Skrevet av Emne: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)  (Lest 57603 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Hobben

TV-kamp borte mot Forest (Viasat Fotball)

Hva tror vi?

Jeg er for eit nytt lag.
Kanskje dette kan funke:

4-4-2

Kasper

Hughes - Naylor - Bruce - Bromby

Kilkenny - Howson - Johnson - Clayton

Becchio - Grella

Kan umulig bli verre en det det var mot Derby.
Rogaland Whites

samadhi

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #1 på: August 09, 2010, 19:54:16 »
5 nye spillere inn + ny formasjon?

Riktignok tapte vi vår første kamp, men synes ikke vi trenger å krisemaksimere ting så veldig. Vi var fullt på høyde med Derby, men tapte knepent 2-1,

Regner med at laget blir mye likt, men håper å se Bruce i midtforsvaret i stedet for Collins.
marching on together,
derudaf forever...

auren

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #2 på: August 09, 2010, 20:29:32 »
TV-kamp borte mot Forest (Viasat Fotball)

Hva tror vi?

Jeg er for eit nytt lag.
Kanskje dette kan funke:

4-4-2

Kasper

Hughes - Naylor - Bruce - Bromby

Kilkenny - Howson - Johnson - Clayton

Becchio - Grella

Kan umulig bli verre en det det var mot Derby.

Hmm... Umulig bli verre enn det var mot Derby? Vi spilte langt i fra en horribel kamp. Horrible kamper spilte vi mot Swindon og Millwall hjemme i fjor. Tror ikke løsningen blir å bytte ut halve laget og sette Bromby på venstreback (!) og Clayton på venstre midtbane :-\

Mitt lag:

                Kasper

Connolly - Bruce - Naylor - Bessone

                Clayton

       Kilkenny         Johnson

Sam                                 Watt

                  Becchio


auren
           
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lund93

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #3 på: August 09, 2010, 20:36:01 »
5 nye spillere inn + ny formasjon?

Riktignok tapte vi vår første kamp, men synes ikke vi trenger å krisemaksimere ting så veldig. Vi var fullt på høyde med Derby, men tapte knepent 2-1,

Regner med at laget blir mye likt, men håper å se Bruce i midtforsvaret i stedet for Collins.

Synes Collins gjorde en bra kamp jeg, men håper vi får inn en ny spiss før Nottingham kampen siden vi mest sansynlig ikke får Simpson!
Du kan bytte hus, bil og kone, men aldri lag Leeds 4 ever! <3

Tom S

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #4 på: August 09, 2010, 20:37:20 »
TV-kamp borte mot Forest (Viasat Fotball)

Hva tror vi?

Jeg er for eit nytt lag.
Kanskje dette kan funke:

4-4-2

Kasper

Hughes - Naylor - Bruce - Bromby

Kilkenny - Howson - Johnson - Clayton

Becchio - Grella

Kan umulig bli verre en det det var mot Derby.

Hmm... Umulig bli verre enn det var mot Derby? Vi spilte langt i fra en horribel kamp. Horrible kamper spilte vi mot Swindon og Millwall hjemme i fjor. Tror ikke løsningen blir å bytte ut halve laget og sette Bromby på venstreback (!) og Clayton på venstre midtbane :-\

Mitt lag:

                Kasper

Connolly - Bruce - Naylor - Bessone

                Clayton

       Kilkenny         Johnson

Sam                                 Watt

                  Becchio


auren
           

Bytt ut Killa med Howson og eg er enig med deg, auren.
COME ON LEEDS !!

J-R

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #5 på: August 09, 2010, 21:21:22 »
TV-kamp borte mot Forest (Viasat Fotball)

Hva tror vi?

Jeg er for eit nytt lag.
Kanskje dette kan funke:

4-4-2

Kasper

Hughes - Naylor - Bruce - Bromby

Kilkenny - Howson - Johnson - Clayton

Becchio - Grella

Kan umulig bli verre en det det var mot Derby.

Hmm... Umulig bli verre enn det var mot Derby? Vi spilte langt i fra en horribel kamp. Horrible kamper spilte vi mot Swindon og Millwall hjemme i fjor. Tror ikke løsningen blir å bytte ut halve laget og sette Bromby på venstreback (!) og Clayton på venstre midtbane :-\

Mitt lag:

                Kasper

Connolly - Bruce - Naylor - Bessone

                Clayton

       Kilkenny         Johnson

Sam                                 Watt

                  Becchio


auren
           
Ser fornuftig ut! Jeg har trua på auren som hengende spiss litt ute til venstre ;D

Joe Jordan

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #6 på: August 09, 2010, 21:57:15 »
Håper jeg aldri ser Collins igjen. Watt har jeg derimot trua på, tror han kan bli viktig når han blir litt mer venn med ballen. Tror ikke vi slår Forest, men håper på 1 poeng.

