Skrevet av Emne: Brann - Leeds  (Lest 91393 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Svend Anders

Sv: Brann - Leeds
« Svar #150 på: Juli 20, 2010, 13:22:00 »
Har fått tilbakemelding fra Brann på Feliz-arrangementet etter kamp. Begge klubbene har offisielt fått tilbud om å kunne gå dit etter kamp, men det er ingen forpliktelser, etc om at de må ta turen dit.

Da er det i alle fall noe klarere, og mens vi jobber med LUSCOS-arrangementer før kampen, må i alle fall folk være opplyst om at det ikke er noen garantier om at Leeds-spillerne faktisk kommer på Feliz - selv om de kan komme til å gjøre det, og det i så fall blir en morsom kveld.  8)

SA

Papi

Sv: Brann - Leeds
« Svar #151 på: Juli 20, 2010, 14:09:17 »
Og eg som misliker Feliz på det sterkeste da.....
Må nok stille i dress for å sette sine føtter der inne :o
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Rune Bergen

Sv: Brann - Leeds
« Svar #152 på: Juli 20, 2010, 14:15:37 »
Ikke første gang Leeds er i Bergen, hadde gleden av å se super Leeds i 1975 da de gjestet Bergen og vant 2-1 over Brann.

http://www.brann.no/nyheter/stjernene-var-her-i-1975/

Jon R

Sv: Brann - Leeds
« Svar #153 på: Juli 20, 2010, 14:20:23 »
For oss som sjelden drar over til Leeds, og som dermed ikke har skaffet oss Leeds United Members Club, må altså ut med 45 pund for å oppleve Leeds on the road dagen før kampen? Diskriminerende og latterlig. Rett og slett.

auren
LotR er et eksklusivt arrangement for supportere som er medlemmer i regionale Members Club'er eller internasjonale MC'er. Tror alle synes det er fair i forhold til frammøterett ved de lokale arrangementene i England, og det må nesten være slik internasjonalt også.Tror ikke det ble gjort unntak på Malta i juni. Men dette kan kanskje diskuteres på prinsipielt grunnlag. Noen som kan ta det opp på møtet? At IMC-medlemmer kan kjøpe flere billetter til familie og andre fans ved internasjonale Leeds on the Road-events?

Her må noen i klubben ha misforstått! Alle betalende LUSCOS medlemmer er som "Regional Members" å regne, ettersom LUSCOS ifjor ble et offisielt RMC under Leeds United. Som RMC skulle vi (igjen) komme inn i varmen og bli en del av klubbens indre liv. Det er derfor helt urimelig at man må være International member for å være med på et slik event i Norge. Burde være en helt kurant sak for Rune Roalsvik eller Tor Dalen å ta dette direkte med Shaun Harvey, med tanke på å sikre at alle med gyldig LUSCOS medlemskap får kjøpt billett til arrangementet uten å avkreves International membership i tillegg.

Har noen en link eller referanse til denne definisjonen av membership? Jeg har bare sett at Leeds operer med at de som ønsker billett må være International Member, ikke at man bare må være medlem av den lokale branchen (i dette tilfellet LUSCOS).

De fleste andre steder er det vel slik at alle medlemmer i branchen er Members - og Leeds må i så fall kunne tilpasse noe når de kommer til unntaket LUSCOS. Enn så lenge er det et individuelt valg å være LUSCOS-medlem, men IKKE LUFC-Member.

Forstår at folk ber styret ta grep, men det er dessverre ferie for de fleste - Rune er i Sør-Afrika i ennå noen uker og Tor vel på vei til New York, mm.

SA

LUSCOS er et RMC. "Leeds on the road" er en del av RMC pakka (http://www.leedsunited.com/page/RegionalMembersClub/0,,10273,00.html) , og Lontr ble jo fremhevet som et av fordelene for å bli et RMC, da striden rundt LUSCOS/RMC raste for et par år siden. Jeg finner det derfor både merkelig og provoserende at klubben nå krever Internasjonalt medlemskap i tillegg til LUSCOS medlemskap, for et arrangement som finner sted lokalt i Norge! En e-post fra en i LUSCOS styret til Shaun Harvey burde vel strengt tatt være alt som skal til, in the name of good relationsships....  :)


Jon R.

Kontakinte

Sv: Brann - Leeds
« Svar #154 på: Juli 20, 2010, 14:46:45 »
Joneballe! Er ikke dere på øy-tur??

Jon R

Sv: Brann - Leeds
« Svar #155 på: Juli 20, 2010, 14:51:51 »
Joneballe! Er ikke dere på øy-tur??

Regna og blåste bort.  :-[
Jon R.

lojosang

Sv: Brann - Leeds
« Svar #156 på: Juli 20, 2010, 15:44:56 »
Og eg som misliker Feliz på det sterkeste da.....
Må nok stille i dress for å sette sine føtter der inne :o

Omtalt som Bergens kleineste wannabe-sted, om man kan stole på interveven.  ::)
- Leif Olav

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Brann - Leeds
« Svar #157 på: Juli 21, 2010, 17:00:55 »
Jeg har 4 flybilletter Bergen - Oslo, 2 voksne og 2 barn med Norwegian, som jeg bestilte til Lyn-kampen. Disse gir jeg vekk men eventuelle gebyerer for endring av navn og utreise må dekkes av den som vil ha de. Billettene MÃ… brukes for å komme til Bergen for å se Brann - Leeds United!

