EX-SPILLER: Adam Clayton

Started by B-m, August 06, 2010, 17:52:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

AndyMathie

Quote from: flynn on August 17, 2011, 07:47:01

Og så lurer jeg på om ikke Brown skal ha bittelitt av æren for Claytons spill? Brown virker kanskje gammel, treg og grisete i spillestilen, men hans rutine og plasseringsevne tror jeg virker stabiiserende på det hele. Kanskje gjør dette at Clayton får bedre betingelser enn han ellers ville hatt?

Dette faller på sin egen urimelighet da Clayton ble sinnsykt mye bedre så fort Brown gikk ut mot Soton. Kanskje han lærer noe, men at han er bedre med Brown på banen en uten tror jeg ikke. Da tror jeg derimot at Howson er en langt bedre makker og at Clayton spiller bedre jo bedre medspillere han har.
We are Leeds and we are proud of it!

Sydhagen

en ny Leeds-stjerne er født!  :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sleivind

Quote from: Sydhagen on August 21, 2011, 16:06:14
en ny Leeds-stjerne er født!  :)

Jepp, tre tv-kamper hittil i år. Og han har vært banens beste i alle tre.

Lundewhites

For the sake of Leeds United he would break himself in two

chief

Quote from: Per-Stian on September 01, 2010, 13:46:04
Quote from: Jon R on September 01, 2010, 00:35:17
Quote from: Evig Pint on August 31, 2010, 20:20:23
Noen som har en hatt jeg kan spise hvis denne spilleren blir en hit??

Jeg kan tilby en liten restemiddag fra tidligere sesongers veddemål.  ::)

I solidaritetens namn kan eg dele restane av Jon sin hatt med deg, Evig Pint. Eg har absolutt inga tru på Clayton, og skulle han bli ein vital spelar for oss, skal eg ete min porsjon   ;)

Vel bekomme Per Stian   ;D  ;D  ;D
1 4 all and all 4 1

Tom S

Tar av meg hatten for denne spilleren!
Imponerende!!
COME ON LEEDS !!

Jon R

Strålende oppvisning. For å sitere formann Roalsvig på puben idag: "Clayton er Batty og Dacourt i en og samme spiller! "

Ble utrolig glad når det var nettopp Clayton som satte inn 2-2, fordi han fortjente det noe så inn i h....... etter å ha vært høyt og lavt i 90 minutter! En dominerende figur både offensivt og defensivt, og det mot divisjonens beste sentral midtbane! I særklasse min MOM!
Jon R.

HåvardK

Divisjonens beste midtbane kan fort bli oss hvis Clayton stabiliserer seg på dette nivået. Han er både duellsterk, kjapp i bevegelsene, har hovmesterblikk og sannelig viser han at han har nese for mål også. Faktisk en stor prestasjon å hamre den inn i mål med tre-fire Hammers-spillere på streken akkurat der. Veldig lovende, og i tospann med Howson kan dette bli virkelig bra.

Lundewhites

Quote from: HåvardK on August 21, 2011, 20:12:42
Divisjonens beste midtbane kan fort bli oss hvis Clayton stabiliserer seg på dette nivået. Han er både duellsterk, kjapp i bevegelsene, har hovmesterblikk og sannelig viser han at han har nese for mål også. Faktisk en stor prestasjon å hamre den inn i mål med tre-fire Hammers-spillere på streken akkurat der. Veldig lovende, og i tospann med Howson kan dette bli virkelig bra.

Ja når Howson finner igjen formen, vel å merke..

Yeboah

Vi har rett og slett fått en ny spiller på midtbanen vår. Fantastisk å se på, og fortjent at han fikk score 2-2 målet i dag. God med ballen i beina, gode avleveringer og flott blikk for spillet. Jeg la ekstra merke til Clayton i Sandefjord. Jeg kjente han ikke igjen. Gutten KUNNE jo faktisk spille fotball!

Adam Clayton var overraskende god. Kanskje han får en "ny vår" denne sesongen? Hadde noen balltap og dårlige pasninger, men vi kan ikke være FOR kravstore mot spillern som så ut som en lillegutt-spiller da han debuterte for Leeds for en liten tid tilbake.

Dette skrev jeg etter Sandefjord-kampen, og jaggu ser det ut til at han får en ny vår denne sesongen :)

HåvardK

Quote from: Lundewhites on August 21, 2011, 20:48:17

Vi må huske at Howson i dag var tilbake på en mer defensiv plass enn hva tilfellet har vært i det siste. Ut fra pre-seasonkampene og seriestarten, virker det som om han har vært blant våre klart beste spillere; så jeg konkluderer ikke med at han er ute av form etter én svak kamp.

