Skrevet av Emne: promotion og Premier league 2011/2012  (Lest 2947 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

testo

promotion og Premier league 2011/2012
« på: August 31, 2010, 23:30:11 »

Er dette det komplette teamet som skal skyte oss til Premier league,eller vil vi få et par Surprises helt på tampen?

Slik jeg ser det så virker dette som en bra stall som kommer til å kjempe helt i toppen og unngår vi alt for mye skader på nøkkelspillere så tror jeg dette kan gå helt hjem og Premier league neste sesong.

Jeg vet jeg legger lista høyt,men etter å ha sett et par kamper i år uten våre antatt beste i forsvar og i angrep så velger jeg og tro på opprykk denne sesongen også.

MOT



Leeds United Squad List
Goalkeeper:

    * 1 Kasper Schmeichel
    * 12 Shane Higgs

Defender:

    * 2 Paul Connolly
    * 3 Patrick Kisnorbo
    * 4 Alex Bruce
    * 5 Neill Collins
    * 6 Richard Naylor
    * 19 Ben Parker
    * 20 Jason Crowe
    * 21 Federico Bessone
    * 24 Lubomir Michalik
    * 26 Leigh Bromby
    * 32 Aidan White
    * 34 Alan Sheehan

Midfielder:

    * 7 Max Gradel
    * 8 Neil Kilkenny
    * 11 Lloyd Sam
    * 14 Jonny Howson
    * 15 Adam Clayton
    * 16 Bradley Johnson
    * 22 Andy Hughes
    * 28 Andy Robinson
    * 37 Will Hatfield
    * - Ramon Nunez

Attacking Midfielder:

    * 18 Sanchez Watt
    * 23 Robert Snodgrass

Striker:

    * 9 Billy Paynter
    * 10 Luciano Becchio
    * 13 Mike Grella
    * 27 Davide Somma
    * 44 Ross McCormack

On Loan:

    * 17 Liam Darville (to Tranmere Rovers)
    * 21 Alan Martin (to Barrow)
    * 35 Tom Elliott (to Rotherham United)
    * 36 Tom Lees (to Bury)

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: promotion og Premier league 2011/2012
« Svar #1 på: August 31, 2010, 23:34:51 »
Like bra stall som noen andre i denne divisjonen...stiller opp og har troa på OPPRYKK jeg også ;D
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

fjellhaugen

Sv: promotion og Premier league 2011/2012
« Svar #2 på: September 01, 2010, 08:26:24 »
Goalkeeper:

    * 1 Kasper Schmeichel
    * 12 Shane Higgs

Defender:

    * 2 Paul Connolly
    * 3 Patrick Kisnorbo
    * 4 Alex Bruce
    * 5 Neill Collins
    * 6 Richard Naylor
    * 19 Ben Parker
    * 20 Jason Crowe
    * 21 Federico Bessone
    * 24 Lubomir Michalik
    * 26 Leigh Bromby
    * 32 Aidan White
    * 34 Alan Sheehan

Midfielder:

    * 7 Max Gradel
    * 8 Neil Kilkenny
    * 11 Lloyd Sam
    * 14 Jonny Howson
    * 15 Adam Clayton
    * 16 Bradley Johnson
    * 22 Andy Hughes
    * 28 Andy Robinson
    * 37 Will Hatfield
    * - Ramon Nunez


Attacking Midfielder:

    * 18 Sanchez Watt
    * 23 Robert Snodgrass

Striker:

    * 9 Billy Paynter
    * 10 Luciano Becchio
    * 13 Mike Grella
    * 27 Davide Somma
    * 44 Ross McCormack

On Loan:

    * 17 Liam Darville (to Tranmere Rovers)
    * 21 Alan Martin (to Barrow)
    * 35 Tom Elliott (to Rotherham United)
    * 36 Tom Lees (to Bury)


det første som slår meg er at det er 35!! spillere på denne lista.
jeg må jo si meg tildels enig med KB og lønnsutgifter når det er ca 10 spillere for mye i troppen.
derfor må det være fokus på å få ut de markerte spillerne.
om de så gis bort så får det bare være sånn så lenge vi tjener på det på lang sikt. jeg kan aldri se for meg en spiller som robinson som sliter i L1 har noe å bidra med i NPC.
ut med disse og inn med 1 kanon forsvarspiller og 1 kanon midtbane i løpet av sesongen.
jeg har tro på larry og en del av lånepolitikken, som å låne et midtbaneanker som er i kulden i egen klubb men kan blomstre hos oss og gjerne signere etterpå.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

