Skrevet av Emne: Brann - Leeds  (Lest 91384 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lojosang

Sv: Brann - Leeds
« Svar #90 på: Juli 14, 2010, 17:48:41 »
Utskrift er klar.
- Leif Olav

Håkon

Sv: Brann - Leeds
« Svar #91 på: Juli 14, 2010, 19:40:14 »


7 billetter er kjøpt!!!! tar med hele familien!!
Leeds for alltid

always Leeds

Sv: Brann - Leeds
« Svar #92 på: Juli 14, 2010, 19:55:59 »
biletter på BT tribunen og vi er to som tar turen til Bergen - MOT

holmen92

Sv: Brann - Leeds
« Svar #93 på: Juli 15, 2010, 04:46:31 »
Bittert!!!!

Jeg bor langt Nord, og hadde ordnet biletter med EN gang jeg så de skulle til Oslo! Tror dere fanken ikke at leedskampen blir flytta til Bergen ja! Overnatting var i boks (Kamerater) , flybilett og kampbiletter var i boks!

Nå har jeg ikke en sjel jeg kjenner i Bergen, og å dra alene til Bergen er jo utrolig kjipt!

det var den sjansen jeg fikk til å se dem live sikkert.... :(

Kjipt å dra alene, men vi må ordne slik at vi tar inn på en pub, og da er det bare å gjenge seg sammen å dra i gang sanger å stå i! alle leeds supportere er venner å har verdens helligste ting til felles vettu;)

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Brann - Leeds
« Svar #94 på: Juli 15, 2010, 20:09:02 »
Uoffisielt: Leeds kommer til Bergen 26. og reiser 28. Leeds vil sannsynligvis trene på Nymark-gress og Brann håper de trener i Bergen alle tre dagene. Det skal bli muligheter for fansen å møte spillerne!
« Siste redigering: Juli 15, 2010, 20:10:33 av Rudi G. »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Brann - Leeds
« Svar #95 på: Juli 15, 2010, 20:12:18 »
Uoffisielt: Leeds kommer til Bergen 26. og reiser 28. Leeds vil sannsynligvis trene på Nymark-gress og Brann håper de trener i Bergen alle tre dagene. Det skal bli muligheter for fansen å møte spillerne!

...dette kan vi like  :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sop

Sv: Brann - Leeds
« Svar #96 på: Juli 15, 2010, 20:47:47 »
Ja ja jeg ser dere gleder dere... :)
Jeg skal tilbringe dagen på Dana cup. :(
Sjekket med fly opp og ned, men det passet dårlig med de kampene vi skal spille der nede.
Endelig kommer gutta til byn, så er jeg på tur.. :(
Typisk at jeg er så heldig. ;)

Vel kos dere på staddaen.Lag mye lyd....MOT.
Love Leeds

torivar

  • Gjest
Sv: Brann - Leeds
« Svar #97 på: Juli 16, 2010, 08:53:49 »
Uoffisielt: Leeds kommer til Bergen 26. og reiser 28. Leeds vil sannsynligvis trene på Nymark-gress og Brann håper de trener i Bergen alle tre dagene. Det skal bli muligheter for fansen å møte spillerne!

Fint om du/andre bergensere følger opp dette med ørene åpne. Hadde vært gudd å få med seg en trening eller to.

ollan

Sv: Brann - Leeds
« Svar #98 på: Juli 16, 2010, 10:00:56 »
Ja ja jeg ser dere gleder dere... :)
Jeg skal tilbringe dagen på Dana cup. :(
Sjekket med fly opp og ned, men det passet dårlig med de kampene vi skal spille der nede.
Endelig kommer gutta til byn, så er jeg på tur.. :(
Typisk at jeg er så heldig. ;)

Vel kos dere på staddaen.Lag mye lyd....MOT.
da har du vel opparbeidet deg så mye bonus at du blir medtil Leeds i feb? ;)
Ollan

Sop

Sv: Brann - Leeds
« Svar #99 på: Juli 17, 2010, 14:19:05 »
Ja ja jeg ser dere gleder dere... :)
Jeg skal tilbringe dagen på Dana cup. :(
Sjekket med fly opp og ned, men det passet dårlig med de kampene vi skal spille der nede.
Endelig kommer gutta til byn, så er jeg på tur.. :(
Typisk at jeg er så heldig. ;)

