Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Ross McCormack  (Lest 331877 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1020 på: Juni 30, 2014, 10:10:41 »
Da blir han nok solgt. Håper vi får minst 5-6 millioner pund for ham. Selvsagt trist å miste kapteinen og toppscoreren sist sesong. Nå får vi evt se hva som bor i Cellino. Krever et stort navn inn som erstatter!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1021 på: Juni 30, 2014, 10:46:05 »
Da blir han nok solgt. Håper vi får minst 5-6 millioner pund for ham. Selvsagt trist å miste kapteinen og toppscoreren sist sesong. Nå får vi evt se hva som bor i Cellino. Krever et stort navn inn som erstatter!

auren

jeg må si jeg er redd det kravet ikke blir innfridd...men det er lov å håpe.  ;)
Ups & Ups!!

Sterland

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1022 på: Juni 30, 2014, 10:50:03 »
Ikke bra... Nå får vi se hvor dypt lojaliteten sitter. Stygt redd for at evt erstatninger blir bosman-spillere fra Italia. Kan tyde på en sesong hvor blikket må rettes nedover :-[

Trulsaren

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1023 på: Juni 30, 2014, 11:17:55 »
Det var vel det. Har mistet det som er av tro på at jeg får se Ross i Leeds-drakt i midten av august. Takk for alt, Ross. Lykke til i Norwich eller hvor ellers du ender..
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

DenHviteYeboah

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1024 på: Juni 30, 2014, 12:06:43 »
Dette er nok en gang et fryktelig signal >:( Jeg blir helt deppa av at de beste spillerne blir solgt-hele tiden.
Folk kan mene hva de vil, men jeg er overbevist om at Hockaday ansettelsen var dråpen for Ross. Han vil til PL-signalet fra klubben var altså å ansette en totalt ukjent trener :(
Den vanlige apatien og avslappende holdning til en ny meningsløs sesong har satt seg....
PS. Hvis Cellino selger Ross til en annen championship klubb er han en tulling >:(
« Siste redigering: Juni 30, 2014, 12:17:02 av DenHviteYeboah »

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

brenaldo

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1026 på: Juni 30, 2014, 12:31:42 »
Ross har ikke reist til Italia med resten av laget!
Dette lover ikke bra :(
Medlem nr. 850

kendo

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1027 på: Juni 30, 2014, 13:08:43 »
Blir det Newcastle eller West Ham?
 

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1028 på: Juni 30, 2014, 13:29:19 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1029 på: Juni 30, 2014, 14:29:18 »
Samma visa hver sommer:

Selg Ross Mc Cormack! Han er ikke god nok, ikke viktig nok for laget, få inn noen bedre, vi trenger en "målgarantist" etc.  :P
Jon R.

DenHviteYeboah

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1030 på: Juni 30, 2014, 14:50:34 »
Samma visa hver sommer:

Selg Ross Mc Cormack! Han er ikke god nok, ikke viktig nok for laget, få inn noen bedre, vi trenger en "målgarantist" etc.  :P
Ross er hovedgrunnen til at vi fortsatt er i championship ;)
Kapteinen selges altså hver sommer...jaja :o

Tom S

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1031 på: Juni 30, 2014, 15:48:36 »
Ross har ikke reist til Italia med resten av laget!

Pokker, det lover ikkje bra  >:(

McC'en er sjølvsagt ikkje uerstattelig, men det er eit dårleg signal å selge kapteinen og ein av svært få fotballSPILLERE i laget.

Likar ikkje!
COME ON LEEDS !!

Kato

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1032 på: Juni 30, 2014, 16:14:08 »
Skrifta er på veggen. Det lyser league one av oss.

Nytter ikke med et sunday-league prosjekt for å beholde Ross.

Snart kommer vel uttalelsene om at pengene sprøytes rett inn i ny spillere, før vi signerer to på free transfer.

For øvrig så jeg lite til de nye spillerne Hockaday i forrige uke antydet skulle være mes til Itaøia.
 

Masinga

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1033 på: Juni 30, 2014, 16:14:55 »
Skjønner ikke at vi blir overrasket over dette. McCormack viste tydelig sin lojalitet til manager McDermott nå i vinter. Dette er en varslet katastrofe.

McCormack er det største aktivumet i Leeds United for tiden. Derfor liker jeg ikke i det hele tatt at det beste vi har forsvinner. Men jeg skjønner Ross! Hadde ikke trodd jeg skulle skrive dette, men jeg tror jeg ville forlatt klubben jeg også slik situasjonen er nå. Jeg er mer enn forvirret. Hva er det Cellino egentlig vil? Ja, han ønsker Leeds opp i Premier League. Det kan alle si. Da ansetter man ikke Hockaday som head coach! Leeds United er 14 nummer for stort for han, minst.

Og det vel slik at Cellino skal bestemme alt: Innkjøp av spillere, laguttak og system. I det hele tatt vil Cellino prøve å leke manager. Noe han neppe har peiling på, hvis ikke noen kan opplyse meg om noe annet.

Jeg er dypt bekymret!
Masinga, medl.nr. 1250

Kato

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1034 på: Juni 30, 2014, 16:18:12 »
Skrifta er på veggen. Det lyser league one av oss.

Nytter ikke med et sunday-league prosjekt for å beholde Ross.

Snart kommer vel uttalelsene om at pengene sprøytes rett inn i ny spillere, før vi signerer to på free transfer.

For øvrig så jeg lite til de nye spillerne Hockaday i forrige uke antydet skulle være med til Italia.

Totalt sjanseløst det vi driver med nå. Ingen i Leeds i dag med hverken pondus, respekt, eller noe som helst for å kunne beholde Ross.


