Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Alan Smith  (Lest 222373 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

B_Ød

Sv: Alan Smith
« Svar #870 på: Januar 30, 2012, 09:53:36 »
Min teori er at Grayson har følt sin autoritet truet av Howson og at han fryktet at det samme ville skje med Alan Smith.

Men bare en teori...
Håper og tror dette ikke stemmer. JH slo meg vel heller ikke som den mest autoritære typen.
Ups & Ups!!

tobn på tur

Sv: Alan Smith
« Svar #871 på: Januar 30, 2012, 10:47:06 »
Jeg tror vi skal være veldig glad at MK Dons hentet han.

Den forsto jeg ikke helt.
Dårlig formulert. Skulle heller sagt jeg er glad for at vi ikke hentet han. Jeg tror rett og slett han ikke er god nok. Hvis ambisjonsnivået vårt er å rykke opp vel og merke. My two cents.

Cherry

Sv: Alan Smith
« Svar #872 på: Januar 30, 2012, 12:26:36 »
Min teori er at Grayson har følt sin autoritet truet av Howson og at han fryktet at det samme ville skje med Alan Smith.

Men bare en teori...
Håper og tror dette ikke stemmer. JH slo meg vel heller ikke som den mest autoritære typen.

Nei, det ble for galt.  Hvis Alan hadde kommet (som han nå ikke gjør- før til sommeren)
så var det på lån- kun for å få opp sin fitness!  SÃ… kan han skrive sin siste proffkontrakt.
 

Glenn K

Sv: Alan Smith
« Svar #873 på: Januar 30, 2012, 12:40:49 »
Da kan vi vel bare forberede oss på en ny sommer med Smith-rykter..

http://www.leedsunited.com/news/20120130/boss-to-monitor-smith-progress_2247585_2593373

auren

Sv: Alan Smith
« Svar #874 på: Januar 30, 2012, 13:15:22 »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Sv: Alan Smith
« Svar #875 på: Januar 30, 2012, 13:33:49 »
Da kan vi vel bare forberede oss på en ny sommer med Smith-rykter..

http://www.leedsunited.com/news/20120130/boss-to-monitor-smith-progress_2247585_2593373

Fornuftig!

auren
Veldig! Enda så stor Alan Smith tilhenger jeg er så tror jeg Grayson har gjort rett i dette. Gleder meg til å følge han i MK Dons.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Alan Smith
« Svar #876 på: Januar 30, 2012, 13:45:03 »
Jeg ønsker Alan lykke til i Dons!! Tror kanskje han holder nivået, men er neimen ikke helt sikker etter så lang tid ute og så mye skader, hos oss er han defintivt historie!!! Skulle han få en "ny vår" gleder jeg meg på hans vegne!!
Yeboahs vitne

RoarG

Sv: Alan Smith
« Svar #877 på: Januar 30, 2012, 15:31:29 »
Fint at AS velger MK Dons å trappe ned i fremfor Leeds United. Ønsker han lykke til hos MK Dons.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Papi

Sv: Alan Smith
« Svar #878 på: Januar 30, 2012, 15:39:40 »
Da kan vi vel bare forberede oss på en ny sommer med Smith-rykter..

http://www.leedsunited.com/news/20120130/boss-to-monitor-smith-progress_2247585_2593373

Fornuftig!

auren

Vet ikke om eg kjøper denne.
Smith har ikke spilt i Newcastle og derfor gambler ikke Leeds på han?
Kor mange av dei andre vi har på lån hadde spilt for gammel klubb??

Viss Grayson ikke synest han er god nok er dette fear enough, men ikke bruke "han har ikke spilt" for det har kun et fåtall av dei andre han har lånt inn.
« Siste redigering: Januar 30, 2012, 15:41:19 av Papi »
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

KingHowson

Sv: Alan Smith
« Svar #879 på: Januar 30, 2012, 20:02:31 »
Da kan vi vel bare forberede oss på en ny sommer med Smith-rykter..

http://www.leedsunited.com/news/20120130/boss-to-monitor-smith-progress_2247585_2593373

Fornuftig!

auren

Vet ikke om eg kjøper denne.
Smith har ikke spilt i Newcastle og derfor gambler ikke Leeds på han?
Kor mange av dei andre vi har på lån hadde spilt for gammel klubb??

Viss Grayson ikke synest han er god nok er dette fear enough, men ikke bruke "han har ikke spilt" for det har kun et fåtall av dei andre han har lånt inn.

Er ikke mye som kommer fra sg eller kb som ikke høres helt riktig ut. Virker som de har mister mer og mer kontrollen for hver utalelse de kommer med

Leedsfan

Sv: Alan Smith
« Svar #880 på: Januar 31, 2012, 09:29:23 »
We wouldn’t have got Alan Smith for £2,500 a week! - Grayson


Sitat
Simon Grayson insists Leeds United would never have been able to successfully negotiate the cut-price deal which saw Alan Smith join League One promotion hopefuls MK Dons.

