Leeds-Cardiff??

Started by Eben, August 18, 2010, 21:35:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Eben

Hei alle Leeds fans!!

Sitter og skal bestille tur til Elland Road,Leeds-Cardiff. Men er selvfølgelig bekymret for at denne kampen skal flyttes pga TV dekning. Noen der ute som vet noe om sjansen for dette??
Andre som skal ta turen over til dette oppgjøret?

Andreassen

arne armoen

Vi er 12-15 trøndere som har planer om å se denne kampen. Ikke bestilt tur enda, men det gjør vi ganske snart,
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

Hobben

Quote from: Eben on August 18, 2010, 21:35:37
Hei alle Leeds fans!!

Sitter og skal bestille tur til Elland Road,Leeds-Cardiff. Men er selvfølgelig bekymret for at denne kampen skal flyttes pga TV dekning. Noen der ute som vet noe om sjansen for dette??
Andre som skal ta turen over til dette oppgjøret?

Andreassen

Gjør som vi skal gjøre til Forest kampen. Lander i Leeds tidlig Fredag å reiser hjem på Mandag.
Rogaland Whites

Eben

Så bra at det er flere!!  Har dessverre ikke anledning å være over til Mandag pga jobb. Reiser fra Sandnessjøen og skal jeg komme med hjem igjen på Søndag er jeg avhengig av en noe tidlig retur. Satser på at kampen går når den skal jeg:)  Noen som har erfaring med tog fra London til Leeds? Er første turen min dette.

arne armoen

Quote from: arne armoen on August 18, 2010, 23:15:26
Vi er 12-15 trøndere som har planer om å se denne kampen. Ikke bestilt tur enda, men det gjør vi ganske snart,

Da ble det 9 stk med avreise fra bartebyen 22.oktober + 3 eksiltrøndere som slutter seg til oss fra andre destinasjoner! Jurys Inn blir basen denne gang.

Germ

Hvordan valgte dere å reise fra Trondheim? Bor for tiden i Trondheim, og prøver å komme meg bort til samme kamp!
"Shine On You Crazy Diamond"

fjellhaugen

Quote from: Eben on August 19, 2010, 08:20:16
Så bra at det er flere!!  Har dessverre ikke anledning å være over til Mandag pga jobb. Reiser fra Sandnessjøen og skal jeg komme med hjem igjen på Søndag er jeg avhengig av en noe tidlig retur. Satser på at kampen går når den skal jeg:)  Noen som har erfaring med tog fra London til Leeds? Er første turen min dette.

når går flyet fra london?
litt stress med tidlig tog søndagen,
en løsning kan være å reise seint fra leeds lørdagen, da kommer du deg lett til london for 10£
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

dtage

Jeg er på "studietur" i L'pool den helgen og har bestilt tog til Leeds lørdag. Satser på at den ikke blir flyttet, men hvis det skjer blir det en pub i stedet. De andre på turen skulle se L-pool-Blackburn og det ser ut som den er flyttet til søndag. Dermed ingen kamp på dem.
;D Always Leeds, Always Loyal! ;D

arne armoen

Quote from: Germ on September 09, 2010, 16:39:17
Hvordan valgte dere å reise fra Trondheim? Bor for tiden i Trondheim, og prøver å komme meg bort til samme kamp!

Reiser med SAS, via Oslo til Scumchester kl 06.10 fredag.
Retur mandag  kl 10.15 også via Oslo.
Vi bor på Jurys Inn.

Eben

når går flyet fra london?
litt stress med tidlig tog søndagen,
en løsning kan være å reise seint fra leeds lørdagen, da kommer du deg lett til london for 10£

Flyet går fra London 1330 på Søndag. Regner med vi drar tilbake til London så sent som mulig på Lørdags kvelden. Må jo feire seieren først:)

The Patriot

Typisk at jeg så denne tråden etter jeg opprettet en ny.. Vel, flybilletter er bestilt for min del. Tar med meg dama som ikke er fotballinteressert, men i og med at jeg var på Leedstur i August så hjelper det nok om jeg tar med henne istedet for en kompis denne gang! Avreise fredag, hjem onsdag. Planlegger å bo på Premier Inn City West. Var der i August og stortrivdes!

