KAMP: vs CARDIFF 25.10 2010 KL 20:45

Started by Yeboah, October 20, 2010, 20:57:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

p0ndus

Mulig jeg ser en annen kamp på Visat Sport i kveld enn noen andre av kommentatorene her på forumet i aften , men det står Car-Lee øverst i hjørnet på skjermen min , Dette er planløst på midtbanen og taktikkløst i forsvaret og niks press på ballfører. Det virker som at høyrebacken vår har tatt avspassering og til og  med undertegnede på 45 og 10.2 på 60 meteren kunne spilt der.  Den som hevder at Leeds har hatt noe som er i nærheten av press i løpet av første 45 minutter må gå på noe som du ikke finner i apotekhyllene. Vi har ikke hatt en eneste kvalifisert målsjanse. Langskudd teller ikke. Som Leeds fan gjennom 35 år , er dette terror for sjela  og håper det snur 100% i de neste 45 minuttene. Hvis ikke taper vi minst 4-0. På den annen side vi kan vel ikke spille verre enn dette??

Trond90

Håper vi putter på Gradel eller Nunez, hadde vært spennende og sett sistnevnte.
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Fripp

Quote from: sveifors on October 25, 2010, 21:44:06
Quote from: hobberst on October 25, 2010, 21:39:39
Så har også kommentatoren til Viasat imponert meg nok en gang, sier utrolig mye mot Leeds, og når den stygge taklingen fra Boyttroud (eller hva søren han het) da påstår han at han muligens skle på ballen og at det er grunnen til at foten kom så høyt...

Makan Thor Egge, dette fage kan du umulig fått toppkarakter på.

Det ble bestemt engang på 60 tallet at det er vi som er dirty, de andre har bare uflaks.

At du gidde å høre på, jeg ser på bet65 og hører på LUTV audio

Peter Beagrie i Sky-studio mente at det ikke ble dømt rødt kort, fordi ingen av Leeds-spillerne klagde. Men var allikevel klar på at det burde vært det.

vielljaa

Har fortsatt en god følelse for denne kampen..

Hvem faen snakker om nedrykk etter 12,5 kamp? please.
There is only one United

raggen

så grella scoret for carlilse(var det d) når gikk han på lån??? ikke fått det med meg.
så det nå i pausen da de viser mål fra runden
Forever Leeds United!!!!!!!!

magnuer

Quote from: sveifors on October 25, 2010, 21:45:28
Håper Nunez får sjansen idag, vi trenger litt magic
Enig, spent på å få se Nunez i Championship

Gufrias

Quote from: p0ndus on October 25, 2010, 21:45:53
Mulig jeg ser en annen kamp på Visat Sport i kveld enn noen andre av kommentatorene her på forumet i aften , men det står Car-Lee øverst i hjørnet på skjermen min , Dette er planløst på midtbanen og taktikkløst i forsvaret og niks press på ballfører. Det virker som at høyrebacken vår har tatt avspassering og til og  med undertegnede på 45 og 10.2 på 60 meteren kunne spilt der.  Den som hevder at Leeds har hatt noe som er i nærheten av press i løpet av første 45 minutter må gå på noe som du ikke finner i apotekhyllene. Vi har ikke hatt en eneste kvalifisert målsjanse. Langskudd teller ikke. Som Leeds fan gjennom 35 år , er dette terror for sjela  og håper det snur 100% i de neste 45 minuttene. Hvis ikke taper vi minst 4-0. På den annen side vi kan vel ikke spille verre enn dette??
Du ser en annen kamp. På min skjerm står det Lee-Car :D
Hekta på Leeds siden 1974

Fripp

Quote from: Gufrias on October 25, 2010, 21:48:25

Kanskje reprise av FA-cup kampen for en del år siden ;D

Ronald

Quote from: vielljaa on October 25, 2010, 21:46:37
Har fortsatt en god følelse for denne kampen..

Hvem faen snakker om nedrykk etter 12,5 kamp? please.

Unødvendig å snakke nedrykk, men det er tett som haglekorn bak Leeds så det skal lite til før det begynner å bli ubehagelig. Men sesongen er lang så det er lov å håpe. Gjentar at vi bør være fornøyd med en plassering midt på tabellen. Hverfall med den stallen vi har.

magnuer

Quote from: Gufrias on October 25, 2010, 21:48:25
Må vel være ganske gammel den kampen der ;D

berlin

sveifors

I fjord hadde vi kontringstyrke i Beckford, iår går det for sakte framover når vi har muligheten til kontring.

Nå blir det for mye føring og enkelt misting av ballen

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Sleivind

berlin

vielljaa

There is only one United

Sleivind

Haugsland

LEO

farlig frispark til leeds.  Men Cardiff har presset og vi har reddet på streken.
McCartney reddet også et skudd rett etter på.  Han er god nå.
Snodgrass skyter og keeper bokser over.

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei   0-2  tabbe igjen

men offside med to spillere

Ronald

Det var Somma sin feil. Drit og dra til h.......... >:(

Hobben

Skulle vært offside.

Men eleding av Somma, går seg fast gang på gang, ut, Gradel inn!
Rogaland Whites

JanPSyse

To cardiff-spillere tydelig i offside i det ballen blir spilt, men dommeren lar dem score i stedenfor å følge reglene.

Sånn er det å heie på Leeds... :'(
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

tobn på tur

kilgallon

sveifors

H e l vete , vi mister ballen mens laget er på veg framover, elementært i fotball.

Jævlig vanskelig å forstå i Leeds
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Giske

Faen altså...  >:(   Først instinktet mitt var at Chopra var i offside, å jammen hadde jeg rett..  :'(  Dommertrioen har, forhåpentligvis, hatt bedre dager, for å si det sånn...

Sleivind

Somma har vært elendig i kveld. Veik i duellene, alltid på etterskudd og mister ballen så fort han får den i beina.

Kato

4. hjemmetap. Lukter en tung sesong alle veier

vielljaa

There is only one United

pale

berlin