Skrevet av Emne: Brann - Leeds  (Lest 91402 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Brann - Leeds
« Svar #210 på: Juli 23, 2010, 18:30:39 »
Er det noko nytt om treningen på onsdag?
Blir det trening, evt kor tid på dagen?
Vil det vere åpen trening?

Anyone ???

Det jeg ihvertfall vet er at Leeds reiser fra Bergen onsdag ettermiddag og skal ha en trening i Bergen denne dagen. Når og hvor får jeg kanskje vite på søndag men vil tro at det blir på Nymark (rett ved Brann Stadion). :)

Hobben

Sv: Brann - Leeds
« Svar #211 på: Juli 23, 2010, 22:27:23 »
Jaja, hvor mange er med i Bergen om jeg drar i gang ''Shoes off if you hate Ken Bates'' ????
Kva med:

SO CALLED LEEDS FANS WE ARE HERE
SO CALLED LEEDS FANS WE ARE HERE
SO CALLED LEEDS FANS
SO CALLED LEEDS FANS
SO CALLED LEEDS FANS WE ARE HERE osv.

 ;D

Hehe, bra!! Kanskje vi kan miske noe ut av disse ordene: You are a so-called Chairman, Bates.
Rogaland Whites

Trulsaren

Sv: Brann - Leeds
« Svar #212 på: Juli 23, 2010, 23:49:07 »
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Trulsaren

Sv: Brann - Leeds
« Svar #213 på: Juli 24, 2010, 11:41:59 »
BT melder at det vil bli en del nye fjes for Brann mot Leeds. Blant annet Fredrik Haugen og Kevin Dure for de som er kjent med disse.

http://fotball.bt.no/eliteserien/article175026.ece
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

sveifors

Sv: Brann - Leeds
« Svar #214 på: Juli 24, 2010, 15:55:36 »
BT melder at det vil bli en del nye fjes for Brann mot Leeds. Blant annet Fredrik Haugen og Kevin Dure for de som er kjent med disse.

http://fotball.bt.no/eliteserien/article175026.ece

...og Harry Kure tar corner    ;)
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Brann - Leeds
« Svar #215 på: Juli 24, 2010, 16:19:54 »

auren

Sv: Brann - Leeds
« Svar #216 på: Juli 24, 2010, 18:22:30 »
Hihi... De leste opp e-mailen min på Yorkshire Radio / LUTV. Nevnte at det hele skjer på Fotballpuben, og at våre engelske venner var velkomne.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Brann - Leeds
« Svar #217 på: Juli 24, 2010, 18:23:24 »
Hihi... De leste opp e-mailen min på Yorkshire Radio / LUTV. Nevnte at det hele skjer på Fotballpuben, og at våre engelske venner var velkomne.

auren

Hørte det  8) kanskje min mail også blir lest opp  ;D

newsome

Sv: Brann - Leeds
« Svar #218 på: Juli 24, 2010, 18:27:05 »
Hihi... De leste opp e-mailen min på Yorkshire Radio / LUTV. Nevnte at det hele skjer på Fotballpuben, og at våre engelske venner var velkomne.

auren
Godt jobbet! ;)

Papi

Sv: Brann - Leeds
« Svar #219 på: Juli 24, 2010, 18:33:13 »
Kor mange stiller begge dager på pubben??
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

auren

Sv: Brann - Leeds
« Svar #220 på: Juli 24, 2010, 18:34:29 »
Kor mange stiller begge dager på pubben??

Jeg tror nok jeg bare stiller på tirsdagen. Har besøk til tirsdag morgen. Hva med deg papi?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Papi

Sv: Brann - Leeds
« Svar #221 på: Juli 24, 2010, 18:39:38 »
Eg ha jo sendt dama til Haugesund, så eg er open for alt.
Men hadde jo vært greitt med nokre kjendsfolk der mandag i tilfelle.

Får høyre med Kjell ;D
Han sier nok ikkje neitakk
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Hobben

Sv: Brann - Leeds
« Svar #222 på: Juli 24, 2010, 19:04:55 »
Stiller på tirsdag :) Håper det ikke blir noe problem og ta med min bror på 13 år inn på puben..
Rogaland Whites

Leif Egil

Sv: Brann - Leeds
« Svar #223 på: Juli 24, 2010, 19:59:19 »
Kor mange stiller begge dager på pubben??

