Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Alan Smith  (Lest 219970 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Alan Smith
« Svar #930 på: April 23, 2012, 19:33:56 »
Gi Smith tilbud om 1 årskontrakt med opsjon på ytterlig 1 års forlengelse dersom han når x antall kamper fra start kommende sesong. Dersom pessimistene her inne har rett, og Smith virkelig ikke har noe å tilføre på banen i denne divisjonen vil vi likevel få valuta for pengene i form av økt tilskuerantall, økte draktsalg og ikke minst en etterlengtet vinnerskalle i garderoben. I mine øyne har vi ingenting å tape på å inngå forhandlinger ihvertfall  :)

Støtter forslaget....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Alan Smith
« Svar #931 på: April 23, 2012, 19:54:23 »
Helt absurd å lese en del innlegg her...man slakter Smith som om vi har et nivå på stallen han ikke er i nærheten av.Hvilken planet er enkelte på egentlig?Av alt det rasket Grayson klarte å få kloa i, så mener man altså at Smith ikke har noen ting å tilføre...?Bare vent,Warnock kommer til å hente Smith,og han blir ikke dårlig stallfyll! :)

Leedsfan

Sv: Alan Smith
« Svar #932 på: April 23, 2012, 20:13:26 »
Helt absurd å lese en del innlegg her...man slakter Smith som om vi har et nivå på stallen han ikke er i nærheten av.Hvilken planet er enkelte på egentlig?Av alt det rasket Grayson klarte å få kloa i, så mener man altså at Smith ikke har noen ting å tilføre...?Bare vent,Warnock kommer til å hente Smith,og han blir ikke dårlig stallfyll! :)

Folk snakker jo om Ferdinand, de lever på en annen planet...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Håkon

Sv: Alan Smith
« Svar #933 på: April 23, 2012, 22:08:53 »
Helt absurd å lese en del innlegg her...man slakter Smith som om vi har et nivå på stallen han ikke er i nærheten av.Hvilken planet er enkelte på egentlig?Av alt det rasket Grayson klarte å få kloa i, så mener man altså at Smith ikke har noen ting å tilføre...?Bare vent,Warnock kommer til å hente Smith,og han blir ikke dårlig stallfyll! :)

Folk snakker jo om Ferdinand, de lever på en annen planet...

Hear you :)
Leeds for alltid

7cato7

Sv: Alan Smith
« Svar #934 på: April 24, 2012, 00:08:43 »
Bring nr 17 back! Legend!!!!!!
Cato Visdal Mikalsen

B_Ød

Sv: Alan Smith
« Svar #935 på: April 24, 2012, 08:10:24 »
Helt absurd å lese en del innlegg her...man slakter Smith som om vi har et nivå på stallen han ikke er i nærheten av.Hvilken planet er enkelte på egentlig?Av alt det rasket Grayson klarte å få kloa i, så mener man altså at Smith ikke har noen ting å tilføre...?Bare vent,Warnock kommer til å hente Smith,og han blir ikke dårlig stallfyll! :)
Har ikke sett noe i nærheten av slakt av AS, men at du av alle DHY, med dine fremtidsrettede visjoner for klubben, altså nå vil ha inn en gammel gammel mann, som i sine beste stunder pt kun kan betegnes som bruktbart rask...det skjønner jeg ikke?
Ups & Ups!!

Runar

Sv: Alan Smith
« Svar #936 på: April 24, 2012, 08:36:15 »
Som jeg har sagt i noen år nå. Skal han hentes bør det være som spiss, selv om vår sentralmidtbane er så svak at til  å med Alan Smith ville forsterket den så er det ikke noen god vurdering å hente et levende frispark, som ikke har slått en gjennombruddspasning i hele sin karriere til å spille sentralt.

Han må spille spiss som er den eneste posisjonen han noen gang har hatt suksess.

