Skrevet av Emne: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)  (Lest 57595 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GeirO

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #390 på: August 17, 2010, 08:26:34 »
Alt til sin tid (pælming), men glad vi slipper en Morgan baki der!

Er også skuffet over Connolly. Rart det skal være så vanskelig å få tak i en proper høyreback. Vi har Connolly, Crowe, Bromby og Hughes. Hvem tar vi? Synes vel Crowe kanskje er best totalt sett....
MOT

auren

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #391 på: August 17, 2010, 09:11:50 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/Leeds-United-FA-look-into.6478316.jp

Høring i forhold til Gunter og Watt. Håper FA tar til vett og gir Gunter 3 kampers karantene, mens Watts gule kort blir kansellert. Kjenner jeg FA rett, så blir begge gule kortene stående.

Et spørsmål: Hadde dommeren sett denne trampingen og gitt rødt til Gunter, kunne han også gitt straffe, da det skjedde innenfor 16-meteren?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Robert

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #392 på: August 17, 2010, 09:28:05 »
Ettersom ballen ikke var i spill, blir det vel heller ikke straffe
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

LEO

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #393 på: August 17, 2010, 11:38:13 »
jo, det er straffe
 

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #394 på: August 17, 2010, 11:45:37 »
jo, det er straffe

eg tror ballen må være i spill for at det skal dømmes straffe....
« Siste redigering: August 17, 2010, 11:50:35 av jackbauer68 »

Runar

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #395 på: August 17, 2010, 11:49:34 »
Ballen må være i spill for at det skal bli straffe
 

4ever arcticwhite

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #396 på: August 17, 2010, 12:00:56 »
Riktig. Ballen må være i spill, men den kan godt være på motsatt banehalvdel, og det trenger ikke være noen form for målsjanse for at det skal bli straffe, ref straffesparket som RBK fikk mot Viking da Jarstein dyttet Trond Olsen over ende innenfor sekstenmeteren mens ballen var på midtbanen, og på vei mot RBK's mål.

Ofte ser vi jo at det ikke blir blåst straffe når f.eks. spilleren med ballen blir felt vei ut av straffefeltet, eller på vei "tversover" innenfor sekstenmeteren, men det er altså dommerens feiltolkning å ikke dømme straffe fordi det ikke er eller ikke er i ferd med å bli en målsjanse.
The future's so White I've got to wear shades 8)

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #397 på: August 17, 2010, 12:07:08 »
Riktig. Ballen må være i spill, men den kan godt være på motsatt banehalvdel, og det trenger ikke være noen form for målsjanse for at det skal bli straffe, ref straffesparket som RBK fikk mot Viking da Jarstein dyttet Trond Olsen over ende innenfor sekstenmeteren mens ballen var på midtbanen, og på vei mot RBK's mål.

Ofte ser vi jo at det ikke blir blåst straffe når f.eks. spilleren med ballen blir felt vei ut av straffefeltet, eller på vei "tversover" innenfor sekstenmeteren, men det er altså dommerens feiltolkning å ikke dømme straffe fordi det ikke er eller ikke er i ferd med å bli en målsjanse.

....eller enkelt sagt: alt som er frispark utenfor 16 meteren er straffe når forseelsen skjer innenfor!

Evig Pint

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #398 på: August 17, 2010, 12:47:48 »
Kasper 8
Connolly 5
Naylor 5
Collins 6
Bessone 6

Howson 5
Kilkenny 6
Johnson 6/7

Sam 8
Watt 6/7
Becchio 5



Bessone spilte seg opp fra forrige kamp. Det gir håp om at han ikke er like ubrukelig som han virket som mot Derby. Gjør fortsatt rare ting, men la gå. Håper han blir bedre å bedre og da skal jeg ikke klage.

Connolly er fortsatt svak, for hver kamp jeg ser ham (4 til nå) så blir jeg sikrere og sikrere på at han ikke er god nok. Rett og slett klønete, og uten særlige styrker. Naylor og Collins i tospann kjenner vi, Collins er virkelig konge i luftrommet - men langs bakken går det sent med begge, og ballbehandlingen deres er katastrofalt dårlig. Da er det faktisk bedre at de pelmer ballen ut, isteden for å forsøke på noe fiksfakseri de ikke mestrer (som å skjerme en ball eller dempe å slå en enkel pasning.....). De er selvsagt utgått på dato, og vi burde ikke hatt to slike stoppere - men så lenge Grayson sverger til å bruke dem så får vi leve med det. Lurer på hva vi skulle med Bruce foreløbig, ble han kun hentet som reserve?

