Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Ramon Nunez  (Lest 62673 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

« Siste redigering: Juni 24, 2014, 12:56:51 av Promotion 2010 »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B-m

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #1 på: August 31, 2010, 12:47:37 »
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

B_Ød

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #2 på: August 31, 2010, 12:55:49 »
Supertøfft!
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #3 på: August 31, 2010, 12:56:05 »
har på følelsen at denne mannen blir en gigant i Leeds-trøya  :)

bare en magefølelse...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

mac_gyver

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #4 på: August 31, 2010, 13:06:50 »
Stoler som vanlig på Grayson! Han har jo sett mer enn nok av Nunez til å vite hva han er god for så dette er spennende. Gleder meg til å se utvikoingen hans ;)
Pride of Yorkshire

75 SOLLI

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #5 på: August 31, 2010, 13:08:49 »
Veldig spennende, men han er vel en attacking midfielder!
Har vi neglisjert forsvarskjøp til fordel for massiv offensiv styrke?
"Angrep er beste forsvar, osv osv....."

Vel, det er vel kjekkere å vinne 4-3 enn 1-0!

MOT

trosetti

"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

Here we go again

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #7 på: August 31, 2010, 13:30:31 »
Må bare henge meg på de andre svarene her og si at det blir veldig spennende å følge med utviklingen hans i Leedsdrakten.  Og nå har vi fått et par nye landslagsspillere de siste dagene! :)

Joe Jordan

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #8 på: August 31, 2010, 14:05:33 »
Spennende, selv om jeg i det lengste håpet på en "Batty" på midten.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

stefan

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #9 på: August 31, 2010, 14:08:06 »
Spennende signering.  Det blir artig å se om Grayson har skaffet nok en squad player eller en som kan forsterke laget.
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

AndyMathie

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #10 på: August 31, 2010, 14:15:41 »
Denne spilleren har til og med jeg troa på så får vi se om magefølelsen e back in business  :)
We are Leeds and we are proud of it!

Trond90

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #11 på: August 31, 2010, 14:22:23 »
Spennende signing, men jeg hadde håpet på en deffensiv sjef på midten, men overgansvinduet er ikke stengt enda  :)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Per-Stian

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #12 på: August 31, 2010, 14:40:16 »
Hmmm, tja... Eg er ikkje heilt overbevist, men aldri lett å vite med sør-amerikanarar i engelsk fotball. Skeptisk inntil det motsatte er bevist.

trondt

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #13 på: August 31, 2010, 14:43:59 »
Nunez er strengt tatt mellom-amerikaner ;)

berlin

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #14 på: August 31, 2010, 15:14:00 »
Hmmm, tja... Eg er ikkje heilt overbevist, men aldri lett å vite med sør-amerikanarar i engelsk fotball. Skeptisk inntil det motsatte er bevist.

Ja, ofte er det enten eller, sjeldnere noe midt i mellom

fjellhaugen

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #15 på: August 31, 2010, 16:26:37 »
Hmmm, tja... Eg er ikkje heilt overbevist, men aldri lett å vite med sør-amerikanarar i engelsk fotball. Skeptisk inntil det motsatte er bevist.

Ja, ofte er det enten eller, sjeldnere noe midt i mellom

becchio har da gjort det helt greit vel  ;) ;) ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

berlin

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #16 på: August 31, 2010, 16:38:50 »
Hmmm, tja... Eg er ikkje heilt overbevist, men aldri lett å vite med sør-amerikanarar i engelsk fotball. Skeptisk inntil det motsatte er bevist.

Ja, ofte er det enten eller, sjeldnere noe midt i mellom

becchio har da gjort det helt greit vel  ;) ;) ;)
[/quote

ja, han er unntaket som bekrefter regelen. har gjort det helt greit  ;)

vielljaa

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #17 på: August 31, 2010, 17:04:20 »
Skal visst være en kvikk liten tekniker denne karen..vi får se om han glir inn engelsk fotball :)
There is only one United

Leechap

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #18 på: August 31, 2010, 17:30:14 »
NB! Nunez på short term contract - januar 2011. Evaluering og mulig forlengelse?