Tom S

Sv: Brann - Leeds
« Svar #158 på: Juli 21, 2010, 20:13:08 »
Jeg har 4 flybilletter Bergen - Oslo, 2 voksne og 2 barn med Norwegian, som jeg bestilte til Lyn-kampen. Disse gir jeg vekk men eventuelle gebyerer for endring av navn og utreise må dekkes av den som vil ha de. Billettene MÃ… brukes for å komme til Bergen for å se Brann - Leeds United!

Pokkers ta!
Eg har nettopp bestilt Norwegian for meg og Marius frå Oslo til Bergen på tirsdagen...
COME ON LEEDS !!

auren

Sv: Brann - Leeds
« Svar #159 på: Juli 21, 2010, 20:14:49 »
Jeg har 4 flybilletter Bergen - Oslo, 2 voksne og 2 barn med Norwegian, som jeg bestilte til Lyn-kampen. Disse gir jeg vekk men eventuelle gebyerer for endring av navn og utreise må dekkes av den som vil ha de. Billettene MÃ… brukes for å komme til Bergen for å se Brann - Leeds United!

Pokkers ta!
Eg har nettopp bestilt Norwegian for meg og Marius frå Oslo til Bergen på tirsdagen...

I dag? Er det ikke ett døgns angrefrist?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Sv: Brann - Leeds
« Svar #160 på: Juli 21, 2010, 20:56:41 »
Jeg har 4 flybilletter Bergen - Oslo, 2 voksne og 2 barn med Norwegian, som jeg bestilte til Lyn-kampen. Disse gir jeg vekk men eventuelle gebyerer for endring av navn og utreise må dekkes av den som vil ha de. Billettene MÃ… brukes for å komme til Bergen for å se Brann - Leeds United!

Pokkers ta!
Eg har nettopp bestilt Norwegian for meg og Marius frå Oslo til Bergen på tirsdagen...

I dag? Er det ikke ett døgns angrefrist?

auren

Nettopp er nok "litt relativt" her...  :-[
Kjøpte billettene i forrige uke.
COME ON LEEDS !!

supergrim

Bergen - DIV spm anngående og rundt Leeds kampen!!
« Svar #161 på: Juli 21, 2010, 21:51:06 »
Hei alle sammen!

Da har jeg bestemt meg for å suste til kampen i Bergen!

Har med dette noen spm:

1. Har noen et greit og billig hotell å anbefale i Bergen i nærheten av sentrum ?
2. Jeg lander SENT mandag i Bergen og undrer på hvor lenge flybussene går inn til Sentrum ?
3. Kan man kjøpe årets Leeds drakter i Bergen kampdagen?
4. Hvor langt er det fra sentrum til Brann stadion? Gåavstand ?

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Bergen - DIV spm anngående og rundt Leeds kampen!!
« Svar #162 på: Juli 21, 2010, 21:58:57 »
Hei alle sammen!

Da har jeg bestemt meg for å suste til kampen i Bergen!

Har med dette noen spm:

1. Har noen et greit og billig hotell å anbefale i Bergen i nærheten av sentrum ?
2. Jeg lander SENT mandag i Bergen og undrer på hvor lenge flybussene går inn til Sentrum ?
3. Kan man kjøpe årets Leeds drakter i Bergen kampdagen?
4. Hvor langt er det fra sentrum til Brann stadion? Gåavstand ?

Flott :)

1: Bergen Gjestehus, ligger i Vestre Torggate
2: http://www.flybussen.no/bergen/ eller ca 300,- med taxi
3: Nei
4: Ca 30 min rask gange, er du med LUSCOS gjengen er det gratis buss på kampdagen

Velkommen til Bergen 8)

Torpe-do

Sv: Brann - Leeds
« Svar #163 på: Juli 21, 2010, 22:04:29 »
Lover jo godt for resultatet etter 4-0 mot Bury  :-[

Tom S

Sv: Bergen - DIV spm anngående og rundt Leeds kampen!!
« Svar #164 på: Juli 21, 2010, 22:07:36 »
Gratis buss, sier du Rudi :)
Når tid går den og hvorfra ???
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Brann - Leeds
« Svar #165 på: Juli 21, 2010, 22:18:45 »
Lover jo godt for resultatet etter 4-0 mot Bury  :-[

Snakket med Eirik Bakke i dag og han sier det ikke er noe å bry seg om. Det er helt normalt og han tror verken spillere eller ledere i Leeds tar dette så tungt. Han har vært igjennom tilsvarende ting i sin tid i klubben!

supergrim

Sv: Bergen - DIV spm anngående og rundt Leeds kampen!!
« Svar #166 på: Juli 21, 2010, 22:19:12 »
Bergen Gjestehus var desverre fullbooket! :/ Andre alternativer ?