Young Howson er for ustabil, men Kilkenny og Johnson synes jeg leverer en god match. Fremover har vi Watt og spesielt Sam som er gode til å skape muligheter, mens savnet av Paynter er tydelig da Becchio nok en gang ikke mestrer rollen som oppspillspunkt. Prøv å holde deg mer på beina, så kanskje du får et frispark av og til?

Vi ble mye bedre etter Grayson la om, og det skal han ha ros for. Ris for å gå ut i samme håpløse formasjon med samme lag som mot Derby - da ba han om en dårlig start på kampen.


Slakt til dommeren som var håpløs og frarøvet oss tre poeng igår. Håper det blir etterspill for denne Gunter fyren. Idiot.





Collins er 26 år, så per def er han vel ikke utgått på dato? Syntes han til tider herjet der baki og tråkket til når Connolly og Naylor stelte i stand problemer, har virkelig troen på ham og Paddy sammen når den tiden kommer.

Merkelig at flere her inne nærmest omtaler det som negativt at Collins pælmer ballen på tribunen, i denne ligaen og særlig i intense kamper som i går er det en viktig egenskap hos stoppere å innse når ballen skal opp og vekk, se bare på hva Morgan holdt på med på andre siden...


Nå tror jeg du misforstår meg Bites Yer Legs, jeg mener typen midstopper som Naylor og Collins - treige og uten teknikk - er utgått på dato, ikke at Collins er spesielt gammel. Og jeg skriver da også at det er bedre at de pælmer ballen vekk isteden for å prøve på noe de ikke klarer (selv om de burde være i stand til det). Men jeg synes ikke det er merkelig at dette diskuteres, da Collins gjør det konsekvent, selv når det ikke er press på ham.. Og da skal vi ha en stopper som er i stand til å starte angrep isteden!
Ved siden av en slik steinalderstopper ville jeg gjerne sett en relativt hurtig og spillende partner, men det vokser vel ikke på trær. Sist vi hadde det var vel Killgallon? PLstopper nå hvis jeg ikke feil.
Marching on together

Bites Yer Legs

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #399 på: August 17, 2010, 13:50:18 »
Kasper 8
Connolly 5
Naylor 5
Collins 6
Bessone 6

Howson 5
Kilkenny 6
Johnson 6/7

Sam 8
Watt 6/7
Becchio 5



Bessone spilte seg opp fra forrige kamp. Det gir håp om at han ikke er like ubrukelig som han virket som mot Derby. Gjør fortsatt rare ting, men la gå. Håper han blir bedre å bedre og da skal jeg ikke klage.

Connolly er fortsatt svak, for hver kamp jeg ser ham (4 til nå) så blir jeg sikrere og sikrere på at han ikke er god nok. Rett og slett klønete, og uten særlige styrker. Naylor og Collins i tospann kjenner vi, Collins er virkelig konge i luftrommet - men langs bakken går det sent med begge, og ballbehandlingen deres er katastrofalt dårlig. Da er det faktisk bedre at de pelmer ballen ut, isteden for å forsøke på noe fiksfakseri de ikke mestrer (som å skjerme en ball eller dempe å slå en enkel pasning.....). De er selvsagt utgått på dato, og vi burde ikke hatt to slike stoppere - men så lenge Grayson sverger til å bruke dem så får vi leve med det. Lurer på hva vi skulle med Bruce foreløbig, ble han kun hentet som reserve?

Young Howson er for ustabil, men Kilkenny og Johnson synes jeg leverer en god match. Fremover har vi Watt og spesielt Sam som er gode til å skape muligheter, mens savnet av Paynter er tydelig da Becchio nok en gang ikke mestrer rollen som oppspillspunkt. Prøv å holde deg mer på beina, så kanskje du får et frispark av og til?

Vi ble mye bedre etter Grayson la om, og det skal han ha ros for. Ris for å gå ut i samme håpløse formasjon med samme lag som mot Derby - da ba han om en dårlig start på kampen.


Slakt til dommeren som var håpløs og frarøvet oss tre poeng igår. Håper det blir etterspill for denne Gunter fyren. Idiot.





Collins er 26 år, så per def er han vel ikke utgått på dato? Syntes han til tider herjet der baki og tråkket til når Connolly og Naylor stelte i stand problemer, har virkelig troen på ham og Paddy sammen når den tiden kommer.

Merkelig at flere her inne nærmest omtaler det som negativt at Collins pælmer ballen på tribunen, i denne ligaen og særlig i intense kamper som i går er det en viktig egenskap hos stoppere å innse når ballen skal opp og vekk, se bare på hva Morgan holdt på med på andre siden...