Jeg tror nok jeg bare stiller på tirsdagen. Har besøk til tirsdag morgen. Hva med deg papi?

auren

Stiller tirsdagen fra ca. kl. 13 tenker jeg. Noen som vet om det blir åpen trening mandagen???
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28919
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Brann - Leeds
« Svar #224 på: Juli 24, 2010, 20:09:22 »
Stiller på tirsdag :) Håper det ikke blir noe problem og ta med min bror på 13 år inn på puben..

...så lenge han er i følge med en 'voksen' (deg :)) går det greit :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28919
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Brann - Leeds
« Svar #225 på: Juli 24, 2010, 20:11:53 »

Stiller tirsdagen fra ca. kl. 13 tenker jeg. Noen som vet om det blir åpen trening mandagen???

Men Leif Egil da, dette er jo et tredagers besøk  :o

Det blir trening på Nymark mandagen (klokkeslettet postes nok her inne når det blir bekreftet, sånn uoffisielt). Også onsdag formiddag skulle det være mulig å få sett på treningen (samme sted). Tirsdagens er nok inne på Stadion så der må man gjerne bruke sine bekjentskaper på Stadion for å komme seg inn  ;D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leif Egil

Sv: Brann - Leeds
« Svar #226 på: Juli 24, 2010, 20:22:00 »

Stiller tirsdagen fra ca. kl. 13 tenker jeg. Noen som vet om det blir åpen trening mandagen???

Men Leif Egil da, dette er jo et tredagers besøk  :o

Det blir trening på Nymark mandagen (klokkeslettet postes nok her inne når det blir bekreftet, sånn uoffisielt). Også onsdag formiddag skulle det være mulig å få sett på treningen (samme sted). Tirsdagens er nok inne på Stadion så der må man gjerne bruke sine bekjentskaper på Stadion for å komme seg inn  ;D



Joda vet det Asbjørn ;D Men du vet - det er en hel kabal som må gå opp (unger og sånn... ::)) Tisdagen er avsatt Leeds - den er grei. Hadde håpet og fått med meg en trening mandagen - så jeg venter på et klokkeslett slik at jeg vet om kabalen går opp eller ikke... ;D ::) :o
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Brann - Leeds
« Svar #227 på: Juli 24, 2010, 21:18:36 »
Eg ha jo sendt dama til Haugesund, så eg er open for alt.
Men hadde jo vært greitt med nokre kjendsfolk der mandag i tilfelle.

Får høyre med Kjell ;D
Han sier nok ikkje neitakk

Kjell har meldt sin ankomst 8)

Papi

Sv: Brann - Leeds
« Svar #228 på: Juli 24, 2010, 21:26:05 »
Eg ha jo sendt dama til Haugesund, så eg er open for alt.
Men hadde jo vært greitt med nokre kjendsfolk der mandag i tilfelle.

Får høyre med Kjell ;D
Han sier nok ikkje neitakk

Kjell har meldt sin ankomst 8)

I know ;D Slo av ein prat med han i sted.
Da tar vertfall eg turen både mandag og tirsdag.
Dette blir ein stor veke! ;D
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Hobben

Sv: Brann - Leeds
« Svar #229 på: Juli 24, 2010, 21:32:58 »
Stiller på tirsdag :) Håper det ikke blir noe problem og ta med min bror på 13 år inn på puben..

