KAMP: vs MILLWALL, 21/8 2010, kl 13.30

Started by Promotion 2010, August 18, 2010, 10:32:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Another_Roger

Quote from: The Boy Eddie Gray on August 21, 2010, 13:49:59
Naylor må ha ett eller annet på Grayson som han bruker som pressmiddel for å få spille. Han var grei når han kom på lån, etter det har det vært til å grine av.

Hehe :)

auren

Quote from: Another_Roger on August 21, 2010, 16:00:07
Quote from: The Boy Eddie Gray on August 21, 2010, 13:49:59
Naylor må ha ett eller annet på Grayson som han bruker som pressmiddel for å få spille. Han var grei når han kom på lån, etter det har det vært til å grine av.

Hehe :)

Næmmen, en gammel kjenning tilbake. Hvordan går det med Tranmere Roger'n? Er dere fornøyd med backen vår? Han får ihvertfall skryt av manageren deres.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

MrK

Quote from: Ove on August 21, 2010, 15:26:06
Ser ut som Lorimer hadde rett. Får han ett mål, så er han i gang. Får håpe dette er det store gjennombruddet for Somma  :D

Måtte det skje, måtte det skje! MOT
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

testo

Quote from: vielljaa on August 21, 2010, 15:59:03
Quote from: auren on August 21, 2010, 15:51:00
Quote from: testo on August 21, 2010, 15:49:20
Quote from: auren on August 21, 2010, 15:42:40
Jeg fikk dessverre ikke sett andre omgang. Internett streiket, og jeg skylder på dette hide your ip adress programmet jeg installerte. Første omgang derimot er noe av det beste jeg har sett av Leeds på fryktelig lenge. Må vel tilbake til glade PL dager kanskje. 5-6 gigantsjanser utenom målet, og Sam var en åpenbaring. I dag skal vi bare nyyyyte sesongens første trepoenger:-)

auren

Fikk ikke sett eller vært på dataen i det hele tatt jeg..Fikk en pluteslig hastejobb og måtte dra ut...shitt
Det er kanskje ikke noen god ide og teste denne til neste gang heller da auren når det viste seg at dette var ustabilt?

Alt funket perfekt inntil det var spilt 44 min. Gode bilder og god fotball. Men etter det var det slutt på moroa. Jeg har mine mistanker om at det kunne være dette programmet, men sikker kan jeg ikke være. Nå er jeg bare overlykkelig over at jeg er tilbake på nettet igjen. Har slettet programmet.

auren

Funket optimalt med en gratis proxyserver fra Tyskland hos meg. Hvis lutv kjører dette tilbudet flere ganger kan jeg legge ut en enkel oppskrift for sikre bilder :)

MOT!

Legg den her da så kopierer jeg den inn i det først innlegget...
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,13407.60.html
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Andersen

Regner med at noen av topp 8 lagene rundt Leeds vinner sine kamper også, og vi detter ned noen plasser, men shit au! vi er borte fra 16. plassen vi lå på før møte med SCUMWALL ,og det er for meg en gåte at dette laget lå øverst på tabellen før møte med oss! og det eneste målet de fikk var et selvmål!  ;D LEEDS4EVER.

SirOlsen

-SirOlsen-

Another_Roger

Næmmen, en gammel kjenning tilbake. Hvordan går det med Tranmere Roger'n? Er dere fornøyd med backen vår? Han får ihvertfall skryt av manageren deres.

auren
[/quote]
Hei hei! Skriver ikkje her så ofte no nei.  Det går vel bedre med Leeds enn med Tranmere. Men vinner vi dag har vi hatt ei grei opning. I alle fall bedre enn den tragikomiske opninga under John Barnes i fjor ;)

Om du tenker på Darville så er det litt tidlig å si. Men det ser bra ut.