Nå tror jeg du misforstår meg Bites Yer Legs, jeg mener typen midstopper som Naylor og Collins - treige og uten teknikk - er utgått på dato, ikke at Collins er spesielt gammel. Og jeg skriver da også at det er bedre at de pælmer ballen vekk isteden for å prøve på noe de ikke klarer (selv om de burde være i stand til det). Men jeg synes ikke det er merkelig at dette diskuteres, da Collins gjør det konsekvent, selv når det ikke er press på ham.. Og da skal vi ha en stopper som er i stand til å starte angrep isteden!
Ved siden av en slik steinalderstopper ville jeg gjerne sett en relativt hurtig og spillende partner, men det vokser vel ikke på trær. Sist vi hadde det var vel Killgallon? PLstopper nå hvis jeg ikke feil.


Da misforsto jeg ja.. Men jeg er uenig, "steinalderstoppere" som gjør det enkelt har forsatt livets rett, spesielt i ligaer som npC  ;) Nå skal jeg ikke være for bastant mot Wes Morgan, han er en bra stopper, men jeg tar en Collins som setter ballen på rad 40 foran en Morgan som spiller vekk ballen til oss gang på gang fordi han trer ut av sitt "rette element"..
KEEP FIGHTING!!

Karl Hot Shot

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #400 på: August 17, 2010, 13:57:49 »
Når jeg ser på noen av de tallene som enkelte presterer å sette bak navnene til Kilkenny og Johnson, lurer jeg rett og slett på om vi har sett den samme kampen. Naylor hadde en fryktelig dårlig dag på jobben, men det har de fleste registrert. Naylor får ikke mer enn 3 av meg, Kilkenny og Johnson får 4.
 

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #401 på: August 17, 2010, 14:21:31 »
Når jeg ser på noen av de tallene som enkelte presterer å sette bak navnene til Kilkenny og Johnson, lurer jeg rett og slett på om vi har sett den samme kampen. Naylor hadde en fryktelig dårlig dag på jobben, men det har de fleste registrert. Naylor får ikke mer enn 3 av meg, Kilkenny og Johnson får 4.

hehe,da bestrider eg dine evner til å vurdere enkeltspilleres innsats,evt er du svært forutinntatt 8)
Johnson spilte utvilsomt en god kamp og fortjener en 7'er for det,Kilkenny brukbar og får 6 ;)

Evig Pint

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #402 på: August 17, 2010, 17:33:08 »
Kasper 8
Connolly 5
Naylor 5
Collins 6
Bessone 6

Howson 5
Kilkenny 6
Johnson 6/7

Sam 8
Watt 6/7
Becchio 5



Bessone spilte seg opp fra forrige kamp. Det gir håp om at han ikke er like ubrukelig som han virket som mot Derby. Gjør fortsatt rare ting, men la gå. Håper han blir bedre å bedre og da skal jeg ikke klage.

Connolly er fortsatt svak, for hver kamp jeg ser ham (4 til nå) så blir jeg sikrere og sikrere på at han ikke er god nok. Rett og slett klønete, og uten særlige styrker. Naylor og Collins i tospann kjenner vi, Collins er virkelig konge i luftrommet - men langs bakken går det sent med begge, og ballbehandlingen deres er katastrofalt dårlig. Da er det faktisk bedre at de pelmer ballen ut, isteden for å forsøke på noe fiksfakseri de ikke mestrer (som å skjerme en ball eller dempe å slå en enkel pasning.....). De er selvsagt utgått på dato, og vi burde ikke hatt to slike stoppere - men så lenge Grayson sverger til å bruke dem så får vi leve med det. Lurer på hva vi skulle med Bruce foreløbig, ble han kun hentet som reserve?

Young Howson er for ustabil, men Kilkenny og Johnson synes jeg leverer en god match. Fremover har vi Watt og spesielt Sam som er gode til å skape muligheter, mens savnet av Paynter er tydelig da Becchio nok en gang ikke mestrer rollen som oppspillspunkt. Prøv å holde deg mer på beina, så kanskje du får et frispark av og til?

Vi ble mye bedre etter Grayson la om, og det skal han ha ros for. Ris for å gå ut i samme håpløse formasjon med samme lag som mot Derby - da ba han om en dårlig start på kampen.


Slakt til dommeren som var håpløs og frarøvet oss tre poeng igår. Håper det blir etterspill for denne Gunter fyren. Idiot.





Collins er 26 år, så per def er han vel ikke utgått på dato? Syntes han til tider herjet der baki og tråkket til når Connolly og Naylor stelte i stand problemer, har virkelig troen på ham og Paddy sammen når den tiden kommer.

