KAMP: vs CARDIFF 25.10 2010 KL 20:45

Started by Yeboah, October 20, 2010, 20:57:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Gufrias

Hekta på Leeds siden 1974

kilgallon

Forstår ikke helt denne snakken om at Cardiff er så mye bedre... Vi er fullt på høyde bortsett fra drittmålet. Og Bruce har vært god så langt..

sveifors

Quote from: berlin on October 25, 2010, 21:24:06
hmm, det går over alle støvelskafter dette her. Innsatsen er det ikke noe å si på, men vi er utrolig sårbare.

Blir overrasket om det ikke blir flere mål i denne kampen, og håper vi har flaksen på vår side fra nå og ut kampen.

Vi angriper hodeløst med alle mann, og blir sårbar med en liten feilpasning og blir kontret inn.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Budda

Hva skjer? Collins småspiller seg ut av forsvar  :)
Endre

sveifors

Quote from: kilgallon on October 25, 2010, 21:25:16
Forstår ikke helt denne snakken om at Cardiff er så mye bedre... Vi er fullt på høyde bortsett fra drittmålet. Og Bruce har vært god så langt..

Får håpe Bruce/Collins og Kasper får spilt seg inn endel kamper nå
Sveifors

sveifors

Bothroyd får jogge lett mot 16 meter m ball uten at en eneste presser ballfører
Sveifors

Joe Jordan

Mye bra innsats, men ferdighetene strekker ikke helt til dessverre....

Og Becchio kan godt slutte å simulere frispark, da kan det faktisk hende blåser til hans fordel en gang i blant. Heller konsentrere seg om å vinne hodedueller, det har det vært stusselig med så langt i kveld...
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

sveifors

Sveifors

Sleivind

Vi har to valg bak der, enten så må vi følge løpene, eller så må vi sette de i offside. Nå er det en salig blanding!

vielljaa

Vi spiller ganske godt nå, men cardiff er livsfarlige når de setter fart der fremme...
There is only one United

Joe Jordan

Fullt på høyde? Ser vi samme kamp? Jeg ser Bellamy og Bothroyd penetrere forsvaret gang på gang, mens Johnson står og skyter fra 35 meter?
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

jarle

ja ja... litt bedre  siste 10 min.. før det trodde jeg det var Wimbledon i hvite drakter.

Becchio må stå på beina
Somma er begrenset...

MAngler mye i dette Leeds laget

Gradel, Watt
må da være gode nok?

Faye ligger jo ofte foran Howson...

Mye rart her...

testo

Match Stats
Leeds United    Cardiff City
7(1)    Shots (on Goal)    10(7)
7    Fouls    2
2    Corner Kicks    2
2    Offsides    1
43%    Time of Possession    57%
0    Yellow Cards    0
0    Red Cards    0
2    Saves    2
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Ronald

Quote from: Joe Jordan on October 25, 2010, 21:33:04
Fullt på høyde? Ser vi samme kamp? Jeg ser Bellamy og Bothroyd penetrere forsvaret gang på gang, mens Johnson står og skyter fra 35 meter?

Enig med du.

Det virker farlig hver gang Cardiff kommer i angrep, mens det virker litt tannløst når Leeds angriper. Samt at det irriterer at Becchio ikkje kommer seg ut av den offsiden raskere.

kilgallon

Tror jeg nok ;) Tydeligvis forskjellige briller...

DaGa

Bellamy er god, jævlig god...

Har trua på at vi kan sette inn minst ett i 2. omgang, men Becchio må da greie å holde seg unna offsideposisjon, utrolig fustrerende!

Igjen blir vi straffa hardt på personlige feil :(
We all LOVE LEEDS!

TK20

Pause.

Halvgodt angrepsspill, med tålmodighet og variasjon.

Bakover blir vi ganske overkjørt av et åpenbart bedre lag. Vi gjør allikevel mye riktig, bortsett fra den obligatoriske mongo-baklengsen vi slipper inn.

raggen

Leeds har ikke mye og stille opp med men tror BJ setter ett av skuddene sine snart. spørsmålet er om vi slipper inn flere
Forever Leeds United!!!!!!!!

sveifors

Igjen er det  et drittmål som skiller oss og det andre laget.

