Skrevet av Emne: Brann - Leeds  (Lest 91206 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andersen

Sv: Brann - Leeds
« Svar #60 på: Juli 11, 2010, 16:09:13 »
Hadde håpet i det lengste , at det ble kamp i Oslo området  :(  men til dere som reiser til Bergen og Brann håper det blir en bra kamp.  Det blir for langt og dyrt for meg å reise . :( LEEDS4EVER.

Duncan Pub

Sv: Brann - Leeds
« Svar #61 på: Juli 11, 2010, 23:15:16 »
Har nå kjøpt 2 billetter på BT tribunen,ser ut som det nå er solgt over 200 billetter her så det er bare å hive seg på og kjøpe. Håper noen arrangerer en plass og møtes før kampen. Toppen hadde vert å treffe Leeds spillerene etter kampen   8)

Per Arne

Sv: Brann - Leeds
« Svar #62 på: Juli 11, 2010, 23:23:18 »
Har nå kjøpt 2 billetter på BT tribunen,ser ut som det nå er solgt over 200 billetter her så det er bare å hive seg på og kjøpe. Håper noen arrangerer en plass og møtes før kampen. Toppen hadde vert å treffe Leeds spillerene etter kampen   8)

Det jobbes med saken ang møtested før match.

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: Brann - Leeds
« Svar #63 på: Juli 12, 2010, 00:33:57 »
Jeg rekker ikke dra helt til Bergen og er dritskuffa.
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

SuperLeeds!

Sv: Brann - Leeds
« Svar #64 på: Juli 12, 2010, 09:53:25 »
Reise og hotell er booket. Fire blad super-leeds er på plass 27. juli! ;D

vidarlufc

Sv: Brann - Leeds
« Svar #65 på: Juli 12, 2010, 13:37:15 »
Football is coming home - to me!  :)

Spesielt at Leeds no kommer til Bergen, tidligere har eg reist ein-to turer over i året. Denne gang er det ein spasertur på 1km ;D

Håper det blir eit opplegg med samling, om det ikkje blir det, kan ein jo ta det "planlagt på sparket", dvs bestemma oss for ein uteplass og møtast 3-4 timar før og etter kamp..
MARCHING ON TOGETHER
-vidarLUFC-

supergrim

Sv: Brann - Leeds
« Svar #66 på: Juli 12, 2010, 15:27:08 »
Bittert!!!!

Jeg bor langt Nord, og hadde ordnet biletter med EN gang jeg så de skulle til Oslo! Tror dere fanken ikke at leedskampen blir flytta til Bergen ja! Overnatting var i boks (Kamerater) , flybilett og kampbiletter var i boks!

Nå har jeg ikke en sjel jeg kjenner i Bergen, og å dra alene til Bergen er jo utrolig kjipt!

det var den sjansen jeg fikk til å se dem live sikkert.... :(

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Brann - Leeds
« Svar #67 på: Juli 12, 2010, 15:37:46 »
Det som er klart sålangt er at Fotballpuben er booket som samlingsted. Vi jobber med å få til noen "happenings" bl.a eks.players. Dette blir ikke et offisielt LUSCOS-opplegg men kun ett uoffisielt samlingsted for Leedsfans. Kommer også til å publisere dette hos våre engelske medfans. Det må påregnes at det også kommer noen fans kledd i rødt (Brannfans ::) ;) ), men målet vårt må være at puben skal være så hvit som mulig, barn i følge med foreldre er også velkommen. Det er ikke matservering på Fotballpuben men det er restauranter i alle katagorier i umiddelbar nærhet. Håper dette høres greit ut :)

Kommer tilbake med mer info når jeg vet noe mer!

Svend Anders

Sv: Brann - Leeds
« Svar #68 på: Juli 12, 2010, 15:55:30 »
Fint at det ble en Norge-løsning når Lyn gikk skeis - mye som har skjedd mens jeg har vært på ferie ser jeg.

Dessverre kommer dette så tett på tidsmessig - og atpåtil i ferietider for mange - at LUSCOS neppe makter å gjøre stort ut av dette. Vi vet vel også fortsatt svært lite om hva Brann og Leeds tenker om oppholdet. Derfor kjempebra at det i det minste er ordnet med Fotballpuben, etc.

Skal få kommet meg over selv, men hvor mye mer enn inn og ut på kampen jeg får til vet jeg ikke helt ennå. Hvor langt ut til flyplassen er det forresten fra sentrum av byen? (aldri vært der før)

SA

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Brann - Leeds
« Svar #69 på: Juli 12, 2010, 16:01:14 »
Hvor langt ut til flyplassen er det forresten fra sentrum av byen? (aldri vært der før)



Flybussen bruker drøyt 20 minutter inn til sentrum.
http://www.flybussen.no/bergen/
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

Sv: Brann - Leeds
« Svar #70 på: Juli 12, 2010, 16:11:35 »
Bittert!!!!