...så lenge han er i følge med en 'voksen' (deg :)) går det greit :)



Kjempe! :) Håper på åpen trening på Onsdag føremiddag også, så vi for tatt noen bilder sammen med spillerene før vi reiser hjemover. :)
Rogaland Whites

Tom S

Sv: Brann - Leeds
« Svar #230 på: Juli 25, 2010, 10:30:52 »
Da rykker eg og Marius ut, tar snarveien om Oslo ;)
Dukker opp i By'n på tirsdag :)
COME ON LEEDS !!

sportcarl1

Sv: Brann - Leeds
« Svar #231 på: Juli 25, 2010, 15:16:32 »
skall bli väldigt intressant att se hur ett lag från tippeligan står sig mot ett lag ifrån CCC, om bägge lagen ställer upp med bästa manskap håller jag nog ändå LU som favorit
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Brann - Leeds
« Svar #232 på: Juli 25, 2010, 15:33:14 »
skall bli väldigt intressant att se hur ett lag från tippeligan står sig mot ett lag ifrån CCC, om bägge lagen ställer upp med bästa manskap håller jag nog ändå LU som favorit

Hadde Brann stillt med sitt beste lag ville nok Leeds fått problemer. Brann er halveis i sesongen og har en stigende formkurve, mens Leeds kjører berg og dalbane for øyeblikket. Nå har Brann varslet at en del unge, bl.a Dure og Haugen (kompisen til Trulsaren  8) )fra Løv-Ham og som mest sannsynlig blir Brannspillere i den nærmeste fremtid skal spille. Det skal også en rusten Kalvenes og den innleide ungareren Zsolt Korcsmár.

Gøy blir det uansett for begge lagenes supportere og vi krysser fingrene for at ingen skal bli skadet :)
« Siste redigering: Juli 25, 2010, 15:47:56 av Rudi G. »

Trond90

Sv: Brann - Leeds
« Svar #233 på: Juli 25, 2010, 16:53:33 »
Noen som har tips til hotell i bergen? har prøvd Scandic men der var det stappfullt..
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Trulsaren

Sv: Brann - Leeds
« Svar #234 på: Juli 25, 2010, 17:00:38 »
Du kan prøve restplass.no, Trond90!
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Trond90

Sv: Brann - Leeds
« Svar #235 på: Juli 25, 2010, 17:02:37 »
Takker
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Leif Egil

Sv: Brann - Leeds
« Svar #236 på: Juli 25, 2010, 19:34:30 »
Noen som vet hvor og når Leeds skal trene i Bergen i morgen???
 

testo

Sv: Brann - Leeds
« Svar #237 på: Juli 25, 2010, 19:38:18 »
skall bli väldigt intressant att se hur ett lag från tippeligan står sig mot ett lag ifrån CCC, om bägge lagen ställer upp med bästa manskap håller jag nog ändå LU som favorit

Hadde Brann stillt med sitt beste lag ville nok Leeds fått problemer. Brann er halveis i sesongen og har en stigende formkurve, mens Leeds kjører berg og dalbane for øyeblikket. Nå har Brann varslet at en del unge, bl.a Dure og Haugen (kompisen til Trulsaren  8) )fra Løv-Ham og som mest sannsynlig blir Brannspillere i den nærmeste fremtid skal spille. Det skal også en rusten Kalvenes og den innleide ungareren Zsolt Korcsmár.

Gøy blir det uansett for begge lagenes supportere og vi krysser fingrene for at ingen skal bli skadet :)

Brann var virkelig i siget idag og i skrivende stund står det 0-4 i Sandefjord og 10 min igjen.
Skulle Brann vise seg frem slik igjen på Tirsdag kan det bli en morsom kamp dere får se. Skulle gjerne vært der sammen med dere men jobben kaller.
Gratulerer Bergen og Brann med seieren idag og håper de får på pukkern på Tirsdag  :D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

newsome

Sv: Brann - Leeds
« Svar #238 på: Juli 25, 2010, 20:28:25 »
Noen som vet hvilket hotell Leeds skal bo på?

Here we go again

  • Gjest
Sv: Brann - Leeds
« Svar #239 på: Juli 25, 2010, 20:41:28 »
Noen som vet hvilket hotell Leeds skal bo på?

For å spare penger har de overtatt rommet til noen polakker som jobber nattskift.  De bor jo gjerne 15-20 stk i lag så det skal ikke by på noen problemer å få innlosjert et fotballag i de samme lokalene ;)

Fra spøk til alvor, min bedre halvdel jobber på Scandic.  Skal få henne til å undersøke i morgen om de skal bo der.  Vet de ofte innlosjerer idrettsutøvere ved diverse anledninger og hvis Leeds skal bo der så skal hun få skaffe meg noen autografer! :)