Giske

Quote from: Jon R on August 21, 2011, 16:58:42
Strålende oppvisning. For å sitere formann Roalsvig på puben idag: "Clayton er Batty og Dacourt i en og samme spiller! " 

Jeg syns han ligner på Lee Bowyer i løpesettet og spillestilen, faktisk.. Ble sittende å studere han i dag, og den likheten ble, for meg, større og større etterhvert som jeg tenkte på det.. :)

Dennis

Lyst til å si det igjen: Er mektig imponert av hvordan Clayton har tatt for seg så langt denne sesongen. Han fikk en traurig start i klubben, ble sendt på utlån og i sommer har han uttalt at han ønsker å bli en del av elleveren.

Det var sikkert flere enn meg som tenkte 'dette viser litt hvordan stallsituasjonen er for tiden', men det tar ikke bort rosen Clayton fortjener; unggutten er SJEFEN i laget så langt. Han leder av eksempel, takler, løper og scorer og han bruker kjeften, noe flere bør ta etter.

Ã...rets spiller......?
Marching on together!

Mats-

Viser bare hvor viktig det er å gi folk tid. Gradel, Beckford, Somma og Clayton. Ellers er jeg enig at han er helt konge. Nå må vi bare 'male' på og håpe at flere av spillerne blir inspirert over Claytons 'comback', hvis alle spiller som han, ja da kan det bli en morsom sesong!

baste

Var gøy å se Clayton i action i dag  ;D

Masinga

Meget bra spiller denne Adam Clayton! Endelig fikk han også sin første scoring. Jeg tipper han kommer til å score like mange som Howson i fjor. Scoringen var forresten imponerende i seg selv. Ofte ser jeg i slike situasjoner, når ballen har smelt i treverket, at det angripende lag blir litt for stresset når man prøver å gjenskape den sjansen man hadde.
Masinga, medl.nr. 1250

Here we go again

God underholdning å lese denne tråden fra begynnelse til foreløbig slutt ;)

Masinga

Quote from: Here we go again on August 21, 2011, 22:50:54
God underholdning å lese denne tråden fra begynnelse til foreløbig slutt ;)
Bra sagt! Avslørende for oss forumister.
Masinga, medl.nr. 1250

Jon R

Quote from: Giske on August 21, 2011, 21:48:20
Quote from: Jon R on August 21, 2011, 16:58:42

Jeg syns han ligner på Lee Bowyer i løpesettet og spillestilen, faktisk.. Ble sittende å studere han i dag, og den likheten ble, for meg, større og større etterhvert som jeg tenkte på det.. :)

..samt box til box egenskapene og samme entusiastiske spillestil som Bowyer. M.a.o ingen ueffen sammenligning det der, giske.  :)
Jon R.

Lundewhites

Quote from: HåvardK on August 21, 2011, 21:14:38

Vi må huske at Howson i dag var tilbake på en mer defensiv plass enn hva tilfellet har vært i det siste. Ut fra pre-seasonkampene og seriestarten, virker det som om han har vært blant våre klart beste spillere; så jeg konkluderer ikke med at han er ute av form etter én svak kamp.

Vil driste meg til å si at han var svak både mot Bradford og Boro, kampene som jeg selv var å så¨på og heller ikke mot Southampton som jeg så på tv var han veldig bra. Derimot så han fantastisk ut mot Nevcastle i uka før seriestarten. Alle vet jo han kan, men syns han er langt unna sitt tidligere spill

Evig Pint

Må ærlig innrømme at jeg hadde avskrevet Clayton. Ikke spesielt ung da han spilte for oss i fjor (21-22?) og virket nervøs og preget da. Så ikke mer til han, og når han forsvant på lån tenkte jeg vel at han var mer eller mindre ferdig. Når jeg tenkte på laget i sommer, med Clayton som en del av det, var jeg mildt sagt VELDIG skeptisk.

Men nei, Clayton har rett og slett vært imponerende så langt i sesongen. Hatten av!! Som jeg sa til min far i dag. Her blir det ny Leedsdrakt med Clayton på!

Helt fantastisk når han satte inn 2-2 i dag. Hyller den mannen.
Marching on together

Evig Pint

Hva kan ikke tillit gjøre med en person? Det handler først og fremst om trygghet. Clayton føler trygghet rundt egen situasjon nå. Han spiller hver uke. Gjør bedre og bedre prestasjoner. Vet manageren stoler på ham og velger ham i neste start 11'er.

