir det 100 % ikke Lyn på Bislett. Det jobbes med et annet alternativ og løsning, men det var ikke mulig å få til dette før helgen, og vi har ikke fått vite noe mer rundt dette. Så fort noe blir gjort kjent legger vi det ut her. Husk: Se også hovedsiden.

MVH
Ray Tørnkvist
LUSCOS
pembo

jackbauer68

  • Gjest
Sv: SISTE INFORMASJON FRA LUSCOS OM LYN-LEEDS KAMPEN
« Svar #5 på: Juli 04, 2010, 20:44:00 »
Min siste info er at kampen skal gå i Bergen mot Brann 8)

Kilde: Hemmelig
Pålitelig? Ja
E eg heilt sikker? Nei,ingenting er sikkert her i verden

Budda

Sv: SISTE INFORMASJON FRA LUSCOS OM LYN-LEEDS KAMPEN
« Svar #6 på: Juli 04, 2010, 21:37:28 »
Min siste info er at kampen skal gå i Bergen mot Brann 8)

Kilde: Hemmelig
Pålitelig? Ja
E eg heilt sikker? Nei,ingenting er sikkert her i verden

Seriøst? Irriterende. Får håpe du tar feil.
Endre

Trulsaren

Sv: SISTE INFORMASJON FRA LUSCOS OM LYN-LEEDS KAMPEN
« Svar #7 på: Juli 04, 2010, 21:59:01 »
Tviler. Leeds har jo meldt at de leter etter erstatter for at folk som har bestilt reise til Oslo skal få en kamp...
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

berlin

Sv: SISTE INFORMASJON FRA LUSCOS OM LYN-LEEDS KAMPEN
« Svar #8 på: Juli 04, 2010, 22:01:54 »
Min siste info er at kampen skal gå i Bergen mot Brann 8)

Kilde: Hemmelig
Pålitelig? Ja
E eg heilt sikker? Nei,ingenting er sikkert her i verden

Seriøst? Irriterende. Får håpe du tar feil.

Budda. Fjern ? etter Seriøst og gjør om stor I i Irriterende til liten im altså "Seriøst irriterende".
Det er vel det vi begge mener, for seriøst er det pr.def ikke fra en Brann-fan, som ikke har en kilde.

metaljon

Sv: SISTE INFORMASJON FRA LUSCOS OM LYN-LEEDS KAMPEN
« Svar #9 på: Juli 04, 2010, 22:19:51 »
Min siste info er at kampen skal gå i Bergen mot Brann 8)

Kilde: Hemmelig
Pålitelig? Ja
E eg heilt sikker? Nei,ingenting er sikkert her i verden

Seriøst? Irriterende. Får håpe du tar feil.

Budda. Fjern ? etter Seriøst og gjør om stor I i Irriterende til liten im altså "Seriøst irriterende".
Det er vel det vi begge mener, for seriøst er det pr.def ikke fra en Brann-fan, som ikke har en kilde.
er vel ganske sikkert at kampen IKKE går i bergen! Serriøst!hehe
The Chief!

Geir Magne

Sv: SISTE INFORMASJON FRA LUSCOS OM LYN-LEEDS KAMPEN
« Svar #10 på: Juli 04, 2010, 22:29:03 »
Med tanke på alle som har bestilt reise til Oslo og overnatting der, får vi håpe at det ordner seg med en kamp i nærheten. Kommer helt sikkert en del engelskmenn over også. Og Michael Hewitt har sikkert allerede kamppins i produksjon. De kan jo bli en collector's item nå som Lyn er ute av bildet.
Happy days are here again, it's official from Number 10!

kendo

Sv: SISTE INFORMASJON FRA LUSCOS OM LYN-LEEDS KAMPEN
« Svar #11 på: Juli 04, 2010, 23:17:00 »
Det eneste som gjelder er vel hva Bobestyrer Erling Opdal gjør/bestemmer/sier etc
Har LUSCOS tatt kontakt med han ?
 

arneg

Sv: SISTE INFORMASJON FRA LUSCOS OM LYN-LEEDS KAMPEN
« Svar #12 på: Juli 05, 2010, 00:12:57 »
Det eneste som gjelder er vel hva Bobestyrer Erling Opdal gjør/bestemmer/sier etc
Har LUSCOS tatt kontakt med han ?

