KAMP: vs CARDIFF 25.10 2010 KL 20:45

Started by Yeboah, October 20, 2010, 20:57:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

testo

Quote from: hobberst on October 25, 2010, 22:42:57
Quote from: testo on October 25, 2010, 22:38:15
Quote from: hobberst on October 25, 2010, 22:35:35
Quote from: testo on October 25, 2010, 22:34:28
Quote from: bmoen on October 25, 2010, 22:30:57
Becchio er en av få som duger på dette laget.  ;)

Ikke har han flere kort å spille på når det gjelder fallesyken hans og ikke kan han drible, spiller ALLTID støtte når han klarer å stoppe ballen. Nikke kan innimellom...Og dette kaller du en som duger ???

Ærlig talt må du/dere gi dere!! Han er den eneste som har baller nok til og fortsette og kjempe og den eneste som har skapt noe for oss idag! Hvor er du i verden???

Hva har han gjort uten om å løpe som de andre også gjør?

Somsakt han vinner nesten hver eneste hodeduell, og prøver å skape noe, men ingen andre gidder og følge opp.

Dette er bare tull hobberst. Greit om han vinner hodedueller men det må litt mer til på dette nivået her ...Eller så har jeg en kompis på to meter som ikke kan noe særlig fotball men han kunne sikkert tatt noen på hue, det spørs bare hvordan han skulle ha fått ballen dit han ville...Becchio har glimta til i ny og ne men det holder ikke i denne ligaen dessverre. Mulig han hadde gjort det bedre med en annen macker enn Somma.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

berlin

Quote from: Trond90 on October 25, 2010, 22:37:37
Quote from: berlin on October 25, 2010, 22:35:17
20.747 tilskuere på ER i kveld.
Er de det dyre billettene så gjør det? Når Newcastle var nede hadde fullt hus hver uke!

Dyre billetter? Tja, tror nok hovedgrunnen er kveldskamp på mandag, lagets prestasjoner den senere tid og mindre enn 1000 cardiffere.

Newcastle hadde ikke fulle hus, men de hadde godt over 40.000 i snitt. Kap er vel mellom 55 og 60.000

p0ndus

Quote from: Gufrias on October 25, 2010, 22:47:41
Quote from: p0ndus on October 25, 2010, 21:45:53
Som Leeds fan gjennom 35 år , er dette terror for sjela  og håper det snur 100% i de neste 45 minuttene. Hvis ikke taper vi minst 4-0.
Synsk, du? ;D
Ja desverre. :(

Askertiger

Hadde faktisk sett fram til kveldens kamp, og trodde - i et svakt øyeblikk - at Leeds skulle greie et uavgjort resultat mot et av de bedre lagene i divisjonen. I tillegg håpet jeg på at Nunez skulle komme inn og gjøre midtbanen om til et spillende ledd, og ikke bare en gjeng som står og ser ballen fly over dem slik det har vært i flere av årets (og fjorårets) kamper. Men hva får jeg servert? En gjeng skremte høns!!! Eneste lyspunktet - i mine øyne - var nettopp at Nunez kom innpå og fikk endelig vist seg frem. Han tror jeg kan bli en veldig bra spiller for oss, selv om han så ut til å være litt smånervøs.

Men så elendig som forsvaret spiller om dagen er det lysår frem til vi kan drømme om å holde tett bakover mot et bedre lag. Innsatsen etter første målet var mildt sagt elendig fra hele forsvarsleddet. Og hvis det ikke gjøres noe umiddelbart vil det bli mange frustrerte kamper for oss fremover. Tviler mer og mer på om Grayson er riktig mann for dette nivået.....

Herregud så frustrert jeg er.....
Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.

asLeeds

Quote from: testo on October 25, 2010, 22:49:16
Quote from: hobberst on October 25, 2010, 22:42:57
Quote from: testo on October 25, 2010, 22:38:15
Quote from: hobberst on October 25, 2010, 22:35:35
Quote from: testo on October 25, 2010, 22:34:28
Quote from: bmoen on October 25, 2010, 22:30:57
Becchio er en av få som duger på dette laget.  ;)

Ikke har han flere kort å spille på når det gjelder fallesyken hans og ikke kan han drible, spiller ALLTID støtte når han klarer å stoppe ballen. Nikke kan innimellom...Og dette kaller du en som duger ???

Ærlig talt må du/dere gi dere!! Han er den eneste som har baller nok til og fortsette og kjempe og den eneste som har skapt noe for oss idag! Hvor er du i verden???

Hva har han gjort uten om å løpe som de andre også gjør?

Somsakt han vinner nesten hver eneste hodeduell, og prøver å skape noe, men ingen andre gidder og følge opp.

