KAMP: vs PRESTON NORTH END, 28/9 2010, kl 20.45

Started by Hobben, September 27, 2010, 20:45:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Bredinho

Quote from: Sleivind on September 28, 2010, 23:03:15
Nå fikk ikke jeg sett kampen i dag. Men er i utgangspunktet ikke noe særlig happy for 4-4-2 med både Gradel og Sam på kantene. De er for ustabile bakover og gir ikke god nok støtte til backene våre. Når kampene "tar av" så blir disse to litt for hissige på grøten og vi ender opp med å spille 4-2-4 både i forsvar og angrep. Ville helst hatt Johnson på vingen, slik at ble litt tryggere bakover. Eventuelt at vi spiller med tre på sentral midtbane.
Heilt einig her.. Snoddy-Howson-Killa-Johnson  e da besta alternativet offensivt og defensivt, so kan ein diskutera om gradel-sam e bedre offensivt.. mi såg jo idag at å scora 4 mål ikkje e nok når me spela som innrøykte bingodame i pillerus bakover

Bredinho
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Trond90

Off for en forferdelig følelse jeg har nå! Blir en søvnløs natt!  :-[ :-[
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

nord

Hey forholde os til virkeligheden - dette er en skandale, som sikkert får alvorlige konsekvenser for både spillere og træner  :o

vi scorer 4 mål  - fint

vi taper 6 mål - her er noget alvorligt galt!

ansvaret har træneren ! , men han får sikkert en ny chance!  

testo

Det tar tid før grayson kommer til intervju gitt.....Er han opptatt med å skrive oppsigelsen?
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

torivar

Mange gode forslag her, men så lenge det er null og nix støtte i fire midtbanespillere så går det aldri bra. Howson, Gradel og Sam var en vits. Bruce viser sin variasjon og Collins lar seg bølle og ingen pisker opp.

Ikke bra.

Kun noen dager til neste kamp, da er alt glemt.

Trondjo

Quote from: Ferre on September 28, 2010, 22:50:26
Hvordan i h... er det mulig å tape mot et så middelmådig lag som Preston etter å ha ledet 4-1?!

Har ikke ord...
Preston hadde scoret 7 mål på 8 kamper før møte med oss.....

J.N

Quote from: Duncan McKenzie on September 28, 2010, 23:16:46
Mange gode forslag her, men så lenge det er null og nix støtte i fire midtbanespillere så går det aldri bra. Howson, Gradel og Sam var en vits. Bruce viser sin variasjon og Collins lar seg bølle og ingen pisker opp.

Ikke bra.

Kun noen dager til neste kamp, da er alt glemt.

Tror det tar lang tid før jeg glemmer dette. Kommer til å være livredd når vi leder. Det være seg 1-0, 2-0, 3-0, 4-0 osv..

Jon R

Quote from: flynn on September 28, 2010, 23:03:45
Quote from: Jon R on September 28, 2010, 22:53:37
Quote from: Another_Roger on September 28, 2010, 22:34:19

Hume er forresten eit tranmereprodukt. Artig å sjå at han er tilbake etter den stygge skaden.

Feil mann på feil sted til feil tid. En sånn kommentar til i en kamptråd og du er banned for life her på forumet.  Nok er nok.

Jon da? Roger´n skader vel ingen vel. Såpass selvironi må vi ha at vi tåler ham, han slenger jo ikke dritt engang, men har glimt i øyet. Rest your case mener nå jeg...

flynn

Tar den, flynn. Jeg var rystet og nede for telling og kjente plutselig en som sparket meg lett i nyra. Skal lite til da.
Jon R.

raggen

Quote from: Oggy on September 28, 2010, 22:52:42
Kommer vi i rekordbøkene med dagens resultat  ???
Fra 4-1 til 4-6 er sterk kost....

forundrer meg ikke. Leeds klarer det å komme i historiebøkene når det ER noe Negativt
Forever Leeds United!!!!!!!!

KillRidsdale

"We defended awfully" - Correct.
"Isn't acceptable" - Correct.
"Weren't working as a unit" - Correct.
"Unproffesional" - Correct.
"Have to take responsibility as players" - Correct.
"Individual mistakes" - Correct.

Simon Grayson.

JacobScreek

Kveldens nedtur vil ingen ende ta...oppdaga akkaurat nå at jeg har 11 rette i tipping...ta et 'wild guess' på hvilken kamp jeg røyk...OMG!!!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

auren

Grayson oppsummerer fint. Spillerne hører tydeligvis ikke etter. Så spørs det da om det er spillerne eller manageren det er noe galt med. Flaut  :-[

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

berlin

Quote from: Nikolaos on September 28, 2010, 23:10:12
Enig med Sleivind her. Legge om til 4-5-1. Ihvertfall når vi leder og skal kontrollere inn. Sette innpå Faye som defensivt anker, eller flytte opp Bruce som vel også kan spille den rollen? Da har vi 3 på midten, med et defensivt anker, 2 andre sentrale midtbanespillere som hjelper til, og 2 vinger som står for å kontre og fore somma (/becchio/paynter/McCormack) med stikkere og innlegg.

