KAMP: vs MILLWALL, 21/8 2010, kl 13.30

Started by Promotion 2010, August 18, 2010, 10:32:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kickthemdown

Quote from: B-m on August 22, 2010, 00:12:32
Quote from: Evig Pint on August 21, 2010, 18:54:43
B-m sin poenggivning er som vanlig litt i overkant positiv..  :D
Men Bruce må da være bedre (?), slik Naylor har sett ut i hele 2010.. Hvis ikke er det et meningsløst kjøp av Grayson.

Nok om det, ikveld skal jeg glede meg over tre DEILIGE poeng! Skål!

:P

Vil ikke si at jeg var i overkant positiv, vi skaper ca. 25 skudd (hvorav 8-10 meget gode sjanser) mot et av topplagene i Championship. Vi rundspiller dem. Ã... gi spillerene karakteren 7.8 i er greit spør du meg! :)

Jeg skjønner ikke helt hvorfor vi skal stille spørsmål med Naylor de to siste kamper - han har vært solid.
Joda solid nok, men er jo samtidig heftig involvert i baklengsmålene da. (Sist mot Forest) Hvorfor i all verden greier han ikke å vinne bryteduellen med Lisbie inne i feltet før ballen daler ned? Håpløst, det feltet skal være hans! Ser samtidig at noen er glad i å lese karakterer på Waccoe ..  ::)

Herlig å slå Millwall!!!

B-m

Quote from: Alta-White on August 22, 2010, 00:25:44
Men Bruce må da være bedre (?), slik Naylor har sett ut i hele 2010.. Hvis ikke er det et meningsløst kjøp av Grayson.

Vil ikke si at jeg var i overkant positiv, vi skaper ca. 25 skudd (hvorav 8-10 meget gode sjanser) mot et av topplagene i Championship. Vi rundspiller dem. Ã... gi spillerene karakteren 7.8 i er greit spør du meg! :)

Jeg skjønner ikke helt hvorfor vi skal stille spørsmål med Naylor de to siste kamper - han har vært solid.
Joda solid nok, men er jo samtidig heftig involvert i baklengsmålene da. (Sist mot Forest) Hvorfor i all verden greier han ikke å vinne bryteduellen med Lisbie inne i feltet før ballen daler ned? Håpløst, det feltet skal være hans! Ser samtidig at noen er glad i å lese karakterer på Waccoe ..  ::)

Herlig å slå Millwall!!!

Jeg tror han hadde sola i øynene. Ballen var noe vanskelig, og kunne se ut som Naylor headed uten å på se ball. Synes vi ikke skal henge oss altfor mye opp i selvmålet, Naylor var solid resten av kampen!

Hva mener du med å lese karakterer på WACCOE? Jeg så kampen på LUTV, og postet karakterene før jeg hadde lest noe som helst.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Masinga

Seieren i dag var solid! Det er lenge siden vi har rundspilt Millwall. Jeg er overrasket over hvor fort spillerne har funnet rytmen etter den trege starten på sesongen. Måtte dette fortsette.
Masinga, medl.nr. 1250

Dennis

Synes det er tendenser til at både Naylor og Howson er i ferd med å bli våre nye hakkekyllinger, som bare er trist og leit.

Ikke det at de får kritikk om de spiller dårlig, men de får jo tute meg kritikk når de spiller bra også.  :D
Marching on together!

Bjorn

Synes ofte det som blir sagt på Waccoe er relativt useriøst og poenggivningen blir gitt i skalaer på rubbish eller crap.  ::)

Skikkelig bra av gutta igår. Mentalt sterkt å reise seg mot et av formlagene og dominere store deler av kampen. 4 av 9 poeng mot de lagene vi har spillt mot er jo godkjent start!  :)
Marching On! 4276

Rune Bergen

Deilig sluttresultat, satt i Spania på tekst tv og så at de ledet 2-1 og måtte reise, kom hjem til 3-1, riktig deilig.

HåvardK

Quote from: Mr Kaizer on August 22, 2010, 11:32:21

Synes det er tendenser til at både Naylor og Howson er i ferd med å bli våre nye hakkekyllinger, som bare er trist og leit.

Ikke det at de får kritikk om de spiller dårlig, men de får jo tute meg kritikk når de spiller bra også.  :D
Enig, Kaizer. Såvidt jeg forsto hadde Naylor en "vital" inngripen i feltet de siste ti minuttene som kanskje forhindret Millwall-scoring. Selvsagt bør han rydde vekk flest mulig feil, men på en måte er det et styrketegn å komme tilbake etter å ha gjort en tabbe tidlig i kampen også.
Når det gjelder Howson, syns jeg det er pussig at mange tydeligvis ikke ser den klassen han har i det offensive spillet. Kilkenny får mye skryt her, men personlig syns jeg Howson overgår Kilkenny både når det gjelder overblikk, gjennombruddspasninger og nærteknikk. Og jeg tror dette vil bli mer synlig i CCC (eller hva det nå heter)enn hva tilfellet var i League One.

Asbjørn

Quote from: Mr Kaizer on August 22, 2010, 11:32:21
er i ferd med å bli våre nye hakkekyllinger, som bare er trist og leit.

...det er dette jeg syns er både trist og leit, at publikum hele tiden skal leite opp noen å hakke på :(

Det gjør jo bare spilleren enda mer utrygg/utilpass - og hjelper iallefall ikke Leeds som klubb. :(
...for forsvinner så denne spilleren, kan du være trygg på at de finner nye hakkekylling-prosjekter  >:(

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hobben

Ingen høydepunkter enda, det synes jeg faktikst er for dårlig av LUTV.
Rogaland Whites

auren

Quote from: hobberst on August 22, 2010, 15:14:02

Høydepunktene kommer som regel rundt ett døgn etter kampslutt, og kampen var vel ferdig sånn ca. 1525 i går, så vi kan nok vente oss høydepunkter i løpet av den neste timen tenker jeg.

Be patient!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Har ikke dette noe med rettigheter å gjøre?
Marching on together!

Budda

Quote from: Mr Kaizer on August 22, 2010, 15:56:26

Har ikke dette noe med rettigheter å gjøre?

Jo, er det ikke slik at de ikke kan vise rettighetene før etter 24 timer? Husker at det var en sesong de fant et slags smutthull og viste highlights for de som bodde utenfor UK rett etter kamp.
Endre

Nørgaard

Jon R

Noen av dere som så kampen som kan fortelle litt mer om formasjon og taktikk?  Hørtes ut som om vi hadde grei defensiv kontroll samtidig som vi skapte sjanser på løpende bånd. Howson virket å være veldig involvert i det offensive . Hvem hadde den mest defensive rollen av de på midten? Spilte vi med to spisser?  Roller etter at Somma kom inn?
Jon R.

Glenn K

Quote from: Nørgaard on August 22, 2010, 16:43:27
Hvor kan man se highlights??

http://www.dailymotion.com/video/xeitgi_leeds-3-v-1-millwall

Her er målene, men ikke mer enn det.. Satser på at lutv snart legger ut alle høydepunktene.

Same

Highlights on LUTV is out!  :)

21min og 18sek lang

ollan

Full fortjent seier,mer eller mindre rundspiller serieleder...Matchvinnere i begge ender.
MOT
Ollan

Stephenjazz

Altså når han har vært direkte involvert i baklengsmålene de siste 2 kampene, må det være lov til  å stille spørsmålstegn ved Naylor. Taper en tilsynelatende ganske grei duell, men når han har sola i ansiktet hvorfor gå i duell på utsiden av spilleren? Katastrofalt svak markering mot Nottingham og. Kan takke en god Kasper for at det ikke ble mål etter 1 min mot Nottingham.
Nayolor fortsetter med feil som ble utslagsgivende flere ganger i fjorårssesongen, joda han redder muligens et mål i går. Men hva hjelper det når han til stadighet er forsvarets klart svakeste spiller. Sjeldent sett en så lite spillende stopper som Naylor, måker ballen opp hver gang muligheten er der, fraløpt til stadighet, og taper hodedueller som skal være han sterkeste side. Med Naylor på laget blir det hverken opprykk eller play-off. Minner meg om Butler i sin tid
Det blir aldri umoderne å vinne

asLeeds

Herligt at Somma putta, trur han faktisk kan bli ein nøkkelspelar for oss denne sesongen
DALHEIM WHITES

sportcarl1

Quote from: asLeeds on August 22, 2010, 20:19:09
Herligt at Somma putta, trur han faktisk kan bli ein nøkkelspelar for oss denne sesongen
jag kallar det maximalt otur, naylors självmål efter att ha sett de 21minuternas sammandrag på LUTV, sådan perfekt och hård träff klarar knappt en anfallare av, man fick inte se så myket försvarsspel på de 21 minutrarna då det var spel mot ett mål, men det man fick se av naylor i övrigt var ett bra uppoffrande och osjälviskt spel

ØBS

Litt artig å komme hjem fra nok en kongetur til Leeds og lese kamptråden på OEF.

Jeg tekstet litt med Rudi i går fra ER, men var ikke i stand til å formidle noe særlig av stemninga som var flere hakk over det normale.  Herlig å få være med på noe sånt.  Reiste sammen med RuneR og en manure-supporter (!) som ikke bare var imponert men også meget fornøyd og vil meget gjerne tilbake...

Skal også hilse så mye fra Gary Edwards til alle Leeds-supportere i Skandinavia...  De slutter ikke å la seg imponere over at vi kommer over for å følge laget, ei heller at vi er så fantastisk mange som fortsatt følger Leeds etter all tilbakegangen de senere årene.  Når alt kommer til alt må jeg si at jeg føler meg privilegert som er tilhenger av dette laget, og som har skaffet meg så utrolig mange gode venner på begge sider av Dammen.

Ser ut ifra kamptråden at det er en del misnøye med de enkle målene vi slipper inn, og det med rette.  Jeg synes vi er meget bra mellom 16-metrene, men innenfor egen alt for usikker og slipper inn for enkle mål.  Innenfor den den andre er det tydelige tegn på ubesluttsomhet, noe jeg håper Somma nå har rettet på.

Jeg fikk denne turen i bursdagsgave, og bedre kunne det ikke blitt...

Vi sees over siste helgen i september...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Rudi G.

Flotte bilder på LUTV :) Det virker som vi har mange strenger å spille på fremover. Når Snoddy og Gradel er tilbake skal det bli enda vanskeligere å demme opp. Howson blir bare bedre og bedre, hvor skal det ende. Jeg er en av de som er mest kritisk til Naylor og ble ikke mindre kritisk etter denne kampen. Skal ikke ta fra han at det var en beintøff heading i knehøyde på slutten, men strengt tatt kunne det faktisk blitt et indirekte frispark til millwall på 7 meteren for farlig spill!!  Er glad SG har gått tilbake til 4-4-2. Det virker som spillerene vet mer hva de skal gjøre da :)

auren

Flotte bilder fra LUTV ja. Første omgangen er en av de beste omgangene jeg noensinne har sett av Leeds. 9-1 i sjanser, de fleste av dem kjempestore. I andre omgang har vi bare 4-1 i sjanser, Kasper redder oss med en mesterlig redning like etter 2-1. Synes også Becchio blir snytt for straffe når han kommer alene mot keeper - er først på ballen og keeper deljer han i bakken. Hadde keeper vært en forsvarsspiller hadde det blitt straffe. Rart hvordan keepere stort sett alltid blir beskyttet av dommeren. Somma gjør sakene sine meget bra. To flotte mål og et herlig dribleraid hvorpå Sam header i stolpen.

Stolt av gutta i går! MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fmtj

Hjemme etter helg på hytta og leser gjennom kommentarene....pur glede. Heia Leeds United!! Marching on together!!!
Yeboahs vitne

Budda

Quote from: auren on August 22, 2010, 20:50:43
Flotte bilder fra LUTV ja. Første omgangen er en av de beste omgangene jeg noensinne har sett av Leeds. 9-1 i sjanser, de fleste av dem kjempestore. I andre omgang har vi bare 4-1 i sjanser, Kasper redder oss med en mesterlig redning like etter 2-1. Synes også Becchio blir snytt for straffe når han kommer alene mot keeper - er først på ballen og keeper deljer han i bakken. Hadde keeper vært en forsvarsspiller hadde det blitt straffe. Rart hvordan keepere stort sett alltid blir beskyttet av dommeren. Somma gjør sakene sine meget bra. To flotte mål og et herlig dribleraid hvorpå Sam header i stolpen.

auren

Støttes. Veldig oppløftende å se. Få inn to spillere, så er vi der.
Endre

Nørgaard

ØBS

Quote from: Budda on August 22, 2010, 21:17:30
Quote from: auren on August 22, 2010, 20:50:43

Hvilke to spillere??

auren

Støttes. Veldig oppløftende å se. Få inn to spillere, så er vi der.
LUSCOS-hilsen
ØBS

TK20

Quote from: HåvardK on August 22, 2010, 14:49:00
Kilkenny får mye skryt her, men personlig syns jeg Howson overgår Kilkenny både når det gjelder overblikk, gjennombruddspasninger og nærteknikk.

Enig i at Howson får for mye kritikk her, men synes Kilkenny går utenpå Howson mange ganger hva gjelder overblikk, teknikk og pasningskvalitet. Et lysende eksempel på dette fra Millwall-kampen er når Killa vender tre motspillere i pølsebua, før han setter opp en stor sjanse med en lang krempasning til Sam.

Howsons styrke ligger i det motsatte, dype løp, arbeidskapasitet og ballvinneregenskaper. At han også slår en killer 40-meters i ny og ned, gjør ingen ting  ;D ;D

Herlig match på lørdag. Vi har et knallag på gang!

WE ALL LOVE LEEDS!

ØBS

Quote from: TK20 on August 22, 2010, 22:37:22
Quote from: HåvardK on August 22, 2010, 14:49:00
Kilkenny får mye skryt her, men personlig syns jeg Howson overgår Kilkenny både når det gjelder overblikk, gjennombruddspasninger og nærteknikk.

Enig i at Howson får for mye kritikk her, men synes Kilkenny går utenpå Howson mange ganger hva gjelder overblikk, teknikk og pasningskvalitet. Et lysende eksempel på dette fra Millwall-kampen er når Killa vender tre motspillere i pølsebua, før han setter opp en stor sjanse med en lang krempasning til Sam.

Howsons styrke ligger i det motsatte, dype løp, arbeidskapasitet og ballvinneregenskaper. At han også slår en killer 40-meters i ny og ned, gjør ingen ting  ;D ;D

Herlig match på lørdag. Vi har et knallag på gang!

WE ALL LOVE LEEDS!
;D
LUSCOS-hilsen
ØBS