Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Ramon Nunez  (Lest 62239 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #210 på: Oktober 12, 2011, 15:04:43 »
Sitat
BOSS HAILS RAMON THE IMPORTANT
United manager on player's new deal...


Leeds United manager Simon Grayson has spoken of his delight at securing the future of Ramon Nunez and says the Honduran international is very much a key member of his squad.

Nunez signed a new contract with the club on Tuesday, taking him up to 2015 with the option of a further year, and the player spoke of his desire to succeed at Leeds United.

The 25-year-old has scored his first goals for the club this season, bagging five in 10 appearances, and the manager says he was unfortunate not to be involved in the last two games.

"I'm delighted Ramon has signed," said the United boss.

"He is an important member of the squad and we believe he will keep progressing. We know his favoured position is behind the striker and we haven't been playing that way over the past couple of weeks.

"He is versatile though and has had an impact on games he has been involved in.

"There's a number of players working very, very hard who haven't been in the team or on the bench and Ramon is one of those. He's probably been the most unfortunate one in that he wasn't involved in our last two games, but we like what we see and we know what he can do."

Kilde: http://www.leedsunited.com/news/20111012/boss-hails-ramon-the-important_2247585_2479562

samadhi

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #211 på: Oktober 12, 2011, 21:15:24 »
For å få utnyttet Ramon sin spisskompetanse så må vi nesten spille en diamant på midtbanen med vingbacker, og det kommer vi vel aldri til å gjøre under Grayson..

Hva tror dere, vil Ramon få ut sitt potensiale i Leeds i løpet av de neste 4 årene?

Nunez kan godt spille i dagens lag. Det må da bli på bekostning av McCormock, så akkurat nå er det vel lite trolig.


Tror du ikke Nunez hadde vært best med 2 spisser foran seg?

Ikke nødvendigvis. Tror han kunne vært vel så god i ein 4-2-3-1 formasjon der han ligg rett bak Becchio på topp. Med to spisser foran seg blir det nesten 3 spisser med Nunez så tror det blir litt for offansivt.
marching on together,
derudaf forever...

raggen

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #212 på: November 06, 2011, 18:38:01 »
hvor er denne mannen?? skadet??
Forever Leeds United!!!!!!!!

Andersen

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #213 på: November 06, 2011, 18:48:59 »
Lurer jeg også på ! blir han et offer for spillesystemet til SG ? Kun god nok på benken når spissene våre er skadet?

TK20

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #214 på: November 06, 2011, 18:53:46 »
Lurer jeg også på ! blir han et offer for spillesystemet til SG ? Kun god nok på benken når spissene våre er skadet?

Han fikk jo en del muligheter tidligere i sesongen, men var ræva i ligaen. Pugh tilfører mye synergi på venstresiden, og Sam har imponert i sine innhopp. Snodgrass er vår beste spiller, og på topp har vi to stykker som (til nå) har levert bra saker. Tror nok den godeste Ramón må finne seg i å være bak i køen inntil videre.

Nunez ble etter min mening hauset opp gjennom det jeg velger å kalle en "motsatt Howson"-effekt, nemlig at alt det dårlige han gjør overskygges totalt av én god finte eller en fin goal i ligacupen.

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #215 på: November 06, 2011, 19:05:55 »
Lurer jeg også på ! blir han et offer for spillesystemet til SG ? Kun god nok på benken når spissene våre er skadet?

Han fikk jo en del muligheter tidligere i sesongen, men var ræva i ligaen. Pugh tilfører mye synergi på venstresiden, og Sam har imponert i sine innhopp. Snodgrass er vår beste spiller, og på topp har vi to stykker som (til nå) har levert bra saker. Tror nok den godeste Ramón må finne seg i å være bak i køen inntil videre.

Nunez ble etter min mening hauset opp gjennom det jeg velger å kalle en "motsatt Howson"-effekt, nemlig at alt det dårlige han gjør overskygges totalt av én god finte eller en fin goal i ligacupen.
Han er faktisk en av spillerne som har gjort flest mål i år. Kun slått av McCormack. Og dette på noen få matcher. Han må da gjøre noe rett? Han storspilte for Scunthorpe som rykket ned, og han har spilt bra i de sjansene han har fått. At Pugh får spille i stedet for Nunez har to årsaker slik jeg ser det.
1. Han er dårlig defensivt
2. Han er bedre i den sentrale offensive rollen

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #216 på: November 06, 2011, 19:07:35 »
Lurer jeg også på ! blir han et offer for spillesystemet til SG ? Kun god nok på benken når spissene våre er skadet?

Han fikk jo en del muligheter tidligere i sesongen, men var ræva i ligaen. Pugh tilfører mye synergi på venstresiden, og Sam har imponert i sine innhopp. Snodgrass er vår beste spiller, og på topp har vi to stykker som (til nå) har levert bra saker. Tror nok den godeste Ramón må finne seg i å være bak i køen inntil videre.

Nunez ble etter min mening hauset opp gjennom det jeg velger å kalle en "motsatt Howson"-effekt, nemlig at alt det dårlige han gjør overskygges totalt av én god finte eller en fin goal i ligacupen.