Sveifors

Trond90

Vi sliter med hurtigheten til Bellamy men hvem gjør nå ikke det i denne ligaen? Boothroyd skulle hatt rødt etter min mening, Becchio skal være lykkelig at foten ikke knakk. Er så irriterende og slippe inn pussy mål.. men jeg mener vi må bruke denne forsvars 4`eren frem til Januar hvertfall da evt Kissa eller ny midtstopper er på på plass. Får håpe vi får låne McCartney lenger

MOT
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Hobben

Grei omgang, målet er igjen tabbe av Leeds og det begynner og bli en vane at vi gjør en del tabber nå. Surt, men er vi ikke bedre så er vi ikke bedre, skylder på to stk, Kasper og Alex, begge må ta den på sin kappe.

Jeg fryktet angrepet til Cardiff, og det hadde jeg all grunn til, de springer fra oss lett som bare det.. og det kommer nok til og straffe seg i andre omgang er jeg redd.
Rogaland Whites

sveifors

Faktisk er det bedre å avslutte skikkelig enn å miste ballen som går rett i kontring.

Sveifors

Hobben

Så har også kommentatoren til Viasat imponert meg nok en gang, sier utrolig mye mot Leeds, og når den stygge taklingen fra Boyttroud (eller hva søren han het) da påstår han at han muligens skle på ballen og at det er grunnen til at foten kom så høyt...

Makan Thor Egge, dette fage kan du umulig fått toppkarakter på.
Rogaland Whites

Kato

Vurdering av 1. omgang:

1. Slike baklengs sender lag ned en divisjon.

2. Vi har skapt 0 kvalifiserte målsjanser første 45.

3. For store avstander mellom Becchio og Somma, ingen samhandling.

4. Snodgrass ute av form.

5. Bruce spillende og god (men involvert i baklengs der ballen ikke skal få sprette)

6. Innstasen bra, synd det ikke lukter noen offensiv plan.

7. Dette Leeds-mannskapet kan rykke ned!!!!!!!!!!

DaGa

Quote from: raggen on October 25, 2010, 21:37:33
Leeds har ikke mye og stille opp med men tror BJ setter ett av skuddene sine snart. spørsmålet er om vi slipper inn flere

Lurer litt på om han setter disse langskuddene på trening ???
We all LOVE LEEDS!

Blank_File

Det var helt forbaska med det målet i mot altså! Nå har Cardiff fått kampen inn i det sporet de er best på. Syns vi er bra i duellene og jeg er alt i alt mer positiv nå enn jeg var før kampen begynte.

Men hvor er det blitt av den fine teknikken til Somma? Det ser jo helt merkelig ut det han holder på med i dag. Becchio slåss som alltid. Syns han er blitt mye bedre i forhold til å legge seg ned og sutre på dommeren også for tiden.

Syns ikke forsvarsspillet heller er så halvgalt i forhold til hva vi spiller mot. Vi er på etterskudd tempomessig, men noe annet er ikke å vente mot et så sterkt kontringslag som leder 1-0.

sveifors

Quote from: hobberst on October 25, 2010, 21:39:39
Så har også kommentatoren til Viasat imponert meg nok en gang, sier utrolig mye mot Leeds, og når den stygge taklingen fra Boyttroud (eller hva søren han het) da påstår han at han muligens skle på ballen og at det er grunnen til at foten kom så høyt...

Makan Thor Egge, dette fage kan du umulig fått toppkarakter på.

Det ble bestemt engang på 60 tallet at det er vi som er dirty, de andre har bare uflaks.

At du gidde å høre på, jeg ser på bet65 og hører på LUTV audio
Sveifors

euphor9

Quote from: hobberst on October 25, 2010, 21:38:11
Grei omgang, målet er igjen tabbe av Leeds og det begynner og bli en vane at vi gjør en del tabber nå. Surt, men er vi ikke bedre så er vi ikke bedre, skylder på to stk, Kasper og Alex, begge må ta den på sin kappe.

Jeg fryktet angrepet til Cardiff, og det hadde jeg all grunn til, de springer fra oss lett som bare det.. og det kommer nok til og straffe seg i andre omgang er jeg redd.

Sitter med samme tanken som deg. Redd for at Cardiff putter mere..  De er ett av de beste lagene i divisjonen da.  

Og btw gratulerer med inlegg nr 1000 :)

sveifors

Håper Nunez får sjansen idag, vi trenger litt magic
Sveifors

Sleivind

Quote from: jarle on October 25, 2010, 21:35:08
ja ja... litt bedre  siste 10 min.. før det trodde jeg det var Wimbledon i hvite drakter.

Becchio må stå på beina
Somma er begrenset...

MAngler mye i dette Leeds laget

Gradel, Watt
må da være gode nok?

Faye ligger jo ofte foran Howson...

Mye rart her...

Har bitt meg merke i det samme. I perioder ligger jo Faye rett bak spissene, trodde han skulle ligge bak for å kontrollere jeg?