CARLING CUP: Leeds United v Lincoln City, tysdag 10/8 kl. 20:45

Started by Tom S, August 08, 2010, 12:53:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Evig Pint

Greit å merke seg følgende resultater....

FT   Crewe Alexandra   1 - 0   Derby County
FT   Morecambe   2 - 0   Coventry C.
FT   Queens Park R.   1 - 3   Port Vale

Mens Ipswich og Nottingham spiller ekstra omganger.
Marching on together

Evig Pint

Nottingham ligger nå under 2-1 mens Ipswich leder 3-2
Marching on together

Sølvreven

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

abbe

Quote from: Evig Pint on August 10, 2010, 22:49:20
Greit å merke seg følgende resultater....

FT   Crewe Alexandra   1 - 0   Derby County
FT   Morecambe   2 - 0   Coventry C.
FT   Queens Park R.   1 - 3   Port Vale

Mens Ipswich og Nottingham spiller ekstra omganger.

Vi er altså et mye dårligere lag enn Crewew! Skandale.

newsome

Promotion 2010

Var på ER i kveld og så en meget pasningssikkert og sterkt Leeds totalt kjøre over Lincoln. Sistnevnte vil nok slite sterkt i L2,tror jeg.
1 min og 14 sek inn i kampen skårer kaptein Howson på heading etter en glimrende cross av Sam (eller var det Watt?) Howson lurer på bakerste stolpe.
6,54 er det 2-0 Becchio kaster seg frem og header Watts innlegg i mål. Kanskje han beiner den inn. Ikke ser jeg fra min posisjon.
En feilslått corner gir Connolly sjansen til å lempe ballen inn i feltet. Sam header enkelt forbi keeper og 3-0.
Leeds presser på og Watt burde skåret da han drar seg helt fri på 16 meter. Howson tar et innlegg fra Sam på direkten og ballen seiler utenfor vinkelen. Johnson prøver seg med et par langskudd, men de fyker rett over tverrliggeren.
Lincoln er ingen trussel. I lange perioder eier Leeds ballen og kampen totalt. Mange tversoverpasninger (ballbesittelse) og fortsatt en 4-5-1 formasjon på hjemmebane frusterer nok noen, men skitt au laget vårt leder 3-0 ved pause. Bessone og Connolly er bedre enn på lørdag. Bruce en meget god i forsvaret, Collins er noe bedre enn på lørdag, men fremdeles mangler det endel på defensiv organisering og ikke minst kreativitet når vi eier ballen. Becchio blir veldig alene på topp og vi ligger lavt og inviterer til egne feil. De kommer sjelden og blir raskt ryddet opp i. Mot bedre og mer kontringssterke motstandere ville vi fått kjempeproblemer med en slik game-plan.
I andre omgang fortsetter vi i samme stil. Men lite blir skapt foran mål. Innleggene er langt mindre presise i denne omgangen, selv om begge sidebackene er offensive. Etter rundt 60 min kommer Grella og White innpå. Leeds legge rom til 4-4-2, Watt og Grella på topp. Det blir langt trangere  på banen. Kantspillet blir løst av backene. White er mye feilplassert og må bruke farten sin både offensivt og defensivt for sine feil. Han blir dirigert og korrigert av sine medspillere.
Etter 71 kommer HUghes inn og det blir mer og mer huff and puff. Lincoln kommer til etpar sjanser helt på slutten, men aldri farlig foran Schmeichel. Keeperen overbeviser med sin ro, teknikk og styrke. Første "clean sheet" blir det til slutt.
Overraskende nok er det Kilkenny som tar straffen 20 minutter før slutt etter at Sam er blitt felt. Ingen krangling om ballen denne gang. Killa er tydelig bevisst på at ballen er hans! Begge kantspillerne til Leeds liker å vandre. denne gangen bryter Sam igjennom i midten og legges ned av tre mann. Straffe: Kilkenny bredsider ballen til side for en utfintet keeper. Ballen er slått hardt og med snert langs bakken.

Det kunne nok blitt både 5-0 og 6-0 i denne kampen, men det stoppet på 4-0. Bl.a. hadde White en flott gjennomløpning som nesten endre med skåring like før slutt. MEN det endte med en overbevisende seier.

