EX-SPILLER: Adam Clayton

Started by B-m, August 06, 2010, 17:52:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

ANNAN

Tror Adam Clayton har et potensiale,men vi må gi unge spillere litt tid.
Syns det blir useriøst av E Loftstad å si at spilleren er RÆVA,når han kom inn i det 89 min i går
skjerping :-[
LIFE IS LEEDS

AndyMathie

Quote from: ANNAN on August 16, 2010, 19:38:24

Tror Adam Clayton har et potensiale,men vi må gi unge spillere litt tid.
Syns det blir useriøst av E Loftstad å si at spilleren er RÆVA,når han kom inn i det 89 min i går
skjerping :-[

Går rykter i dag at vi signerer denne spilleren på permanent basis. Det er vel mildt sagt dårlige nyheter og jeg har enda ikke skjønt hva Grayson tenker på når han henter inn nye spillere. Er det meninga å hente dårlige spillere som han skal trene til å bli bra?! Begynner neste å lure hva strategien egentlig er når man har sett en spiller ikke duger så bør jo det være en viss indikator at det ikke er noe poeng å bruke penger på spilleren.. Ja ja, håper Grayson vet hva han gjør ???

http://www.teamtalk.com/leeds-united/6349934/Whites-agree-fee-for-City-s-Clayton
We are Leeds and we are proud of it!

B_Ød

Spennende spiller, med et voldsomt potensiale, akkurat hva vi trenger!
Ups & Ups!!

Annesj

Satster på at grayson har litt mer snøring enn oss her oppe i bøgda siden han ser gutta trene 7 dager i uka + reservekamper. Gi gutten en mulighet. Stoler på Grayson til det motsatte er bevist. Og det er det ikke av et innhopp på 2 min i ny å ne.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Stifler

Skjønner ikke at folk kan si Clayton er en dårlig signering... Hva vet da vi om han er god eller ikke. Grayson som ser på Adam hver dag på trening. Jeg har sett under 90 min av han og det er alt for lite til å gi en mening.

Håper virkelig og tror han vil bevise at han er en god signing.
-Nr 2 er den første taperen-

stefan

Det skal bli veldig spennende å se om han kan tilføre laget noe, eller om dette blir en Bromby signering.
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Joe Jordan

Overraskende at han får permanent kontrakt men for all del, Grayson har sett ham i aksjon omtrent hver dag så han hadde vel ikke signert ham om han er så dårlig som jeg har fått inntrykk av...
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

ToreLA

Jeg er mer fornøyd med denne nyheten enn at vi hentet Clayton på lån i utgangspunktet. Riktignok var han udugelig i de få minuttene jeg så ham mot Forest, men jeg regner med Grayson har mye bedre grunnlag enn det for denne signeringen.

Sleivind

21-åring med hele null kamper for City. For all del, kan nok være en god spiller. Ser City ga han ny kontrakt i 2009, så noe må de ha sett i han.

Jeg hadde heller foretrukket en slugger fremfor Clayton. Men det blir spennende å se hva han kan utrette i Leedstrøya.

Trulsaren

1229: Busy, busy at Leeds United, who are understood to have agreed a fee with Manchester City to sign midfielder Adam Clayton on a permanent basis after his initial month's loan spell at Elland Road, during which the 21-year-old made two substitute appearances.

Kilde: BBC
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Trond90

Skeptisk til Clayton, men har jo ikke sett mer enn 4-5 min av han.. men jeg håper på en deffensiv midtbane sjef! Kanskje Wellens?  :)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Per-Stian

Eg er svært skeptisk til unge Clayton. Det lille eg har sett så langt er skremmande dårleg, faktisk kanskje det dårlegaste eg har sett av ein leedsspelar nokonsinne!

Promotion 2010

Quote from: Per-Stian on August 31, 2010, 14:36:31
Eg er svært skeptisk til unge Clayton. Det lille eg har sett så langt er skremmande dårleg, faktisk kanskje det dårlegaste eg har sett av ein leedsspelar nokonsinne!

Tja, hvor har du vært hen. Han var ganske ok i de minuttene han spilte mot Derby. Da satt jeg der. Var vel kanskje feil mann som ble byttet inn i den kampen, men bra nok. Fightet for å få igang gutta på banen. En innpisker i det jeg så. MEN MEN feil kan jeg jo ta!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Trulsaren

Quote from: Promotion 2010 on August 31, 2010, 14:46:36
Tja, hvor har du vært hen. Han var ganske ok i de minuttene han spilte mot Derby. Da satt jeg der. Var vel kanskje feil mann som ble byttet inn i den kampen, men bra nok. Fightet for å få igang gutta på banen. En innpisker i det jeg så. MEN MEN feil kan jeg jo ta!  ;)
Etter min hukommelse husker jeg å syntes at han var elendig, og lurte på hva han gjorde i Leeds... Kanskje det bare var varmen..
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Per-Stian

Tja, hvor har du vært hen. Han var ganske ok i de minuttene han spilte mot Derby. Da satt jeg der. Var vel kanskje feil mann som ble byttet inn i den kampen, men bra nok. Fightet for å få igang gutta på banen. En innpisker i det jeg så. MEN MEN feil kan jeg jo ta!  ;)

Eg var edru  ;)

B-m

Ã... se en spiller i skarve 20 minutter som inbytter er ingen grunnlag i å bedømme en spiller. Var ok mot Derby og elendig mot Forest(de 5 minuttene han var på). Grayson ser han hver dag på trening og liker det han ser.
Stoler mer på Grayson enn Per-Stian ;)
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Evig Pint

Jeg var live mot Derby, og da husker jeg han rotet en ball over linja etter et elendig mottak. Dette var irriterende nok i seg selv, men når han i tillegg drylte ballen vekk - inn på banen igjen (når vi jaktet utligning) slik at det ca tok Derby ett minutt å få tatt det kastet hadde jeg vel egentlig lagt mitt hat på ham allerede..

