Spiller: Neill Collins

Started by eggus, July 07, 2010, 12:25:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tom S

Ikkje akkurat ein signering som skaper halleluja-stemning i stova mi, men trøsta er at vi svidde av nokre pundsedler.
COME ON LEEDS !!

Papi

Sitter med følelsen at dette p.t. er den forsterkningen som er dårligast p.t.
Håper sjølvsagt eg tar feil.

Og med han har vi faktisk opnet lommeboken.

Er planen til Grayson at Collins er eit 3/4/5  valg sammen med Bromby og Naylor, og at ytterlig ein stopper kommer inn i sommer? Evt. ein på lån om rette spillleren ikkje er tilgjengelig?
I såfall merkelig og gi mannen ein 3 års kontrakt.
Men eg har jo tatt feil før, håper du motbeviser all skepsisen du får her inne :)

Men kan ikkje skjønne noe annet at Lubo nå er ferdig i klubben.
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Evig Pint

Håper virkelig vi henter en stopper til og at Collins er tiltenkt en reserverolle.. Men jeg tviler! Tror det er her nivået ligger desverre. Naylor/Bromby - Collins som stopperpar frem til desember/januar er ikke godt nok.
Marching on together

Budda

Skeptisk. Vi har nå fire middelmådige og omtrent like gode stoppere, når Kisnorbo er ute. Hadde håpet på en mer soleklar ener i midtforsvaret. 
Endre

berlin

Noen på forumet er inne på det - hva om han overrasker positivt?
Ja, jeg vet han spilte for oss i fjor, og var sånn passe.

Det er jo mulig at finnes bedre speidere/trenere i klubben Leeds, enn her på forumet, i hvertfall kan man jo håpe det.

Synes det er dumt å forhåndsdømme Collins.

Når det gjelder Michalik, så var det jo ikke så rart at forum-fansen jublet, han spilte jo meget bra når vi hadde han på lån, deretter sank kvaliteteten av en eller annen grunn.

Kan jo være at Collins kommer til å ha en kurve som peker oppover, til forskjell fra Naylor, som har hatt en nedadgående kurve (men mye skadet, og det er heller ikke et godt tegn for en spiller passer de 30).

jarle

ears    Team    Apps†    (Gls)†
2001â€"2002    Queen's Park    32    (0)
2002â€"2004    Dumbarton    63    (4)
2004â€"2007    Sunderland    18    (1)
2005â€"2006    â†' Hartlepool United (loan)    22    (0)
2006    â†' Sheffield United (loan)    2    (0)
2006â€"2007    â†' Wolverhampton Wanderers (loan)    3    (1)
2007â€"2010    Wolverhampton Wanderers    81    (8)
2009â€"2010    â†' Preston North End (loan)    16    (0)
2010    Preston North End    5    (1)
2010    â†' Leeds United (loan)    9    (0)
2010â€"    Leeds United    0    (0)

Han er altså ikke god nok for Preston... Og Wolves ville heller ikk ha han!

Dennis

Quote from: berlin on July 07, 2010, 18:27:28
Det er jo mulig at finnes bedre speidere/trenere i klubben Leeds, enn her på forumet, i hvertfall kan man jo håpe det.

Næhæhæhæiiii!
Marching on together!

AndyMathie

4 gode signering så kommer denne her. Så han sleit med posisjoneringen i tillegg til at han mangler fart. Skjønner ingenting av denne signering. Helt ubrukelig er han vel ikke, men liker å overdrive for å få frem poenget ::)
We are Leeds and we are proud of it!

Ferre

En helt grei signering, men ser gjerne at det kommer inn en til stopper.

Same

Synes dette er en fin signering.  :)

Skal ikke se bort ifra at Collins får en plass på førstelaget neste sesong. Vi gjorde det jo tross alt bedre i de 9 kampene han spilte, enn de 9 kampene før med Kisnorbo (som har fått heltestatus her inne).

Men for all del. Håper på enda en ny stopper inn, så Collins/Kisnorbo/Ny kan alle kjempe om førstelagsplassene.

Joe Jordan

Stallfyll. Det jeg så av Collins i vår var middelmådighet og atter middelmådighet.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Frode

Tar en Erik Soler:   Hvis Collins blir en suksess skal jeg gnage av meg foten. Særdeles skuffende signering.

bwirum

Sitter med litt blanda følelser her nå, var vel ikke akkurat denne signeringen jeg ventet på på stopperplass. Hadde, som noen andre her, ventet en mer solid forsterkning der. For all del, ingen dårlig spiller, og jeg graver meg vel ikke ned akkurat, men ... tja ... vi får se. Jeg håper jeg blir overraska for å si det sånn.
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

B_Ød

Akkurat denne har jeg ventet på...suvverrent!! NC kommer til å bli stor kommende sesong!
Ups & Ups!!