Merkelig at flere her inne nærmest omtaler det som negativt at Collins pælmer ballen på tribunen, i denne ligaen og særlig i intense kamper som i går er det en viktig egenskap hos stoppere å innse når ballen skal opp og vekk, se bare på hva Morgan holdt på med på andre siden...


Nå tror jeg du misforstår meg Bites Yer Legs, jeg mener typen midstopper som Naylor og Collins - treige og uten teknikk - er utgått på dato, ikke at Collins er spesielt gammel. Og jeg skriver da også at det er bedre at de pælmer ballen vekk isteden for å prøve på noe de ikke klarer (selv om de burde være i stand til det). Men jeg synes ikke det er merkelig at dette diskuteres, da Collins gjør det konsekvent, selv når det ikke er press på ham.. Og da skal vi ha en stopper som er i stand til å starte angrep isteden!
Ved siden av en slik steinalderstopper ville jeg gjerne sett en relativt hurtig og spillende partner, men det vokser vel ikke på trær. Sist vi hadde det var vel Killgallon? PLstopper nå hvis jeg ikke feil.


Da misforsto jeg ja.. Men jeg er uenig, "steinalderstoppere" som gjør det enkelt har forsatt livets rett, spesielt i ligaer som npC  ;) Nå skal jeg ikke være for bastant mot Wes Morgan, han er en bra stopper, men jeg tar en Collins som setter ballen på rad 40 foran en Morgan som spiller vekk ballen til oss gang på gang fordi han trer ut av sitt "rette element"..

Tror ikke vi er uenige der! Jeg mener det er bedre at Collins spiller ballen til h... isteden for å sette oss i en vanskelig posisjon! Synes bare han eller noen andre bør ha en spillende makker ved siden av seg - en som er i stand til å spille ball og starte angrep! Slik kan de utfylle hverandre best mulig. Naylor er ikke den mannen... selvsagt :)
Marching on together

Glenn K


ollan

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #404 på: August 17, 2010, 19:26:48 »
Chris Gunter har fått 3 kampers karantene.

http://www.leedsunited.com/news/20100817/fa-statement-on-forest-game_2247585_2125730
og Leeds får vel bot, og -10poeng??
leeds straffes uansett......
Ollan

Leechap

  • Gjest
Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #405 på: August 17, 2010, 23:15:09 »
Leeds må betale for at grisen Gunter stemplet Watt . . . Nøff, nøff sa FA . . .

Glenn K

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #406 på: August 18, 2010, 09:56:52 »
Leeds har fått en bot på 7,500 £, mens Forest må ut med 45,000 £ pluss at Gunter må sone en karantene på 3 kamper slik jeg forsto det.

Evig Pint

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #407 på: August 18, 2010, 10:19:58 »
Leeds har fått en bot på 7,500 £, mens Forest må ut med 45,000 £ pluss at Gunter må sone en karantene på 3 kamper slik jeg forsto det.

Ok ok, kan leve med det.. Gunter-kødden slapp i hvert fall ikke unna, og bra er det!
Marching on together

auren

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #408 på: August 18, 2010, 10:43:46 »
Helt OK med karantene, men denne bøteleggingen skjønner jeg ikke bæret av. 450 000 kroner i bot for litt tumulter til Forest? Det er jo helt på trynet! Og hvorfor Leeds får bot må jo gudene vite. Latterlig nok en gang av FA.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Masinga

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #409 på: August 18, 2010, 11:13:53 »
FA må vel ha penger for å lønne Cappello.
Masinga, medl.nr. 1250

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #410 på: August 18, 2010, 12:09:52 »
Leeds har fått en bot på 7,500 £, mens Forest må ut med 45,000 £ pluss at Gunter må sone en karantene på 3 kamper slik jeg forsto det.


http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-Whites-hit-by.6478316.jp


Synes det er ganske utrolig at Leeds bøtelegges for hendelsen. Så kampen og kan vanskelig se at Gunters reaksjon kan forsvares på noen som helst måte utfra provokasjon fra Watt! Litt kjeftbruk kanskje?? Uansett, her får vi igjen en smell som koster da!!!
Yeboahs vitne

jarle

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #411 på: August 18, 2010, 12:31:01 »
Bot for stempling  ;D ;D ;D ;D

FA er en joke!!! en stor f**king joke!