 

Kato

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1035 på: Juni 30, 2014, 16:19:59 »
Skjønner ikke at vi blir overrasket over dette. McCormack viste tydelig sin lojalitet til manager McDermott nå i vinter. Dette er en varslet katastrofe.

McCormack er det største aktivumet i Leeds United for tiden. Derfor liker jeg ikke i det hele tatt at det beste vi har forsvinner. Men jeg skjønner Ross! Hadde ikke trodd jeg skulle skrive dette, men jeg tror jeg ville forlatt klubben jeg også slik situasjonen er nå. Jeg er mer enn forvirret. Hva er det Cellino egentlig vil? Ja, han ønsker Leeds opp i Premier League. Det kan alle si. Da ansetter man ikke Hockaday som head coach! Leeds United er 14 nummer for stort for han, minst.

Og det vel slik at Cellino skal bestemme alt: Innkjøp av spillere, laguttak og system. I det hele tatt vil Cellino prøve å leke manager. Noe han neppe har peiling på, hvis ikke noen kan opplyse meg om noe annet.

Jeg er dypt bekymret!

Støtter deg helt og holdent. Aldri vært så bekymret for klubben som nå (sportslig sett).

Hockaday er sjanseløs på å beholde Ross.
 

DenHviteYeboah

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1036 på: Juni 30, 2014, 16:29:08 »
Min kilde sier at det ryktes at Ross er i samtaler med Fulham. En annen ting er at huset hans i Leeds har vært til salgs siden januar....
Selg ham til Newcastle sier nå jeg. Blir utrolig demoraliserende for fansen å selge ham til en konkurrerende klubb i championship :(
Hvorfor kan vi ikke snart få oppleve et snev av håp? hvorfor skal vi hver jævla gang bli skuffa over kjøp og salg..? Vi må være dømt til å pines >:(

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1037 på: Juni 30, 2014, 17:53:21 »
£10mill for Ross 27 år etter en super sesong og så synes msn det er rart hvis man selger når spilleren selv vil vekk. Trøsten er at Bates hadde solgt for £3mill!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Annesj

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1038 på: Juni 30, 2014, 18:05:58 »
Får vi nærmere 10 for ross er det jo helt åpenbart riktig å selge.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1039 på: Juni 30, 2014, 18:11:45 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Bromancer

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1040 på: Juni 30, 2014, 18:37:03 »
Får vi nærmere 10 for ross er det jo helt åpenbart riktig å selge.

Ja-ja....  http://www.dailystar.co.uk/sport/football/386535/SOCCER-LINES-Norwich-and-Fulham-table-10m-bids-for-Leeds-star-Ross-McCormack

 ;D

Da er det bare å selge. Gjør vondt, men vi trenger å kjøpe et halvt lag med bra spillere.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1041 på: Juni 30, 2014, 19:05:57 »
Nå er det snakk om at han vil ha en ny kontrakt eller bli solgt. Ny kontrakt, IGJEN??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1042 på: Juni 30, 2014, 19:08:31 »
Nå er det snakk om at han vil ha en ny kontrakt eller bli solgt. Ny kontrakt, IGJEN??

Han sa vel dette etter sesongslutt. "Hope we can sit Around a table."

Hvorfor skal han reforhandle en kontrakt som er inne i 25% av tiden den omfatter.

Det fatter jeg ikke!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kontakinte

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1043 på: Juni 30, 2014, 19:12:41 »
Hvis vi får 10 mill for Mc, så tror jeg jeg får problemer med og slutte og le.

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1044 på: Juni 30, 2014, 19:14:32 »
Fulham på jakt:

http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/leeds-utd/fulham-could-clinch-deal-with-leeds-for-mccormack-this-week-1-6702710

Fikk avslag på budet på £ 5 millioner, er det oppe i £ 7 millioner nå?   ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jostein.

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1045 på: Juni 30, 2014, 19:46:07 »
Dette er kun blitt haust opp fordi han vil ha ny kontrakt med bedre betingelser, men spørs om MC vil punge ut. Kan jo tenke meg at Ross allerede har en ganske bra kontrakt. Jeg håper jo at vi beholder Ross, noe som vil vise at vi virkelig mener alvor nå!
Leeds Carajo!

Cherry

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1046 på: Juni 30, 2014, 20:01:47 »
Deltok på torsdagens trening, men ikke på fredagens ... Har  " forhandlet" siden før helgen da...
Enig med folket her ift NY kontrakt igjen, d blir for griskt ....  Men han tenker vel at det er NÃ… han har sjansen til å skaffe seg pensjonen sin - for han kommer aldri til å score over 25 seriemål i en sesong igjen.., ::)
 

Kato

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1047 på: Juni 30, 2014, 21:25:20 »
Ross har denne sesongen gjennom sitt spill posisjonert seg for ny kontrakt.

Helt rett av han å be om mer.
 

Annesj

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1048 på: Juni 30, 2014, 21:29:16 »
Dersom det stemmer at ross har bedt om mer penger (noe jeg syns høres rart ut) ere def. bare å selge
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #1049 på: Juni 30, 2014, 21:55:33 »
Ross har denne sesongen gjennom sitt spill posisjonert seg for ny kontrakt.

Helt rett av han å be om mer.

Hel rett er noe annet enn "helt vanlig i dagens fotball". Fotballspillere vil ha mer penger når DE mener at de fortjener det, ofte pga godt spill. Kommer de frivillig å ber om å gå ned i lønn når de gjør det dårligere enn forventet?

Argumentet til Ross er at han kan doble lønna si et annet sted og den skjønner jeg, men da må han komme ut å si at det er PENGENE som er viktigst.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.