Masinga

Denne signeringen tyder på at Leeds har en del penger å bruke på spillerkjøp.
Masinga, medl.nr. 1250

sveifors

Aidy Boothroyd i Coventry var bla  også ute etter Collins.

Han var vel ikke for dårlig for Preston, han hadde fast plass helt til de fikk ny manager, og denne manageren ville ikke ha ham. Det skjer hele tiden.

At noen managere foretrekker en spiller framfor en annen er vanlig og ikke bestandig etter fotballfaglig vurdering.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Dennis

Quote from: sveifors on July 08, 2010, 11:53:31

Han var vel ikke for dårlig for Preston, han hadde fast plass helt til de fikk ny manager, og denne manageren ville ikke ha ham. Det skjer hele tiden.

At noen managere foretrekker en spiller framfor en annen er vanlig og ikke bestandig etter fotballfaglig vurdering.

Det samme skjedde for Paul Connolly, som før ansettelsen av Nigel Clough som Derby-manager, var fast høyreback og kaptein under Paul Jewell.

Marching on together!

TK20

Quote from: Mr Kaizer on July 08, 2010, 12:04:37
Quote from: sveifors on July 08, 2010, 11:53:31

Det samme skjedde for Paul Connolly, som før ansettelsen av Nigel Clough som Derby-manager, var fast høyreback og kaptein under Paul Jewell.

Det samme skjedde for Frazer Richardson, som før ansettelsen av Simon Grayson som Leeds-manager, var fast høyreback og kaptein under Macca.

JonK

Sitat fra Wolves fan:
Wolverhampton Wanderers): Guys - I can see that the general feeling on here regarding the Collns signing is a negative one. I don't know how he performed whilst on loan but I genuinely think he will be a decent centre half at championship level. Not sure about the reported fee but whilst at Wolves he was excellent in the air and totally committed and whole hearted and athreat at set pieces. He was prone to the odd mistake and lapse in concentration but i hope he does a decent job for you guys

Konkluderende tanke: Vi kan håpe på at Collins vil gjøre en nyttig jobb for oss den kommende sesongen

Jon

p0ndus

Så han mot Norwich, husker det var en del kommentarer på at han ikke holdt mål i den kampen , men jeg fikk sans for fyren og tror han kan bli en bra forsterkning. So welcome.

sveifors

Til alle "vi dømmer alle nye spillere nord og ned, for å ha hva var de vi sa i ermet"

Minner dere om at Kisnorbo var en Leicester reject som kom  uten overgangssum.

Jeg håper og tror SGrayson vet hva han gjør!

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

berlin

Quote from: sveifors on July 08, 2010, 18:46:11
Til alle "vi dømmer alle nye spillere nord og ned, for å ha hva var de vi sa i ermet"

Minner dere om at Kisnorbo var en Leicester reject som kom  uten overgangssum.

Jeg håper og tror SGrayson vet hva han gjør!

True. Sier ikke at han defintivt blir en hit, men han virker også som en type som lar nervene bli igjen i garderoben. Ikke det dummeste det, med tanke på hvor ofte vi har diskutert at spillerne våre blir til saltstøtter med en gang det drar seg til.

bwirum

Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

ANNAN

Quote from: DenHviteYeboah on July 07, 2010, 15:24:24
En fantastisk signering ;D
Nok en signering som gir signaler om at dette er en storklubb som satser.Trøyesalg og sesongkort vil ta av efter dette. Og det beste av alt: vi har KJØPT ham!summen er selvfølgelig hemmelig,men det gjør ingenting.Tipper på £12000.Stoler 1000% på Grayson her.Bare en spiss og en midtbanespiller nå så blir det en kanonsesong :)

du må vere en enkel skjorte DHY,du er igjennomsyret av negativitet,lurer stadig på om du har noen følelser for vårt kjære LEEDS UNITED
hva om vi gjør en KANON sesong nå,greier du virkelig å glede deg?????
en kanon sesong i mine øyne vil si topp 5
LIFE IS LEEDS