En fin analyse. Hadde vi hatt 7 på benken selv om han hadde vært sjette eller syvende mann som hadde blitt plassert der så tror jeg at han hadde fått mange innhopp når vi hadde jaget mål. Han hadde vært perfekt i kampen mot Cardiff hvor vi savnet kreatvitet..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #217 på: November 06, 2011, 21:02:57 »
Lurer jeg også på ! blir han et offer for spillesystemet til SG ? Kun god nok på benken når spissene våre er skadet?

Han fikk jo en del muligheter tidligere i sesongen, men var ræva i ligaen. Pugh tilfører mye synergi på venstresiden, og Sam har imponert i sine innhopp. Snodgrass er vår beste spiller, og på topp har vi to stykker som (til nå) har levert bra saker. Tror nok den godeste Ramón må finne seg i å være bak i køen inntil videre.

Nunez ble etter min mening hauset opp gjennom det jeg velger å kalle en "motsatt Howson"-effekt, nemlig at alt det dårlige han gjør overskygges totalt av én god finte eller en fin goal i ligacupen.

Mulig du har rett. Det blir i så fall feil å kritisere Grayson for ikke å bruke han. Det betimelige spørsmålet blir da hvorfor Grayson valgte å gi Nunez en 4 års kontrakt.....
Jon R.

Adis

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #218 på: November 06, 2011, 21:30:16 »
Nå ryker vel Howson ut i Januar ettersom han ikke skriver under en ny kontrakt, så da får vel Nunez spille den sentrale offensive (som Howson ikke får nå selv om han burde paradoksalt nok) som han vil være god i.
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #219 på: April 20, 2012, 17:10:38 »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #220 på: Mai 03, 2012, 12:41:42 »
Adjø Ramon. Kommer til å slå gjennom i en annen klubb neste sesong. Synd han ikke passet inn i spillestilen vår.

Kjell Skjerven

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #221 på: Mai 03, 2012, 14:36:07 »
Nunez er vel den beste spellaren i Leeds som kan behandle ein ball.Han forsvinner ofte under kampene men ein Nunez med sjoelvtillit kan komme langt.
Side before self,every time.

7cato7

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #222 på: Mai 03, 2012, 16:42:34 »
Enig Kjell at han burde fått mer tillitt og han kunne blomstra!!! Han får lykke til uansett hvor han går! Blir ikke overraska om han slår skikkelig til i neste klubb...
Cato Visdal Mikalsen

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #223 på: Mai 03, 2012, 17:01:59 »
Hudders' neste... Lykke til!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

samadhi

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #224 på: Mai 03, 2012, 18:13:52 »
Ingen tvil om at han er god med ball, og jeg tror også at han kunne ha blomstet om han fikk tillit over tid i riktig posisjon.

Dessverre har han ikke tatt de sjansene han har fått, og jeg skjønner godt at han ikke blir satset mer på. Er for veik, og for dårlig defansivt. I tillegg passer han ikke inn i så mange systemer. Kanskje bak spissen i en 4-2-3-1 formasjon, men denne er vel forbeholdt Snodgrass. På vingen synes jeg han faller igjennom.

Fikk heller ikke spille no særlig under Grayson, og må si jeg blir overrasket om han henter han tilbake til Huddersfield.
marching on together,
derudaf forever...

kongsmo

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #225 på: Mai 03, 2012, 20:18:13 »
Hudders' neste... Lykke til!

hvorfor skulle SG ville hente han? han fikk jo veldig lite spilletid med SG som manager....
"SNIFFER"

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #226 på: Mai 10, 2012, 14:49:49 »
Hudders' neste... Lykke til!

hvorfor skulle SG ville hente han? han fikk jo veldig lite spilletid med SG som manager....



Dette spørsmålet er vel stilt mange ganger når det gjelder hvilkespillere SG henter, ikke lett å bli klok på SG, dette vet vi mye om i Leeds United...deilig å være kvitt han, SG altså...!!
Yeboahs vitne

4ever arcticwhite

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #227 på: Mai 10, 2012, 15:03:46 »
Ja, fikk fireårskontrakt (eller noe slikt) av Grayson. og så ble han omtrent ikke brukt. Skulle nesten tro det var noe ugler i mosen....
The future's so White I've got to wear shades 8)

B_Ød

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #228 på: Mai 10, 2012, 15:28:00 »
...deilig å være kvitt han, SG altså...!!
OT
Ups & Ups!!

4ever arcticwhite

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #229 på: September 04, 2012, 11:35:31 »
skadet i "development"-kampen i går.

http://www1.skysports.com/football/news/11715/8049969

kan være ute leeeeengeee.

