Skrevet av Emne: Brann - Leeds  (Lest 91397 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

MooCow

Sv: Brann - Leeds
« Svar #450 på: Juli 28, 2010, 00:46:07 »
Einig i at Bessone var positiv  :)


Hvem var det som gav Nielsen en god albue? Var det Naylor?

Var nydelig å se Nielsen gå ned for telling. ;D

Det var Naylor ja. Satt rett bak der det skjedde. Ikke pent. Hadde gitt mange kampers karantene om dette var i seriekamp med videodømming i etterkant.

Bessone og Johnson var uten tvil våre beste. Brann hadde veldig mange som ikke engang er på benken i seriekampene.



Blank_File

Sv: Brann - Leeds
« Svar #451 på: Juli 28, 2010, 01:06:58 »
Likte også det jeg så. Særlig i første omgang var det bra trøkk.

Syns Lloyd Sam ser meget bra ut, men det er vel endog slik at det skal bare en dårlig back til for at en ving kan skinne i en slik kamp. Uansett spent på hva han kan få til i fortsettelsen.

Virker også som Naylor gjorde sakene sine bra. Jeg fikk ikke helt med meg hva som skjedde med målet til Brann, men det måtte jo være en glipp fra en av stopperne?

Sentral midtbane ser også bra ut idag, men de fikk enormt med boltreplass. Jeg tror fortsatt at dette er det leddet som er viktigst å forsterke. Et rivjern her og vi er rustet for en sesong.

Katastrofe om skaden på Snodgrass er alvorlig. Mener at Snodgrass er vår største stjerne i øyeblikket og den mest selvskrevne i elleveren.

Brann var forøvrig ufattelig dårlig organisert. Rett og slett skuffet over motstanden. Uansett svært artig med Leeds i Bergen og tror Brann også er fornøyd med oppmøte. Hadde de ikke håpet på 4000?

lojosang

Sv: Brann - Leeds
« Svar #452 på: Juli 28, 2010, 02:53:04 »
Jeg tipper Leeds United ville slått også et vanlig Brann-lag. Norsk fotball er overvurdert her på berget (slik er det nok også i alle land, at fansen tror bedre om sine lag enn det som er realiteten). Men det var altså en treningskamp med relativt lavt tempo.

Hvor mange tilskuere var det forresten på Brann Stadion i kveld?

Vi snakker altså om et av de desiderte bunnlagene i norsk tippeliga sitt andrelag her. Brann har en jobb å gjøre for å unngå nedrykk. Og at fansen deres synger Going Down-sangen viser sjokkerende snev av selvinnsikt fra den kampen. Dessverre holdt det ikke lenge. "Vi vinner serien i år" ble også framført. Nevngte Nielsen var forøvrig i fin form på det jeg håper er Bergens kleineste plastikkutested, Feliz for en liten time siden, i gemyttelig passiar med ymse Leedspsillere.
- Leif Olav

Borge

Sv: Brann - Leeds
« Svar #453 på: Juli 28, 2010, 08:39:28 »
Flott med seier - men mot et Brann lag (eller Løv Ham) uten mange av sine faste spillere. Denne kampen gir ingen svar på hvor Leeds står, noe treningskamper sjelden gjør, men jeg hadde forventet noe mer mot dette sammensatte Brann laget.
Gleder meg til seriestart så vi får noen svar på hvor i løypa vi ligger...og forhåpentligvis noen nye navn på blokka til da.
Borge

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Brann - Leeds
« Svar #454 på: Juli 28, 2010, 08:54:55 »
Godt at det ble seier, men jeg ser at Brann stilte med mange av 2. lags spillerne...? Likevel, seier er bra. Bekymret for skaden til Snoddy det snakkes om her, oppdatering på dette anyone?? Herlig bilde av folkene på puben da... :D
Yeboahs vitne

readysteady

Sv: Brann - Leeds
« Svar #455 på: Juli 28, 2010, 09:08:59 »
Grayson kritiserer Nielsens takling av Snodgrass http://bit.ly/9mTmaj

"We're not sure of the severity and it's too early to know how serious it is," he said.

"I hope it's just a whack but there's always a bit of concern with knee injuries, and when a player gets stretchered off. It was a poor tackle which you don't need in a pre-season friendly.