Schmeichel - 6 (Sikker, men uten en eneste utfordring)
Connolly - 7 (Mer med offensivt enn mot Derby, la opp til 3-0)
Bruce - 7 (Solid i forsvar, men lite utfordringer)
Collins - 6 (Surrer vel mye på enkle ting)
Bessone - 6 (Trodde han var veldig god, men til tross for bra teknikk virker han lite offensiv og svært så usikker under press)
Sam - 7 (Lite fart og virker litt slapp i perioder, men tråkker til og er svært så god på små flater)
Howson - (Strek i dueller og kreativ. Faller lett av og i støtte for laget. Burde vært enda mer med offensivt.)
Kilkenny - 9 (Styrer kampen. Vil spille. Flott straffe. Takler sjelden, men erveldig sikker med ball.)
Johnson - 7 (Bra kamp. Slåss om det meste. Er litt for lite presis med skudd, osv...)
Watt - 7 (Bra kamp. Kommer fint frem på kanten. Vandrer litt rundt - som Sam.)
Becchio - 8 (Slåss om alt. Vinner ikke så mye, men er et stadig uromoment. Ofrer seg på målet.)
White - 6 (Rask som innbytter, men mangler mye på det taktiske, etter mitt syn...)
Grella - 5 (Ligger langt tilbake og bruker lite energi der det trengs mest - foran mål.)
Hughes - (OK i de minuttene han spilte.)

Laget:
8 for effektivitet
8 for ballbesittelse
Spørsmålstegn om dette er kvaliteten på lag de møter denne sesongen.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hobben

Rogaland Whites

kendo

flynn

Quote from: Promotion 2010 on August 11, 2010, 01:46:24
Var på ER i kveld og så en meget pasningssikkert og sterkt Leeds totalt kjøre over Lincoln. Sistnevnte vil nok slite sterkt i L2,tror jeg.
1 min og 14 sek inn i kampen skårer kaptein Howson på heading etter en glimrende cross av Sam (eller var det Watt?) Howson lurer på bakerste stolpe.
6,54 er det 2-0 Becchio kaster seg frem og header Watts innlegg i mål. Kanskje han beiner den inn. Ikke ser jeg fra min posisjon.
En feilslått corner gir Connolly sjansen til å lempe ballen inn i feltet. Sam header enkelt forbi keeper og 3-0.
Leeds presser på og Watt burde skåret da han drar seg helt fri på 16 meter. Howson tar et innlegg fra Sam på direkten og ballen seiler utenfor vinkelen. Johnson prøver seg med et par langskudd, men de fyker rett over tverrliggeren.
Lincoln er ingen trussel. I lange perioder eier Leeds ballen og kampen totalt. Mange tversoverpasninger (ballbesittelse) og fortsatt en 4-5-1 formasjon på hjemmebane frusterer nok noen, men skitt au laget vårt leder 3-0 ved pause. Bessone og Connolly er bedre enn på lørdag. Bruce en meget god i forsvaret, Collins er noe bedre enn på lørdag, men fremdeles mangler det endel på defensiv organisering og ikke minst kreativitet når vi eier ballen. Becchio blir veldig alene på topp og vi ligger lavt og inviterer til egne feil. De kommer sjelden og blir raskt ryddet opp i. Mot bedre og mer kontringssterke motstandere ville vi fått kjempeproblemer med en slik game-plan.
I andre omgang fortsetter vi i samme stil. Men lite blir skapt foran mål. Innleggene er langt mindre presise i denne omgangen, selv om begge sidebackene er offensive. Etter rundt 60 min kommer Grella og White innpå. Leeds legge rom til 4-4-2, Watt og Grella på topp. Det blir langt trangere  på banen. Kantspillet blir løst av backene. White er mye feilplassert og må bruke farten sin både offensivt og defensivt for sine feil. Han blir dirigert og korrigert av sine medspillere.
Etter 71 kommer HUghes inn og det blir mer og mer huff and puff. Lincoln kommer til etpar sjanser helt på slutten, men aldri farlig foran Schmeichel. Keeperen overbeviser med sin ro, teknikk og styrke. Første "clean sheet" blir det til slutt.
Overraskende nok er det Kilkenny som tar straffen 20 minutter før slutt etter at Sam er blitt felt. Ingen krangling om ballen denne gang. Killa er tydelig bevisst på at ballen er hans! Begge kantspillerne til Leeds liker å vandre. denne gangen bryter Sam igjennom i midten og legges ned av tre mann. Straffe: Kilkenny bredsider ballen til side for en utfintet keeper. Ballen er slått hardt og med snert langs bakken.