Ellers, takk for tips

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Bergen - DIV spm anngående og rundt Leeds kampen!!
« Svar #167 på: Juli 21, 2010, 23:04:01 »
Bergen Gjestehus var desverre fullbooket! :/ Andre alternativer ?

Ellers, takk for tips

http://www.hotell.no/index.jsp?frame=hotel&destination_id=1&hotel_id=1690

Trulsaren

Sv: Bergen - DIV spm anngående og rundt Leeds kampen!!
« Svar #168 på: Juli 21, 2010, 23:16:52 »
2. Gratisbussen skal vel gå nesten døgnet rundt. Husker jeg betalte 400 kr for taxi i mai dersom det er aktuelt.
4. Gåavstand ja, men buss er nok å anbefale. Om man aldri har gått der før, kan man kanskje rote seg bort.. Du kan ta vår kjære bybane, 31-, 2-, 1- og alle 20-bussene (21,22,23 osv).

Velkommen til vår republikk, måtte du trives :)
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Papi

Sv: Bergen - DIV spm anngående og rundt Leeds kampen!!
« Svar #169 på: Juli 21, 2010, 23:37:26 »
Hotel Hordaheimen er vel eit rimelig billig alternativ.
Ligger i sentrum.

Ellers oppfordrer eg deg og komme på fotballpubben så finner du mange likesinnende som skal opp på stadion, så da er det bare og følge strømmen :D
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

stefan

Sv: Bergen - DIV spm anngående og rundt Leeds kampen!!
« Svar #170 på: Juli 21, 2010, 23:39:26 »
Som bartender i nord Europas største whisky bar, så må jeg nesten anbefale Hotell Terminus.  ;D
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

supergrim

Sv: Bergen - DIV spm anngående og rundt Leeds kampen!!
« Svar #171 på: Juli 21, 2010, 23:45:04 »
Da har jeg ordna hotell, takk for info folkens :)

Da får jeg bare komme innom fotballpubben (Ehh, hva heter den, sånn egentlig) og ta tak i noen hvite skjorter :P 

Biletter til kampen måtte jeg ringe selv å bestille ja, og har fått med meg at jeg må velge BT tribunen for å være med Leeds gjengen :)


auren

Sv: Bergen - DIV spm anngående og rundt Leeds kampen!!
« Svar #172 på: Juli 21, 2010, 23:54:02 »
Da har jeg ordna hotell, takk for info folkens :)

Da får jeg bare komme innom fotballpubben (Ehh, hva heter den, sånn egentlig) og ta tak i noen hvite skjorter :P 

Biletter til kampen måtte jeg ringe selv å bestille ja, og har fått med meg at jeg må velge BT tribunen for å være med Leeds gjengen :)



Den heter enkelt og greit Fotballpuben. Ligger meget sentralt. 1-2 min. gange fra den blå steinen på Torgallmenningen i retning den oransje Johanneskirken. Velkommen skal du være!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lojosang

Sv: Bergen - DIV spm anngående og rundt Leeds kampen!!
« Svar #173 på: Juli 21, 2010, 23:57:26 »
Som bartender i nord Europas største whisky bar, så må jeg nesten anbefale Hotell Terminus.  ;D

Booka allerede.  :)
Har dere parkeringsplasser til automobilen?
- Leif Olav

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28917
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Bergen - DIV spm anngående og rundt Leeds kampen!!
« Svar #174 på: Juli 21, 2010, 23:58:35 »

Den heter enkelt og greit Fotballpuben. Ligger meget sentralt. 1-2 min. gange fra den blå steinen på Torgallmenningen i retning den oransje Johanneskirken. Velkommen skal du være!

...si meg, når var du der sist, Joachim? :)

Folkens, info om arrangementet mandag/tirsdag legges ut med det aller første :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28917
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Bergen - DIV spm anngående og rundt Leeds kampen!!
« Svar #175 på: Juli 22, 2010, 00:00:05 »


Booka allerede.  :)
Har dere parkeringsplasser til automobilen?

Ja, den tror jeg du skal parkere  ;D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Trulsaren

Sv: Bergen - DIV spm anngående og rundt Leeds kampen!!
« Svar #176 på: Juli 22, 2010, 00:02:04 »
http://bildr.no/view/689746

Rød prikk - Fotballpuben
Blå prikk - Den Blå Steinen

Ligg også merke til plassering av Byparken samt DNS for de som er HELT lost!
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Bergen - DIV spm anngående og rundt Leeds kampen!!
« Svar #177 på: Juli 22, 2010, 00:12:28 »
Denne hører vel egentlig til under "Brann - Leeds" tråden!

supergrim

Sv: Bergen - DIV spm anngående og rundt Leeds kampen!!
« Svar #178 på: Juli 22, 2010, 00:14:00 »
Tusen takk folkens! :)



Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28917
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Bergen - DIV spm anngående og rundt Leeds kampen!!
« Svar #179 på: Juli 22, 2010, 00:14:40 »
Denne hører vel egentlig til under "Brann - Leeds" tråden!


Enig, her er mye relevant info som kan egne seg i en felles tråd. :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan