Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Ross McCormack  (Lest 331864 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1050 på: Juni 30, 2014, 22:09:35 »
@sport_simon: @loveleedsh8ken I was told his agent was asking for improved terms for him a couple of weeks ago, yes

Selg selg selg selg!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1051 på: Juni 30, 2014, 22:10:33 »
Her er det vel flere momenter enn lønn også.

Han har vel tittet litt på ambisjonsnivået også.
 

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1052 på: Juni 30, 2014, 22:14:38 »
Her er det vel flere momenter enn lønn også.

Han har vel tittet litt på ambisjonsnivået også.

Sitt eget da. Han har bidratt til 14. og 15.plass de to siste sesongene. Da takker han vel ja til League one.  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1053 på: Juni 30, 2014, 22:22:42 »
Her er det vel flere momenter enn lønn også.

Han har vel tittet litt på ambisjonsnivået også.

Så kompensasjon for manglende ambisjoner er økt lønn?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1054 på: Juni 30, 2014, 22:42:20 »
Noen twittrer at McCormack ikke fikk økt lønn ved siste forlengelse av kontrakten, og at han nå mener at han burde få det.

Ikke vet jeg!   ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1055 på: Juni 30, 2014, 22:52:25 »
Her er det vel flere momenter enn lønn også.

Han har vel tittet litt på ambisjonsnivået også.

Sitt eget da. Han har bidratt til 14. og 15.plass de to siste sesongene. Da takker han vel ja til League one.  :)



Han har fullstendig på egenhånd sørget for at denne skuta fremdeles flyter.
 

ArneS

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1056 på: Juni 30, 2014, 22:58:50 »
Fullt forståelig at Ross ønsker å få betalt det han synes han er verd.  Dersom ikke vi vil betale ham det, men noen andre vil så er det klart at han vil skifte arbeidsgiver.  Noen her som ikke ville gjort det samme - dvs byttet arbeidsgiver innen samme bransje for betraktelig bedre lønn?

Slutt å rakke ned på Ross om han nå går!   Han har levert for oss i 4 år - good man!

Dersom noen vil betale 9 mill, så velbekomme,   Da kjøper vi en ny spiss som er nesten like god, samt 2-3 spillere til som er bedre enn de andre vi har.  Summa summarum blir det god butikk og Leeds blir et bedre lag.

(Men selg ham til en PL klubb)
Den 17. mann

Kian

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1057 på: Juni 30, 2014, 23:39:44 »
Går desverre rykter om at han leverte transfer request forrige uke, og at han signerte for Fulham i dag. Er ubekreftet men likevel. Rart at han plutselig vil dra etter alt han har sagt om Leeds.

Sydhagen

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1058 på: Juni 30, 2014, 23:47:19 »
@indykaila: Breaking: Ross McCormack is set to join Fulham from Leeds for £10m. #LUFC


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsgutt

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1059 på: Juni 30, 2014, 23:48:44 »
Various reports suggesting Fulham are poised to sign #lufc captain Ross McCormack for £10 million

auren

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1060 på: Juni 30, 2014, 23:53:45 »
Silly money. Håper det stemmer!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1061 på: Juni 30, 2014, 23:57:12 »
Riktig å selge for 10 mill isåfall.

Men hva blir pengene brukt til????
 

Sydhagen

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1062 på: Juni 30, 2014, 23:57:20 »
Silly money. Håper det stemmer!

auren
Sjukt høg sum!


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kian

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1063 på: Juni 30, 2014, 23:58:02 »
Silly money. Håper det stemmer!

auren


Om det stemmer så MÃ… de pengene brukes godt! Trenger hvertfall noen som tetter igjen bak, men også et par som kan putte.. Er ikke mye mål uten Macca.

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1064 på: Juli 01, 2014, 00:00:19 »
Riktig å selge for 10 mill isåfall.

Men hva blir pengene brukt til????

Draktvask og catering, for ikke å glemme at rottehullene til Bates endelig skal tettes......  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Rudi G.

  • Gjest
Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1065 på: Juli 01, 2014, 00:17:16 »
Her er det vel flere momenter enn lønn også.

Han har vel tittet litt på ambisjonsnivået også.

Sitt eget da. Han har bidratt til 14. og 15.plass de to siste sesongene. Da takker han vel ja til League one.  :)



Han har fullstendig på egenhånd sørget for at denne skuta fremdeles flyter.

Uenig, vi har de to siste sesongene lagt opp all taktikk for at Ross skulle score bortsett i fra når Smith har spilt, uten en slik taktikk ville muligens enda flere spillere scort, utfordrer deg også til å finne scoreratioen på antall mål pr. spilte minutt for Ross og Smith så får du se om du fremdeles mener Ross var så utrolig viktig for laget.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1066 på: Juli 01, 2014, 00:32:49 »
Her er det vel flere momenter enn lønn også.

Han har vel tittet litt på ambisjonsnivået også.

Sitt eget da. Han har bidratt til 14. og 15.plass de to siste sesongene. Da takker han vel ja til League one.  :)



Han har fullstendig på egenhånd sørget for at denne skuta fremdeles flyter.

Uenig, vi har de to siste sesongene lagt opp all taktikk for at Ross skulle score bortsett i fra når Smith har spilt, uten en slik taktikk ville muligens enda flere spillere scort, utfordrer deg også til å finne scoreratioen på antall mål pr. spilte minutt for Ross og Smith så får du se om du fremdeles mener Ross var så utrolig viktig for laget.

Det viktige er at vi vinner og helst skal mange være på scoringslista. Det å ha EN som putter alle målene ser ikke jeg på som stor styrke. Spørsmålet er, hvem er det andre som skal putte?!?

Forresten, bye bye Ross!

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Runar

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1067 på: Juli 01, 2014, 00:35:45 »
Han har vært hos oss i 4 sesonger, leverte en skikkelig god scoringsesong... 10 millioner pund er en gavepakke og vi selger han absolutt når han er mest verdt...

Så gjenstår det og se om vi kan bruke pengene på noe fornuftig.

 

Jon R

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1068 på: Juli 01, 2014, 00:59:58 »
Silly money! Kunne ikke si nei takk til denne.  :o

Hvis det stemmer da.  ::)
Jon R.

baste

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1069 på: Juli 01, 2014, 01:29:08 »
£ 10 mil kan brukes til så mangt. Har trua på at vi får inn en skikkelig goalgetter og at Smith finner sin plass.
McCormack trur æ vil slit med å score 20++


Kai

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1070 på: Juli 01, 2014, 06:49:05 »
Hvis denne summen stemmer er det bare å selge.

Sterland

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1071 på: Juli 01, 2014, 07:22:01 »
Riktig å selge for 10 mill isåfall.

Men hva blir pengene brukt til????

Betimelig spørsmål.. Blir vel skyflet tilbake til eier, for å dekke opp alle utlegg han har hatt for å holde skuta flytende. Har vanskelig for å tro at dette blir en transferpott. Vi må nok håpe på at en eller annen italiener på free transfer kommer til å innfri..Vi er vel heller ikke noe fluepapir for etablerte britiske spillere, med alt surret som foregår i klubben om dagen:(

Masinga

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1072 på: Juli 01, 2014, 08:11:26 »
Summen på 10 mill. pund sterling virker urealistisk høy. Jeg antar han har sportslige ambisjoner. Han vil helt sikkert til en klubb der en styreleder er styreleder og en manager er manager. Det virker ikke som Leeds United er stedet for tiden.
Masinga, medl.nr. 1250

DenHviteYeboah

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1073 på: Juli 01, 2014, 09:04:09 »
Summen på 10 mill. pund sterling virker urealistisk høy. Jeg antar han har sportslige ambisjoner. Han vil helt sikkert til en klubb der en styreleder er styreleder og en manager er manager. Det virker ikke som Leeds United er stedet for tiden.
Vi har ikke vært stedet på 13-14 år...dessverre :(

Joe Jordan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1074 på: Juli 01, 2014, 09:18:51 »
Dersom det stemmer med £10M så bør man selvfølgelig selge. DERSOM det stemmer.

Men gud bedre så lei jeg er av at favorittspillerne mine forsvinner, samme visa hvert eneste år. Howson, Gradel, Snoddy, Beckford. Det var bare et tidsspørsmål før Ross pakka kofferten.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

DenHviteYeboah

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1075 på: Juli 01, 2014, 09:39:25 »
£10mill er vanvittig med penger for Leeds, men troen på at vi skal være i øvre halvdel kommende sesong henger i en syltynn tråd :o
Ingenting er nytt, kapteinen selges og vi får rask tilbake.Tenk for et lag vi kunne hatt i dag hvis vi ikke hadde vært en selling club :(
Disse pengene går med i "sluket" tror jeg...det nivået Cellino har lagt seg på, så er det umulig for oss å erstatte en spiss med 29 mål. da må vi opp i 5-6 mill og det bruker ikke Cellino på en spiller.
Vi kan allerede nå regne med 10 færre mål neste sesong, hvis vi slipper inn omtrent det samme snakker vi League 1 neste sesong >:(
Som vanlig håper jeg at jeg tar grundig feil ;)
Får vel bli med på drømmeriene til enkelte om opprykk sesong etter sesong ;D

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1076 på: Juli 01, 2014, 09:45:02 »
United owner Massimo Cellino insisted that the club would only sell McCormack if a ‘big team’ in the top-flight came calling, but he and McCormack are believed to have held a face-to-face meeting last week in which the Scot expressed a desire to leave Elland Road.


....og slik gikk det med troverdigheten igjen....... ::)
Yeboahs vitne

Xern

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1077 på: Juli 01, 2014, 09:46:46 »
£10mill er vanvittig med penger for Leeds, men troen på at vi skal være i øvre halvdel kommende sesong henger i en syltynn tråd :o
Ingenting er nytt, kapteinen selges og vi får rask tilbake.Tenk for et lag vi kunne hatt i dag hvis vi ikke hadde vært en selling club :(
Disse pengene går med i "sluket" tror jeg...det nivået Cellino har lagt seg på, så er det umulig for oss å erstatte en spiss med 29 mål. da må vi opp i 5-6 mill og det bruker ikke Cellino på en spiller.
Vi kan allerede nå regne med 10 færre mål neste sesong, hvis vi slipper inn omtrent det samme snakker vi League 1 neste sesong >:(
Som vanlig håper jeg at jeg tar grundig feil ;)
Får vel bli med på drømmeriene til enkelte om opprykk sesong etter sesong ;D
Det beste er å være håpløst negativ, da får man kun positive overraskelser  ;D

Men jeg visste at han ikke kom til å bli her for alltid, spesielt når han sa han kom til å forsvinne om McD også forsvant. Vi får bare takke ham for 4 års lojalt og hardt arbeid, og ønske han lykke til videre, hos oss har han absolutt levert! :)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Annesj

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1078 på: Juli 01, 2014, 09:52:10 »
Har vi noen gang iløpet av denne perioden vært i posisjon til å beholde slike spillere? Vi er en klubb som driver med blodrøde tall hver mnd. Blodrøde tall og lønnsøkninger på våre beste som presterer er en dårlig match. Ross har gitt oss mange av sine år i en rasert å turbulent klubb. Seff helt innafor å selge han for 5-10 mill i mine øyne. Han har mine lykkeønskninger videre. Fremtiden ser meget tåkete ut pr time syns jeg. Så får tiden vise hvordan dette går. Lenge siden jeg har vært så skeptisk før en sesong som nå. Ã… jeg er ALLTID skeptisk. Da blir ikke fallhøyden stor i det minste...
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1079 på: Juli 01, 2014, 10:30:24 »
Har vi noen gang iløpet av denne perioden vært i posisjon til å beholde slike spillere? Vi er en klubb som driver med blodrøde tall hver mnd. Blodrøde tall og lønnsøkninger på våre beste som presterer er en dårlig match. Ross har gitt oss mange av sine år i en rasert å turbulent klubb. Seff helt innafor å selge han for 5-10 mill i mine øyne. Han har mine lykkeønskninger videre. Fremtiden ser meget tåkete ut pr time syns jeg. Så får tiden vise hvordan dette går. Lenge siden jeg har vært så skeptisk før en sesong som nå. Ã… jeg er ALLTID skeptisk. Da blir ikke fallhøyden stor i det minste...

Blodrøde tall eller ikke, ingen lag klarer å beholde sine beste spillere hvis de ikke rykker opp!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.