Per-Stian

Sv: Brann - Leeds
« Svar #456 på: Juli 28, 2010, 09:41:41 »
Nielsen er ein forbanna grisespelar! Det er tragisk at slikt skjer i ein oppvisningskamp :(

TK20

Sv: Brann - Leeds
« Svar #457 på: Juli 28, 2010, 09:51:29 »
Synes Kilkenny er en av våre viktigste spillere, da han har en spisskompetanse ingen andre i klubben besitter.

Når det er sagt, er han et ordentlig sytetryne!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Brann - Leeds
« Svar #458 på: Juli 28, 2010, 13:47:49 »
Jeg tipper Leeds United ville slått også et vanlig Brann-lag. Norsk fotball er overvurdert her på berget (slik er det nok også i alle land, at fansen tror bedre om sine lag enn det som er realiteten). Men det var altså en treningskamp med relativt lavt tempo.

Hvor mange tilskuere var det forresten på Brann Stadion i kveld?

Vi snakker altså om et av de desiderte bunnlagene i norsk tippeliga sitt andrelag her. Brann har en jobb å gjøre for å unngå nedrykk. Og at fansen deres synger Going Down-sangen viser sjokkerende snev av selvinnsikt fra den kampen. Dessverre holdt det ikke lenge. "Vi vinner serien i år" ble også framført. Nevngte Nielsen var forøvrig i fin form på det jeg håper er Bergens kleineste plastikkutested, Feliz for en liten time siden, i gemyttelig passiar med ymse Leedspsillere.

For det første lojo, så er ikke Brann et desidert bunnlag i Tippeligaen for det er det tre andre lag som er uten å nevne navn. Tippeligaen består også av et topplag og alt mellom topp 1 og bunn 3 er bingo, der kan nesten hva som helst skje. Greit, Engen lukter litt på 2.plassen i år men det laaaangt i fra sikkert at de er der neste år.

For det andre, så gemyttelig var det ikke. Etter å personlig å ha ristet "det sorte svin" littegranne og fortalt at jeg håpet for hans del at Snoddy's skade ikke var alvorlig, kom Bradley forbi og stakk pekefingeren opp i dansken's nese med klar melding om at Leedsguttene ikke var begeistert 8)

http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/se-leeds-slaa-brann-3255578.html

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28917
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Brann - Leeds
« Svar #459 på: Juli 28, 2010, 14:35:03 »

Etter å personlig å ha ristet "det sorte svin" littegranne og fortalt at jeg håpet for hans del at Snoddy's skade ikke var alvorlig, kom Bradley forbi og stakk pekefingeren opp i dansken's nese med klar melding om at Leedsguttene ikke var begeistert 8)


Hehe, glimrende, Rudi :)

For øvrig, takk for innsatsen under eventene på Fotballpuben!
(...til dere andre, han var tilgjengelig 24/7 i åpningstiden, samt var den som satt på alle kontaktene der inne :) )
Well done!

...og til dere andre, veldig kjekt å se igjen gamle 'kjente', og som alltid blir man kjent med noen nye - alltid like hyggelig :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Svend Anders

Sv: Brann - Leeds
« Svar #460 på: Juli 28, 2010, 16:06:15 »
Tilbake fra Bergen, og takk til alle som var med å skapte god Leeds-stemning!

Jeg, som Asbjørn, må spesielt få skryte av Rudi. Han har stått på fra nyheten om Brann-kampen ble kjent for å få til et supert opplegg for Leeds-supporterne, og med kort tidsfrist (både Rudi og andre har vært på ferie i deler av forberedelsestiden) og tidvis uklart opplegg fra Brann/Leeds, synes jeg resultatet ble meget bra.

En Fotballpuben stappfull av Leeds-fans hele dagen, Eirik og Gylfi på besøk (som også spanderte hele runden!), gratis buss opp til Stadion, egne priser i baren og mye mer står det respekt av å ha fått til. Jeg vet Asbjørn og auren med flere også har bidratt. Det har vært alfa omega for supporterklubben, når vi ikke hadde noen i styret tilgjengelig eller i det hele tatt boende i Bergensområdet, at lokale ildsjeler har tatt tak.

