KAMP: vs IPSWICH TOWN 2.10 2010 KL 16:00

Started by ArneS, October 01, 2010, 12:29:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Xern

Quote from: Tom S on October 02, 2010, 16:31:24
Quote from: hobberst on October 02, 2010, 16:29:15
Quote from: B-m on October 02, 2010, 16:27:43
forbanna syt her inne, har vi tapt? Mye å spille for

Nei, ikke enda.. Men blir nok 0 poeng idag.

Rykker vi ned også, tror du?
Ryk og reis med de som tror det, og ikke kom tilbake før dere har skrudd sammen huet deres igjenn ! 3 - 1 idag !
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Tom S

COME ON LEEDS !!

B-m

Quote from: Andersen on October 02, 2010, 16:31:04
Så det er ikke lov til å være litt pessimist her på forumet lenger ? LEEDS4EVER.

skal du syte over det også?

Jo bevares, er skeptisk jeg og - men om det bare er dårlig stemning er det ingen som gidder til slutt..
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

testo

I have faith, and we will promote this year to

Leeds United will always have a special place in my heart.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Xern

OK!

Total Refresh her!
Negative kommentarer kan dra til gazastripen til kampen er slutt, og positive kommentarer er fullt velkommen.

3 - 1 til Leeds idag!
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Ferre

Xern

leeds61

er dette en barnehage? here we go whith leeds united ::)

Andersen

Hvordan er spillet ? er det jevnt lagene imellom ? bortsett fra målet da. LEEDS4EVER.

Nørgaard

Xern

Skudd på/av mål fra Leeds.
Ikke store greiene, men vi har ivertfall ballen der fremme ;)

testo

Match Stats
Ipswich Town    Leeds United
3(1)    Shots (on Goal)    1(1)
3    Fouls    7
1    Corner Kicks    2
0    Offsides    1
51%    Time of Possession    49%
0    Yellow Cards    0
0    Red Cards    0
1    Saves    0
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Ferre

Quote from: Andersen on October 02, 2010, 16:36:36
Hvordan er spillet ? er det jevnt lagene imellom ? bortsett fra målet da. LEEDS4EVER.

Scrappy game. Ipswich har vel vært hakket bedre enn oss...

baste

Faye trenger litt kamptrening, noe vi ikke har råd til...har vi ingen andre som er i form?
Tror LEEDS kan snu dette, høres ikke så ille ut. Satser på at Snoddy er i form  ;D

GeirO

MOT

Xern

McCartney skyter, blokkert.
Blir til kast til Leeds, som bruker kastet offansivt   :D

Andersen

Ja , vi har verdens største supporterbarnehage !  ;) Håper noen tok den som spøk ? LEEDS4EVER.

Xern

baste

Corner, som det ikke kom noe ut av...men Somma kommer til å score...vent å se !

Ferre

Vi har løftet oss de siste minuttene, med et par gode angrep.

Ronald

;) OK prøver med positive tanker  ;D

MOT! MOT! MOT!

Xern

Xern

Quote from: Ronald on October 02, 2010, 16:41:00

MOT! MOT! MOT!
Har vi noe til felles?  :D

Hobben

Rogaland Whites

baste

Xern

Quote from: hobberst on October 02, 2010, 16:41:29
Quote from: Ronald on October 02, 2010, 16:41:00

MOT! MOT! MOT!

1-8 !
Det er å dra det litt langt, men skal ikke stoppe deg ^^,

Tom S

Quote from: baste on October 02, 2010, 16:37:48
Faye trenger litt kamptrening, noe vi ikke har råd til...har vi ingen andre som er i form?
Tror LEEDS kan snu dette, høres ikke så ille ut. Satser på at Snoddy er i form  ;D

Vi har iallefall ikkje råd til nytt anker ;)

Det er som forventet at Faye er rusten, men eg er av den meining at han må få tid til å spille seg varm. Trur han kan vise seg som ein viktig brikke framover.
COME ON LEEDS !!

Xern

Leif Sverre

Quote from: Andersen on October 02, 2010, 16:21:03
Noen som vet hvor mange tillskuere banen til Ipswich tar ? LEEDS4EVER.

Ca 30300  kanskje ?