Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Alan Smith  (Lest 219971 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Sv: EX-SPILLER: Alan Smith
« Svar #960 på: Mai 12, 2012, 18:25:25 »
Smith vil gi et boost, og han vil bli varmt mottatt,supporterne stoler på Warnock ;)

Torpe-do

Sv: EX-SPILLER: Alan Smith
« Svar #961 på: Mai 12, 2012, 19:31:37 »
Svært få ting hadde vært mer awesome enn en suksessfull Smith-overgang til Leeds. Men skal en velge mellom hvilket organ som skal bestemme overganger - hjerte eller hjernen - velger jeg nok hjernen. Og for meg gjør nok ikke en Smith-overgang nok mening for meg - desverre.

Men det skal jo sies, morsomt at heftige Smith-rykter har figurert i hvert eneste overgangsvindu de siste... 5, 6-7 årene? Er det mer? Dette overgangsvinduet er vel gjerne det vinduet jeg kan hugse der ingen "sterke" Smith-rykter er på gang.

Nei - nesten synd å si det, men han hører nok til fortiden ...

EDIT: Hvordan har han egentlig gjort det for MK Dons? Noen andre som har hørt annet enn det som står her - herlig i garderoben, begrenset på banen? MK Dons er jo på PlayOff?
« Siste redigering: Mai 12, 2012, 19:33:15 av Torpedo »

Cherry

Sv: EX-SPILLER: Alan Smith
« Svar #962 på: Mai 12, 2012, 21:18:51 »
Dons tapte jo i dag 0-2 hjemme, og Alan spiller nok derfor sin siste kamp
for de neste uke........så er han Bosman.

Er han veltrent, så mener i hvertfall jeg at han både hadde kunne bidra
på og utenfor banen i Leeds - tatt seg av academy unggutta på vei inn i laget, og spilt skjorta av Brown...
 

RoarG

Sv: EX-SPILLER: Alan Smith
« Svar #963 på: Mai 12, 2012, 21:53:38 »
...og fått opp rødt kort statistikken vår.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

oivindh

Sv: EX-SPILLER: Alan Smith
« Svar #964 på: Mai 12, 2012, 22:21:15 »
Vi rykker ikke opp på gamle minner ..... :-\

Jol

Sv: EX-SPILLER: Alan Smith
« Svar #965 på: Mai 12, 2012, 22:23:14 »
...og fått opp rødt kort statistikken vår.
He he.. Enig. Hva er det som tilsier at han er et så fantastisk forbilde for unggutta?

Gufrias

Sv: EX-SPILLER: Alan Smith
« Svar #966 på: Mai 12, 2012, 22:46:43 »
...og fått opp rødt kort statistikken vår.
Ikke hvis han skyver Brown ut av laget.
Hekta på Leeds siden 1974

Håvard

Sv: EX-SPILLER: Alan Smith
« Svar #967 på: Mai 15, 2012, 11:11:56 »
...og fått opp rødt kort statistikken vår.
Ikke hvis han skyver Brown ut av laget.
:P

auren

Sv: EX-SPILLER: Alan Smith
« Svar #968 på: Mai 16, 2012, 08:16:22 »
Smith angrepet av Hudds-fans etter kampen og trengte politieskorte ut av banen.

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2145002/Alan-Smith-attacked-Huddersfield-fans-mob-Leeds-player-play-win.html

Smith har tydelig lagt på seg og har fått en skikkelig ekkel Scum-frisyre. Ugh!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: EX-SPILLER: Alan Smith
« Svar #969 på: Mai 16, 2012, 08:34:45 »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: EX-SPILLER: Alan Smith
« Svar #970 på: Mai 16, 2012, 08:36:20 »
Smith angrepet av Hudds-fans etter kampen og trengte politieskorte ut av banen.

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2145002/Alan-Smith-attacked-Huddersfield-fans-mob-Leeds-player-play-win.html

Smith har tydelig lagt på seg og har fått en skikkelig ekkel Scum-frisyre. Ugh!

auren

Lagt på seg som i? Scum-frisyre?

Come back Alan...!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: EX-SPILLER: Alan Smith
« Svar #971 på: Mai 16, 2012, 09:08:20 »
Smith angrepet av Hudds-fans etter kampen og trengte politieskorte ut av banen.

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2145002/Alan-Smith-attacked-Huddersfield-fans-mob-Leeds-player-play-win.html

Smith har tydelig lagt på seg og har fått en skikkelig ekkel Scum-frisyre. Ugh!

auren

Lagt på seg som i? Scum-frisyre?

Come back Alan...!

Synes han ser litt chubby ut ja. Og frisyren er støgg! Hence Scum-frisyre.

Stay away Alan!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: EX-SPILLER: Alan Smith
« Svar #972 på: Mai 16, 2012, 09:09:15 »
Smith angrepet av Hudds-fans etter kampen og trengte politieskorte ut av banen.

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2145002/Alan-Smith-attacked-Huddersfield-fans-mob-Leeds-player-play-win.html

Smith har tydelig lagt på seg og har fått en skikkelig ekkel Scum-frisyre. Ugh!

auren

Lagt på seg som i? Scum-frisyre?

Come back Alan...!

Synes han ser litt chubby ut ja. Og frisyren er støgg! Hence Scum-frisyre.