Dette er bare tull hobberst. Greit om han vinner hodedueller men det må litt mer til på dette nivået her ...Eller så har jeg en kompis på to meter som ikke kan noe særlig fotball men han kunne sikkert tatt noen på hue, det spørs bare hvordan han skulle ha fått ballen dit han ville...Becchio har glimta til i ny og ne men det holder ikke i denne ligaen dessverre. Mulig han hadde gjort det bedre med en annen macker enn Somma.

Somma? såg ut så han var mest redd for å få dritt på sine fine gule sko..asleeds,litt lei....
DALHEIM WHITES

raggen

sier som Eggen gjorde etter kampen i madrid: stikk fingeren i jorda og se hvor vi er. nivået på spillerene er helt forskjellig(eller noe sånt sa han) og det bør vi også gjøre. vi tapte for ett utrolig godt cardif lag idag mens vi selv ikke klarte og produsere det store men som nesten alle påpeker, FORSVARET må det fåes en skikk på.. er jo åpen som ei sil.

Sesongen til nå under ett så er jeg fornøyd(poengmessig) men ikke spillemessig
Forever Leeds United!!!!!!!!

p0ndus

Til orientering så tror ikke på Strachan, han er som Hareide som  fremstår som utbrent. Da tror jeg mer på Roy Keane (men får vel nå rødt kort og suspensjon fra forumet), Keane kan om ikke annet skremme spillerne våre til og prestere. MOT

B-m

kasper 2
Connolly 6
collins 6
Bruce 3
McCartney 3
Howson 6
Faye 5
Snodgrass 4
Johonson 5
Somma 3
Becchio 5

Nunez 7 MOTM
Gradel 6
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

B-m

Quote from: p0ndus on October 25, 2010, 22:57:48
Til orientering så tror ikke på Strachan, han er som Hareide som  fremstår som utbrent. Da tror jeg mer på Roy Keane (men får vel nå rødt kort og suspensjon fra forumet), Keane kan om ikke annet skremme spillerne våre til og prestere. MOT

f**k off

asLeeds

Quote from: Gufrias on October 25, 2010, 22:47:41
Quote from: p0ndus on October 25, 2010, 21:45:53
Som Leeds fan gjennom 35 år , er dette terror for sjela  og håper det snur 100% i de neste 45 minuttene. Hvis ikke taper vi minst 4-0.
Synsk, du? ;D
tørk vekk da fliret ???
DALHEIM WHITES

Blank_File

Banne i kirka er ikke sterke nok ord her. Syns en moderator bør gripe inn.

Bredinho

Grayson site trygt.. dan einaste feilen han kan gjera no e å gjera fleire utskfitingar på laget... spelarane må læra kvarandre å kjenna, og ikkje gå å tenka at dei ryke på benken neste kamp om dei gjere ein feil.. Leeds trenge meir kontinui...tet, og dao kan ein ikkje skifta 5-6 mann frå kamp til kamp.. cardiff e da beste laget me ha møtt i år, og straffe oss på alle feila me gjer.. synd andremålet e offside og 1. og 4.målet kan keeper ta.. men hugs; berre 4 poeng opp t playoff.. mn og berre 6 poeng ned t nedrykk..
Keep The Faith.. MOT
The Future Is Bright,
The Future Is White!

ParaDave

Det var kvalitetsforskjell på Leeds og Cardiff i kveld. Jeg orker ikke å nevne alt hva Cardiff var bedre enn oss på, men jeg kjente at jeg begynte å bli fysisk kvalm. Jeg blir aldri psykisk kvalm av å se Leeds, men det er langt fram til noe som kan ligne en plan i spillet. Vi skal gå ut å dominere hjemme på ER, men blir istedet kjørt rundt med i store deler av kampen.
Jeg ser fram til neste kamp!

Joe Jordan

Jeg aksepterer tap i denne divisjonen med dette mannskapet, for all del. Men dette var horribelt.  :-[ :-[
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Mr. Leeds

Quote from: ParaDave on October 25, 2010, 23:08:25
Jeg ser fram til neste kamp!

Imponerende - skal prøve det jeg også. Men lett blir det ikke :o
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Sleivind

Quote from: jarle on October 25, 2010, 22:48:34
Merkelig lag...

først er det måking ala Wimbledon... da skjer det ingenting..
så prøver man å holde litt på kula å spille langs bakken.... smakk 3 i ræva.

Becchio? Somma? - hmmm
FAye... ikke på plassen sin
Howson? hva / hvor / hvorfor
Johnson... vår 4rde beste kantspiller - UT MED HAN!!!

Midtbanen er helt utafor både defensivt og offensivt...
Forsvaret får lite støtte og må ofte støte opp i situasjoner spillere skulle vært plukket opp av midtbanen... ergo blir det trekkspill linje bak.

Nunez har fotball i seg..
Gradel vil og kan...
Watt og Sam er gode...

Vi må finne riktig start 11 snart...