Det kunne nok blitt både 5-0 og 6-0 i denne kampen, men det stoppet på 4-0. Bl.a. hadde White en flott gjennomløpning som nesten endre med skåring like før slutt. MEN det endte med en overbevisende seier.

Schmeichel - 6 (Sikker, men uten en eneste utfordring)
Connolly - 7 (Mer med offensivt enn mot Derby, la opp til 3-0)
Bruce - 7 (Solid i forsvar, men lite utfordringer)
Collins - 6 (Surrer vel mye på enkle ting)
Bessone - 6 (Trodde han var veldig god, men til tross for bra teknikk virker han lite offensiv og svært så usikker under press)
Sam - 7 (Lite fart og virker litt slapp i perioder, men tråkker til og er svært så god på små flater)
Howson - (Strek i dueller og kreativ. Faller lett av og i støtte for laget. Burde vært enda mer med offensivt.)
Kilkenny - 9 (Styrer kampen. Vil spille. Flott straffe. Takler sjelden, men erveldig sikker med ball.)
Johnson - 7 (Bra kamp. Slåss om det meste. Er litt for lite presis med skudd, osv...)
Watt - 7 (Bra kamp. Kommer fint frem på kanten. Vandrer litt rundt - som Sam.)
Becchio - 8 (Slåss om alt. Vinner ikke så mye, men er et stadig uromoment. Ofrer seg på målet.)
White - 6 (Rask som innbytter, men mangler mye på det taktiske, etter mitt syn...)
Grella - 5 (Ligger langt tilbake og bruker lite energi der det trengs mest - foran mål.)
Hughes - (OK i de minuttene han spilte.)

Laget:
8 for effektivitet
8 for ballbesittelse

Bra referat Promo!
Lurer på en ting; du sier "en fortsatt 4-5-1 formasjon". Mitt inntrykk etter å ha hørt kampen var at Sam og Watt lå høyt og bredt hele kampen, nærmest som rene vinger, og at Bessone og særlig Connoly ofte kom fram. Mer typisk 4-3-3 altså, enn 4-5-1. Nå vet jeg jo at forskjellen er hårfin, men du får det nesten til å høres ut som om vi lå lavt i banen, og det stemmer vel ikke helt eller??

Er, som du, usikker på hvor egnet en slik spillestil er for Championsship. Med Derby-kampen friskt i minnet frykter jeg at vi lokkes høyt og bredt med mange spillere, delvis tømmer midtbanen, og ryker på kontringer imot. Når vi vet at vi sliter tempomessig bakover kan dette være skumle greier! Kanskje vil det vise seg mere effektivt på bortebane, der vi med god samvitighet kan trekke vingene lengre ned i banen og komprimere på midten. Kontringsspillere har vi, både i dette laget, og med Snodgrass & Gradel tilbake, så sjanser vil vi uansett kunne skape!

flynn, spent på utviklingen i spillesstil framover..

Kato

Det mest positive med rapporten til Promo er det han sier om Bruce. La oss håpe han kan ta en sjefsrolle der bak til vi har Kisnorbo på plass.

McMidjo

...

Laget:
8 for effektivitet
8 for ballbesittelse

Takk for en bra oppsummering Promo!

Jeg tror ikke det der er noe spørsmålstegn. Lincoln er nok et av de aller dårligste lagene i L2.
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

janove

Quote from: Kato on August 11, 2010, 08:24:44
Det mest positive med rapporten til Promo er det han sier om Bruce. La oss håpe han kan ta en sjefsrolle der bak til vi har Kisnorbo på plass.

Det blir haaploest aa doemme Bruce og resten av forsvaret etter denne kampen. Lincoln laa med 9 mann bak ballen paa 20-25 meter. Kun ved enkelte anledninger var de oppe paa 35-40 meter og la litt press paa ballfoerer.
Bruce er nok bedre enn de andre midtstopperne vi har. Fortsatt mangler han hurtighet. Han har en tendens til aa satse paa horrible tacklinger. Han faller sjelden av. Her blir det nok baade gule og roede kort!
Naa har jeg sett Leeds i en mannsalder og det har vel sjelden vaert et daarligere lag paa Elland Road enn dette Lincolnlaget.
Hvordan det er mulig aa spille 4-5-1/4-3-3 i denne kampen, er en gaate for meg. Er Grayson saa begrenset?

baste

Mener Grella lå alt for langt bak (på midtbanen), slik han gjorde de få minuttene han fikk mot Derby. Har ingen fortalt han at han er SPISS   ???