Vel kos dere på staddaen.Lag mye lyd....MOT.
da har du vel opparbeidet deg så mye bonus at du blir medtil Leeds i feb? ;)



Det kan du være sikker på at jeg skal.Tar gjerne en tur i sept også.. :)
Love Leeds

Alu69

Sv: Brann - Leeds
« Svar #100 på: Juli 17, 2010, 20:07:44 »
Har kjøpt 6 stk. kambillettar (heile familien inkl konemor Hege) og 2 x dobbelrom på Thon Bristol :)
Nestminstemann Matias fyller 7 år denne dagen (27. juli), så dette blir en festdag for oss!!!!
Satser på å ta en tur innom Feliz etter at ungar og konemor har lagt seg......

STOOOR DAG FOR FAMILIEN LUNDE!!!!!!

Marching on together.....
Marching on together, we`re gonna see you win .......

Andreas V. Lunde
Medlem av Stord Whites

ØBS

Sv: Brann - Leeds
« Svar #101 på: Juli 17, 2010, 20:41:08 »
Bittert!!!!

Jeg bor langt Nord, og hadde ordnet biletter med EN gang jeg så de skulle til Oslo! Tror dere fanken ikke at leedskampen blir flytta til Bergen ja! Overnatting var i boks (Kamerater) , flybilett og kampbiletter var i boks!

Nå har jeg ikke en sjel jeg kjenner i Bergen, og å dra alene til Bergen er jo utrolig kjipt!

det var den sjansen jeg fikk til å se dem live sikkert.... :(

Har hatt smått med oppdrag i det siste, og derfor smått med kroner jeg og.

Men om du har en billett du kan/må bruke, kan du jo komme til Oslo, så kan jeg kjøre frem og tilbake og vi kan dele på bensinutgiftene.  Burde være overkommelig selv for meg.  Andre er også velkomne...

Og så kan jeg spille på Fotballpuben som Asbjørn har spurt meg om... :)
LUSCOS-hilsen
ØBS

Leeds73

Sv: Brann - Leeds
« Svar #102 på: Juli 18, 2010, 10:50:18 »
Er det noen spesiell plass man bør bestille hotell i Bergen ? med tanke på beliggenhet i forhold til transport til å fra Flesland og til Brann Stadion ?   ::) :-\
Leeds på vei til toppen igjen :)

ollan

Sv: Brann - Leeds
« Svar #103 på: Juli 18, 2010, 19:26:25 »
Brann stadion er 3 km fra Bergen Sentrum,hotell  i sentrum anbefales hvis en skal ha litt liv etterpå, flere billige alternativer hvis en leter litt;-)
Ollan

TrJ

Sv: Brann - Leeds
« Svar #104 på: Juli 18, 2010, 20:27:26 »
Kjem meg dessverre ikke over fjellet denne gangen, men er det noen som vet om det fortsatt er planer for tv-kamp slik det opprinnelig var ifm Lyn?
/Terje


"When I finish with football, I will be able to say 'I played for Leeds'. No one will ask me which division I was in, they will just know it was the biggest club I have played for."
- Rodostin Kishishev.

Trulsaren

Sv: Brann - Leeds
« Svar #105 på: Juli 18, 2010, 21:57:11 »
Er det noen spesiell plass man bør bestille hotell i Bergen ? med tanke på beliggenhet i forhold til transport til å fra Flesland og til Brann Stadion ?   ::) :-\
Transport opp til Stadion er ikke noe problem. En del busser som stopper et steinkast unna + bybanen selvfølgelig. Hoteller er det vel dårlig med rundt stadion, ved mindre du ønsker en natt på Haukeland. SAS hotellene er greie og ligger meget bra til. Ett av de (ikke spør meg hvilket av de) ligger 2 min gange unna Fotballpuben også, dersom du ønsker å styrte en halvliter eller to før matchen.
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

The Magnificents

Sv: Brann - Leeds
« Svar #106 på: Juli 18, 2010, 23:07:45 »
hei ... lura på kor oss" leeds fans skal sitja ... kjøpte billetter på SPV tribunen .. er det dumt ?

gler meg sjukt til kampen =)
Leeds Leeds Leeds!!

supergrim

Sv: Brann - Leeds
« Svar #107 på: Juli 18, 2010, 23:18:19 »
Bittert!!!!