ANNAN

Sv: promotion og Premier league 2011/2012
« Svar #3 på: September 01, 2010, 08:47:26 »


er vel etter hvert en stall som ikke står tilbake for så mange andre i denne divisjonen dette nei,men er enig med fjellhaugen at 35 spillere er mye å betale for,men så har vi vel snart et helt nytt lag også så her får nok en del spillere seg nye hjemmebaner etterhvert.Men Aidan White vil jeg se litt mer av før vi lar han gå,fjellhaugen
LIFE IS LEEDS

Kato

Sv: promotion og Premier league 2011/2012
« Svar #4 på: September 01, 2010, 09:15:20 »
Nå, nå....

Tror dere skyter vel høyt her.

Føler vi har en god del å gå på i forhold til balansen i årets mannskap. Som alle har ropt om mangler vi en defensiv midtbanespiller, samtidig som vi bakover i banen ikke har nok fart.

I tillegg så virker vi å konkurrere med klubber som har klart mer ressurser enn oss, noe som også gjør det vanskeligere (men ikke umulig).

Leicester, for eksempel, knallet ut £3 mill for Martyn Waghorn fra Sunderland i går. Er jo en verden vi ikke kjenner til.

Så uansett hvor lure vi er på markedet, cash is king (Ihvert fall til en viss grad). Ã… nei, jeg mener ikke vi skal kjøpe Ronaldinho  ;)
 

Joe Jordan

Sv: promotion og Premier league 2011/2012
« Svar #5 på: September 01, 2010, 09:43:23 »
Nå, nå....

Tror dere skyter vel høyt her.

Føler vi har en god del å gå på i forhold til balansen i årets mannskap. Som alle har ropt om mangler vi en defensiv midtbanespiller, samtidig som vi bakover i banen ikke har nok fart.

I tillegg så virker vi å konkurrere med klubber som har klart mer ressurser enn oss, noe som også gjør det vanskeligere (men ikke umulig).

Leicester, for eksempel, knallet ut £3 mill for Martyn Waghorn fra Sunderland i går. Er jo en verden vi ikke kjenner til.


Hear hear! Selvpining og skuffelser har blitt en tradisjon de siste årene og med å legge lista på PL 2011/12 fortsetter dette ufortrødent! Laget må først og fremst "spilles inn" og jeg mener at så lenge en "Batty" ikke er på plass vil vi være for sårbare bak. Men herregud så deilig det hadde... Nei nå har jeg begynt også...
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: promotion og Premier league 2011/2012
« Svar #6 på: September 01, 2010, 10:07:42 »
Altfor tidlig med ’opprykkstråder’  :), men er enig i at dette er en tropp som ser veldig konkurransedyktig ut i Championshipmålestokk.

Om vi ser bort fra spillere som ikke inngår i Graysons framdriftsplaner – og spillere som er/blir (Crowe? Grella?) lånt ut – er troppen nede i 25-27 potensielle førstelagsspillere. Dette er fortsatt i overkant mye, men jeg tror Grayson ble temmelig skremt av den lange downperioden i vår, hvor han nok følte at han hadde for lite å rutte med av alternativer i spillerstallen.

Tror egentlig det bare er Queens Park, Boro, Burnley + kanskje et par andre som har ’cash’ til å styrke laget noe særlig. Leicester finansierte nok kjøpet av Waghorn med å selge DJ Campbell til Blackpool vil jeg tro….
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Masinga