.. Er ihvertfall det jeg tenker nå. Sint som fy. Jævla dritt. God natt.

4-5-1 ?

Tror vi skal være først ute med formasjonen 6-3-1  :-[

DaGa

Det å være Leedsfan snur fort leser jeg. Bruce/Collins fra helt til tja det motsatte.

Definitivt den mest spesielle kampen jeg har sett. Preston scorer 6 på 4 sjanser. Personlige feil på 4-3 og 4-4, Somma og spesielt den håpløse taklingen av McSunderland (husker ikke navnet hans) var det som snudde kampen. Leeds ble defensive i hodet og Preston's selvtilitt nådde Mount Everest!

Har ikke hørt intervjuet med Grayson etter kampen, men uansett hva han sa der, så vil nok spillerne få høre det!
Håper dem reiser seg slik som sist, bare at det varer myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyye lengre!

Når det er sagt, hvis Leeds skulle klare det å rykke opp i år, så skal jeg etter denne sesongen sette på denne kampen igjen, sammens med flaska og bare le, le, le, le. For denne kampen er det bare å le av!

MOT!
We all LOVE LEEDS!

Asbjørn

Det blir sagt innimellom: Vi har et ungt lag. Unge lag vil variere. Det har vi 'bevist' allerede (Bury, Barnsley)... (så hva med når vi skal møte Bristol, Burnley og Bournemouth...).

Og etterpåklokskap er en voldsom ting, hvor mange ville ha innpå Faye etter første omgang? Men vår engang så unge manager har hatt sine perioder med motgang. Vi får se om gutta evner å slå tilbake på direkten. Håååper iallefall at det ikke blir en tremånederstørke etter dénne miseren...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

J.N

Quote from: berlin on September 28, 2010, 23:26:28
Enig med Sleivind her. Legge om til 4-5-1. Ihvertfall når vi leder og skal kontrollere inn. Sette innpå Faye som defensivt anker, eller flytte opp Bruce som vel også kan spille den rollen? Da har vi 3 på midten, med et defensivt anker, 2 andre sentrale midtbanespillere som hjelper til, og 2 vinger som står for å kontre og fore somma (/becchio/paynter/McCormack) med stikkere og innlegg.

4-5-1 ?

Usikker på om engang det hjelper jeg altså..!

Kickthemdown

Quote from: KillRidsdale on September 28, 2010, 23:24:22
"We defended awfully" - Correct.
"Isn't acceptable" - Correct.
"Weren't working as a unit" - Correct.
"Unproffesional" - Correct.
"Have to take responsibility as players" - Correct.
"Individual mistakes" - Correct.

Simon Grayson.
"I have no f**king clue" - Correct.

lojosang

Quote from: berlin on September 28, 2010, 23:26:28

4-5-1 ?

Var ikke det formasjonen Kilmarnock starta med i semifinalen i Fairs Cup da? Ikke noe nytt i å stille med fire sidebacker?
- Leif Olav

veteranen

Hume er forresten eit tranmereprodukt. Artig å sjå at han er tilbake etter den stygge skaden.

Feil mann på feil sted til feil tid. En sånn kommentar til i en kamptråd og du er banned for life her på forumet.  Nok er nok.

Jon da? Roger´n skader vel ingen vel. Såpass selvironi må vi ha at vi tåler ham, han slenger jo ikke dritt engang, men har glimt i øyet. Rest your case mener nå jeg...

flynn

Enig med "Mighty Mouse"!
I den grad jeg i det hele tatt lar meg provosere av ting som blir skrevet her inne, så finner jeg "provokatørene" i våre egne rekker. Ikke akkurat noen bombe at han som alltid ivrer etter å avblåse hele sesongen dukket opp i andre omgang... ::)

berlin

Quote from: berlin on September 28, 2010, 15:01:45
Ahh...livet er herlig, dere!  :) Allerede 14 poeng i sekken og en behagelig følelse av at; nei, vi rykker i allfall ikke ned.

