Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Ross McCormack  (Lest 333807 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Eriksen55

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #570 på: August 17, 2013, 14:44:48 »
Men da må han få spille spiss.. Kan ikke kaste bort kreativiteten og målteften hans der!!

Dennis

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #571 på: August 17, 2013, 14:49:49 »
Men da må han få spille spiss.. Kan ikke kaste bort kreativiteten og målteften hans der!!


Ikke helt uenig, men vi har ingen andre som kan spille "10-er" i diamanten. Ross er god når han faller ned og snur seg og så lenge vi ikke har den soleklare playmakeren i laget, bør han spille der.
Marching on together!

Eriksen55

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #572 på: August 17, 2013, 14:56:55 »
Men da må han få spille spiss.. Kan ikke kaste bort kreativiteten og målteften hans der!!


Ikke helt uenig, men vi har ingen andre som kan spille "10-er" i diamanten. Ross er god når han faller ned og snur seg og så lenge vi ikke har den soleklare playmakeren i laget, bør han spille der.

Diouf in for Dom, Macca opp.. Vinner 2-1 :)

Dennis

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #573 på: August 17, 2013, 14:58:37 »
Men da må han få spille spiss.. Kan ikke kaste bort kreativiteten og målteften hans der!!


Ikke helt uenig, men vi har ingen andre som kan spille "10-er" i diamanten. Ross er god når han faller ned og snur seg og så lenge vi ikke har den soleklare playmakeren i laget, bør han spille der.

Diouf in for Dom, Macca opp.. Vinner 2-1 :)

Greit for meg! :)
Marching on together!

auren

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #574 på: August 17, 2013, 15:14:41 »
Macca sier han er fornøyd i Leeds, men at det er opp til andre om han blir eller ikke. For meg høres det ut til at et salg er nært forestående. Dessverre...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #575 på: August 17, 2013, 15:16:37 »
Macca sier han er fornøyd i Leeds, men at det er opp til andre om han blir eller ikke. For meg høres det ut til at et salg er nært forestående. Dessverre...

auren

Ikke helt trygg selv, men om det hadde vært NÆRT forestående, hadde han neppe spilt. Det er heller ikke riktig å si at det er opp til andre; Macca har kontrakt og vil få spille, selv om han skulle takke nei til andre klubber.

Og hva i all verden skal han i Blackpool eller M'boro?

Edit: Enda en ting. Det er vel klart at spilleren McD har ønsket lenge er stopperen Greer, evt Mills. Kanskje er det et lite hakk bedre enn Pearce/Lees pdd, uten at jeg skal påstå det, men laget vårt vil jo bli enda dårligere offensivt uten Macca. Forsvaret har så langt ikke vært noe (stort) problem, antallet sjanser derimot...

Uten kreativiteten og frekkheten til Macca, vil vi jo evt spille 0-0 i hver kamp.
« Siste redigering: August 17, 2013, 15:21:23 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Glenn K

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #576 på: August 17, 2013, 15:50:11 »
Slapp av, folkens...

Phil Hay ‏@PhilHayYEP 55 s
Same message from McDermott on McCormack - doesn't want to sell him, isn't planning to sell him, next question please. #lufc

sportcarl1

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #577 på: August 17, 2013, 16:01:10 »
Macca sier han er fornøyd i Leeds, men at det er opp til andre om han blir eller ikke. For meg høres det ut til at et salg er nært forestående. Dessverre...

auren
han och mcdermott har ju klart och tydligt sagt att han är kvar i Leeds, skall han säljas så ser jag det som GFH som ligger bakom det, men tror han stannar
 

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #578 på: August 18, 2013, 10:03:24 »
For at Ross skal få gå (noe jeg ikke håper) så må vi gjøre en Tottenham. De spillerne vi trenger for å gjøre oss bedre må være på plass før han drar..

Har ikke noe tro på at Middlesbrough kommer tilbake med et bud på 2 mill pund+, så han blir nok.

Selger vi Ross og ikke noe mere skjer så er det "krise", IGJEN!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #579 på: August 18, 2013, 20:35:43 »
Går ikke an å selge denne karen.
 

Woody

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #580 på: August 18, 2013, 21:31:55 »
For at Ross skal få gå (noe jeg ikke håper) så må vi gjøre en Tottenham. De spillerne vi trenger for å gjøre oss bedre må være på plass før han drar..