En erstatter for Beckford har jeg mer eller mindre gitt opp.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

oivindh

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #7 på: August 09, 2010, 22:53:42 »
Bruce er treig han også :-(  Svoger er ihuga Ipswich-fan, og han er glad de vart kvitt det treige 'skrotet'... Det hadde derimot ikke gjort noe om han viser seg å ha kvaliteter som gjør at han slipper direkte løpsdueller :-P


Kickthemdown

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #8 på: August 10, 2010, 00:39:46 »
TV-kamp borte mot Forest (Viasat Fotball)

Hva tror vi?

Jeg er for eit nytt lag.
Kanskje dette kan funke:

4-4-2

Kasper

Hughes - Naylor - Bruce - Bromby

Kilkenny - Howson - Johnson - Clayton

Becchio - Grella

Kan umulig bli verre en det det var mot Derby.
Bromby på venstreback? Kilkenny på høyekant? Clayton på venstrekant? Har ikke du bodd i Leeds ett år? Lærte du ingenting på fotballturene ???

Grella... Njet takk burde vært sendt på dør.

ArneS

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #9 på: August 10, 2010, 10:08:20 »
F O R E S T   T R I V I A

Nottingham er en av de største og viktigste byene i UK, med ca 800.000 innbyggere.  Byen er en av 8 core cities som gjør felles front for å fremme sine interesser i konkurranse med London.  Leeds er en annen av disse 8.
Byen er regionsenter i Nottinghamshire, og ligger sentralt plassert i UK med nærhet til M1.

Nottingham hadde på 600 tallet et navn som betydde ”place of caves”.  I 867 ble byen erobret av danske vikinger, og ble en av 5 viktige danske byer i England.  Nottingham Castle ble bygget på 1000-tallet.  Bakteppet i historiene om Robin Hood er korrekte, i det Richard Løvehjerte og Prins John hadde sine feider og konflikter før Richard erobret slottet tilbake.
Den dag i dag finnes det puber i byen som hevder å være grunnlagt allerede på 1100 tallet.

I 2007 kom Nottingham på 5. plass i UK Shopping League, plassen bak Leeds (og der bør de holde seg, også når det gjelder fotball!)

Byen er kjent for sheriffer, slottet og Robin Hood.  De fleste turistene besøker byen på grunn av dette, selv om fotballklubbene også trekker folk.

Nottingham er vertskap for den årlige Goose Fair i oktober, som er et av de største markedene i UK.  Byen har også vunnet konkurransen Britain in Bloom hele 4 ganger de siste 13 år.   Robin Hood festivalen pågår denne uka.

Channel 4 kåret byen i 2007 som landets 4. verste å bo i.

Foruten fotball, er ishockeylaget Nottingham Panthers populære.  Byen har også rugby og cricket.

Byen har 7 vennskapsbyer,  hvorav 3 hovedsteder: Ljubljana (Slovenia), Minsk (Hviterussland) og Harare (Zimbabwe)   De 4 andre er Timisoara (Romania), Ningbo (Kina), Karlsruhe (Tyskland) og Gent (Belgia).

Grunnleggeren av AC Milan var en utvandret tekstilarbeider fra Nottingham.  Herbert Kilpin og noen kompiser ble enige om å stifte fotballklubb i 1890 for å ha noe å gjøre om kveldene.  Kilpin ble klubbens første trener og stjerne.

Jeremy Clarkson (Top Gear) har uttalt at Nottingham er der bare for å fylle ut et tomrom.

Banken Capital One har hovedkvarter i Nottingham.


Nottingham er en stor by, og har en relativt lang liste kjente innbyggere.  Her er noen av dem:
Jesse Boot,  grunnleggeren av Boots.
Ian Paice,  trommeslager Deep Purple
Chris Urbanowicz,  gitarist i the Editors
Lord Byron,   poet
DH Lawrence,  forfatter
William Booth,  grunnleggeren av Frelsesarmeen
Peter Taylor, David Pleat, Steve Hodge, Jermaine Jenas, Jermaine Pennant, Andy Cole, Chris Sutton,   alle football
Torvill and Dean – kunstløplegender

Og selvsagt  Robin Hood – legende.