Så tusen takk, Rudi, for kjempeinnsats og flott resultat! (jeg vet du ikke vil ta store æren for dette, men det er vel fortjent).

SA

Trulsaren

Sv: Brann - Leeds
« Svar #461 på: Juli 28, 2010, 16:17:45 »
Ingen som har bilder som de kan legge ut her eller på facebook?
Jeg har lagt ut en del bilder på min egen profil. Bildene er i første omgang fra treningen mandag. Tok en god del bilder på tirsdagen, men er i Oslo nå så får ikke lagt inn bildene på pcen/facebook.

Kan forøvrig fortelle at skaden til Snoddy ikke var så alvorlig som man trodde den var under kampen. Det var ikke selve taklingen som utgjorde skaden, men Snoddy vridde kneet. Han står nok over mot Wolves, men det er ikke umulig at han rekker Derby-kampen. Han skal uansett til videre undersøkelser i dag.

Kommer fuldig referat + intervjuer og en masse bilder i neste TPN!

Må forøvrig også, som flere andre har sakt, takke for knallbra jobbing med alt rundt kampen! Det var helt genialt opplegg og jeg har hørt masse bra fra våre engelske supportervenner. Snakket også med White, Naylor og Simon etter kampen i går og de kunne nesten ikke sitte ord på støtten de har fått her i byen. Mitt inntrykk er at samtlige av Leedsguttene har hatt en knallfin tur!

Igjen, takk for alt arbeidet Rudi og co, Dagen hadde nok ikke vært like fantastisk uten deres innsats!

Marching on together!
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Papi

Sv: Brann - Leeds
« Svar #462 på: Juli 28, 2010, 17:37:56 »
Går det ann og legge bilder ut her på forumet?
Fåkke det til.

Men har lagt inn nokre bilder på facebook.
Add meg som venn, så får dere sett bildene:)
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Hobben

Sv: Brann - Leeds
« Svar #463 på: Juli 28, 2010, 17:39:31 »
Går det ann og legge bilder ut her på forumet?
Fåkke det til.

Men har lagt inn nokre bilder på facebook.
Add meg som venn, så får dere sett bildene:)

navn?
Rogaland Whites

Papi

Sv: Brann - Leeds
« Svar #464 på: Juli 28, 2010, 17:52:22 »
om du trykker på papi navnet finner du emailadressa mi.
Bytter du ut o en i etternavnet til ø finner du meg:)
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Brann - Leeds
« Svar #465 på: Juli 28, 2010, 18:27:59 »
om du trykker på papi navnet finner du emailadressa mi.
Bytter du ut o en i etternavnet til ø finner du meg:)

Mange flotte bilder Papi... :-)
Ser jeg hadde flere 'look-alikes' der i Leeds-drakt...trasig å ikke kunne være der...:-(

MOT-hilsen fra
Knut-Ronny 'Super-Leeds' Kleppe
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Here we go again

  • Gjest
Sv: Brann - Leeds
« Svar #466 på: Juli 28, 2010, 18:38:00 »
Ingen som har bilder som de kan legge ut her eller på facebook?
Jeg har lagt ut en del bilder på min egen profil. Bildene er i første omgang fra treningen mandag. Tok en god del bilder på tirsdagen, men er i Oslo nå så får ikke lagt inn bildene på pcen/facebook.

Kan forøvrig fortelle at skaden til Snoddy ikke var så alvorlig som man trodde den var under kampen. Det var ikke selve taklingen som utgjorde skaden, men Snoddy vridde kneet. Han står nok over mot Wolves, men det er ikke umulig at han rekker Derby-kampen. Han skal uansett til videre undersøkelser i dag.

Kommer fuldig referat + intervjuer og en masse bilder i neste TPN!

Må forøvrig også, som flere andre har sakt, takke for knallbra jobbing med alt rundt kampen! Det var helt genialt opplegg og jeg har hørt masse bra fra våre engelske supportervenner. Snakket også med White, Naylor og Simon etter kampen i går og de kunne nesten ikke sitte ord på støtten de har fått her i byen. Mitt inntrykk er at samtlige av Leedsguttene har hatt en knallfin tur!