 
 

h.b

  • Gjest
Sv: Alan Smith
« Svar #937 på: April 24, 2012, 08:39:52 »
Helt absurd å lese en del innlegg her...man slakter Smith som om vi har et nivå på stallen han ikke er i nærheten av.Hvilken planet er enkelte på egentlig?Av alt det rasket Grayson klarte å få kloa i, så mener man altså at Smith ikke har noen ting å tilføre...?Bare vent,Warnock kommer til å hente Smith,og han blir ikke dårlig stallfyll! :)

Folk snakker jo om Ferdinand, de lever på en annen planet...


Jeg nevnte Ferdinand fordi jeg vil ha spillere inn som hever laget. Tror desverre at Smith er over the top og ikke vil heve laget.
Det at han er Leeds Gutt og blødde for drakta betyr egentlig ingenting. De spillerne som skal inn er spillere som er gode nok spillere. Om det da er Christiano Ronaldo eller Ulrik flo. Ja navnet betyr absolutt nada sålenge de er med på å heve laget spilllemessig

Leedsfan

Sv: Alan Smith
« Svar #938 på: April 24, 2012, 09:22:38 »
Helt absurd å lese en del innlegg her...man slakter Smith som om vi har et nivå på stallen han ikke er i nærheten av.Hvilken planet er enkelte på egentlig?Av alt det rasket Grayson klarte å få kloa i, så mener man altså at Smith ikke har noen ting å tilføre...?Bare vent,Warnock kommer til å hente Smith,og han blir ikke dårlig stallfyll! :)

Folk snakker jo om Ferdinand, de lever på en annen planet...


Jeg nevnte Ferdinand fordi jeg vil ha spillere inn som hever laget. Tror desverre at Smith er over the top og ikke vil heve laget.
Det at han er Leeds Gutt og blødde for drakta betyr egentlig ingenting. De spillerne som skal inn er spillere som er gode nok spillere. Om det da er Christiano Ronaldo eller Ulrik flo. Ja navnet betyr absolutt nada sålenge de er med på å heve laget spilllemessig

Vi vil jo alle ha inn spillere som hever laget, men det er snakk om å blande ønsker med litt realisme..:)

Hadde Gamsten vært en forsterkning? Han tjener over 20 millioner i året og da er det ikke vanskelig å forstå at det koster mye å hente spillere fra PL.

Skulle heller ønske at det var vi som fanget opp Pilkington'ene, gode forsterkninger som ikke koster skjorta...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

MrK

Sv: Alan Smith
« Svar #939 på: April 24, 2012, 09:37:50 »
...........mye bra spillere i andre divisjoner og vi har jo gode erfaringer med å hente i lavere divisjoner både i UK og Scotland, i tillegg så vil det være haugevis med spiller tilgjengelig pr. 1. juni. Sikkert mange academy spillere også som blir frigitt......koster å ha store staller!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

MrK

Sv: Alan Smith
« Svar #940 på: April 24, 2012, 09:59:51 »
Hente Rhodes og Hunt fra Huddersfield, vil bli stort for de:-)
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Leedsfan

Sv: Alan Smith
« Svar #941 på: April 24, 2012, 10:02:50 »
Hente Rhodes og Hunt fra Huddersfield, vil bli stort for de:-)

Er vel viktigere at det blir stort for oss enn for de? :)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Alan Smith
« Svar #942 på: April 24, 2012, 13:57:46 »
Helt absurd å lese en del innlegg her...man slakter Smith som om vi har et nivå på stallen han ikke er i nærheten av.Hvilken planet er enkelte på egentlig?Av alt det rasket Grayson klarte å få kloa i, så mener man altså at Smith ikke har noen ting å tilføre...?Bare vent,Warnock kommer til å hente Smith,og han blir ikke dårlig stallfyll! :)
Har ikke sett noe i nærheten av slakt av AS, men at du av alle DHY, med dine fremtidsrettede visjoner for klubben, altså nå vil ha inn en gammel gammel mann, som i sine beste stunder pt kun kan betegnes som bruktbart rask...det skjønner jeg ikke?
Er forsåvidt enig med deg at det kanskje ikke er så fremtidsrettet, men jeg mener det vil være en psykologisk effekt på både spillere og supportere. Er vel ganske sikker på at Smith er god nok til å være i stallen, han kommer til å få en ny vår :)og han koster jo ikke noe i innkjøp....lønn er jo en annen saga.....