Smith, 31, has signed for the Dons on loan for the rest of the season from Newcastle United, with the Buckinghamshire outfit reportedly paying just £2,500 per week toward his £60,000 weekly wages, with his parent club continuing to fund the rest.

The ex-England international’s lucrative five-year-deal on Tyneside ends in June, but before the Magpies finally get him off their books for good, they still face paying him over £1m in wages.

United boss Grayson, who expressed interest in signing Smith in the summer, confirmed the club will monitor the Whites old boy’s progress in the coming weeks or months after deciding not to resurrect their interest this month.

On Smith, previously linked with Ipswich Town and American side Orlando City this month, Grayson said: “Obviously, there was a lot of speculation about him over the summer. He’s a player that we thought about many times and weighed up the response we’d get.

“But purely from a football reason was it a good decision to do? It was difficult because Alan hasn’t played a lot of football. It was difficult to bring him back knowing he hadn’t played a lot of football.

“He’s probably trained a lot and been very fit. But put that against the financial aspect of it and it would have been a big gamble for us. Because, believe me, we wouldn’t have got Alan Smith for two-and-a-half thousand pounds a week, that is for sure. It would have probably been another nought on the end.

“I saw the MK Dons manager on Saturday and he’s absolutely buzzing he’s got a player of Alan’s quality and experience.

“But our first target this month was Fabian Delph. We discussed it (Smith) more in the summer than we have done recently.

Possibility

“It wasn‘t something we ever went back in for, but is obviously something I’ll keep on eye on over the next few weeks and months.”

Meanwhile, Grayson says that fleeting talk last week linking Jermaine Beckford with a sensational return to United from Leicester City was never a serious possibility.

He added: “I just think it was somebody being a bit mischievous, basically. Jermaine had been sub a little bit for Leicester and not had the best of starts.

“Somebody probably said: ‘Do you want to take him back?’ That happens all the time; we’ve been offered players and you think: ‘There’s no chance of us getting him out.’

“He’s now back in the Leicester team scoring loads of goals and that was never a go-er.”
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Sv: Alan Smith
« Svar #881 på: Januar 31, 2012, 10:21:24 »
ALT stemmer for å hente Alan til soemmeren altså!
Kommer gratis, har spilt seg i form- og VIL spille for klubben vår.

DEn nye mangaren skjønner nok at Smith er viktig etter at vi misser ut nå...
 

Leedsfan

Sv: Alan Smith
« Svar #882 på: Februar 04, 2012, 22:52:43 »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kickthemdown

Sv: Alan Smith
« Svar #883 på: Februar 04, 2012, 22:57:53 »
Legend !  :) Han tørster jo etter å komme tilbake..  Han har aldri fått et tilbud om å returnere..  :-************ Redigert av moderator.
« Siste redigering: Februar 05, 2012, 01:31:40 av Jon R »

Andersen

Sv: Alan Smith
« Svar #884 på: Februar 04, 2012, 23:21:26 »
Litt pussig ja, at her tar vi inn lånespillere fra andre klubber som liksom skal spille seg selv tilbake i form, og når de har gjort det , er det rett tilbake igjen . Har ikke hatt AS som et ønske til å spille for klubben men når SG vurderte AS som en spiller som har vært for mye skadet til at de ville satse på ham , men samtidig henter inn andre spillere med alvorlige skader tidligere (Delph kne ?) ja da lurer jeg også.

Kickthemdown

Sv: Alan Smith
« Svar #885 på: Februar 04, 2012, 23:52:35 »
Litt pussig ja, at her tar vi inn lånespillere fra andre klubber som liksom skal spille seg selv tilbake i form, og når de har gjort det , er det rett tilbake igjen . Har ikke hatt AS som et ønske til å spille for klubben men når SG vurderte AS som en spiller som har vært for mye skadet til at de ville satse på ham , men samtidig henter inn andre spillere med alvorlige skader tidligere (Delph kne ?) ja da lurer jeg også.
Du sa det. Grayson var en skam for klubben. Svært lettet over at han er borte..

Leedsulf

Sv: Alan Smith
« Svar #886 på: Februar 05, 2012, 11:56:31 »
Huddersfield - MK Dons:
"Caused a stir yesterday when doing Leeds salute at Udders fans and screaming Leeds Leeds Leeds."

;D

fjellhaugen

Sv: Alan Smith
« Svar #887 på: Februar 05, 2012, 12:15:29 »
her kan alt tolkes ja.

slik jeg hører det tenker smudger på leeds, men er usikker på om han vil komme tilbake DERSOM han får tilbud om det.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Hallgeir *

Sv: Alan Smith
« Svar #888 på: Februar 05, 2012, 12:22:20 »
Litt pussig ja, at her tar vi inn lånespillere fra andre klubber som liksom skal spille seg selv tilbake i form, og når de har gjort det , er det rett tilbake igjen . Har ikke hatt AS som et ønske til å spille for klubben men når SG vurderte AS som en spiller som har vært for mye skadet til at de ville satse på ham , men samtidig henter inn andre spillere med alvorlige skader tidligere (Delph kne ?) ja da lurer jeg også.
Du sa det. Grayson var en skam for klubben. Svært lettet over at han er borte..