Det eneste som er sikkert er at Lyn mot Leeds er avlyst.
 

pemberton

Sv: SISTE INFORMASJON FRA LUSCOS OM LYN-LEEDS KAMPEN
« Svar #13 på: Juli 06, 2010, 08:21:58 »
Angående Leeds- Lyn, så se hovedsiden og hva som står der. Skulle alt bli kanselert og de ikke kommer til Norge kan dere som har bestillt billetter på fly kontakte flyselskapet og booke om billettene til en annen tur i Norge. Sas tar 450 kr i gebyr og Norwegian sånn ca det samme pluss da ev prisendringer. For de som har kjøpt billetter til kampen på bislett kan dere se hva som står på www.lyn.no. Her skal det komme info om kanselering av kampen og tilbakebetaling.

Mvh

Ray Tørnkvist
LUSCOS
pembo

pemberton

Sv: SISTE INFORMASJON FRA LUSCOS OM LYN-LEEDS KAMPEN
« Svar #14 på: Juli 06, 2010, 12:46:46 »
Se siste om Leeds og Norgesbesøk fra VG nett nå i formiddag:

 
http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10002838
pembo

lassie

Sv: SISTE INFORMASJON FRA LUSCOS OM LYN-LEEDS KAMPEN
« Svar #15 på: Juli 07, 2010, 08:34:47 »
god  morgen  leeds venner, ser  på nettsider at  odd grenland  har  prøvd og  få  leedskamp men der sa de at det  sto  mellom viking  og brann nå???? Hadde  vært  gull og  fått leeds  kamp  på  skagerak arena, det er  ikke  langt  og   unna  oslo  og overnatting  hadde  ikke   noen vært  noe  problem.odd  grenland var  klar  hvis  ikke  noen  andre  klarte  og  få  dette  til. men det ser  ut som det  blir vestlandet  som får  kampen  på dette  tidspunktet ???? håper ikke  det  men :D ;D ;D. Gleder  meg  sinnsykt  til  årets  sesong  i  england og  har  som alltid  god  tro på super leeds.
Lassie

Budda

Sv: SISTE INFORMASJON FRA LUSCOS OM LYN-LEEDS KAMPEN
« Svar #16 på: Juli 07, 2010, 17:39:48 »
god  morgen  leeds venner, ser  på nettsider at  odd grenland  har  prøvd og  få  leedskamp men der sa de at det  sto  mellom viking  og brann nå???? Hadde  vært  gull og  fått leeds  kamp  på  skagerak arena, det er  ikke  langt  og   unna  oslo  og overnatting  hadde  ikke   noen vært  noe  problem.odd  grenland var  klar  hvis  ikke  noen  andre  klarte  og  få  dette  til. men det ser  ut som det  blir vestlandet  som får  kampen  på dette  tidspunktet ???? håper ikke  det  men :D ;D ;D. Gleder  meg  sinnsykt  til  årets  sesong  i  england og  har  som alltid  god  tro på super leeds.

Det spørs om Leeds er interessert i å spille på kunstgress
Endre

pemberton

Sv: SISTE INFORMASJON FRA LUSCOS OM LYN-LEEDS KAMPEN
« Svar #17 på: Juli 07, 2010, 23:01:59 »
SISTE NYTT OM LEEDS SITT EV. NORGESBESØK:

Det er fortsatt ingen avklaring. Det jobbes med en motstander og så fort vi i styret vet noe sikkert om hva som skjer kommer det på hovedsiden. I løpet av morgendagen bør ting være på plass. Følg med for mer informasjon.