ANNAN

dette var kanon,hadde desverre ikkke nerver til å følge siste 5 min(var sikker på at det kom et grisemål i mot i siste sek)ser til min store glede at det er vi som scora i siste sekund GLIMRENDE
Glimrende er det også at Somma har begynt puttinga.Kommer nok flere fra den karen.
Med første 3 poengeren senker nok gutta skuldrene igjen,med 0 poeng i dag kunne fort usikkerheten kommet snikende,men nå fikk vi trygghet.
ROS også til Simon G som satser på mye folk med offansive kvaliteter og gjør helt klart et viktig grep med å sette in Somma.
Er vel ikke mye å ta tak i for negativ gutta i dag.... ;)
LIFE IS LEEDS

newsome

berlin

Quote from: Andersen on August 21, 2010, 16:06:19
Regner med at noen av topp 8 lagene rundt Leeds vinner sine kamper også, og vi detter ned noen plasser, men shit au! vi er borte fra 16. plassen vi lå på før møte med SCUMWALL ,og det er for meg en gåte at dette laget lå øverst på tabellen før møte med oss! og det eneste målet de fikk var et selvmål!  ;D LEEDS4EVER.

Vi detter nok ned fra 6 til mid-table, uten at det betyr allverdens.
Etter 10-12 kamper derimot, da "lyver" tabellen mindre.  :)

vielljaa

Quote from: testo on August 21, 2010, 16:04:16
Quote from: vielljaa on August 21, 2010, 15:59:03
Quote from: auren on August 21, 2010, 15:51:00
Quote from: testo on August 21, 2010, 15:49:20
Quote from: auren on August 21, 2010, 15:42:40
Jeg fikk dessverre ikke sett andre omgang. Internett streiket, og jeg skylder på dette hide your ip adress programmet jeg installerte. Første omgang derimot er noe av det beste jeg har sett av Leeds på fryktelig lenge. Må vel tilbake til glade PL dager kanskje. 5-6 gigantsjanser utenom målet, og Sam var en åpenbaring. I dag skal vi bare nyyyyte sesongens første trepoenger:-)

auren

Fikk ikke sett eller vært på dataen i det hele tatt jeg..Fikk en pluteslig hastejobb og måtte dra ut...shitt
Det er kanskje ikke noen god ide og teste denne til neste gang heller da auren når det viste seg at dette var ustabilt?

Alt funket perfekt inntil det var spilt 44 min. Gode bilder og god fotball. Men etter det var det slutt på moroa. Jeg har mine mistanker om at det kunne være dette programmet, men sikker kan jeg ikke være. Nå er jeg bare overlykkelig over at jeg er tilbake på nettet igjen. Har slettet programmet.

auren

Funket optimalt med en gratis proxyserver fra Tyskland hos meg. Hvis lutv kjører dette tilbudet flere ganger kan jeg legge ut en enkel oppskrift for sikre bilder :)

MOT!

Legg den her da så kopierer jeg den inn i det først innlegget...
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,13407.60.html

Done :)
There is only one United

auren

Kenny Jackett etter kampen i dag:

ackett admitted that Leeds were deserving winners of the fixture, pinpointing the  hoodoo the Lions held over the Whites as a possible factor in the result.

"I thought it was like a cup final for Leeds," he said. "They were looking for their first win of the season in front of 27,000 people and, given our recent record against them, I thought all those things did add up and they produced a good performance.

"Leeds were generally on the front foot today and were sharper to the ball all over the pitch," Jackett added. "We got close to them on certain occasions but generally they were better.

"I thought we created a lot of chances
and at one stage it looked like we were going to be able to weather the storm and come through it, but those two late goals finished us off."

Nå så jeg kun første omgang, men skapte de mer enn 1 sjanse da? Målet deres kan nesten ikke kalles en sjanse en gang. Schmeichel hadde vel en god redning like etter 2-1 målet vårt.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B-m

Kasper 8

Connolly 8 Sikker som banken
Naylor 7 elendig selvmål, gjorde sakene veldig bra etter. 8 om ikke selvmål.
collins 8 vant alt
Bessone 7 klarering førte til selvmål, ellers veldig god offensiv. visste tegn til god fart også.