Har ikke noe tro på at Middlesbrough kommer tilbake med et bud på 2 mill pund+, så han blir nok.

Selger vi Ross og ikke noe mere skjer så er det "krise", IGJEN!

Falitterklæring om så skulle skje,Ross og Byram er blant dei det må byggast opp tilliten til fansen igjen(noko som det ser ut som Leeds har starta med :)
LIFE IS LEEDS

Kickthemdown

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #581 på: August 18, 2013, 22:55:14 »
Går ikke an å selge denne karen.
.. Det gjør vi.. Boro byr neppe uten grunn. De er nok sikre på å få tak i han.  2 mill pund og Ross er historie.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #582 på: August 19, 2013, 00:14:35 »
Går ikke an å selge denne karen.
.. Det gjør vi.. Boro byr neppe uten grunn. De er nok sikre på å få tak i han.  2 mill pund og Ross er historie.

Og hvem bruker vi pengene på??

Ved å selge Ross så gir GFH et signal om at vi fortsatt selger våre beste spillere til klubber fansen mener vi er større enn.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Annesj

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #583 på: August 19, 2013, 09:44:42 »
Ross er vår eneste trussel fremover pr idag. Sånn sett krise å selge han. Men så er det sånn da at om salget drar inn kroner og mulighet til å signe et par spillere som også er en trussel fremover. Så kan laget bli styrket. Men det kan også bli svekket om disse ikke slår til. Men jeg tror vi kan komme styrket ut av et mcc salg. Vi skriker etter mer fart og kreativitet. Et par inn som har nettopp dette vil muligens gjøre oss bedre. Men ideelt sett så hadde dette i kombinasjon med å beholde mcc vært storveis. McD har ingen lett oppgave er ihvertfall helt sikkert.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Kickthemdown

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #584 på: August 19, 2013, 09:57:00 »
Går ikke an å selge denne karen.
.. Det gjør vi.. Boro byr neppe uten grunn. De er nok sikre på å få tak i han.  2 mill pund og Ross er historie.

Og hvem bruker vi pengene på??

Ved å selge Ross så gir GFH et signal om at vi fortsatt selger våre beste spillere til klubber fansen mener vi er større enn.
.. Jeg vil ikke selge. Så hvem de skal bruke pengene på har jeg ikke forslag til.. Må ha en spiss og en kantspiller ihvertfall ..

GFH bør snarest kjøpes ut.. Kommer ingen vei med dette.

nord

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #585 på: August 19, 2013, 12:08:24 »
Jeg synes, at det meget mærkeligt, at de andre klubber altid vil købe vores bedste spillere dvs. dem som vi ikke kan undvære  >:(
 


Gufrias

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #587 på: August 19, 2013, 16:16:36 »
Jeg synes, at det meget mærkeligt, at de andre klubber altid vil købe vores bedste spillere dvs. dem som vi ikke kan undvære  >:(
??? ???

Jeg synes det er helt naturlig at klubber med ambisjoner vil ha de beste spillerne til konkurrentene.
Hekta på Leeds siden 1974

Corleone

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #588 på: August 19, 2013, 17:59:11 »
Jeg synes, at det meget mærkeligt, at de andre klubber altid vil købe vores bedste spillere dvs. dem som vi ikke kan undvære  >:(
??? ???

Jeg synes det er helt naturlig at klubber med ambisjoner vil ha de beste spillerne til konkurrentene.

Tror det han mener er at "middels-store klubber" anser våre beste og viktigste spillere som realistiske overgangsmål. Klubber med ambisjoner om opprykk selger ikke sine beste til konkurrenter i samme liga.

p0ndus

  • Gjest
Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #589 på: August 19, 2013, 22:20:58 »
Jeg synes, at det meget mærkeligt, at de andre klubber altid vil købe vores bedste spillere dvs. dem som vi ikke kan undvære  >:(

Akkurat det har jeg ingen problemer med og forstå. Naturens lover gjelder. De "store" spiser de små og de rike kjøper det de ønsker og kjøpe  av de som ikke er fullt så rike.(les fattigere)

nord

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #590 på: August 19, 2013, 22:34:17 »
Så må konklusionen være, at de som andre ønsker at købe er god nok og dem må vi beholde  ;D
 

Mr. Leeds

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #591 på: August 20, 2013, 13:45:53 »
Fremdeles forhandlinger om ham altså - det sier vel det meste. Det går mot et salg, ellers hadde styret kommet med en uttale om at han ikke er til salgs.
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Annesj

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #592 på: August 20, 2013, 13:54:30 »
Ja, dersom det forhandles ennå så blire salg. Om prisen blir rett for styret.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

B_Ød

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #593 på: August 20, 2013, 14:07:29 »
Ja, dersom det forhandles ennå så blire salg. Om prisen blir rett for styret.

kan ikke tenke meg Brian er "happy about this".
Ups & Ups!!