Sydhagen

Sv: Alan Smith
« Svar #943 på: April 24, 2012, 14:08:16 »
Ser for meg Alan Smith som Leeds manager innen 10 år.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Torpe-do

Sv: Alan Smith
« Svar #944 på: April 24, 2012, 14:25:39 »
Ser for meg Alan Smith som Leeds manager innen 10 år.

Roooolig nå..  ;)

Sydhagen

Sv: Alan Smith
« Svar #945 på: April 24, 2012, 14:33:39 »
Ser for meg Alan Smith som Leeds manager innen 10 år.

Roooolig nå..  ;)

 ;D
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

p0ndus

  • Gjest
Sv: Alan Smith
« Svar #946 på: April 24, 2012, 22:53:22 »
Tror du seriøst han har det i seg til og bli en fremtidig manager hos oss?

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Alan Smith
« Svar #947 på: April 24, 2012, 23:14:23 »
Tror du seriøst han har det i seg til og bli en fremtidig manager hos oss?

Hvorfor ikke?
Pontus ❤

trondt

Sv: Alan Smith
« Svar #948 på: April 25, 2012, 08:40:34 »
Hva er det med denne Alan Smith ? Ikke før er han lansert som frelser og den som vi MÃ… ha inn i laget for å ta steget opp i premier league, så er det faktisk han som skal ha manageransvaret i klubben i løpet av en ti års tid. En spiller som altså stakk til scumchester det raskeste han kunne etter å spilt oss ned i wankership og siden har oppnådd................nada !
Avdankede spillere har vi vel hatt vår del av i klubben både som spillere og managere.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Alan Smith
« Svar #949 på: April 25, 2012, 08:55:55 »
Hva er det med denne Alan Smith ? Ikke før er han lansert som frelser og den som vi MÃ… ha inn i laget for å ta steget opp i premier league, så er det faktisk han som skal ha manageransvaret i klubben i løpet av en ti års tid. En spiller som altså stakk til scumchester det raskeste han kunne etter å spilt oss ned i wankership og siden har oppnådd................nada !
Avdankede spillere har vi vel hatt vår del av i klubben både som spillere og managere.



Det viser seg faktisk at Ken Bates har adoptert Alan Smith, han kommer til å arve klubben snart og blir vår eier..... ::)
Yeboahs vitne

trondt

Sv: Alan Smith
« Svar #950 på: April 25, 2012, 09:18:04 »
Hva er det med denne Alan Smith ? Ikke før er han lansert som frelser og den som vi MÃ… ha inn i laget for å ta steget opp i premier league, så er det faktisk han som skal ha manageransvaret i klubben i løpet av en ti års tid. En spiller som altså stakk til scumchester det raskeste han kunne etter å spilt oss ned i wankership og siden har oppnådd................nada !
Avdankede spillere har vi vel hatt vår del av i klubben både som spillere og managere.



Det viser seg faktisk at Ken Bates har adoptert Alan Smith, han kommer til å arve klubben snart og blir vår eier..... ::)
;D ;D ;D

Elland RD LS 11

Sv: Alan Smith
« Svar #951 på: April 25, 2012, 10:50:09 »
Hva er det med denne Alan Smith ? Ikke før er han lansert som frelser og den som vi MÃ… ha inn i laget for å ta steget opp i premier league, så er det faktisk han som skal ha manageransvaret i klubben i løpet av en ti års tid. En spiller som altså stakk til scumchester det raskeste han kunne etter å spilt oss ned i wankership og siden har oppnådd................nada !
Avdankede spillere har vi vel hatt vår del av i klubben både som spillere og managere.

Sååå enig. Alan Smith er ingen frelser.