Kilkenny 8 spredde rundt med pasninger
Howson 9 alt i alt: fantastisk, nydelig assist til sistemål
Johnson 7: vinner alt på hodet, jobber bra.
Sam 8.5 konstant trussel, fint mål =)

Watt 8.5 Fantastiske detaljer, nydelig lån
Becchio 7.5 Jobber knallhardt

Somma 8.5 syke touch og avsluttning
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Leechap

Davide Enrico Somma - salvatore il gigante . . .

nord

Jeg var overbevist om at vi ville vinde denne kampen!  ;D

ArneS

....og vi ligger 2 plasser foran Hull.    Endelig.
Den 17. mann

DenHviteYeboah

Dette var konge!Fint å se en slik stigning i spillet vårt :)
Måtte det fortsette!
MOT!

Evig Pint

Fantastisk deilig seier! Somma!! Måtte gå i pausen for å spille kamp selv, og det var deilig når 2-1 og 3-1 målet tikket inn!

Mot!

Nå vil jeg se Bruce inn.
Marching on together

ANNAN

Quote from: Evig Pint on August 21, 2010, 18:34:04
Fantastisk deilig seier! Somma!! Måtte gå i pausen for å spille kamp selv, og det var deilig når 2-1 og 3-1 målet tikket inn!

Mot!

Nå vil jeg se Bruce inn.

Jeg og ønsker å se Bruce,men ser at B-m gir Naylor en 7er og spilte veldig godt etter det fatale selvmålet,så da drøyer det nok før vi får se Bruce som fast innventar.
Grayson har fortsatt klokketro på Naylor virker det som
LIFE IS LEEDS

Evig Pint

B-m sin poenggivning er som vanlig litt i overkant positiv..  :D
Men Bruce må da være bedre (?), slik Naylor har sett ut i hele 2010.. Hvis ikke er det et meningsløst kjøp av Grayson.

Nok om det, ikveld skal jeg glede meg over tre DEILIGE poeng! Skål!
Marching on together

fjellhaugen

gratulerer til alle mann :)
tipper det blir en rolig kveld i london til bortekampen med "makta" tilbake i våre hender  ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

jackbauer68

Såg nettopp høydepunkter på Sky Sports News, deilige bilder og siste målet viser at Somma er en mann med stort potensiale 8)

Sydhagen

fantastisk pasning fra howson på 3-1 målet!!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

GeirO

fantastisk prestasjon av Somma på 3-1 målet!!
;)
MOT

DaGa

Quote from: Sydhagen on August 21, 2010, 21:30:47
fantastisk pasning fra howson på 3-1 målet!!

enig, minnene fra Old Trafford kom tilbake ;)
We all LOVE LEEDS!

Volda69

Quote from: jackbauer68 on August 21, 2010, 21:26:42
Såg nettopp høydepunkter på Sky Sports News, deilige bilder og siste målet viser at Somma er en mann med stort potensiale 8)
Ja, dette hadde ikkje Beckford gjort betre eingong. :)
MOT

newsome

B-m

Quote from: Evig Pint on August 21, 2010, 18:54:43
B-m sin poenggivning er som vanlig litt i overkant positiv..  :D
Men Bruce må da være bedre (?), slik Naylor har sett ut i hele 2010.. Hvis ikke er det et meningsløst kjøp av Grayson.

Nok om det, ikveld skal jeg glede meg over tre DEILIGE poeng! Skål!

:P

Vil ikke si at jeg var i overkant positiv, vi skaper ca. 25 skudd (hvorav 8-10 meget gode sjanser) mot et av topplagene i Championship. Vi rundspiller dem. Ã... gi spillerene karakteren 7.8 i er greit spør du meg! :)

Jeg skjønner ikke helt hvorfor vi skal stille spørsmål med Naylor de to siste kamper - han har vært solid.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?