Så er det bare å ta det som det kommer. Vinn og tap med samme sinn, heter det og det har jeg aldri opplevd, men nå: Kanskje. Liker ikke å tape, men det var 10 ganger verre å tape mens vi stressa for opprykk fra kick-and-runkick ligaen.
Men oops, tenk om vi vinner og vinner og vinner.....og vinner. Dæven, da blir det nervesanatoriumtilstander igjen, Play-off - direkte opprykk - play off - direkte opprykk - hjertemedisin - play off - direkte opprykk - 8.plass - play off - direkt opprykk -

Skal man aldri få fred ?  8)

Siterer meg selv fra før kampen:

Tar det tilbake. Et 1-2 tap på hjemmebane kan man overleve, men dette: Fra 4-1 til 4-6. Never! Dritflaut,
og det værste er at jeg ikke kommer til å glemme det.  :-[

Men jeg tror fortsatt at vi enkelt klarer oss, tross en veldig jevn divisjon. 9 kamper og 14 poeng skulle gi omtrent 70 poeng i mai. Jeg trøster meg selv med at vi kan skåre mange mål, men forsvaret inkl. "førsteforsvarere" er en katastrofe, det kan ikke SG bortforklare.

KillRidsdale

Quote from: KillRidsdale on September 28, 2010, 21:56:27
Noe annet enn 3 poeng i kveld vil være SHOCKING! Ã... snu 0-1 til 4-1 (4-2 nå), skal være tegn nok på en sikker seier i kveld. Vi går nok ut i 120 de første 15 min her, og da skal dette være gjort. Barnsley kampen er nok fortsatt i hodet på spillerne, og jeg rekner med at Herr Grayson har minnet dem på dette i pausen :-)

Her var min cockyness i pausen.  :P

Sheridan

Elendig match-coaching av laget Simon.
Dette tapet får du ta mye av på egen kappe.

PINLIG  >:(

Blank_File

Fatter ikke at dere klager på Grayson etter denne kampen! Som en annen nevnte her så spør jeg dere som klager, hvem av dere var det som ønsket å bytte en spiss mot Faye i pausen? Om Grayson snakker sant så ba han laget tette igjen, ikke ta gå etter det femte målet. Da må man heller stille spørsmål ved profesjonaliteten til spillerne etter min mening.

Det har vært utrolig mye rare resultater så langt, og det blir ikke det siste i denne divisjonen!

SirOlsen

Dette var en virtuell golden shower av dimensjoner.. jeg føler meg pissa på av samtlige spillere i Leedsdrakt, som var ute på banen idag.. jada, vel og bra at vi scoorer 4 mål.. helt greit.
Men fra det, 4-1, til at det ender med 4-6 tap... det finner jeg rett og slett ikke akseptabelt, samma hvor mye man snur og vrenger på det..

Skal ikke fordele noe skyld på enkeltpersoner.. pepperen fra meg, skal samtlige i laget, fra manager til utespillere få i lange baner fra kveldens horror-show! Fy faen, så skuffet jeg er!
-SirOlsen-

Masinga

Er det noen som har svaret på 1000-kroners spørsmålet: Har det noen gang skjedd tidligere at Leeds har sluppet inn 6 mål på Elland Road? Jeg kan ikke huske det i løpet av de siste 40 årene jeg har holdt med laget.

Jeg var på fotballtrening i kveld og fikk sjokk da jeg så sluttresultatet. Nå var jeg vel ikke superoptimist før kveldens kamp. Jeg synes ikke Leeds har imponert i det hele tatt denne høsten hvis vi ser bort fra Millwall-kampen. De siste tre kampene har vært traurige. Men 6 baklengs... Skamme seg!
Masinga, medl.nr. 1250

lojosang

Quote from: veteranen on September 28, 2010, 23:32:46

flynn

Enig med "Mighty Mouse"!
I den grad jeg i det hele tatt lar meg provosere av ting som blir skrevet her inne, så finner jeg "provokatørene" i våre egne rekker. Ikke akkurat noen bombe at han som alltid ivrer etter å avblåse hele sesongen dukket opp i andre omgang... ::)

Det er ikke seseongen du tenker på her, vel?
- Leif Olav

Larsen.

Pride of Yorkshire

Emmery

lojosang

Quote from: Emmery on September 29, 2010, 00:40:58
Quote from: OleKristian on September 29, 2010, 00:30:52
http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=10033282

Stor sak på VG Nett, der Grayson betegner tapet som flaut og pinlig. :-[

Flott da... VG kjenner sin besøkelsestid  :-[

"Pausepølse?" Det er da pai man spiser i pausen, ikke pølse? Skammelig feil fra VG der.
- Leif Olav

Here we go again

Da er det morgen og resultatet i går føles like flaut og tragisk nå som det gjorde etter kampen i går.  Er vel bare å stålsette seg og gå på jobb.  Kommer nok til å vanke en del hånlige kommentarer, men det er man jo blitt vant til de senere sesonger.

MOT