Han har stått på og jobbet hardt for dette. Det har lønnet seg.

Tipper Clayton bare kommer til å vokse og vokse med oppgavene!
Marching on together

B-m

Quote from: Lundewhites on August 22, 2011, 00:04:29

Vil driste meg til å si at han var svak både mot Bradford og Boro, kampene som jeg selv var å så¨på og heller ikke mot Southampton som jeg så på tv var han veldig bra. Derimot så han fantastisk ut mot Nevcastle i uka før seriestarten. Alle vet jo han kan, men syns han er langt unna sitt tidligere spill

Synes det er merkverdig at Howson får 3 på rating hos noen, jeg så ikke kampen pga reise men ut ifra rapporter så eide vi midten store deler av kampen, og det mot et 3 sentrale midtbanespillere som alle er av "premier league kvalitet". Personer som faktisk var på kampen gir forresten Howson 8 + og sier at han var en unsong hero sammen med MOTM clayton, og at rollen til Howson nemlig var å sitte dypt og være litt mer anonym.

Når det kommer til Clayton så viste han både mot Southampton og Bradford prov på ekstreme ferdigheter. Helt fantastisk spiller, og håper han holder seg skadefri - går til som det suser i taklingene så kan jo fort gå galt. Synes forøvrig at Clayton er en myyyye bedre ballspiller en Bowyer, men ser noe likheter da spesielt mtp energi og løp.

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

SDalen

Quote from: B-m on August 22, 2011, 06:22:02
Quote from: Lundewhites on August 22, 2011, 00:04:29

Synes det er merkverdig at Howson får 3 på rating hos noen, jeg så ikke kampen pga reise men ut ifra rapporter så eide vi midten store deler av kampen, og det mot et 3 sentrale midtbanespillere som alle er av "premier league kvalitet". Personer som faktisk var på kampen gir forresten Howson 8 + og sier at han var en unsong hero sammen med MOTM clayton, og at rollen til Howson nemlig var å sitte dypt og være litt mer anonym.

Når det kommer til Clayton så viste han både mot Southampton og Bradford prov på ekstreme ferdigheter. Helt fantastisk spiller, og håper han holder seg skadefri - går til som det suser i taklingene så kan jo fort gå galt. Synes forøvrig at Clayton er en myyyye bedre ballspiller en Bowyer, men ser noe likheter da spesielt mtp energi og løp.

Jobber hardt, vinner dueller, god å takle, ikke luftens baron - mye pga høyden, ekstreme pasninger i alle varianter, god blikk og ikke minst en vilje som det lyser av. Tror Clayton kan bli virkelig stor i Leeds drakten om han fortsetter utviklingen og holder seg skadefri! Han blir vertfall ekstremt viktig i år!
Rogaland whites!

Torpe-do

Det jeg så av Clayton mot West Ham var som flere sier her veldig imponerende, og ikke minst oppløftende - han viser gode takter og kan ved videre utvikling bli veldig viktig for oss.

Men foreløbig holder jeg hodet kaldt om karen - for som Evig Pint her sier, så var jeg noe skeptisk til stallen, og gjerne spesielt sentralt på midtbanen, før seriestart. Da altså en sentral midtbane som inkluderte Clayton.

Veldig bra han viser gode takter, men for mitt vedkommende må han spille flere slike kamper før jeg kjøper drakt med navnet hans på, hehe :)

Sleivind

Clayton er det beste som har skjedd Leeds på mange år. Ikke at han gjorde en veldig god kamp i dag, men glimtvis viser han klasse.

Mektig imponert!

Hallgeir *

Quote from: Sleivind on September 20, 2011, 22:51:05
Clayton er det beste som har skjedd Leeds på mange år. Ikke at han gjorde en veldig god kamp i dag, men glimtvis viser han klasse.

Mektig imponert!

Enig. En spiller som kan ta steget opp i PL.
Super Leeds since 1968

sportcarl1

Quote from: Sleivind on September 20, 2011, 22:51:05

Mektig imponert!
mycket imponerad jag med, i alla matcher jag sett han denna säsongen så har han överglänst howson

fjellhaugen

verre med makkeren hans på midten.....

ajajaj johnny  :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

auren

Quote from: fjellhaugen on September 20, 2011, 23:25:51
verre med makkeren hans på midten.....

ajajaj johnny  :P

Synes ikke Johnny gjorde seg bort i går kveld faktisk. Gjorde en OK jobb.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.