Det var vel greit at han fikk avløsning, men "en skam for klubben"  ???  ??? ::)
« Siste redigering: Februar 05, 2012, 12:24:41 av hallghel »
Super Leeds since 1968

DenHviteYeboah

Sv: Alan Smith
« Svar #889 på: Februar 05, 2012, 12:24:28 »
her kan alt tolkes ja.

slik jeg hører det tenker smudger på leeds, men er usikker på om han vil komme tilbake DERSOM han får tilbud om det.
Hvis han får tilbud,kommer han garantert tilbake!Skulle ha kommet i januar!

Kickthemdown

Sv: Alan Smith
« Svar #890 på: Februar 05, 2012, 12:25:10 »
Huddersfield - MK Dons:
"Caused a stir yesterday when doing Leeds salute at Udders fans and screaming Leeds Leeds Leeds."

;D
Hvordan er det mulig å ikke like fyren ?  :D Come home son !

fjellhaugen

Sv: Alan Smith
« Svar #891 på: Februar 05, 2012, 12:31:48 »
her kan alt tolkes ja.

slik jeg hører det tenker smudger på leeds, men er usikker på om han vil komme tilbake DERSOM han får tilbud om det.
Hvis han får tilbud,kommer han garantert tilbake!Skulle ha kommet i januar!

er jo ikke det han sier.

litt som å gå tilbake til exdama, sier han. funker stort sett dårlig.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Budda

Sv: Alan Smith
« Svar #892 på: Februar 05, 2012, 14:51:33 »
Skysports:

Alan Smith earned the praise of his manager Karl Robinson following his full debut for MK Dons.

Smith, who has joined the Milton Keynes club on loan from Newcastle for the remainder of the season, made his first start for Robinson's side in the 1-1 draw at League One promotion rivals Huddersfield.

It was also the 31-year-old's first start since suffering a broken ankle while playing for Newcastle at Sunderland 12 months ago.

"Alan showed how good he is winning tackles and headers," said Robinson. "He knocked on my door on Monday and said he wanted to play even though he probably needs four weeks of training to get him fully fit.

"Alan reverted to a holding midfield role at Newcastle but I want him to be the one player given the freedom to unlock defences. We have a steely, gritty and hard-working player and I am made up with him."

Smith was substituted after 66 minutes, immediately after being booked for a lunge at Huddersfield goalscorer Jamie McCombe. Robinson insisted he intended to replace him anyway, adding: "That was his limit."
Endre

sveifors

Sv: Alan Smith
« Svar #893 på: Februar 05, 2012, 20:43:28 »
Se dette intervju på sky for noen dager siden, om ikke vi har bruk for denne gutten så vet jeg ingenting. Iforhold til oldingene i Scum er AS rene ungdommen.

http://www.youtube.com/watch?v=GeERXDLblpI

AS sier her at han aldri har fått forespørsel om å komme tilbake til Leeds . Når han har vært skadet i Newcastle har managere brukt ham til å motivere foran kamper i garderroben.

Hvorfor ikke tilby han assisterende trener/+ spiller. Ungguttene våre hadde hatt så mye å lære om guts.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Frode

Sv: Alan Smith
« Svar #894 på: Mars 04, 2012, 21:40:44 »
Noen som har fått med seg hvordan han har gjort det i Dons?
 

Hallgeir *

Sv: Alan Smith
« Svar #895 på: Mars 04, 2012, 21:54:00 »
Noen som har fått med seg hvordan han har gjort det i Dons?

Har vel neppe vært en Dons på roser.....?  :P
Super Leeds since 1968

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Alan Smith
« Svar #896 på: Mars 05, 2012, 08:49:37 »
Noen som har fått med seg hvordan han har gjort det i Dons?





Nei!
Yeboahs vitne

trondt

Sv: Alan Smith
« Svar #897 på: Mars 05, 2012, 08:54:56 »
Noen som har fått med seg hvordan han har gjort det i Dons?
5 kamper, 4 gule kort, 0 mål.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Alan Smith
« Svar #898 på: Mars 05, 2012, 12:13:46 »
Noen som har fått med seg hvordan han har gjort det i Dons?
5 kamper, 4 gule kort, 0 mål.






Her er det bare en ting som er normalt i statistikken- 4 gule kort..... :D
Yeboahs vitne

trondt

Sv: Alan Smith
« Svar #899 på: Mars 05, 2012, 12:18:39 »
Noen som har fått med seg hvordan han har gjort det i Dons?
5 kamper, 4 gule kort, 0 mål.






Her er det bare en ting som er normalt i statistikken- 4 gule kort..... :D
Synes vel også at 0 mål er normalt for senere års statistikk  ;)