Jeg bor langt Nord, og hadde ordnet biletter med EN gang jeg så de skulle til Oslo! Tror dere fanken ikke at leedskampen blir flytta til Bergen ja! Overnatting var i boks (Kamerater) , flybilett og kampbiletter var i boks!

Nå har jeg ikke en sjel jeg kjenner i Bergen, og å dra alene til Bergen er jo utrolig kjipt!

det var den sjansen jeg fikk til å se dem live sikkert.... :(

Har hatt smått med oppdrag i det siste, og derfor smått med kroner jeg og.

Men om du har en billett du kan/må bruke, kan du jo komme til Oslo, så kan jeg kjøre frem og tilbake og vi kan dele på bensinutgiftene.  Burde være overkommelig selv for meg.  Andre er også velkomne...

Og så kan jeg spille på Fotballpuben som Asbjørn har spurt meg om... :)

Tror jeg skal ta meg en tur likevel da, håper det er noen Leedsfans som man kan ta seg en øl sammen med :) Har allerede kjøpt meg flybilett fra Gardermoen til Bergen med et fly to timer etter jeg lander på Gardermoen , med retur dagen etter kampen.

Men tusen takk for tilbudet :)

lojosang

Sv: Brann - Leeds
« Svar #108 på: Juli 19, 2010, 00:34:33 »
hei ... lura på kor oss" leeds fans skal sitja ... kjøpte billetter på SPV tribunen .. er det dumt ?

gler meg sjukt til kampen =)

Det er vel fristende å spørre om du har lest noen av postene i tråden hvor du stiller spørsmålet.  ;D
BT-tribunen er altså der det foregår.
- Leif Olav

Duncan Pub

Sv: Brann - Leeds
« Svar #109 på: Juli 19, 2010, 01:13:08 »
Det er nå solgt 360 billetter på Leeds(BT) tribunen. Detter blir fest  ;) 

Hobben

Sv: Brann - Leeds
« Svar #110 på: Juli 19, 2010, 02:00:25 »
Det er nå solgt 360 billetter på Leeds(BT) tribunen. Detter blir fest  ;) 

Håper på 1000 solgte billeter. Hadde vært kult. Men jeg håper også vi kan samles hos samme plassen slik vi kan lage litt gang, sånn ikke 5 sitter der og 5 der og 5 der... Går det ikke ann og få samle folk rundt en plass? Noen som dirigerer dem sammen eller noe ?
Rogaland Whites

holmen92

Sv: Brann - Leeds
« Svar #111 på: Juli 19, 2010, 04:26:38 »
Me har ikkje kjøpt biletter ennå, kjøpe når me komme opp, så du kan jo plussa på 3-4 ekstra:D 364 då:D

Here we go again

  • Gjest
Sv: Brann - Leeds
« Svar #112 på: Juli 19, 2010, 06:40:21 »
Det er nå solgt 360 billetter på Leeds(BT) tribunen. Detter blir fest  ;) 

Håper på 1000 solgte billeter. Hadde vært kult. Men jeg håper også vi kan samles hos samme plassen slik vi kan lage litt gang, sånn ikke 5 sitter der og 5 der og 5 der... Går det ikke ann og få samle folk rundt en plass? Noen som dirigerer dem sammen eller noe ?

Etter det jeg har hørt er det leid inn 8-10 fårehunder som skal lose saueflokken på plass! ;)

Fra spøk til alvor, nå er det snakk om en sittetribune med stort sett Leedssupportere, så dette ordner seg nok greit uten at du trenger bekymre deg for det.  Og er det noen som av en eller annen grunn vil sitte litt for seg selv så la dem nå gjøre det :)

Per Arne

Sv: Brann - Leeds
« Svar #113 på: Juli 19, 2010, 08:15:05 »
Det er nå solgt 360 billetter på Leeds(BT) tribunen. Detter blir fest  ;) 

Håper på 1000 solgte billeter. Hadde vært kult. Men jeg håper også vi kan samles hos samme plassen slik vi kan lage litt gang, sånn ikke 5 sitter der og 5 der og 5 der... Går det ikke ann og få samle folk rundt en plass? Noen som dirigerer dem sammen eller noe ?