Med vennlig hilsen
Ray Tørnkvist
LUSCOS
pembo

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SISTE INFORMASJON FRA LUSCOS OM LYN-LEEDS KAMPEN
« Svar #18 på: Juli 07, 2010, 23:46:08 »
... Brann Stadion er altså en mulighet...


http://fotball.bt.no/england/article173765.ece

Brann i Leeds-dialog

Den gamle storheten kan komme til Brann Stadion.

Publisert: 07.07.2010 kl. 23:33 , endret: 07.07.2010 kl. 23:34

Av: Roy Ellingsen


•Vi følger Brann: Siste nytt om klubben her

Leeds United hadde avtale om å spille treningskamp mot Lyn i Oslo 27. juli. I kjølvannet av Lyns konkurs ble naturligvis den kampen avlyst. Flere norske lag har vært inne i bildet til å ta over kampen, men foreløpig er ingen bekreftet.

«I likhet med Godset, LSK, Viking og sikkert mange flere har vi snakket med en agent om mulighetene for en kamp mot Leeds. Ingen avtale inngått, men vi ser på muligheten,» skriver operativ leder/strategisk controller i Brann, Roald Bruun-Hanssen, i en tekstmelding til bt.no.




Leeds United Association Football Club har mange tilhengere i Norge. De har vunnet ligaen i England tre ganger, sist i 1991-92-sesongen, og FA-cupen én gang (1972).

De siste årene har vært harde mot den ærverdige klubben, men de rykket opp i Mesterskapsserien (nivå to) i vår.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hobben

Sv: SISTE INFORMASJON FRA LUSCOS OM LYN-LEEDS KAMPEN
« Svar #19 på: Juli 07, 2010, 23:56:36 »
SISTE NYTT OM LEEDS SITT EV. NORGESBESØK:

Det er fortsatt ingen avklaring. Det jobbes med en motstander og så fort vi i styret vet noe sikkert om hva som skjer kommer det på hovedsiden. I løpet av morgendagen bør ting være på plass. Følg med for mer informasjon.


Med vennlig hilsen
Ray Tørnkvist
LUSCOS

Aha, i løpet av morgendagen... Akoratt som vi ikke har hørt den nok ganger..

Ikke missforstå meg Ray :) Jeg synest dette er dårlig av den som planlegger kamp. Flere lag er intresserte, men ingen ting blir klart.
Rogaland Whites

Trulsaren

Sv: SISTE INFORMASJON FRA LUSCOS OM LYN-LEEDS KAMPEN
« Svar #20 på: Juli 08, 2010, 01:05:17 »
Forstår ikke et fnugg av det du skriver her, Hobberst. Det er jo ikke dårlig av den som planlegger kampen?! Vi snakker ikke om et guttelag som har en kommunal bane hvor man kan bruke banen når man vil, men stadioner og gress som nødvendigvis ikke tåler mange kamper på kort tid.
I tillegg til dette har du jo ombookingen av hotell/fly for Leeds, ikke faen om de ønsker å tape tusner av kroner fordi de ikke får booket det om, spillerene til motstanderlaget skal jo ikke gå rett fra seriekamp til en meningsløs kamp til en seriekamp på 5 dager... Selv om lag er interessert i å ha en kamp med Leeds, betyr ikke det at de står klar med åpne armer og godtar et hvert alternativ... Tenk...
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Hobben

Sv: SISTE INFORMASJON FRA LUSCOS OM LYN-LEEDS KAMPEN
« Svar #21 på: Juli 08, 2010, 09:30:49 »
Forstår ikke et fnugg av det du skriver her, Hobberst. Det er jo ikke dårlig av den som planlegger kampen?! Vi snakker ikke om et guttelag som har en kommunal bane hvor man kan bruke banen når man vil, men stadioner og gress som nødvendigvis ikke tåler mange kamper på kort tid.
I tillegg til dette har du jo ombookingen av hotell/fly for Leeds, ikke faen om de ønsker å tape tusner av kroner fordi de ikke får booket det om, spillerene til motstanderlaget skal jo ikke gå rett fra seriekamp til en meningsløs kamp til en seriekamp på 5 dager... Selv om lag er interessert i å ha en kamp med Leeds, betyr ikke det at de står klar med åpne armer og godtar et hvert alternativ... Tenk...

