Brann - Leeds

Started by stian94, July 09, 2010, 16:07:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ferre

Perfekt, Snoddy ute med langtidsskade! :(

Leedsulf

Forrige gang var det Rob Hulse, nå er det Snoddy. Fantastisk.... >:(
Bombe at det var David Nielsen.

Same

Jon

hva i all verden er det Nielsen driver med? motbydelig som vanlig..jævla tufs!!...Snoddy skada trenger vi IKKE!

Ferre

2-0, Sam!

Knus det jævla laget...

B-m

FORP***E David Nielsen - hater den fyren
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

HAD

Krysser fingrene for at det ikke er noe alvorlig for Snodgrass... Idioten David Nielsen er ubrukelig som vanlig... Her blir det storseier... Tror ikke A-laget til Brann hadde hatt en sjanse så her vinner vi glatt med 5-6 mål

Leedsfan

Quote from: HAD on July 27, 2010, 19:29:50
Krysser fingrene for at det ikke er noe alvorlig for Snodgrass... Idioten David Nielsen er ubrukelig som vanlig... Her blir det storseier... Tror ikke A-laget til Brann hadde hatt en sjanse så her vinner vi glatt med 5-6 mål

Du var nok glad i han når han var i Godset, jævla Drammenser..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

HAD

Quote from: Leedsfan on July 27, 2010, 19:31:04
Quote from: HAD on July 27, 2010, 19:29:50

Du var nok glad i han når han var i Godset, jævla Drammenser..:)

Haha, nei faktisk ikke... Liker jo ikke Godset engang....

HAD

Ferre

B-m

Leedsulf

Jøss, hele 37 min gikk det før vi fikk høre at vi var i semien i CL i 2001.
De har noe å lære av Viasat der.

Lucas_Radebe

Er utrolig spent på skaden til Snoddy, en skikkelig kneskade kan jo gjøre at han blir ute hele sesongen. :'(

B-m

Håper brann bytter ut Nielsen i pausen, alt annet vil være respektløst

Same

Hvordan er ikke det straffe?  :o

HAD

Tåpelig Hauge... Klar straffe...

Jon

ere Hauge driver med i dag`? helt uttafor jo...

ikke gult der heller? dette er jo bare tåpelig dømming...

B-m

Quote from: Jon on July 27, 2010, 19:42:39
ere Hauge driver med i dag`? helt uttafor jo...

Alt med norsk fotball er patetisk ja. Latterlig dømming i dag.

Lucas_Radebe

Han har vel alltid vært uttafor, utrolig at han har nådd så langt som han har gjort.

olsen leeds

åååååååååååååååå, hvordan er det jeg får sett kampen? har akkuratt kjøpt kampen på lutv ???

B-m

Vi kommer til å få 1-2 langtidsskader til om f**kings Brann fortsetter med dette spillet - tydelig frustrerte over å bli totalt rundspilt

Same

Quote from: olsen leeds on July 27, 2010, 19:45:40
åååååååååååååååå, hvordan er det jeg får sett kampen? har akkuratt kjøpt kampen på lutv ???
Jeg måtte bytte browser og trykke på den box office boksen der, og da fikk jeg bilde. Men funket ikke da jeg prøvde det på Google Chrome  ???

Budda

Prøv forskjellige nettlesere og installer Microsoft Silverlight
Endre

Same

Sydhagen

liker det jeg har sett av leeds i første omgang. raskt pasningsspill langs bakken i lengderetningen.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Same

Ser ut som de har glemt at mikrofonen er på nå i pausen ;D

B-m

Quote from: Sydhagen on July 27, 2010, 19:49:07
liker det jeg har sett av leeds i første omgang. raskt pasningsspill langs bakken i lengderetningen.

Vi spiller veldig veldig bra. Men klarer ikke glede meg pga skaden til Snod.

grana

Quote from: Same on July 27, 2010, 19:46:52
Jeg måtte bytte browser og trykke på den box office boksen der, og da fikk jeg bilde. Men funket ikke da jeg prøvde det på Google Chrome  ???

Funker fint i Chrome her.

Ferre

3-1, Becchio.

Becchio i scoringsform for tiden :)