Jeg bor langt Nord, og hadde ordnet biletter med EN gang jeg så de skulle til Oslo! Tror dere fanken ikke at leedskampen blir flytta til Bergen ja! Overnatting var i boks (Kamerater) , flybilett og kampbiletter var i boks!

Nå har jeg ikke en sjel jeg kjenner i Bergen, og å dra alene til Bergen er jo utrolig kjipt!

det var den sjansen jeg fikk til å se dem live sikkert.... :(

Leedsfans er så snille og vennlige, så, selv de som påtar seg rollen som surmaga grinebitere på forumet, så bare reis til Bergen du! Alene blir du garantert ikke.  :)
- Leif Olav

supergrim

Sv: Brann - Leeds
« Svar #71 på: Juli 12, 2010, 16:21:30 »
Bittert!!!!

Jeg bor langt Nord, og hadde ordnet biletter med EN gang jeg så de skulle til Oslo! Tror dere fanken ikke at leedskampen blir flytta til Bergen ja! Overnatting var i boks (Kamerater) , flybilett og kampbiletter var i boks!

Nå har jeg ikke en sjel jeg kjenner i Bergen, og å dra alene til Bergen er jo utrolig kjipt!

det var den sjansen jeg fikk til å se dem live sikkert.... :(




Leedsfans er så snille og vennlige, så, selv de som påtar seg rollen som surmaga grinebitere på forumet, så bare reis til Bergen du! Alene blir du garantert ikke.  :)


Hadde vært vldig moro om jeg kunne kommet på puben før kamp og hatt noen å tatt en øl med ja :)


Driver på å ordner biletter og overnatting nå
« Siste redigering: Juli 12, 2010, 16:36:39 av gimteh »

jallar

Sv: Brann - Leeds
« Svar #72 på: Juli 12, 2010, 18:48:34 »
Da var kjerringa overtalt, og hjemturen fra Arendal til Stavanger går via Bergen....litt omvei, men pytt pytt. Hotell er booket. (Kom plutselig på at man kan få rimelig hotell via coop. 2 netter for 2 personer kr 1498 på 4* hotell.)

Hvis bybanen er i funksjon, så er vel det en grei måte å komme seg til stadion på. (Har hørt at det er meget dårlig med parkering der)

Nå er det bare billetter til selve kampen som gjenstår. Men hvorfor i helgoland skal de trø leeds fansen sammen på en kortside?? Er jo ikke beste stedet å se kampen i fra?

Rune Bergen

Sv: Brann - Leeds
« Svar #73 på: Juli 12, 2010, 22:00:28 »
Bybanen er et greit alternativ for å komme på kampen. Lykke til da, skulle gjerne ha en halv av hver drakt på den dagen.

Geir Magne

Sv: Brann - Leeds
« Svar #74 på: Juli 12, 2010, 22:06:57 »
Asbjørn, hvilken tribune anbefaler du at John og jeg kjøper billett til? BT-tribunen er reservert Leeds United supportere leser jeg på Branns side. Det blir vel kanskje flest kjentfolk der?
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Brann - Leeds
« Svar #75 på: Juli 12, 2010, 22:43:49 »
Asbjørn, hvilken tribune anbefaler du at John og jeg kjøper billett til? BT-tribunen er reservert Leeds United supportere leser jeg på Branns side. Det blir vel kanskje flest kjentfolk der?

Ja, jeg trives nok egentlig best på langsidene men kjører nok BT-tribuna denne gang. Hadde blitt RART & ikke vært der... Tenk, Leedsscoring og så bare Brannfans rundt meg??? Nei, det mååå bli blant Leedsgjengen ja :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Brann - Leeds
« Svar #76 på: Juli 12, 2010, 22:53:23 »
Asbjørn, hvilken tribune anbefaler du at John og jeg kjøper billett til? BT-tribunen er reservert Leeds United supportere leser jeg på Branns side. Det blir vel kanskje flest kjentfolk der?

Ja, jeg trives nok egentlig best på langsidene men kjører nok BT-tribuna denne gang. Hadde blitt RART & ikke vært der... Tenk, Leedsscoring og så bare Brannfans rundt meg??? Nei, det mååå bli blant Leedsgjengen ja :)



Enig med deg Asbjørn. Har fast plass på Almenningen men det blir nok BT denne kvelden! NB!! Husk solbriller  8)

linntherese

Sv: Brann - Leeds
« Svar #77 på: Juli 12, 2010, 23:31:14 »
2 billetter til er kjøpt og betalt :)
Tar turen fra Mandal, via Brumunddal, til Bergen. Det er godt å ha en pappa som mer enn gjerne kjører Norge på kryss og tvers for å se vårt kjære Leeds!
Bybanen er vel helt genial å ta til stadion (er nærmeste stopp ved bjørnsons/ibsensgate-området?), så lenge den ikke sporer av IGJEN!?
Husker Haugesund-Leeds kampen, da var det mulig å få møte leedsspillerne før kampen (bilde og autograf, takk. :p ). Hadde vært litt stas å kunne fått dem på nært hold igjen :)

Hobben

Sv: Brann - Leeds
« Svar #78 på: Juli 13, 2010, 17:28:57 »
Noen som vett nøyaktigt hvor mye BT-tribunen tar på Brann Stadion? er det 3795?