Tror Leeds bør fortsette med innlegg fra kant, som i går, ikke høye baller opp mot en enslig Becchio( som ikke hadde en Leeds spiller i mils omkrets -fra Derby kampen)  ;D

Håper Grayson får gutta til å bevege seg, lærte en gang at "bevegelse- utløser passning"
I går gikk vel Sam på ett løp i rom? På lobben og det endte med mål.

Come on LEEDS

Runar

Quote from: baste on August 11, 2010, 12:02:01
Mener Grella lå alt for langt bak (på midtbanen), slik han gjorde de få minuttene han fikk mot Derby. Har ingen fortalt han at han er SPISS   ???

Tror Leeds bør fortsette med innlegg fra kant, som i går, ikke høye baller opp mot en enslig Becchio( som ikke hadde en Leeds spiller i mils omkrets -fra Derby kampen)  ;D

Håper Grayson får gutta til å bevege seg, lærte en gang at "bevegelse- utløser passning"

Come on LEEDS

Etter hva jeg kan se er det ballen som utløser bevegelsen til Sam og ikke omvendt i det tilfellet. Men helt riktig primært så er spillerne for lite flink uten ball noe som gjør jobben for han med ball vanskeligere...

Ã... spille 4-5-1/4-3-3 mot Lincoln er vel helt greit dersom det er slik vi ønsker å strukturere oss gjennom sesongen. Er ikke noe automatik i at 4-4-2 er mer offensivt og bedre enn 4-3-3. RBK spilte 4-3-3 under Eggen enten det var mot Strindheim eller Real MAdrid

Borge

Quote from: McMidjo on August 11, 2010, 09:17:49
...

Laget:
8 for effektivitet
8 for ballbesittelse

Takk for en bra oppsummering Promo!

Jeg tror ikke det der er noe spørsmålstegn. Lincoln er nok et av de aller dårligste lagene i L2.
Enig, tror ikke vi skal bruke denne kampen til noe mer enn en god og nødvendig treningsøkt!
Men bevares, det trengte vi :D
Borge

Masinga

Det er alltid greit med slike kamper der man kan terpe samhandling, bevegelsesmønster og lærer å kjenne hvordan nykommerne spiller ball.

Men bevares, Leeds gjorde jobben sin i går. Kampen mot Forest blir en helt annen skål. Da kunne jeg tenke meg en midtbanespiller, som både har rollen som naturlig sjef, bindeledd mellom forsvar og angrep, tilrettelegger, ballfordeler, ballvinner, innpisker og motivator. En slik en vi har manglet i mange år. Men jeg drømmer meg bort. Grayson har vel mer moderne tanker på hvordan fotball skal spilles.
Masinga, medl.nr. 1250

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

janove

Quote from: Runar on August 11, 2010, 12:44:51

Come on LEEDS

Etter hva jeg kan se er det ballen som utløser bevegelsen til Sam og ikke omvendt i det tilfellet. Men helt riktig primært så er spillerne for lite flink uten ball noe som gjør jobben for han med ball vanskeligere...

Ã... spille 4-5-1/4-3-3 mot Lincoln er vel helt greit dersom det er slik vi ønsker å strukturere oss gjennom sesongen. Er ikke noe automatik i at 4-4-2 er mer offensivt og bedre enn 4-3-3. RBK spilte 4-3-3 under Eggen enten det var mot Strindheim eller Real MAdrid

Var dette et forsoek fra en trener i yngres avdeling aa forklare meg forskjellen paa 4-4-3 og 4-4-2?
Mitt ankepunkt mot systemet i gaar, er bla basert paa kampen mot Derby. Becchio er ikke god nok i en rolle som enslig spiss. Selv i gaar mot svak motstand taper han for mange dueller. Han skal ha for at han jobber og sliter, men det er desverre ikke godt nok.
Det maa kunne gaa an aa endre formasjon, selv om man i utgangspunktet spiller 4-3-3. Lincoln loeste ikke opp sin defensive formasjon med ni mann bak ballen, foer langt ut i andre omgang, selv om de laa under med tre maal.
Har man ikke alternativ, blir nok dette en lang sesong. Det vil overraske meg om Grayson er manager etter nyttaar!