The Patriot

Skal ØBS på denne turen? Hadde vært fantastisk å høre deg spille på Hoagy's igjen. Eller et annet sted for den saks skyld. Hadde en fantastisk kveld!

ØBS

Ikke foreløpig...

Men hyggelig å høre at dere hadde en framifrå kveld.  Gir deg beskjed jeg, om det blir noen planer i den retning etter hvert...
LUSCOS-hilsen
ØBS

The Patriot

Quote from: ØBS on September 15, 2010, 06:19:54
Ikke foreløpig...

Men hyggelig å høre at dere hadde en framifrå kveld.  Gir deg beskjed jeg, om det blir noen planer i den retning etter hvert...
Høres bra ut! Krysser fingrene  ;D

Jon

cardiff her og.. skal også på boro borte lørdagen før, samt leicester matchen i midtuka

Henning

Tur booka for Leicester- og Cardiffkampen!  ;D

Jon

Quote from: Henning on September 20, 2010, 19:58:36

hvor mange?

bor en uke på park plaza her... fikk en uke for 3200

hvor bor andre?

jackbauer68

Bekreftet kickoff lørdag 23. oktober 12 30 8)

Henning

Quote from: Jon on September 20, 2010, 20:46:23

hvor mange?

hvor bor andre?

Berre meg. Kjem til Stockport International på mandag etter nokre dagar i København. Booka meg inn på Discovery mandag-onsdag for £62. Bur med vennar i York resten av veka. Tilbake frå Liverpool søndag.

dtage

Ankommer Leeds kl. 12:09, så her blir det litt stress. Men får vi taxi burde det gå greit. Blir desto mer tid på puben etterpå da!  ;D

Jon

Quote from: Henning on September 21, 2010, 20:46:17
Quote from: Jon on September 20, 2010, 20:46:23

hvor mange?

hvor bor andre?

Berre meg. Kjem til Stockport International på mandag etter nokre dagar i København. Booka meg inn på Discovery mandag-onsdag for £62. Bur med vennar i York resten av veka. Tilbake frå Liverpool søndag.

da får vi ta kontakt nærmere da kanskje? kan hende det dukker opp fler som skal være i Leeds mandag til fredag og...

The Patriot

Flaks at jeg blir der til onsdag da :)

dtage

Quote from: dtage on September 22, 2010, 12:29:03
Ankommer Leeds kl. 12:09, så her blir det litt stress. Men får vi taxi burde det gå greit. Blir desto mer tid på puben etterpå da!  ;D

Sa han og var like glad! Ikke fullt så happy etter at kampen ble flyttet til mandag! Da blir det pubrunde eller et eller annet fjottlag bare for å få litt stadionstemning!

Lykke til til dere som får se kampen(og alle andre også!!)

MOT!!

Jon

ai...strek i regningen der..hmm

abbe

Hell i uhell at vi ikke fikk de billigste fly bilettene da...
Må finne ny kamp......hmmm.

Henning

At ikkje sky kan finne ut av ditta tidlegare  >:(

Eben

Ja dette gikk ikke helt som opprinnelig planlagt. Enig med deg Henning!! Steike ta..

arne armoen

Da blir det vel ombooking til lørdag- tirsdag da!!
Kamp blir det uansett!!

Germ

Forbanna nå altså!

Har fly hjem om mandags formiddag fra Newcastle. Gi beskjed om noen dumper over billige reisemåter hjem til Bergen/Trondheim mandagskveld eller tirsdagsformiddag da!

Har sjekket både Widerøe (Newcastle - Stavanger), Eastern Airline (Newcastle - Bergen) og SAS (Manchester - Oslo).

PS: Sikkert mange som vet det, men du har rett på å få tilbake skatter og avgifter på flybilletter du kansellerer. MEN, noen som vet hva rettigheter på ubrukt flybilletter er? (Har selvsagt kjøpt alle som Happy, dvs. ingen full-flex billetter ol.).
"Shine On You Crazy Diamond"