Sv: promotion og Premier league 2011/2012
« Svar #7 på: September 01, 2010, 10:50:54 »
Jeg vet egentlig ikke hva som er Leeds` ambisjoner denne sesongen. Men foran kampen mot Watford uttalte Bradley Johnson at målet var playoff.
Masinga, medl.nr. 1250

fjellhaugen

Sv: promotion og Premier league 2011/2012
« Svar #8 på: September 01, 2010, 11:20:06 »


er vel etter hvert en stall som ikke står tilbake for så mange andre i denne divisjonen dette nei,men er enig med fjellhaugen at 35 spillere er mye å betale for,men så har vi vel snart et helt nytt lag også så her får nok en del spillere seg nye hjemmebaner etterhvert.Men Aidan White vil jeg se litt mer av før vi lar han gå,fjellhaugen

jeg sier heller ikke at jeg vil SELGE alle spillerne jeg markerte. jeg kan gjerne beholde white, nunez, hatfield og grella. men jeg vil ha de ut på lån så vi får se hva de kan gjøre med fast førstelagsfotball.  slik slipper vi også unna lønnsutgifter.
hva white angår vet vi han kan sparke ball, men kan han holde seg stabil og ikke minst skadefri mer enn 2 måneder om gangen?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: promotion og Premier league 2011/2012
« Svar #9 på: September 01, 2010, 12:07:13 »
for å rykke opp mangler vi vel åpenlyst "the icing on the cake" ??? ::) ;D

berlin

Sv: promotion og Premier league 2011/2012
« Svar #10 på: September 01, 2010, 12:13:32 »
Klubben, manageren og spillerne/laget spiller selvfølgelig minst for play-off, selv om den målsetningen kan bli nedgradert utover i sesongen, eller også oppgradert  :o

At jeg og de fleste supporterne er svært så usikre, er vel ikke rart. Før spillerne ramlet inn regnet vi ikke med å ha en spesielt sterk stall, og nå er det naturlig å bli forvirret etter at drøssevis av spillere har ankommet. Hvordan i huleste skal Grayson komponere stil, samspill, en stabil "besteellever" eller i det minste en "beste kjerne" av spillere som spiller fast?

You'll never know! Man kan altså ikke slå 100% fast at vi ikke blir nr 1 eller 2,
og det vil være en stor overraskelse, men større overraskelser har skjedd før i engelsk fotball.
Dessuten er årets nPC uten veldig klare toppkandidater.

Magefølelsen min sier at vi ikke rykker ned i alle fall (selv om det heller ikke kan avskrives 100%), så jeg har tenkt å nyte denne sesongen og blir ikke skuffet om vi om vi surrer rundt i ingenmannsland. Så behagelig har jeg ikke hatt det på snart 10 år, helsa mi trenger det sårt,
ahhh...life is good!
« Siste redigering: September 02, 2010, 18:15:51 av berlin »

pedro

Sv: promotion og Premier league 2011/2012
« Svar #11 på: September 01, 2010, 12:30:33 »
Eddie Gray tror vi er gode nok for opprykk allerede i år hvertfall; http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/Leeds-United-Championship-promotion-on.6505820.jp
Leedsomaniac

Kickthemdown

Sv: promotion og Premier league 2011/2012
« Svar #12 på: September 01, 2010, 12:30:49 »
Blir vi blant de 10 beste så har vi gjort en knallsesong, en potensiell opprykksstrid ofrer jeg ikke en tanke. Begynner vi å tenke i de baner så kommer det til å bli mange tunge kvelder gjennom  vinteren...  ;)

Masinga

Sv: promotion og Premier league 2011/2012
« Svar #13 på: September 01, 2010, 13:10:37 »
Eddie Gray tror vi er gode nok for opprykk allerede i år hvertfall; http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/Leeds-United-Championship-promotion-on.6505820.jp
Sjeldent å lese en avisartikkel som er så lyrisk som dette! Her har skribenten virkelig fått hentet frem alt hva havet kan tilby.
Masinga, medl.nr. 1250

Bjorn

Sv: promotion og Premier league 2011/2012
« Svar #14 på: September 01, 2010, 13:52:38 »
Magefølelsen min sier at vi ikke rykker ned i alle fall (selv om det heller ikke kan avskrives 100%), så jeg har tenkt å nyte denne sesongen og blir ikke skuffet om vi om vi surrer rundt i ingenmannsland. Så behagelig har jeg ikke hatt det på snart 10 år, helsa mi trenger det sårt,
ahhh...life is good!