Howson og Johnson og en av Becchio eller Somma ut. Mulig begge

Inn med fart og teknikk...

Enig i mye av det du sier. Når det gjelder Howson, så synes jeg han er bestemann på midten frem til Gradel og Nunez kommer inn. Det er helt klart at han lider av medspillere som ikke gjør jobben hans enkel. Trodde Faye sin jobb var å ta tak defensivt, men den jobben gjør han særdeles dårlig. Det er Howson som må rydde opp etter at Faye står altfor høyt i banen, og dette er en voldtekt av Howsons kvaliteter. Han skal frem i banen, bakover er det andre som må ta støyten.

Er også skuffet over Snodgrass i dag, svak fremover og ikke tilstede bakover. Når Bellamy spiller på den siden, så sier det seg selv at man MÃ... gi backen mer støtte.

Gradel fortjener å starte! Dårlig bakover? Pføy! Han springer som en gal, både fremover og bakover, og det er mer enn det vi kan si om visse andre på dagens lag.

Synes forøvrig vi bør fortsette med forsvarsfireren, om vi får beholde McCartney. Det er ikke der problemet ligger, det er samhandlingen mellom lagdelene. Også MÃ... vi slutte å miste ballen når "alle" er på vei fremover.

sveifors

Marching on together gjelder spesielt i motgang
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Sleivind

Quote from: B-m on October 25, 2010, 22:58:00
kasper 2
Connolly 6
collins 6
Bruce 3
McCartney 3
Howson 6
Faye 5
Snodgrass 4
Johonson 5
Somma 3
Becchio 5

Nunez 7 MOTM
Gradel 6

Bruce gjør en bedre jobb enn en treer, er på høyde med Collins. Snodgrass og Somma er du også for snill med. Hva gjør egentlig Somma i denne kampen? Taper alle dueller han er i, mister ballen så fort ha får den i beina, og er generelt lite bevegelig.

Kasper 2, skyld i første målet, og burde tatt ett til.

Collins 5, en vanskelig jobb mot Bellamy, men han greier seg bra.
Bruce, Collins 5, gjør en relativt grei jobb med tanke på arbeidsforholdene.
McCartney 3, sliter mot sin mann, men også han lider av lite hjelp fra midtbanen.

Snodgrass 3, får lite til og er aldri tilstede bakover.
Faye 3, hvor er han?
Howson 5, han prøver, men det er ikke lett når han må gjøre både sin egen og Faye sin jobb. Har noen gode løp fremover, men desverre blir det lite ut av det.
Johnson 3, en meget svak dag på jobben. Misser med det meste både offensivt og defensivt.

Becchio 5, vinner en del dueller, men hva hjelper det når vi aldri får tak i andreballen. Lider ellers av fallesyndromet.
Somma 1, elendig kamp. Misser på absolutt alt han foretar seg.

Nunez og Gradel 7, Gradel skaper mer på de siste 20 minuttene, enn resten av Leedslaget gjør tilsammen resten av kampen. Nunez viser prov på finfin ballbehandling, vil ha ballen og viser at han faktisk kan sentre til medspillere.

Bredinho

trur fatisk gradel kunne demma opp mykje av trusselen bellamy utgjorde, md fart og pågangsmot.. sånn eg ser det burde gradel og snoddy spelt på kvar sin kant, som reine vinga, md howson, killa og johnson sentralt.. somma aleina på topp.. 4-5-1 e defensivt heima, i know, mn d e sånn me må gjera da når me e so dårlig bakover som me e!
syns btw forsvaret va bra fram til tabben
The Future Is Bright,
The Future Is White!

baste

Dette var dårlige greier, men vi må være såpass ærlige å innrømme at Cardiff er et bedre lag. Når det er sagt, så var det en stygg tabbe av forsvaret på 0-1.

Det som irriterer meg mest er mangel på bevegelse FORAN ballfører, hvor mange tilbakespill til backer/ keeper vi hadde, ga jeg til slutt opp å telle- og eg kan tella til 5...

Bellemy tjener vel mere en hele LEEDS laget til sammen, vi har ikke penger til å ta opp kampen. Dvs at vi må regne med en sesong hvor det svinger, føler at Grayson luftet sin frustrasjon når det gjaldt mangel på penger til å styrke stallen, da han sa at mange av spillerne knapt nok hadde spilt 1-2 sesonger i L1

Trist som faen  :-\

Karl Hot Shot

Dersom du så glimtene fra tribunen på slutten av kampen, skulle man jo tro at sangen het "Marching home together". Det er lenge siden jeg har satt et så uinspirert Leeds United. Vi skal være fornøyd om laget holder seg i Championship og ikke forsvinner ned i glemselens dal igjen.

Peter7

Surt å tape 4-0 mot arvefienden, vi ble dessverre et hakk for små i denne kampen.