Når han kom inn mot Nottingham fikk jeg bare vondt av ham, alt han gjorde i de få minuttene var jo katastrofe.

Lite å dømme han på, men allikevel. Elendig førsteinntrykk.
Marching on together

Jon R

Ung midtbanespiller med stort potensiale signet på permanent basis? Ja takk! Regner med at vi ikke har sprengt banken for å signe han, og at vi derfor har lite å tape. Glem de legendarisk svake 5 minuttene mot Forest. De er helt sikkert ikke represesentative for Claytons evner som fotballspiller. Tipper han har oppnådd kultstatus blant fansen allerede.  ;D
Jon R.

torivar

Quote from: Jon R on August 31, 2010, 17:55:55
Ung midtbanespiller med stort potensiale signet på permanent basis? Ja takk! Regner med at vi ikke har sprengt banken for å signe han, og at vi derfor har lite å tape. Glem de legendarisk svake 5 minuttene mot Forest. De er helt sikkert ikke represesentative for Claytons evner som fotballspiller. Tipper han har oppnådd kultstatus blant fansen allerede.  ;D

Ja

Ã... trekke konklusjoner etter fem oppjagede minutter blir like patetisk som det var å vende tommelen ned for Beckford på bakgrunn av det han presterte i Haugesund for fire somre siden.

Dette kan på sikt bli en bra spiller

Leechap

SG ser nok potensiale i Clayton som har spilt internasjonalt for England på U-nivå. Man C. har handlet inn gryteferdige spillere på høyt nivå, da er det tøft for en "local lad" å hevde seg. Clayton er i en aldersgruppe som Leeds mangler, men uten at dette er det mest vesentlige for signeringen. Dog er det slik at Leeds ikke har noen som kan steppe direkte inn fra ungdomsnivået og bekle en rolle fra start. Clayton er vel ennå heller ikke moden for å starte en kamp mot sterk motstand, men vil få sene innhopp?

fmtj

VM i å være bombastiske her ja!!!! Litt artig å lese denne tråden egentlig, og jeg er veldig glad for at Simon har sett ham i flere enn fem minutter, eller sogar 20 minutter som en her i tråden er så heldig å ha gjort!! Stå på folkens!!!   ;)
Yeboahs vitne

Evig Pint

Noen som har en hatt jeg kan spise hvis denne spilleren blir en hit??
Marching on together

Dennis

Ser på dette som en spennende signering!

Støtter meg på de som tror Adam Clayton vil bli bedre nå som tilværelsen vil være mer 'satt' og han slipper å vise alt i løpet av korte innhopp; Grayson ser spilleren på treningsfeltet hver dag og vet nok veldig godt hva han står for.

Minner litt om Sanchez Watt-tilbakekomsten. Heller ikke han overbeviste i fjor (tross at potensialet var der), men Grayson var like fullt svært interessert i å hente han tilbake i år og det har så langt vist seg som en meget klok avgjørelse.
Marching on together!

Hobben

Har tro på Clayton!

Han vil nå få litt mer tid på seg, og roe seg ned og har Leeds-spiller. Tror Clayton kan gjøre en kjempejobb for oss.
Rogaland Whites

SindreWikre

Spennende ungutt som signerer fra rike city :) noen som vet fee på denne signeringe? er en god spiller som jeg har sett :)
Pontus ❤

Jon R

Quote from: Evig Pint on August 31, 2010, 20:20:23
Noen som har en hatt jeg kan spise hvis denne spilleren blir en hit??

Jeg kan tilby en liten restemiddag fra tidligere sesongers veddemål.  ::)

Jon R.

AndyMathie

Quote from: Per-Stian on August 31, 2010, 16:50:23

Eg var edru  ;)

Helt enig i at Clayton er det verste noensinne. Tenk å ikke klare å motta en enkel pasning eller å ta å slå en enkel støttepasning og ikke klare det engang, men ingenting gleder meg mer enn når jeg tar feil med tanke på spillere jeg mener er dårlige.
We are Leeds and we are proud of it!

Masinga

Hva er posisjonen til Clayton. Defensivt anker?
Masinga, medl.nr. 1250

Bjorn

Quote from: AndyMathie on September 01, 2010, 12:15:19
Quote from: Per-Stian on August 31, 2010, 16:50:23

Eg var edru  ;)

Helt enig i at Clayton er det verste noensinne. Tenk å ikke klare å motta en enkel pasning eller å ta å slå en enkel støttepasning og ikke klare det engang, men ingenting gleder meg mer enn når jeg tar feil med tanke på spillere jeg mener er dårlige.

Da får vi håpe du tar feil Anders..  ;D
Marching On! 4276