Veldig enig! Har et ganske avslappet forhold til fotballen og tabellen om dagen. Greit for pulsen!  :)
Marching On! 4276

Joe Jordan

Sv: promotion og Premier league 2011/2012
« Svar #15 på: September 01, 2010, 13:58:43 »
Nettopp, det er derfor det IMO er litt drøyt å begynne å snakke om opprykk. Jeg er nesten helt sikker på at vi ikke blir innblandet i nedrykksstriden, derfor er pulsen også deretter.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

baste

Sv: promotion og Premier league 2011/2012
« Svar #16 på: September 01, 2010, 15:19:07 »
Jeg vet egentlig ikke hva som er Leeds` ambisjoner denne sesongen. Men foran kampen mot Watford uttalte Bradley Johnson at målet var playoff.
Enig der, men jeg tror og håper på direkte opprykk.

We are LEEDS  ;D

Promotion 2010

Sv: promotion og Premier league 2011/2012
« Svar #17 på: September 02, 2010, 08:27:46 »
Finartikkel her, fra en kar som ser med LU enn oss:

Contributions On The Leeds United Quagmire, The First XI Debate Takes Off.
Sep 2nd, 10 / 0 Comments / Share this Entry
                     
The Starting XI that will get us promoted or so says James. Following on from the editors missive yesterday Mr Dielhenn gives us his take.

Unless Simon Grayson dips into the loan market to further bolster his big squad, our transfer activity this summer is finished.  And the finished article is a pretty impressive improvement on the squad that got promoted last season, but will leave fans endlessly debating who the strongest eleven are.  So, here goes.

Kasper Schmeichel should be the first name on the team-sheet.  No arguments there, surely.  He has been fantastic so far, and looks like a Premier League goalkeeper in the making.  The defence in front of him is the main concern.  Paul Connolly looks like a decent addition at right-back, and I think he could grow into an established player for us.  At left-back, Federico Bessone has been shaky, but is still better than Andy Hughes, who I think should have been released this summer.  Left-back is still a problem area for us.  I would omit Richard Naylor from the starting eleven.  I know he’s the captain, and I’m sure he can still have an influence in the dressing room and on the training pitch, but I think he’s past it now.  We paid quite a bit of money for Alex Bruce, so let’s stick him in Naylor’s place alongside Neill Collins.  Admittedly Collins hasn’t been great this season either, but there is a lack of competition in that position.  Paddy Kisnorbo is injured, and Leigh Bromby is average, so it will be interesting if Callum Davenport can add anything to our squad if he is signed up.

I think Neil Kilkenny and Jonny Howson pick themselves in central midfield.  They both have the technique for this division, although they lack physicality.  I think Bradley Johnson is too erratic and Adam Clayton too untested, so Kilkenny and Howson will probably be the preferred pairing of the majority of fans.  We have plenty of options on the wings though.  Sanchez Watt and Lloyd Sam have been good thus far, but I don’t think they will keep their place when other players return to fitness.  Robert Snodgrass, for me, is a surefire starter on either the left or right.  When fit, I rate him as our best attacking player.  On the other wing I’d choose between Ross McCormack or Max Gradel.  Both are also comfortable up-front, but I think they are better suited to an attacking role from the wing.  I think the pace of Sam and Watt can impact a match from the bench.  It’s also impossible to assess how Ramon Nunez may fit in.

Up-front, Luciano Becchio would definitely start in my team.  I’m critical of his finishing ability, but paired with another striker who feeds off him, I think his work-rate is important.  Although I’d definitely have another striker alongside Becchio, I think that position is currently up for grabs.  Billy Paynter would probably get the nod when fit, as he knows where the back of the net is, unlike the Argentine.  I know a lot of fans want to see Davide Somma given a fair chance – as do I – but I think Grayson is doing the right thing by protecting him from the spotlight.  His rise so far has been quick and it’s important that his confidence isn’t shattered.  The likes of Sam, Watt, Gradel, Snodgrass or McCormack could also partner Becchio up-front if their form makes them impossible to leave out.  Mike Grella, let’s face it, will never be a first-team striker, and should probably go out on loan somewhere.

Schmeichel

Connolly     Bruce     Collins     Bessone

Snodgrass   Howson  Kilkenny McCormack

Paynter   Becchio

It’s all about opinions.  This is mine.  If you agree or disagree, voice your opinion below.

James Dielhenn.

http://clarkeonenil.co.uk/front-page/contributions-on-the-leeds-united-quagmire/contributions-on-the-leeds-united-quagmire-the-first-xi-debate-takes-off/
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973