Men hva forventer vi egentlig? Flesteparten av dagens Leeds-spillere er hentet fra klubber der de ikke var i førsteelleveren (hele dagens forsvarsrekke, for eksempel) og de spillerne som var med ifjor utmerket seg heller ikke noe særlig i divisjonen under. Cardiff har bedre spillerkvalitet stort sett på alle plasser og er et bedre samspilt lag. Poengene får vi plukke mot andre lag i denne divisjonen.

Laget hang jo sånn noenlunde med frem til Cardiff scoret på en gavepakke fra "united-yngelen", jeg tror ikke det hjelper noe å sette inn andre spillere - de øvrige i dagens spillerstall er ikke av bedre standard enn de som var utpå i dag.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

asLeeds

Quote from: B-m on October 25, 2010, 22:58:23

f**k off

kult bm......not
DALHEIM WHITES

Andersen

2-3 tap til , så ut med SG. Cardiff i en klasse for seg selv! Start med Gradel , Nunez i neste kamp de skapte noe i hvertfall da de kom inn! LEEDS4EVER.

lojosang

Quote from: Leechap on October 25, 2010, 22:30:51
Quote from: ziganda on October 25, 2010, 22:26:38
Quote from: Leechap on October 25, 2010, 22:24:48
Vedder en sur sokk på at Grayson er ferdig etter denne siste massakeren.
Holder igjen den andre sokken til neste veddemål om hvem som overtar.
Manageren blir ikke bedre enn spillerne han har til rådighet. Det er jo faktisk lag bak oss, så det kunne vært verre.  :-\

Disponering my friend - hvorfor startet Leeds kamper med Naylor - klippekort som midtstopper og klippekort for tabber. Tabben var å utnevne ham som kaptein og dermed låse opp posisjonen!
Hvorfor anskaffet man ikke en reell defensiv midtbanespiller før et stykke ut i sesongen?
Allerede mot Derby var Leeds i det gavmilde hjørnet - vær så god løp gjennom og lag mål.

Ja, for med Bruce og Collins i midtforsvaret har vi jo vært pottetette.  ::)
- Leif Olav

B-m

Quote from: asLeeds on October 25, 2010, 23:36:14
Quote from: B-m on October 25, 2010, 22:58:23

f**k off

kult bm......not

ja vedder på at alfie syntes dette var kult. Hvorfor begynne å slikke ræv til Roy Keane etter et f**kings surt tap? Synd nr. 1

Promotion 2010

Grayson har skjønt at det ikke alltid nytter å kjefte!  ::)

LUFC Grayson - We've got to stick together
Simon Grayson is wanting his players to stick together and work their way through the current poor run of form.
Leeds were once again on the wrong end of a heavy defeat, conceding four to a quality looking Cardiff side.

They have now won just two of their last eight games and more alarmingly have conceded twenty goals in the process including four against Cardiff, five against Barnsley and six against Preston.

Speaking on Sky Sports after the game with Cardiff, Grayson said, "The players are hugely disappointed with the performance, but we`ve got to stick together."We need to make sure we stick together as a group and come through this little dodgy spell that we are going through."

Leeds have now slipped to sixteenth in the table having lost four of their last five games.

They now face two away games in a row and will need to pick up points at Scunthorpe and Coventry or it could be a long cold winter.

Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=218517#ixzz13PTwYiyQ

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Superfan

Bla, bla, bla, stick together, bla, bla, bla, hugely disappointed, bla, bla, bla, bla. Hørt det før, og ingen respons......

Dette var dråpen - Grayson out now!!!

nord

:'( Trist at opleve endnu en tap på hjemmebane!

Cardiff er et meget godt og nogle stærke profiler! Tror at de rykker op i år! De var det bedre hold som vandt!

Leeds var ikke gode, men viste af og til gode takter og kæmpede til der blev fløjtet af! Troede i 1 halvleg at vi var bedre end Cardiff! Kasper er ikke fit endnu ! Vi må håpe at vi vinder de næste 2 kampe og får selvtilliden på plads! Der er en vilje blandt disse spillere, så lad os se hvad der sker frem til nyttår, måske vender det snart!  ???. Vi kan ikke skifte manager hver gang det går imod!

fjellhaugen

Quote from: DaGa on October 25, 2010, 22:45:36
Quote from: Trond90 on October 25, 2010, 22:37:37
Quote from: berlin on October 25, 2010, 22:35:17
20.747 tilskuere på ER i kveld.
Er de det dyre billettene så gjør det? Når Newcastle var nede hadde fullt hus hver uke!

Newcastle trakk ikke fullt hus hver uke nei!

Håpløs kamp, verste er at det bare er Gradel og tildels Becchio som kjemper utpå der. Blir nok mange utskiftninger til neste kamp.

Hater midtukekamper, F*** SKY!!!!!

God natt

ahhh.... snart helg  ;D ;D ;D ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!