B-m

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #19 på: August 31, 2010, 17:30:36 »
ett-års kontrakt visstnok
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

auren

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #20 på: August 31, 2010, 17:48:28 »
ett-års kontrakt visstnok

Grayson also confirmed that Ramon Nunez has signed for Leeds until January, to allow the Honduras international to get some games under his belt, "We`ve got a player there that we want to have a look at a little bit longer, the contract really isn`t anything long term. It`s an opportunity for us to have an extended look at him and play in a few more games with us and the option to extend the deal in January," Grayson continued.

http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=211575&utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #21 på: August 31, 2010, 17:59:18 »
ett-års kontrakt visstnok

Grayson also confirmed that Ramon Nunez has signed for Leeds until January, to allow the Honduras international to get some games under his belt, "We`ve got a player there that we want to have a look at a little bit longer, the contract really isn`t anything long term. It`s an opportunity for us to have an extended look at him and play in a few more games with us and the option to extend the deal in January," Grayson continued.

http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=211575&utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

auren


Grayson er med andre ord ikke overbevist om at er rett mann for oss. Høres ut som en grei løsning.  :)
Jon R.

Stephenjazz

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #22 på: August 31, 2010, 18:25:25 »
Er han ment som en førstelagsspiller eller back-up for våre spillere sentralt på banen? Er vel ingen vits i å bruke penger på squad players, har tross alt en altfor stor stall. Men er han god nok for Honduras spilte tidvis god fotball i vm, så blir spennende å se om han får spille
Det blir aldri umoderne å vinne

Trulsaren

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #23 på: August 31, 2010, 18:28:58 »
Er han ment som en førstelagsspiller eller back-up for våre spillere sentralt på banen? Er vel ingen vits i å bruke penger på squad players, har tross alt en altfor stor stall. Men er han god nok for Honduras spilte tidvis god fotball i vm, så blir spennende å se om han får spille
Slik jeg ser det henter Grayson han for å få et "forlenget prøvespill". Om han hadde fortsatt å ha han på et "normalt" prøvespill kunne han for det første bli snappet opp av andre klubber, men han kunne da heller ikke spilt obligatoriske kamper for Leeds. Jeg er 100 % sikker på at det ikke er mye penger som brukes her, og for alt vi og Grayson vet kan dette bli en megahit!
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

peder

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #24 på: August 31, 2010, 18:32:41 »
Er han ment som en førstelagsspiller eller back-up for våre spillere sentralt på banen? Er vel ingen vits i å bruke penger på squad players, har tross alt en altfor stor stall. Men er han god nok for Honduras spilte tidvis god fotball i vm, så blir spennende å se om han får spille
Slik jeg ser det henter Grayson han for å få et "forlenget prøvespill". Om han hadde fortsatt å ha han på et "normalt" prøvespill kunne han for det første bli snappet opp av andre klubber, men han kunne da heller ikke spilt obligatoriske kamper for Leeds. Jeg er 100 % sikker på at det ikke er mye penger som brukes her, og for alt vi og Grayson vet kan dette bli en megahit!

Dette må da være den ultimate måten å hente spillere på. Virkelig få testet ut spilleren sammen med resten av spillegruppa før man gir spilleren en langtidskontrakt.

Way to go Grayson

auren

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #25 på: August 31, 2010, 18:40:01 »
Virker å ha et godt touch og noen gode skudd denne gutten (sett ut i fra skrytevideoen). Sånn sett så kan han fungere utmerket som en offansiv playmaker på midten, forhåpentligvis i tospann med "the icing on the cake" som muligens offentliggjøres snart - et defansivt anker vi har vært på utkikk etter de siste sesongene.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #26 på: August 31, 2010, 21:09:29 »
Alltid spennende med offensive midtbanespillere med eksotiske navn!  :) ;)

Holder meg dog litt i skinnet før jeg jubler over denne overgangen. Vet INGENTING om spilleren, samt at 'landslagsspiller for Honduras' ikke sier meg stort mer.

For all del, han kan godt være god, men det gjenstår å se om han tilpasser seg livet i England og en mer fysisk liga. Virker derimot som kontraktstypen han har skrevet under, er av fornuftig karakter.
Marching on together!

Hobben

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #27 på: August 31, 2010, 21:44:59 »
Ut ifra skryte videoen ser det ut som han kan drible og skyte. Driblerer har vi jo fra før, men en som kan skyte i mål sliter vi mer med, da tenker jeg på langskudd, kanskje Nunez kan slår til i Leeds-drakta!

Jeg har troa!
Rogaland Whites

B-m

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #28 på: August 31, 2010, 21:50:13 »
Makan til gebrokken engelsk på karen!!!! At ikke Lutv stiller med tolk i intervjuet er skandale.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

auren

Sv: Ny spiller: Ramon Nunez
« Svar #29 på: August 31, 2010, 21:52:22 »
Makan til gebrokken engelsk på karen!!!! At ikke Lutv stiller med tolk i intervjuet er skandale.

 ;D

Tenkte akkurat det samme!  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.