Står jo hvor mange ledige seter det er, så hadde vært spennende og sitt hvor mange billeter som blir solgt etter hvert.
Rogaland Whites

Svend Anders

Sv: Brann - Leeds
« Svar #79 på: Juli 13, 2010, 20:47:19 »
Skal alle her sitte på BT-tribunen, eller blir det "samling" også på en av langsidene?

Drar over på døgn-tur, blir trolig LUSCOS- og TPN-jobbing fra start til mål.

Kjempebra at folk allerede har tatt tak ifht happenings, selv om det neppe blir de store tingene med så kort tidsperspektiv.

SA

Tom S

Sv: Brann - Leeds
« Svar #80 på: Juli 13, 2010, 20:59:48 »
Skal alle her sitte på BT-tribunen, eller blir det "samling" også på en av langsidene?

Drar over på døgn-tur, blir trolig LUSCOS- og TPN-jobbing fra start til mål.

Kjempebra at folk allerede har tatt tak ifht happenings, selv om det neppe blir de store tingene med så kort tidsperspektiv.

SA

Har kjøpt to billetter på BT, satser på at alle Leeds samles der.
COME ON LEEDS !!

Trulsaren

Sv: Brann - Leeds
« Svar #81 på: Juli 13, 2010, 21:06:07 »
Hiver vekk Branndrakten for denne gang (og muligens siste gang på Stadion) og er klar for å trekke på den hvite drakten! Sitter på BT-tribunen.

SA: Brann har bedt Leeds-supportre om å kjøpe på BT-tribunen, så er vel best å holde seg der ;)
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Leif Egil

Sv: Brann - Leeds
« Svar #82 på: Juli 13, 2010, 21:57:57 »
Hiver vekk Branndrakten for denne gang (og muligens siste gang på Stadion) og er klar for å trekke på den hvite drakten! Sitter på BT-tribunen.

SA: Brann har bedt Leeds-supportre om å kjøpe på BT-tribunen, så er vel best å holde seg der ;)

Samme her - for første gang har jeg kjøpt bilett på borteseksjonen på Brann Stadion. Har alltid sagt at om Brann noen gang skulle møte Leeds vil jeg holde med Leeds - uansett om det er trening eller europacup kamp. Nå får jeg omsider bevist dette ;D MOT
 

Per Arne

Sv: Brann - Leeds
« Svar #83 på: Juli 13, 2010, 22:05:44 »
Jeg kjøper 6 billetter til BT.

Det er selvsagt HELT naturlig for meg å stå på borteseksjon i Bergen.

MOT!

 ;D

Duncan Pub

Sv: Brann - Leeds
« Svar #84 på: Juli 13, 2010, 22:37:25 »
BT-tribunen tar 3887 tilskuere. Ser ut som det nå er solgt 242 billetter så her er det bare å hive seg på,dette skal bli en opplevelse  :)

Papi

Sv: Brann - Leeds
« Svar #85 på: Juli 14, 2010, 09:18:51 »
Blir Leeds drakt på meg og denne gangen...
Litt usikkert kva reisefølget mitt finner på......... ::)
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

torivar

  • Gjest
Sv: Brann - Leeds
« Svar #86 på: Juli 14, 2010, 12:12:47 »
Er det slik at vi må bestille billetter på brann.no og hente de ut på Stadion?

Tom S

Sv: Brann - Leeds
« Svar #87 på: Juli 14, 2010, 13:04:13 »
Er det slik at vi må bestille billetter på brann.no og hente de ut på Stadion?

Ja, eller du kan velge å få de elektronisk/mail og skrive de ut heime.
COME ON LEEDS !!

torivar

  • Gjest
Sv: Brann - Leeds
« Svar #88 på: Juli 14, 2010, 13:27:37 »
Er det slik at vi må bestille billetter på brann.no og hente de ut på Stadion?

Ja, eller du kan velge å få de elektronisk/mail og skrive de ut heime.


goå.

Kjøpt, betalt og printet
« Siste redigering: Juli 14, 2010, 13:32:59 av Duncan McKenzie »

Hobben

Sv: Brann - Leeds
« Svar #89 på: Juli 14, 2010, 17:40:52 »
267 billeter solgt på BT-tribunen på. Håper hvertfall på 2000... men tror desverre ikke det blir så mange..
Rogaland Whites