Igjen, takk for alt arbeidet Rudi og co, Dagen hadde nok ikke vært like fantastisk uten deres innsats!

Marching on together!

Må bare fortelle at konen jobbet på hotellet alle dagene Leedslaget var der og hun kan fortelle at det var en fantastisk gjeng med gutter, smilende og blide og helt uten primadonnarykter.  Fikk meg også 5-6 signaturer på drakten min. ;)

ANNAN

Sv: Brann - Leeds
« Svar #467 på: Juli 28, 2010, 20:10:03 »
Jeg tipper Leeds United ville slått også et vanlig Brann-lag. Norsk fotball er overvurdert her på berget (slik er det nok også i alle land, at fansen tror bedre om sine lag enn det som er realiteten). Men det var altså en treningskamp med relativt lavt tempo.

Hvor mange tilskuere var det forresten på Brann Stadion i kveld?

Vi snakker altså om et av de desiderte bunnlagene i norsk tippeliga sitt andrelag her. Brann har en jobb å gjøre for å unngå nedrykk. Og at fansen deres synger Going Down-sangen viser sjokkerende snev av selvinnsikt fra den kampen. Dessverre holdt det ikke lenge. "Vi vinner serien i år" ble også framført. Nevngte Nielsen var forøvrig i fin form på det jeg håper er Bergens kleineste plastikkutested, Feliz for en liten time siden, i gemyttelig passiar med ymse Leedspsillere.

Ser at du omtaler Bran som et desidert bunnlag..greit nok så er ikke Brann blant de såkalte topplagene,men etter Skarsfjord tok over så er vel Brann ett av formlagene?Strengt tatt så har vi vel bare ett topp lag i Norge og det er Rosenborg,da det er det enestee laget som har gode prestasjoner over tid.Mener også bestemt at Klikkis Nielsen fikk noen velvagte ord av flere av Leeds spillerne.
LIFE IS LEEDS

Hobben

Sv: Brann - Leeds
« Svar #468 på: Juli 28, 2010, 20:21:38 »
Seffeøgelig. Fyren er jo klin gal!

Dessuten, Brann spillerene kan da ikke tåle så veldig mye... la seg bare våre gutter var borti de.

Likte Naylors behandling av David, jubla høyt dæ :D
Rogaland Whites

R - R

Sv: Brann - Leeds
« Svar #469 på: Juli 29, 2010, 07:15:56 »
Går det ann og legge bilder ut her på forumet?
Fåkke det til.

Men har lagt inn nokre bilder på facebook.
Add meg som venn, så får dere sett bildene:)

Legg ut bileta på LUSCOS si facebook-gruppe, så kan alle få sett dei. Oppfordrar alle andre som også har tatt bileter frå kampen/opplegget elles til å legge ut bilete der.
- Rune

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Brann - Leeds
« Svar #470 på: Juli 29, 2010, 08:45:35 »
Nielsen er ein forbanna grisespelar! Det er tragisk at slikt skjer i ein oppvisningskamp :(



Det er trist at spillere som denne tåpelige Nielsen brukes av toppklubber i Norge! Han har gang på gang vist at han er et svin både på og utenfor banen!!!    >:(
Yeboahs vitne

Tom S

Sv: Brann - Leeds
« Svar #471 på: Juli 29, 2010, 09:48:29 »
Tilbake frå rundreisa.
Eg og Marius storkosa oss og vil hilse til alle kjente og ukjente vi møtte på Fotballpuben i Bergen.

Stor takk til Rudi & Co for eit supert opplegg!
COME ON LEEDS !!

Cherry

Sv: Brann - Leeds
« Svar #472 på: Juli 29, 2010, 09:50:14 »
Er nok å lese ett kapittel fra boka hans - vedr Allan Gaarde episoden, for å skjønne
at denne karen virkelig har perspektiv på livet..........NOT.

rein skjær idiot.
 

MrK

Sv: Brann - Leeds
« Svar #473 på: Juli 29, 2010, 10:16:28 »
Takker Rudi for kjempeopplegg disse dagene. ØBS for "some great entertainment", lagede stor stemning begge dager og ellers alle nye og gamle Leedsvenner for en god og artig opplevelse!