Nottingham Forest FC
Klubben ble stiftet allerede i 1865, og vant FA-cupen i 1898 og 1959.  Klubben har stort sett vært på nivå 2, men hadde sin storhetstid under Brian Clough mellom 1975 og 1993.  Da ble det seriegull, 2 ganger vinner av serievinnercupen og 4 ganger vinner av ligacupen.  Etter dette har klubben igjen vandret opp og ned mellom de øverste 3 divisjonene.

City Ground har kapasitet på drøye 30.000, og har vært klubbens base siden 1898.  Navnet ”Forest” har ikke noe med Sherwoodskogen å gjøre, men med klubbens originale tilholdssted på Forest Recreation Ground.  Det er planer om nytt stadion med kapasitet på 50.000.  City Ground ligger 120 km fra Elland Road, og er dermed ganske enkel å komme til for våre supportere.

Forest største rival er Notts County rett over elva, men siden klubbene sjelden har vært i samme divisjon, er det Derby County som i praksis er de største rivalene.  Også Leicester og Sheffield Utd vekker ekstra følelser.

Flest kamper for klubben har Bob McKinlay med 692.  Grenville Morris har scoret 217 ganger for Forest.

Forest har en mini-Paris skandale de er opptatt av.  Anderlecht bestakk dommeren, og Anderlecht vant UEFA-Cup semifinalen i 1984 etter annullert Forest-mål, og feilaktig idømt Anderlechtstraffe.

Forest er eneste klubb som har vunnet Europacupen flere ganger enn hjemlig serie.

City Ground og Meadow Lane (Notts County) er de to stadionene i England som ligger nærmest hverandre (224 meter).

Forest var første premiership klubb som scoret 7 mål i en sierekamp i 1995.

Forest var første klubb som hadde nett i målene.

Forest var første klubb som fikk £ 1 million for en spiller (Trevor Francis, 1979)

City Ground var første stadion som hadde klubbens navn på tribunesetene.

Independiente fra Argentina har samme klubbfarger som Forest som følge av at Forest donerte drakter til dem i 1907.
« Siste redigering: August 13, 2010, 12:06:47 av ArneS »
Den 17. mann

Jon R

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #10 på: August 10, 2010, 10:22:25 »
TV-kamp borte mot Forest (Viasat Fotball)

Hva tror vi?

Jeg er for eit nytt lag.
Kanskje dette kan funke:

4-4-2

Kasper

Hughes - Naylor - Bruce - Bromby

Kilkenny - Howson - Johnson - Clayton

Becchio - Grella

Kan umulig bli verre en det det var mot Derby.

MYE kan bli verre enn mot Derby når vi møter de GODE lagene i denne divisjonen.  ;)

Nå er det kontinuitet og fokus på kollektivet som gjelder. Store utskiftninger har jeg rett og slett ikke tro på. Inn med en holding player på midten til fordel for Kilkenny eller Johnson og jeg tror vi vil få se en helt annen trygghet i laget. Inntil denne mr X er på plass stemmer jeg for at Bruce får oppgaven. Kan passe oss godt med tre "stoppere" i en kamp der vi må forvente at vi blir liggende bakpå, og ikke ha så mye ballinnhav og "styre" kampen som vi gjorde mot Derby.
Jon R.

Hobben

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #11 på: August 10, 2010, 16:58:42 »
TV-kamp borte mot Forest (Viasat Fotball)

Hva tror vi?

Jeg er for eit nytt lag.
Kanskje dette kan funke:

4-4-2

Kasper

Hughes - Naylor - Bruce - Bromby

Kilkenny - Howson - Johnson - Clayton

Becchio - Grella

Kan umulig bli verre en det det var mot Derby.
Bromby på venstreback? Kilkenny på høyekant? Clayton på venstrekant? Har ikke du bodd i Leeds ett år? Lærte du ingenting på fotballturene ???

Grella... Njet takk burde vært sendt på dør.

Nå tenkte jeg ikke på hvilken kant og der og der, men bare skrev eit laguttak.
Rogaland Whites

lojosang

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #12 på: August 10, 2010, 17:30:30 »
TV-kamp borte mot Forest (Viasat Fotball)

Hva tror vi?