Om det er interesse Runar, saa har jeg spilt sentral midtbane i baade 4-3-3 og 4-4-2 paa et hoeyt nivaa og jeg vet hvordan laget sliter med en ikke god nok spiss i et 4-3-3 system.
Naar det gjelder kampen mot Derby, saa forventet jeg endringer etter 60 minutter. Hvem varmet opp i det 57. min?  Jo, Andy Hughes! :o

Og hvor ofte ble Rosenborgs system karakterisert som naivt da?

75 SOLLI

Hobben

Rogaland Whites

sportcarl1

Quote from: janove on August 11, 2010, 16:21:19

Come on LEEDS

Var dette et forsoek fra en trener i yngres avdeling aa forklare meg forskjellen paa 4-4-3 og 4-4-2?
Mitt ankepunkt mot systemet i gaar, er bla basert paa kampen mot Derby. Becchio er ikke god nok i en rolle som enslig spiss. Selv i gaar mot svak motstand taper han for mange dueller. Han skal ha for at han jobber og sliter, men det er desverre ikke godt nok.
Det maa kunne gaa an aa endre formasjon, selv om man i utgangspunktet spiller 4-3-3. Lincoln loeste ikke opp sin defensive formasjon med ni mann bak ballen, foer langt ut i andre omgang, selv om de laa under med tre maal.
Har man ikke alternativ, blir nok dette en lang sesong. Det vil overraske meg om Grayson er manager etter nyttaar!

Om det er interesse Runar, saa har jeg spilt sentral midtbane i baade 4-3-3 og 4-4-2 paa et hoeyt nivaa og jeg vet hvordan laget sliter med en ikke god nok spiss i et 4-3-3 system.
Naar det gjelder kampen mot Derby, saa forventet jeg endringer etter 60 minutter. Hvem varmet opp i det 57. min?  Jo, Andy Hughes! :o

så länge becchio gör mål i varenda match så skall inte jag klaga, sedan är det kanske inte meningen att han skall vara ensam forward när vi har bollen utan att det är 2 anfallare till, är ju när motståndarna har bollen han är ensam forward

Runar

Mener Grella lå alt for langt bak (på midtbanen), slik han gjorde de få minuttene han fikk mot Derby. Har ingen fortalt han at han er SPISS   ???

Tror Leeds bør fortsette med innlegg fra kant, som i går, ikke høye baller opp mot en enslig Becchio( som ikke hadde en Leeds spiller i mils omkrets -fra Derby kampen)  ;D

Come on LEEDS

Flott at du vet noe, det ser jeg på som en fordel dersom man skal uttale seg om noe. DU skrev at det var en gåte for deg hvordan Leeds kunne spille 4-3-3/4-5-1 i denne kampen, uten noen videre forklaring på hvorfor du synest dette var så forferdelig. Jeg tolket ditt hen som at du syntest det var for defensivt. Ã...penbart så feiltolket jeg det.(Hadde jeg oppfattet at du ikke mente vi hadde spiss til det så hadde jeg sikkert respondert anderledes. At jeg skal ha forsøkt å forklare deg forskjellen på 4-4-2 og 4-3-3 kan jeg ikke se, men om du har interesse for det kan jeg sikkert gjøre et forsøk.

RBK ble ofte kaldt naiv, men det var ikke nødvendigvis tallkombinasjonen på formasjonen som var grunnen til det (men det vet du sikkert fra før av, siden du har spilt på høyt nivå).

Kommer vel fram at ditt innlegg at du var på kampen, så dine observasjoner angående dårlig rolleløsning av Becchio er nok mer troverdig enn tilfeldig synsing fra de som ikke var på kanpen

rogak

Det ble Leicester hjemme 23. august. Muligheter for avansement, tror jeg.
MOT

lojosang

Med 4-4-2 hadde vi sikkert vunnet 8-0 og gått videre til tredje runde i denne kampen.  8)
- Leif Olav

Promotion 2010

Quote from: Runar on August 11, 2010, 16:58:35
Mener Grella lå alt for langt bak (på midtbanen), slik han gjorde de få minuttene han fikk mot Derby. Har ingen fortalt han at han er SPISS   ???

Tror Leeds bør fortsette med innlegg fra kant, som i går, ikke høye baller opp mot en enslig Becchio( som ikke hadde en Leeds spiller i mils omkrets -fra Derby kampen)  ;D

Come on LEEDS

Flott at du vet noe, det ser jeg på som en fordel dersom man skal uttale seg om noe. DU skrev at det var en gåte for deg hvordan Leeds kunne spille 4-3-3/4-5-1 i denne kampen, uten noen videre forklaring på hvorfor du synest dette var så forferdelig. Jeg tolket ditt hen som at du syntest det var for defensivt. Ã...penbart så feiltolket jeg det.(Hadde jeg oppfattet at du ikke mente vi hadde spiss til det så hadde jeg sikkert respondert anderledes. At jeg skal ha forsøkt å forklare deg forskjellen på 4-4-2 og 4-3-3 kan jeg ikke se, men om du har interesse for det kan jeg sikkert gjøre et forsøk.