Etter det jeg har hørt er det leid inn 8-10 fårehunder som skal lose saueflokken på plass! ;)

Fra spøk til alvor, nå er det snakk om en sittetribune med stort sett Leedssupportere, så dette ordner seg nok greit uten at du trenger bekymre deg for det.  Og er det noen som av en eller annen grunn vil sitte litt for seg selv så la dem nå gjøre det :)

Nettopp. Og noen av oss har sikkert vært på en og annen fotballkamp tidligere....

 ;D

Sleivind

Sv: Brann - Leeds
« Svar #114 på: Juli 19, 2010, 09:52:25 »
Er vel mange her inne som har en stygg tendens til å gå rett inn på forumet uten å ta veien innom forsiden?

http://www.leedsunited.no/meet-greet-brann-leeds-afterparty-2/

Svend Anders

Sv: Brann - Leeds
« Svar #115 på: Juli 19, 2010, 11:51:44 »
Vedrørende opplegg i Bergen:

Vi har foreløpig ingen garantier for det Feliz reklamerer med (at spillerne kommer, etc), og inntil de faktisk vil snakke med oss om det kan vi heller ikke promotere det.

Det jobbes derimot med egne LUSCOS-arrangementer både mandag og tirsdag, og tilholdsstedet vil i så fall være Fotballpuben. Detaljene her er ennå usikre - folk er på ferie, etc, så det tar litt tid - men vi kommer med info så snart noe er klart. God Leeds-stemning skal vi i alle fall klare å få til!

Klubbens program i Bergen er endret 3-4 ganger allerede, og vi venter på bekreftelse fra de fremdeles. Men, de har i alle fall spikret en "Leeds on the Road" event på Brann Stadion på mandagskvelden: http://www.leedsunited.no/klubben-m%C3%B8ter-fansen-i-bergen/

Svend Anders,
som har booket fly til Bergen!

Hobben

Sv: Brann - Leeds
« Svar #116 på: Juli 19, 2010, 11:54:54 »
Mandag kveld, på Brann Stadion, jeg kommer med far, søster, bror og kompis. Betyr det at alle MÃ… være Internasjonal Member i Leeds United for å kjøpe billeter? eller det nok med at kun jeg er?
Rogaland Whites

Svend Anders

Sv: Brann - Leeds
« Svar #117 på: Juli 19, 2010, 12:04:20 »
Mandag kveld, på Brann Stadion, jeg kommer med far, søster, bror og kompis. Betyr det at alle MÃ… være Internasjonal Member i Leeds United for å kjøpe billeter? eller det nok med at kun jeg er?

Beskjeden er at hver enkelt må være medlem.

Må forøvrig ikke forveksles med LUSCOS-medlemskap.

SA

Hobben

Sv: Brann - Leeds
« Svar #118 på: Juli 19, 2010, 12:23:18 »
Mandag kveld, på Brann Stadion, jeg kommer med far, søster, bror og kompis. Betyr det at alle MÃ… være Internasjonal Member i Leeds United for å kjøpe billeter? eller det nok med at kun jeg er?

Beskjeden er at hver enkelt må være medlem.

Må forøvrig ikke forveksles med LUSCOS-medlemskap.

SA

Ok. Da er det ingen vits i å reise en dag før kamp. Surt.
Rogaland Whites

JohnTiger

Sv: Brann - Leeds
« Svar #119 på: Juli 19, 2010, 12:39:35 »
Mandag kveld, på Brann Stadion, jeg kommer med far, søster, bror og kompis. Betyr det at alle MÃ… være Internasjonal Member i Leeds United for å kjøpe billeter? eller det nok med at kun jeg er?

Beskjeden er at hver enkelt må være medlem.

Må forøvrig ikke forveksles med LUSCOS-medlemskap.

SA
Hvor i "Ticketbutikken" ligger disse bilettene Svend? Finner de ikke jeg :(

Marching on together!