Jeg er for eit nytt lag.
Kanskje dette kan funke:

4-4-2

Kasper

Hughes - Naylor - Bruce - Bromby

Kilkenny - Howson - Johnson - Clayton

Becchio - Grella

Kan umulig bli verre en det det var mot Derby.
Bromby på venstreback? Kilkenny på høyekant? Clayton på venstrekant? Har ikke du bodd i Leeds ett år? Lærte du ingenting på fotballturene ???

Grella... Njet takk burde vært sendt på dør.

Nå tenkte jeg ikke på hvilken kant og der og der, men bare skrev eit laguttak.

Var mye sånn Wise jobba når han tok ut laget tror jeg. Foxe på høyrebacken? Aiaiai!  ;D ;D
- Leif Olav

Rasmussen7

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #13 på: August 10, 2010, 19:13:15 »
Tror ikke denne sessongen blir så gal... Har sett Derby kampen 2 ganger nå og første intrykket var som hos flere andre at dette blir tøfft. Men etter å ha sett den en gang til så er d d høye tempoet i kampen som faktisk imponerte meg mest... Er ikke så mekelig at Kasper må ta fram noe av d beste han kan heller... Det er ikke helt unormalt at man får slike kontringer mot oss når vi presser på for utlingning... Sytnes på lørdag at d var noe tamt over angrepsspillet, men d er heller ikke rart når motstandern ligger med 11 mann bak ballen...
Nei... Når gutta lærer seg utspillene til Kasper blir d et livsfarlig angrepsvåper for oss pluss d vender seg til tempoet... SÃ… blir dette bra tror jeg.

sportcarl1

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #14 på: August 10, 2010, 19:48:25 »
TV-kamp borte mot Forest (Viasat Fotball)

Hva tror vi?

Jeg er for eit nytt lag.
Kanskje dette kan funke:

4-4-2

Kasper

Hughes - Naylor - Bruce - Bromby

Kilkenny - Howson - Johnson - Clayton

Becchio - Grella

Kan umulig bli verre en det det var mot Derby.
alltså byta ut halva laget efter en match som vi förlorade med uddamålet,  nej det tror jag inte skulle funka och jag tror inte det är så grayson jobbar, utan mer på detaljerna som inte var bra, tex avständet mellan mittfält och backarna, ytterittfältare som måste våga utmana och komma på kanterna och vara understöd åt becchio, det var de inte i lördags
 

p0ndus

  • Gjest
Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #15 på: August 10, 2010, 19:53:20 »
F O R E S T   T R I V I A

Nottingham er en av de største og viktigste byene i UK, med ca 800.000 innbyggere.  Byen er en av 8 core cities som gjør felles front for å fremme sine interesser i konkurranse med London.  Leeds er en annen av disse 8.
Byen er regionsenter i Nottinghamshire, og ligger sentralt plassert i UK med nærhet til M1.

Nottingham hadde på 600 tallet et navn som betydde ”place of caves”.  I 867 ble byen erobret av danske vikinger, og ble en av 5 viktige danske byer i England.  Nottingham Castle ble bygget på 1000-tallet.  Bakteppet i historiene om Robin Hood er korrekte, i det Richard Løvehjerte og Prins John hadde sine feider og konflikter før Richard erobret slottet tilbake.
Den dag i dag finnes det puber i byen som hevder å være grunnlagt allerede på 1100 tallet.

I 2007 kom Nottingham på 5. plass i UK Shopping League, plassen bak Leeds (og der bør de holde seg, også når det gjelder fotball!)

Byen er kjent for sheriffer, slottet og Robin Hood.  De fleste turistene besøker byen på grunn av dette, selv om fotballklubbene også trekker folk.

Nottingham er vertskap for den årlige Goose Fair i oktober, som er et av de største markedene i UK.  Byen har også vunnet konkurransen Britain in Bloom hele 4 ganger de siste 13 år.   Robin Hood festivalen pågår denne uka.

Channel 4 kåret byen i 2007 som landets 4. verste å bo i.

Foruten fotball, er ishockeylaget Nottingham Panthers populære.  Byen har også rugby og cricket.

Byen har 7 vennskapsbyer,  hvorav 3 hovedsteder: Ljubljana (Slovenia), Minsk (Hviterussland) og Harare (Zimbabwe)   De 4 andre er Timisoara (Romania), Ningbo (Kina), Karlsruhe (Tyskland) og Gent (Belgia).

Grunnleggeren av AC Milan var en utvandret tekstilarbeider fra Nottingham.  Herbert Kilpin og noen kompiser ble enige om å stifte fotballklubb i 1890 for å ha noe å gjøre om kveldene.  Kilpin ble klubbens første trener og stjerne.