Corleone

Sv: Alan Smith
« Svar #952 på: April 25, 2012, 15:13:53 »
Alan Smiths tilstedeværelse kan være gull verdt for en klubb i vår posisjon, uanvhengig av sportslige prestasjoner. På samme måte kommer John Terry til å bidra for Chelsea frem mot CL finalen, selv om han ikke skal spille. Vinnerskaller er sprer positiv energi og er viktige for ethvert lag! Som mange andre her inne savner jeg vinnermentalitet i laget, og der tror jeg Smith kan komme med store bidrag - om så bare i garderoben. Jeg skjønner ikke all negativiteten som florerer på denne tråden, vi ligger på nedre halvdel i Championsship for fanden!
« Siste redigering: April 25, 2012, 15:16:28 av Corleone »

trondt

Sv: Alan Smith
« Svar #953 på: April 25, 2012, 15:23:54 »
Alan Smiths tilstedeværelse kan være gull verdt for en klubb i vår posisjon, uanvhengig av sportslige prestasjoner. På samme måte kommer John Terry til å bidra for Chelsea frem mot CL finalen, selv om han ikke skal spille. Vinnerskaller er sprer positiv energi og er viktige for ethvert lag! Som mange andre her inne savner jeg vinnermentalitet i laget, og der tror jeg Smith kan komme med store bidrag - om så bare i garderoben. Jeg skjønner ikke all negativiteten som florerer på denne tråden, vi ligger på nedre halvdel i Championsship for fanden!
Ja, og Alan Smith spiller på et lag i en divisjon under oss. Vinnerskalleegenskapene skal jeg ikke trekke i tvil, men det er så mye mer enn dette et lag som Leeds United trenger. Litt defensiv organsiering bl.a. Derfor er min mening at Warnock bruker de få midlene han får til rådighet til noe som hever oss ute på banen. Warnock er innpisker god nok, tenker jeg. Forresten så var det eneste gledelige med gårsdagens semifinale at "sjarmtrollet" Terry går glipp av finalen.

Corleone

Sv: Alan Smith
« Svar #954 på: April 25, 2012, 15:36:10 »
Alan Smiths tilstedeværelse kan være gull verdt for en klubb i vår posisjon, uanvhengig av sportslige prestasjoner. På samme måte kommer John Terry til å bidra for Chelsea frem mot CL finalen, selv om han ikke skal spille. Vinnerskaller er sprer positiv energi og er viktige for ethvert lag! Som mange andre her inne savner jeg vinnermentalitet i laget, og der tror jeg Smith kan komme med store bidrag - om så bare i garderoben. Jeg skjønner ikke all negativiteten som florerer på denne tråden, vi ligger på nedre halvdel i Championsship for fanden!
Ja, og Alan Smith spiller på et lag i en divisjon under oss. Vinnerskalleegenskapene skal jeg ikke trekke i tvil, men det er så mye mer enn dette et lag som Leeds United trenger. Litt defensiv organsiering bl.a. Derfor er min mening at Warnock bruker de få midlene han får til rådighet til noe som hever oss ute på banen. Warnock er innpisker god nok, tenker jeg. Forresten så var det eneste gledelige med gårsdagens semifinale at "sjarmtrollet" Terry går glipp av finalen.

Både enig og uenig. Smith spiller vel først og fremst i L1 for å komme tilbake i form. Det er jo en historie som gjentar seg for de fleste skadeplagede spillere. Selvfølgelig bør vi ikke bruke store summer og "gamble" på Alan Smith, men gi mannen en sjanse til å rette opp på inntrykket ved å godta et ok kontraktsforslag (i Leeds målestokk  ;) ).
At vi kanskje bør forsterke andre plasser først skal jeg ikke utelukke, jeg stiller mer spørsmålstegn ved all negativiteten rettet mot Alan Smith. Vi kan ikke lenger velge på øverste hylle.