Så da får vi ikke han av lønnsbudsjettet med det første :(
The future's so White I've got to wear shades 8)

Jon R

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #230 på: September 04, 2012, 11:55:24 »
Det er vel ingen hemmelighet at jeg ikke har hatt trua på Nunez som impactplayer i engelske Championship og hatten jeg veddet ble aldri lagt til marinering.  I ettertid er vel 4 års kontrakten han fikk ifjor en av de merkeligste og dårligste avgjørelsene  under Graysons regime, og det sier ikke så rent lite. Er redd vi må leve med han kontraktstiden ut, dvs i 3 lange år til.    :(
Jon R.

sportcarl1

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #231 på: September 04, 2012, 13:04:24 »
Det er vel ingen hemmelighet at jeg ikke har hatt trua på Nunez som impactplayer i engelske Championship og hatten jeg veddet ble aldri lagt til marinering.  I ettertid er vel 4 års kontrakten han fikk ifjor en av de merkeligste og dårligste avgjørelsene  under Graysons regime, og det sier ikke så rent lite. Er redd vi må leve med han kontraktstiden ut, dvs i 3 lange år til.    :(
helt sjukt att ge honom ett så låmgt kontrakt, detta bakbinder ju warnock i förmågan att satsa på laget att ha en mssa spelare att betala som inte levererar något och i princip är omöjligt att bli av med
 

B_Ød

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #232 på: September 04, 2012, 13:12:57 »
helt sjukt att ge honom ett så låmgt kontrakt, detta bakbinder ju warnock i förmågan att satsa på laget att ha en mssa spelare att betala som inte levererar något och i princip är omöjligt att bli av med
Hvem ga ham den kontrakten da?
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #233 på: September 04, 2012, 14:01:32 »
helt sjukt att ge honom ett så låmgt kontrakt, detta bakbinder ju warnock i förmågan att satsa på laget att ha en mssa spelare att betala som inte levererar något och i princip är omöjligt att bli av med
Hvem ga ham den kontrakten da?

Grayson og Bates/Harvey
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #234 på: September 04, 2012, 14:04:13 »
Hvem ga ham den kontrakten da?
Grayson og Bates/Harvey
Ok, da bør  Bates/Harvey bør stå til rette for dette.
Ups & Ups!!

4ever arcticwhite

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #235 på: September 04, 2012, 14:10:47 »
Hvem ga ham den kontrakten da?
Grayson og Bates/Harvey
Ok, da bør  Bates/Harvey bør stå til rette for dette.
Han hadde nok ikke fått 4-års kontrakt dersom ikke manageren hadde anbefalt / ønsket det.
Så jeg tenker at Grayson også bør stå til rette for dette.
The future's so White I've got to wear shades 8)

B_Ød

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #236 på: September 04, 2012, 14:42:56 »
Han hadde nok ikke fått 4-års kontrakt dersom ikke manageren hadde anbefalt / ønsket det.
Så jeg tenker at Grayson også bør stå til rette for dette.
Det må da i beste fall være "water under the bridge"??
Eller kanskje det er sånn at i all den tid ikke RN går inn i NWs planer bør SG stå til rette for det? Burde SG luftet kontraksforslaget for alle potensielle etterfølgere for å forsikre seg om at dette var en spiller de "alle" ville ha i fremtiden? En manager må hele tiden ha i bakhodet at han kan miste jobben, og signere spillere utifra det?   
Ups & Ups!!

ollan

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #237 på: September 04, 2012, 15:06:49 »
Han hadde nok ikke fått 4-års kontrakt dersom ikke manageren hadde anbefalt / ønsket det.
Så jeg tenker at Grayson også bør stå til rette for dette.
Det må da i beste fall være "water under the bridge"??
Eller kanskje det er sånn at i all den tid ikke RN går inn i NWs planer bør SG stå til rette for det? Burde SG luftet kontraksforslaget for alle potensielle etterfølgere for å forsikre seg om at dette var en spiller de "alle" ville ha i fremtiden? En manager må hele tiden ha i bakhodet at han kan miste jobben, og signere spillere utifra det?  
??? Nå må du huske på at din venn SG heller ikke akkurat overdrev bruken av Nunez i start 11...Så en kan vel si  at det var et fiaskokjøp som SG gjorde der....
« Siste redigering: September 04, 2012, 15:09:40 av ollan »
Ollan

Gufrias

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #238 på: September 04, 2012, 15:36:53 »
Hvem ga ham den kontrakten da?
Grayson og Bates/Harvey
Ok, da bør  Bates/Harvey bør stå til rette for dette.
Han hadde nok ikke fått 4-års kontrakt dersom ikke manageren hadde anbefalt / ønsket det.
Så jeg tenker at Grayson også bør stå til rette for dette.
Grayson sto vel til rette for dette og diverse andre ting da han ble sparket.

Edit: Og jeg synes ikke vi kan gi ham skylda for at Nunez er skadet.
Hekta på Leeds siden 1974

stigahauge

Sv: SPILLER: Ramon Nunez
« Svar #239 på: September 04, 2012, 20:21:17 »
"God bedring Ramon" burde vel vært ein komentar på en dag som denne. I steden for han høre frå alle kor mykje han kommer til å koste oss og kven si "feil" det var å henta han. Virkelig oppmuntrande supportere må eg sei!!!
Kan vel ikkje akkurat skryte på oss "the best fans in the world" med slike uttalelser??