Jeremy Clarkson (Top Gear) har uttalt at Nottingham er der bare for å fylle ut et tomrom.

Banken Capital One har hovedkvarter i Nottingham.


Nottingham er en stor by, og har en relativt lang liste kjente innbyggere.  Her er noen av dem:
Jesse Boot,  grunnleggeren av Boots.
Ian Paice,  trommeslager Deep Purple
Chris Urbanowicz,  gitarist i the Editors
Lord Byron,   poet
DH Lawrence,  forfatter
William Booth,  grunnleggeren av Frelsesarmeen
Peter Taylor, David Pleat, Steve Hodge, Jermaine Jenas, Jermaine Pennant, Andy Cole, Chris Sutton,   alle football
Torvill and Dean – kunstløplegender

Og selvsagt  Robin Hood – legende.



Nottingham Forest FC
Klubben ble stiftet allerede i 1865, og vant FA-cupen i 1898 og 1959.  Klubben har stort sett vært på nivå 2, men hadde sin storhetstid under Brian Clough mellom 1975 og 1993.  Da ble det seriegull, 2 ganger vinner av serievinnercupen og 4 ganger vinner av ligacupen.  Etter dette har klubben igjen vandret opp og ned mellom de øverste 3 divisjonene.

City Ground har kapasitet på drøye 30.000, og har vært klubbens base siden 1898.  Navnet ”Forest” har ikke noe med Sherwoodskogen å gjøre, men med klubbens originale tilholdssted på Forest Recreation Ground.  Det er planer om nytt stadion med kapasitet på 50.000.  City Ground ligger 120 km fra Elland Road, og er dermed ganske enkel å komme til for våre supportere.

Forest største rival er Notts County rett over elva, men siden klubbene sjelden har vært i samme divisjon, er det Derby County som i praksis er de største rivalene.  Også Leicester og Sheffield Utd vekker ekstra følelser.

Flest kamper for klubben har Bob McKinlay med 692.  Grenville Morris har scoret 217 ganger for Forest.

Forest har en mini-Paris skandale de er opptatt av.  Anderlecht bestakk dommeren, og Anderlecht vant UEFA-Cup semifinalen i 1984 etter annullert Forest-mål, og feilaktig idømt Anderlechtstraffe.

Forest er eneste klubb som har vunnet Europaklubben flere ganger enn hjemlig serie.

City Ground og Meadow Lane (Notts County) er de to stadionene i England som ligger nærmest hverandre (224 meter).

Forest var første premiership klubb som scoret 7 mål i en sierekamp i 1995.

Forest var første klubb som hadde nett i målene.

Forest var første klubb som fikk £ 1 million for en spiller (Trevor Francis, 1979)

City Ground var første stadion som hadde klubbens navn på tribunesetene.

Independiente fra Argentina har samme klubbfarger som Forest som følge av at Forest donerte drakter til dem i 1907.

Takk Arne S dette var veldig interessant. Liker mye bedre og lese slikt enn den tidvise kveruleringen som intreffer på dette forumet.

auren

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #16 på: August 10, 2010, 22:48:00 »
Forest spiller ekstraomganger borte mot Bradford nå. Herlig!  ;D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #17 på: August 10, 2010, 22:57:55 »
Forest spiller ekstraomganger borte mot Bradford nå. Herlig!  ;D

auren

Uff - da får de mer kamptrening før kampen mot Leeds....  :)
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

testo

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #18 på: August 10, 2010, 23:24:04 »
Og resultatet er et faktum
Bradford 2-1 Nottm Forest FT After Extra Time

Mulig at de vil hevne dette, men det blir ikke mot Leeds til Lørdag
 8) 8) 8)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #19 på: August 10, 2010, 23:31:52 »
Ser ut som Forest bruker den samme formasjonen som Derby gav oss så store problemer med: 4-2-3-1....

http://www.thisisnottingham.co.uk/football/Bradford-v-Forest-Team-news/article-2512139-detail/article.html?
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

testo

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #20 på: August 10, 2010, 23:44:44 »
Vi får hør med Bradford hvilken formasjon de brukte da, så ordner det seg nok. ;)
På lørdag får de nok den store sjelven når de møter busslass med Yorkshirere igjen. :D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

abbe

  • Gjest
Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #21 på: August 11, 2010, 14:27:40 »

Takk Arne S dette var veldig interessant. Liker mye bedre og lese slikt enn den tidvise kveruleringen som intreffer på dette forumet.