sportcarl1

Sv: Alan Smith
« Svar #955 på: April 25, 2012, 16:01:10 »
Alan Smiths tilstedeværelse kan være gull verdt for en klubb i vår posisjon, uanvhengig av sportslige prestasjoner. På samme måte kommer John Terry til å bidra for Chelsea frem mot CL finalen, selv om han ikke skal spille. Vinnerskaller er sprer positiv energi og er viktige for ethvert lag! Som mange andre her inne savner jeg vinnermentalitet i laget, og der tror jeg Smith kan komme med store bidrag - om så bare i garderoben. Jeg skjønner ikke all negativiteten som florerer på denne tråden, vi ligger på nedre halvdel i Championsship for fanden!
Ja, og Alan Smith spiller på et lag i en divisjon under oss. Vinnerskalleegenskapene skal jeg ikke trekke i tvil, men det er så mye mer enn dette et lag som Leeds United trenger. Litt defensiv organsiering bl.a. Derfor er min mening at Warnock bruker de få midlene han får til rådighet til noe som hever oss ute på banen. Warnock er innpisker god nok, tenker jeg. Forresten så var det eneste gledelige med gårsdagens semifinale at "sjarmtrollet" Terry går glipp av finalen.

Både enig og uenig. Smith spiller vel først og fremst i L1 for å komme tilbake i form. Det er jo en historie som gjentar seg for de fleste skadeplagede spillere. Selvfølgelig bør vi ikke bruke store summer og "gamble" på Alan Smith, men gi mannen en sjanse til å rette opp på inntrykket ved å godta et ok kontraktsforslag (i Leeds målestokk  ;) ).
At vi kanskje bør forsterke andre plasser først skal jeg ikke utelukke, jeg stiller mer spørsmålstegn ved all negativiteten rettet mot Alan Smith. Vi kan ikke lenger velge på øverste hylle.
alan smith var en favoritspelare för mig för 10 år sedan, men att ta hit honom nu verkar ju mer än måttligt sjukt, i mina ögon var han en bra anfallare. men sedan han skolats om till mittfältare har han aldrig imponerat på mig och inte i någon annan klubb heller, värvas han så är det för hans namn, inte vad han uträttat på plan de sista fem åren, hade vi värvat  en annan spelare spm presterat exakt samma de sista åren så hade det garanterats klagats men nu så råkar han heta alan smith,
 

Promotion 2010

Sv: EX-SPILLER: Alan Smith
« Svar #956 på: Mai 12, 2012, 14:56:47 »
Kjempeskryt av Alen Smith på BBC i dag. Han inntreden i garderoben og i klubben MK Dons er forbilledlig! Ved å spille på 3.nivå viser han at han har virkelig "passion for the game"!


Ensom spiss på MK Dons ga ikke mange muligheter i dag! Fikk til lite og ble tatt av med en liten skade etter en times spill.


Kan jo være noe for garderoben, kanskje en klubb-kaptein for Leeds United. Men kanskje styre unna en spiller med begrensede ferdigheter.   ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

berlin

Sv: EX-SPILLER: Alan Smith
« Svar #957 på: Mai 12, 2012, 15:43:35 »
Kjempeskryt av Alen Smith på BBC i dag. Han inntreden i garderoben og i klubben MK Dons er forbilledlig! Ved å spille på 3.nivå viser han at han har virkelig "passion for the game"!


Ensom spiss på MK Dons ga ikke mange muligheter i dag! Fikk til lite og ble tatt av med en liten skade etter en times spill.


Kan jo være noe for garderoben, kanskje en klubb-kaptein for Leeds United. Men kanskje styre unna en spiller med begrensede ferdigheter.   ::)

Joda, kan absolutt være noe for garderoben, spesielt siden NW er sånn en soft fyr, som aldri hever stemmen sin. Hadde jo egentlig vært litt kult, kjøpt Smith som garderobemotivator. Men, på banen,
grøss og gru.

ooh aah

Sv: EX-SPILLER: Alan Smith
« Svar #958 på: Mai 12, 2012, 16:27:14 »
Han er kanskje en slik spillertype som NW ønsker seg.
 

7cato7

Sv: EX-SPILLER: Alan Smith
« Svar #959 på: Mai 12, 2012, 17:53:46 »
lengend!!! bring him back!!!! Smith #17
Cato Visdal Mikalsen