Annesj

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #594 på: August 20, 2013, 14:16:40 »
Jeg tenker nå sånn at forutsatt disse pengene ved et evt salg av mcc går til å hente f.eks to freske vinger så tror jeg laget vil tjene mer på det enn om vi ikke får inn vinger og beholder mcc. Ã… ikke som tidligere at disse penga forsvinner. Den forrige managern har ansvaret for at vi sitter med en haug med lite salgbare spillere. Det er ikke McD sin feil og heller ikke eierne. Derfor håper jeg vi i det minste får kontinuitet på managersida over noen ses nå. Tror McD er en bra mann for oppgaven. Vi fikk ingen steinrike eiere som kan hive ut spillere på kontrakt etter tur å handle inn nye folk. Desverre vil noen si.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Sydhagen

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #595 på: August 20, 2013, 14:25:50 »
Enig med Annesj.
Viss pengene ved et salg av McC gjør at vi kan styrke laget på vingene så er ikke det noen stor krise akkurat.
Spissene/laget som vi har nå lider under mangelen av vingspill.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #596 på: August 20, 2013, 14:29:28 »
Salg eller ikke. Det vil alltid være idiotisk å gå ut å si at McCor er tilgjengelig for eksempelvis £ 3 millioner, og måtte selge ham hvis det budet kom inn. Alternativt like idiotisk hvis man sier at en spiller IKKE er til salgs. Så kommer det et "ridiculous bid" på £ 5 mill - ut ut går spilleren....

Så jeg er ganske enig. La styret holde munn og la manageren fortelle hva som er best for klubbens sportslige satsning.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #597 på: August 20, 2013, 14:34:51 »
Jeg tenker nå sånn at forutsatt disse pengene ved et evt salg av mcc går til å hente f.eks to freske vinger så tror jeg laget vil tjene mer på det enn om vi ikke får inn vinger og beholder mcc. Ã… ikke som tidligere at disse penga forsvinner. Den forrige managern har ansvaret for at vi sitter med en haug med lite salgbare spillere. Det er ikke McD sin feil og heller ikke eierne. Derfor håper jeg vi i det minste får kontinuitet på managersida over noen ses nå. Tror McD er en bra mann for oppgaven. Vi fikk ingen steinrike eiere som kan hive ut spillere på kontrakt etter tur å handle inn nye folk. Desverre vil noen si.

Enig, men da må de to vingene være på plass for Ross blir ofret. I en perfekt verden hadde vi beholdt våre beste og hentet nye kvalitetsspillere.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Annesj

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #598 på: August 20, 2013, 14:43:17 »
Enig med Leedsfan. Vingene må være finsikta og kun vente på å bli hentet før Ross forsvinner ut så vi ikke sitter igjen med ingen Ross og transfervinduet stengt. Det kan fort skje. Dette er nok en rimelig tøff nøtt for McD.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Odin

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #599 på: August 20, 2013, 14:58:08 »
Det vil være svært demotiverende for fansen om ledelsen selger McCormack nå, uten samtidig å offentliggjøre at en ny meget god spiss/spiller er signert.
McCormack har scoret 2 av våre 3 ligamål så langt, og de andre spillerne vi har der framme er nærmest ubrukelige, og vil etter min mening maksimum lage 2-3 mål per sesong.. Varney og Hunt holder ikke mål på dette nivået, og Smith trenger tid. Det er beskrivende at "midtbanespillere" har scoret våre 3 mål så langt.
Jeg er enig at McDermott har arvet mye vrakgods og ikke kan ha skyld i sammensetningen av stallen, men våre nåværende eiere har nok sanksjonert signeringene av mange av spillerne som er ankommet siden sist sommer. De velsignet vel at Becchio gikk i bytte mot Morison i januar?
Eierene har gjort mye positivt dette året, og jeg håper de ikke skyter seg selv i foten før transfervinduet lukkes....
MOT!
« Siste redigering: August 20, 2013, 15:01:05 av Odin »