Ellers så likte jeg det vi fikk se av laget spesiellt første omgang og håper at Snoddy er på beina snart - han trengs!

Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

SuperLeeds!

Sv: Brann - Leeds
« Svar #474 på: Juli 29, 2010, 11:19:02 »
Bortsett fra David Nielsens stygge takling på Soddy, hadde vi en fantastisk tur over fjellet:-) Ser lovende ut dette. Selv om Leeds byttet ut spillere og Brann etterhvert satte inn noen av sine beste var Leeds totalt overlegne i store deler av kampen! Lovende med tanke på seriestarten:-) Go Leeds!

ØBS

Sv: Brann - Leeds
« Svar #475 på: Juli 29, 2010, 20:27:21 »
Jeg må slutte meg til honnøren over fra Svend Anders...

Kjempeopplegg av Rudi, Asbjørn og de andre som var involvert om jeg har glemt noen.

Vil også rette en gigantisk takk til Fotballpuben som er et av de mest løsningsorienterte utestedene jeg har vært borti.

Jeg sitter i hvert fall igjen med en flott opplevelse som resultat av de ovennevntes innsats.  Takk for det.

Ett lite aber ble det dessverre.

Det satt igjen en liten gruppe av våre gutter helt frem til Fotballpuben stengte.  Etter hvert som trivselspromillen nådde nye høyder (det var fortsatt bare hyggelig og synging av Leeds-sanger, ikke noe bråk fra våre gutter av noe slag), begynte en gruppe Brann-supportere å disse.  Gikk etter hvert over i ren dritt-slenging mot de av Leedsgutta som var igjen.

Helt unødvendig og usmakelig gjort av disse Brannsupporterne.  De visste godt at Fotballpuben var viet Leeds og supporterne disse to dagene, men klarte ikke å respektere det dessverre.  Enda godt å registrere at gutta våre ikke tok igjen med samme mynt, men bare fortsatte å synge Leeds-sanger.  Jeg har nemlig en mistanke om at disse Brann-gutta prøvde å disse til bråk.  De kom til og med opp på scenen og forlangte å få låne mikrofonen til å slenge mere dritt da de ble regelrett sunget ut.  Og om det spurte de en som stod i fullt Leeds-kostyme...

Jeg vet det var mange Brann-supportere som var der som Leedsfolk disse dagene, og det gjelder selvfølgelig ikke dem. 

Hyggelig å stifte nye bekjentskaper, og tusen hjertelig for nye gode Leeds-minner og for ha gjort Leeds-familien og LUSCOS større og mektig stolt å være en del av...
LUSCOS-hilsen
ØBS

lakris

Sv: Brann - Leeds
« Svar #476 på: Juli 29, 2010, 21:18:41 »
Artig innlegg fra "to Ell and back.org"

http://www.fansnetwork.co.uk/football/leedsunited/fb_news.php?storyid=8486&title=markism_today%3A_luscos_links!

Forøvrig slenger jeg meg på skryt til alle som bidro til flotte dager i Bergen!
 

Hallgeir *

Sv: Brann - Leeds
« Svar #477 på: Juli 29, 2010, 21:34:43 »
Artig innlegg fra "to Ell and back.org"

http://www.fansnetwork.co.uk/football/leedsunited/fb_news.php?storyid=8486&title=markism_today%3A_luscos_links!

Forøvrig slenger jeg meg på skryt til alle som bidro til flotte dager i Bergen!

 For noen er vi mer enn bare "so called supporters", heldigvis.. Ja, det skulle bare mangle!
Super Leeds since 1968

Hobben

Sv: Brann - Leeds
« Svar #478 på: Juli 29, 2010, 22:20:08 »
noen som vet mer om snoddys skade? Har ikke fått med meg noe her inne enda. Kanskje jeg har sovet i timen...
Rogaland Whites

newsome

Sv: Brann - Leeds
« Svar #479 på: Juli 29, 2010, 22:35:07 »
noen som vet mer om snoddys skade? Har ikke fått med meg noe her inne enda. Kanskje jeg har sovet i timen...
http://www.leedsunited.com/news/20100729/snoddy-set-for-scan_2247585_2105232