Trivia postene settes stor pris på ja! Takk.

Tom S

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #22 på: August 11, 2010, 14:30:57 »

Takk Arne S dette var veldig interessant. Liker mye bedre og lese slikt enn den tidvise kveruleringen som intreffer på dette forumet.

Trivia postene settes stor pris på ja! Takk.

Slenger meg på denne.

Frydfull lesning!
COME ON LEEDS !!

sveifors

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #23 på: August 13, 2010, 12:00:22 »
Tøff kamp mot et  hjemmelag med imponerende hjemmestatistikk. De har faktisk ikke tapt hjemme i en regulær liga-kamp på snart et år.

De har noe som Leeds mangler i midtbane/forsvar ----- nemlig raske spillere.

Om vi holder nullen lengst mulig har vi sjansen, men det må betydelige forbedringer i midtbane/forsvars delen. Vi har dårlig med tacklingstyrke i midtbanen og jeg tror at A Bruce bør være  mellom forsvar og midtbane og at vi får en 4-1-4-1 formasjon
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #24 på: August 13, 2010, 12:19:40 »
Dette skal i utgangspunktet være en av de vanskeligste kampene denne sesongen tror jeg - synd at den kommer så tidlig.

Interessant intervju med Kenny Burns i YEP forresten, han gjør også et poeng av at Forest har mye fart i midtbaneleddet, så her blir det jo spennende å se hvordan vi får til å matche dette.

Synes ellers Kenny har noen interessant synspunkter på Derbykampen forrige helg:

"A few teams make the mistake of coming to the City Ground and trying to sit back, thinking they can keep Forest out for 90 minutes. "It doesn't work. You can't afford to be gung-ho either but dictating the play is crucial. "From what I've seen of Leeds, they like to play in that way.

"The performance against Derby was quite impressive....


http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/Nottingham-Forest-v-Leeds-United.6473348.jp
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #25 på: August 13, 2010, 12:53:48 »
Dette skal i utgangspunktet være en av de vanskeligste kampene denne sesongen tror jeg - synd at den kommer så tidlig.

...jeg vil heller snu på flisa, - flaks at den kommer så tidlig. En kan vel trygt si (ut fra resultatene) at Forest ikke har fått det til å stemme hittil. En Forest-supporter jeg kjenner sier også "typisk Forest å begynne dårlig".
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #26 på: August 13, 2010, 13:05:52 »
Dette skal i utgangspunktet være en av de vanskeligste kampene denne sesongen tror jeg - synd at den kommer så tidlig.

...jeg vil heller snu på flisa, - flaks at den kommer så tidlig. En kan vel trygt si (ut fra resultatene) at Forest ikke har fått det til å stemme hittil. En Forest-supporter jeg kjenner sier også "typisk Forest å begynne dårlig".

Ja, la oss nå håpe det!

Bare spekulasjoner fra min side, men jeg tror Leeds er mye lenger unna sitt 'normale' nivå enn det Forest er, basert på at vi har såvidt mange førstelagsspillere ute + at vi neppe vil være særlig samspilt før det har gått 5-10 kamper.

På den annen side har jo Forest hatt halve laget ute i landskamper i midtuka - i tillegg til knokkelkampen mot Bradford ligacupen, og det er nok en maksimalt ugunstig kampoppkjøring for dem.

Dette blir spennende.....  :)
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

MrK

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #27 på: August 13, 2010, 13:35:27 »
Trivia posten glemte i anstendighetens navn; Sheriffen av Nottingham - en legende

forøvrig har jeg stor tro på poeng i helgens kamp - MOT
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

flynn

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #28 på: August 13, 2010, 13:49:45 »
Har glade minner fra en førjulstur til Nottingham i 91/92 sesongen, selv om kampen mot Leeds endte 0-0. Husker Nottingham som en særdeles hyggelig by, på den tida kunne ikke det samme sies om en del andre byer i England...
Forbrødringen mellom supporterne etter kamp var også forbilledlig, og selv lokale Bobbies tok del i julegleden på kvelden.

flynn

Stephenjazz

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #29 på: August 13, 2010, 13:51:13 »
For guds skyld ikke spill med Naylor, det er bedre å sette en kjegle i stedet for han. Kamp etter kamp har han en eller annen medvirkning til baklengsmål, men får fornyet tillit hver kamp. At lagets kaptein skal være lagets svakeste spiller er for meg et mysteriu,
Det blir aldri umoderne å vinne