DenHviteYeboah

Quote from: ANNAN on July 11, 2010, 11:51:06
Nok en signering som gir signaler om at dette er en storklubb som satser.Trøyesalg og sesongkort vil ta av efter dette. Og det beste av alt: vi har KJØPT ham!summen er selvfølgelig hemmelig,men det gjør ingenting.Tipper på £12000.Stoler 1000% på Grayson her.Bare en spiss og en midtbanespiller nå så blir det en kanonsesong :)

du må vere en enkel skjorte DHY,du er igjennomsyret av negativitet,lurer stadig på om du har noen følelser for vårt kjære LEEDS UNITED
Ingenting vil glede meg mer enn at jeg tar feil.Imidlertid tror jeg ikke denne troppen er god nok for topp 10.Ja,jeg vet at transfervinduet ikke er stengt og at det kan komme inn etpar spillere til, men slik det ser ut til nå frigjøres det ikke midler til å kjøpe en topp midtbanespiller og spiss,noe jeg tror vi MÃ... ha for å i det hele tatt komme midt på tabellen.
Når det gjelder ditt spørsmål om jeg har noen følelser for klubben og kan glede meg etter en kanonsesong, finner jeg det så lavpannet og dumt at det gidder jeg ikke å svare på engang!
DHY-fortsatt fanatisk Leedsfan etter 35 år!

ANNAN

Quote from: DenHviteYeboah on July 11, 2010, 18:34:16

Ingenting vil glede meg mer enn at jeg tar feil.Imidlertid tror jeg ikke denne troppen er god nok for topp 10.Ja,jeg vet at transfervinduet ikke er stengt og at det kan komme inn etpar spillere til, men slik det ser ut til nå frigjøres det ikke midler til å kjøpe en topp midtbanespiller og spiss,noe jeg tror vi MÃ... ha for å i det hele tatt komme midt på tabellen.
Når det gjelder ditt spørsmål om jeg har noen følelser for klubben og kan glede meg etter en kanonsesong, finner jeg det så lavpannet og dumt at det gidder jeg ikke å svare på engang!
Fanatisk er du nok,men det er ikke det samme...
Jeg har og hatt Leeds i Hjertet i vel 30 år,og selv i de svarteste perioden prøver jeg å finne lyspunkter.Når en leser noen av dine innlegg,så kan en få inntrykk av at det ikke er så nøye om ting skjærer seg,for da kan du jo bare si,hva var det jeg sa.Nesten samme hva som blir gjort,så burde det vert gjort annerledes.
LIFE IS LEEDS

jarle

Quote from: ANNAN on July 12, 2010, 12:45:26

Jeg har og hatt Leeds i Hjertet i vel 30 år,og selv i de svarteste perioden prøver jeg å finne lyspunkter.Når en leser noen av dine innlegg,så kan en få inntrykk av at det ikke er så nøye om ting skjærer seg,for da kan du jo bare si,hva var det jeg sa.Nesten samme hva som blir gjort,så burde det vert gjort annerledes.

Er vel ikke så feil å være litt negativ når engang kanskje verdens beste fotball lag LEEDS UNITED... siden for 2 mnd siden var i 3 div... vi har hatt mange år med spillere som aldri burde hatt en hvit trøye på seg... En eier som aldri burde satt sine bein på ER...
3 sessonger på å komme ut av 3 divisjon!!!!

HALLO!
så jeg synes all kritikk mot ledelse og drift av Leeds United har vært på sin plass!!!
Det har vært en skandale nothing more nothing less!!!

ANNAN

Quote from: jarle on July 12, 2010, 12:56:49
Quote from: ANNAN on July 12, 2010, 12:45:26

Er vel ikke så feil å være litt negativ når engang kanskje verdens beste fotball lag LEEDS UNITED... siden for 2 mnd siden var i 3 div... vi har hatt mange år med spillere som aldri burde hatt en hvit trøye på seg... En eier som aldri burde satt sine bein på ER...
3 sessonger på å komme ut av 3 divisjon!!!!

HALLO!
så jeg synes all kritikk mot ledelse og drift av Leeds United har vært på sin plass!!!
Det har vært en skandale nothing more nothing less!!!

Da avslutter vi her,nå er det frisk fjellørret på grillen og hvithvin i glasset.
Fortsatt God sommer til alle Leeds fans å da mener jeg ALLE :)
LIFE IS LEEDS

torivar

Collins har gjort det bra siste kampene og fått mye skryt. Jeg har derfor bladd meg litt tilbake og humret meg gjennom to sider med kommentarer. Virkelig morsomt, og flere innlegg som har klassiker-potensiale.

Enjoy!

p0ndus

Quote from: p0ndus on July 08, 2010, 18:16:50
Så han mot Norwich, husker det var en del kommentarer på at han ikke holdt mål i den kampen , men jeg fikk sans for fyren og tror han kan bli en bra forsterkning. So welcome.

Så hele kampen i går og han var stor i den kampen. Må jo da henvise til min tidligere kommentar og kanskje S.G lager gull av gråstein igjen.  ;D ;D ;D