Alikvell synest jeg dette har tatt for lang tid :)
Rogaland Whites

Trulsaren

Sv: SISTE INFORMASJON FRA LUSCOS OM LYN-LEEDS KAMPEN
« Svar #22 på: Juli 08, 2010, 11:50:08 »
Da har du dårlig tolmodighet, mtp at Leeds fikk avklaring 1 juli, 8 dager siden i dag...
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Per Arne

Sv: SISTE INFORMASJON FRA LUSCOS OM LYN-LEEDS KAMPEN
« Svar #23 på: Juli 08, 2010, 15:31:19 »
SISTE NYTT OM LEEDS SITT EV. NORGESBESØK:

Det er fortsatt ingen avklaring. Det jobbes med en motstander og så fort vi i styret vet noe sikkert om hva som skjer kommer det på hovedsiden. I løpet av morgendagen bør ting være på plass. Følg med for mer informasjon.


Med vennlig hilsen
Ray Tørnkvist
LUSCOS

Aha, i løpet av morgendagen... Akoratt som vi ikke har hørt den nok ganger..

Ikke missforstå meg Ray :) Jeg synest dette er dårlig av den som planlegger kamp. Flere lag er intresserte, men ingen ting blir klart.

Dårlig av den som planlegger kamp? Svada. Nå må du huske på at Leeds hadde planene klinkende klare. Alt var i orden, men så gikk Lyn konkurs. Tro det eller ei, dette var ikke Leeds sin skyld. Nå må alt stokkes om. Og jeg tror at personene som holder i dette gjør så godt de kan, men det er mange ting som skal avklares.

Så nå synes jeg du skal slutte å klage, og heller være en smule tålmodig, som de fleste andre her.

 ;)

kendo

 

newsome


jackbauer68

  • Gjest
Sv: SISTE INFORMASJON FRA LUSCOS OM LYN-LEEDS KAMPEN
« Svar #26 på: Juli 09, 2010, 18:32:44 »
Min siste info er at kampen skal gå i Bergen mot Brann 8)

Kilde: Hemmelig
Pålitelig? Ja
E eg heilt sikker? Nei,ingenting er sikkert her i verden

jaja, dette har eg visst lenge :o

euphor9

Sv: SISTE INFORMASJON FRA LUSCOS OM LYN-LEEDS KAMPEN
« Svar #27 på: Juli 09, 2010, 18:49:47 »
Min siste info er at kampen skal gå i Bergen mot Brann 8)

Kilde: Hemmelig
Pålitelig? Ja
E eg heilt sikker? Nei,ingenting er sikkert her i verden

jaja, dette har eg visst lenge :o


Nice 1 :)

ANNAN

Sv: SISTE INFORMASJON FRA LUSCOS OM LYN-LEEDS KAMPEN
« Svar #28 på: Juli 09, 2010, 23:45:17 »

har sjekket Lyn sine nettside,men finner ikke info om hva/hvordan vi gjør for å få tilbake penger for kjøpte billetter.noen som har en link??
LIFE IS LEEDS

Per Arne

Sv: SISTE INFORMASJON FRA LUSCOS OM LYN-LEEDS KAMPEN
« Svar #29 på: Juli 09, 2010, 23:48:49 »

har sjekket Lyn sine nettside,men finner ikke info om hva/hvordan vi gjør for å få tilbake penger for kjøpte billetter.noen som har en link??

Følg med på Lyns hjemmeside. Kommer info der etterhvert.