Og Leeds bot for å reagere på en stempling... verden er gal!


mac_gyver

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #412 på: August 18, 2010, 12:35:05 »
fryktet poengstraff jeg.......
Pride of Yorkshire

bwirum

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #413 på: August 18, 2010, 14:12:27 »
fryktet poengstraff jeg.......
Det hadde vel vært i overkant selv for Football League...
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #414 på: August 18, 2010, 15:26:46 »
Synes dette er helt greit jeg – såfremt FA klarer å være konsistent på dette overfor alle lag gjennom hele sesongen. Bøtene er jo ikke gitt for episoden mellom Watt og Gunter, men 'møljeknuffingen' som oppstod i etterkant.

FA har jo introdusert regler for å håndtere denne type ’bråk’ på fotballbanen, og Leeds får en symbolsk bot for å ha deltatt i det FA kaller en 'massekonfrontasjon', mens Forest får en mye større bot fordi de er laget som framprovoserte hele hendelsen.

I denne kampen tror jeg det var til Leeds store fordel at kampen ble TV-sendt, slik at det var mulig å etterprøve mesteparten av handlingsforløpet. Uten TV-sending tror jeg vi hadde fått sett at Forest og Leeds hadde fått like mye skyld i opptrinnet, iom at dommerne tydeligvis ikke helt fikk med seg hva som startet det hele.
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Promotion 2010

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #415 på: August 18, 2010, 17:55:38 »
Forests MoM var keeperen! SAYS IT ALL!


You Voted Lee Camp Man Of The Match
When club captain Paul McKenna was announced as the match day sponsors man of the match on Sunday in the game against Leeds United, it has to be said that the decision was received with a mixture of stunned silence and disbelief by those in the crowd. Putting it mildly....our leader had a bit of a stinker.

Meanwhile back in the real world, Vital Forest readers voted keeper Lee Camp as their man of the match and he won it comfortably with 44% of the vote.

Soon to be absent for 3 games Chris Gunter came 2nd with 29% and joint 3rd place went to Paul Anderson and Robert Earnshaw with 6% of the votes. Unfortunately for Paul McKenna, he didn't register a single vote in our poll.


Poll results in full:

Camp 44%
Gunter 29%
Bertrand 3%
Morgan 3%
Wilson 0%
Cohen 0%
McKenna 0%
Anderson 6%
Majewski 3%
Earnshaw 6%
Blackstock 3%
McCleary 0%
Tyson 0%
Moussi 3%


Read more: http://www.forest.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=209744#ixzz0wyPs2cb9
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

p0ndus

  • Gjest
Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #416 på: August 18, 2010, 18:03:25 »
 Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #419 på: I dag kl. 09:56:52 » Sitat 

--------------------------------------------------------------------------------
Leeds har fått en bot på 7,500 £, mens Forest må ut med 45,000 £ pluss at Gunter må sone en karantene på 3 kamper slik jeg forsto det.

Huff der forsvant vel hele transferbudsjettet vårt ;) ;)

Jon R

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #417 på: August 18, 2010, 18:16:06 »
Forests MoM var keeperen! SAYS IT ALL!


Poll results in full:

Camp 44%
Gunter 29%
Bertrand 3%
Morgan 3%
Wilson 0%
Cohen 0%
McKenna 0%
Anderson 6%
Majewski 3%
Earnshaw 6%
Blackstock 3%
McCleary 0%
Tyson 0%
Moussi 3%


Lurer litt på de 3 % som stemte på Morgan som MoM. Er de blinde eller ironiske?  ::)
Jon R.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #418 på: August 19, 2010, 11:30:17 »
Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #419 på: I dag kl. 09:56:52 » Sitat 

--------------------------------------------------------------------------------
Leeds har fått en bot på 7,500 £, mens Forest må ut med 45,000 £ pluss at Gunter må sone en karantene på 3 kamper slik jeg forsto det.

Huff der forsvant vel hele transferbudsjettet vårt ;) ;)



I dagens nettutgave av YEP er Bates kampklar; han vil ikke betale boten FA ilegger oss i denne saken!!!
Yeboahs vitne

Jon R

Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #419 på: August 19, 2010, 18:14:12 »
Sv: Forest - Leeds Søndag 15 August, klokken 14.15 (Norsk Tid)
« Svar #419 på: I dag kl. 09:56:52 » Sitat 

--------------------------------------------------------------------------------
Leeds har fått en bot på 7,500 £, mens Forest må ut med 45,000 £ pluss at Gunter må sone en karantene på 3 kamper slik jeg forsto det.

Huff der forsvant vel hele transferbudsjettet vårt ;) ;)



I dagens nettutgave av YEP er Bates kampklar; han vil ikke betale boten FA ilegger oss i denne saken!!!

Sikkert kjempelurt.  ::)
Jon R.