RBK ble ofte kaldt naiv, men det var ikke nødvendigvis tallkombinasjonen på formasjonen som var grunnen til det (men det vet du sikkert fra før av, siden du har spilt på høyt nivå).

Kommer vel fram at ditt innlegg at du var på kampen, så dine observasjoner angående dårlig rolleløsning av Becchio er nok mer troverdig enn tilfeldig synsing fra de som ikke var på kanpen

Enig med Jan Ove her om formasjon og spissenes rolle. Utrolig at Grella blir betegnet som spiss i det hele tatt. Han var stort sett å se på midtbanen og litt klønete plassert i veien for Watt ved et par anledninger. Når det gjelder Becchios innsats så tapte han utrolig mange hodedueller. Poenget var vel at han manglet noen å stusse til. Det ble stort sett til seg selv, OG DET forteller hvor lite 4-3-3 vi spilte. det var mest 4-5-1. Vi fikk to mål på de syv første minuttene og spilte faktisk ikke ut Lincoln totalt. Vi kunne kjørt over dem til de grader og selv min bedre halvdel så hva som var feil i Graysons og spillernes opplegg i denne kampen. Mye avventende og lite initiativ!

Det ble veldig mye på-tvers og veldig lite gjennombruddskraft. Men hvis meningen var å trene på å forsvare en ledelse så var kampen svært vellykket.

Jeg regner også med at spillerne vil bruke endel tid på å bli ordentlig kjent med hverandre. 6 nye på banen på lørdag, stort sett samme lag nå. Jeg tror nok de nøkterne med tips om en plassering mellom 8 og 14 får helt rett.

Min første Leeds-kamp:

Tom S

Sunderland manager and former Manchester United captain Steve Bruce had to borrow a Leeds tie to be allowed into the VIP area at Elland Road on Tuesday to watch his son, Alex, make his debut for the club. Derby boss Nigel Clough was refused entry last weekend because he was wearing a tracksuit.
Full story: Daily Mail

:D
COME ON LEEDS !!

Bites Yer Legs

Quote from: Tom S on August 12, 2010, 11:48:19
Sunderland manager and former Manchester United captain Steve Bruce had to borrow a Leeds tie to be allowed into the VIP area at Elland Road on Tuesday to watch his son, Alex, make his debut for the club. Derby boss Nigel Clough was refused entry last weekend because he was wearing a tracksuit.

Fantastisk!!
KEEP FIGHTING!!

Promotion 2010

Quote from: Bites Yer Legs on August 12, 2010, 13:58:40
Quote from: Tom S on August 12, 2010, 11:48:19

Fantastisk!!

Jepp. Steve Bruce ER Leeds supporter.  ;D
Min første Leeds-kamp:

lojosang

Quote from: Promotion 2010 on August 12, 2010, 09:50:22
Mye avventende og lite initiativ!

Er det bare meg eller har dette til dels vært gjennomgangstonen i de dårlige kampene våre siden Blackwells dager? (Siden jeg er en motgangssupporter må jeg innrømme at jeg ikke fulgte speiselt godt med på laget før etter vi rykka ned fra Premier League) Stillestående venting på ball, mye tversover og så en lang ball til en spiss uten bevgelse rundt seg.
- Leif Olav

LEO

Har nå sett høydepunktene og jeg syntes Sam var meget god.

Collins hadde en klaring (heading) til en motstander i farlig posisjon så jeg, dette er ikke bra.

Watt har jeg troa på, han må bare få spille tid.

Howson virker "noe* treg, ble rett og slett løpt fra når han skulle prøve å bryte ved et par anledninger.

Vi trenger to mann inn umiddelbart og det er en sterk midtbanespiller ved siden av Killa og en rask rett vendt spiss.

Jason Robertson priset seg ut hos QPR, men hvis han tenker fornuft og virkelig ønsker å spille fotball for Leeds da går jeg for ham.

Ellers tåpelig rykte om at Beechio til Celtic i bytte med Samparas + penger.  What a joke