Stay away Alan!

auren

Karen er jo ikke 18 år lengre, han har vel "modnet" litt han også..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Ian Baird

Sv: EX-SPILLER: Alan Smith
« Svar #973 på: Mai 16, 2012, 10:17:56 »
Smith begynner å bli tjukk i kjakan. Minner meg om Brolin. Ingenting å samle på.
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Leedsfan

Sv: EX-SPILLER: Alan Smith
« Svar #974 på: Mai 16, 2012, 10:44:47 »
Sitat
The iconic image of Leeds relegation in May 2004 showed Smith kissing the badge and crying at what would be his last match for the club. His transfer to bitter rivals Manchester United, however, led to controversy and his exit was marred by accusations of treachery going from hero to villain in the eyes of some Leeds fans in the space of a day; this was despite the fact that club had publicly stated that they could not afford to pay his wages, that they were open to offers for him, and that no other club had registered an interest. Due to Leeds financial difficulties, Smith chose to waive his personal transfer fee owed to him by the club: this did not stop some Leeds fans from feeling betrayed, as they held up banners in subsequent games which compared Smith to Judas.

It has since been revealed by Peter Lorimer that the only club Leeds would allow Smith to join was Manchester United, and that Leeds had in fact engineered the move. With Manchester United being the only club offering the requested money up-front, instead of on an instalment basis (as offered by Everton and Newcastle), and with Leeds facing administration, Smith faced allowing Leeds to go into administration or joining Leeds' bitter rivals. However, Smith had earlier gone on record as saying he would never play for Manchester United.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

samadhi

Sv: EX-SPILLER: Alan Smith
« Svar #975 på: Mai 16, 2012, 10:48:35 »
Smith har i vår spilt regelmessig på ett MK Dons som har gjort det bra i L1.
Har holdt seg unna skader, og trolig i kampform igjen. Vi trenger erfarne spillere, vi trenger midtbanespillere og vi trenger spisser. I Smith får vi alt dette.
Med en kontrakt som går ut så ser jeg ingen stor risiko i å henta tilbake Smith, bortsett fra sveisen da selvsagt  ::)
marching on together,
derudaf forever...

kalle_92

  • Gjest
Sv: EX-SPILLER: Alan Smith
« Svar #976 på: Mai 16, 2012, 10:58:35 »
Syns han ser litt chubby ut jeg. Tror ikke Warnock er interessert i Smith.

DW

Sv: EX-SPILLER: Alan Smith
« Svar #977 på: Mai 16, 2012, 11:00:31 »
Smith begynner å bli tjukk i kjakan. Minner meg om Brolin. Ingenting å samle på.

Nei, han har vi ikke bruk for lengre.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EX-SPILLER: Alan Smith
« Svar #978 på: Mai 16, 2012, 11:22:43 »
 ;D Minner absolutt om Brolin, og da er det stay away pliiiissss!!!

Han er historie, ingen tvil. Intet å tilføre oss fordi vi skal til Premier League!!!
Yeboahs vitne

Blank_File

Sv: EX-SPILLER: Alan Smith
« Svar #979 på: Mai 16, 2012, 13:37:43 »
I himmelens navn folk! Dere vurdere utfra et bilde som er tatt og dratt ut til siden at Alan er tykk? Da snakker vi om forhåndsdømming av verste sort.

Leedsfan

Sv: EX-SPILLER: Alan Smith
« Svar #980 på: Mai 16, 2012, 13:48:14 »
I himmelens navn folk! Dere vurdere utfra et bilde som er tatt og dratt ut til siden at Alan er tykk? Da snakker vi om forhåndsdømming av verste sort.

Akkurat det er patetisk...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

testo

Sv: EX-SPILLER: Alan Smith
« Svar #981 på: Mai 16, 2012, 14:04:18 »
Ã… sammenligne Smith med Brolin er helt på trynet..vet dere ikke bedre så lat som i vertfall.. skjerping.

Vis Smith skulle komme til Leeds så er for at han selv føler han har noe å bidra med og ikke for å få egg og tomater slengt etter seg.
Jeg føler at Smith fortsatt har noe å bidra med på samme linje som Ian Harte har i Reading, å ha en på laget som virkelig blør for drakta og pushe de andre frem for å yte det maksimale i hver kamp kan være forskjellen på å to be or not to be i ligatoppen.

Kom hjem Alan......
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

auren

Sv: EX-SPILLER: Alan Smith
« Svar #982 på: Mai 16, 2012, 14:18:13 »
Det er mange på Waccoe som "hyller" Huddersfieldfansen for å angripe Smith. Noen mener til og med at de burde knukket opp igjen beinet hans. Det sier jo to ting - deler av Leedsfansen er som annen fans: ikke veldig smarte. Og at Smith sin eventuelle retur vil splitte fansen. Sistnevnte er bekymringsfullt, og en av grunnene til ikke å signere Smith.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

Sv: EX-SPILLER: Alan Smith
« Svar #983 på: Mai 16, 2012, 14:35:08 »
Det er mange på Waccoe som "hyller" Huddersfieldfansen for å angripe Smith. Noen mener til og med at de burde knukket opp igjen beinet hans. Det sier jo to ting - deler av Leedsfansen er som annen fans: ikke veldig smarte. Og at Smith sin eventuelle retur vil splitte fansen. Sistnevnte er bekymringsfullt, og en av grunnene til ikke å signere Smith.

auren
Meget godt poeng!
Ups & Ups!!

Blank_File

Sv: EX-SPILLER: Alan Smith
« Svar #984 på: Mai 16, 2012, 14:40:27 »
Det er mange på Waccoe som "hyller" Huddersfieldfansen for å angripe Smith. Noen mener til og med at de burde knukket opp igjen beinet hans. Det sier jo to ting - deler av Leedsfansen er som annen fans: ikke veldig smarte. Og at Smith sin eventuelle retur vil splitte fansen. Sistnevnte er bekymringsfullt, og en av grunnene til ikke å signere Smith.

auren

Jeg er enig i at det splittelse er et argument, selv om jeg er ekstremt uenig med de som har lagt Alan for hat. Syns faktisk det er patetisk og latterlig. Jeg ser gjerne Alan i Leedsdrakt igjen, men jeg er ikke sikker på om han vil heve laget noe særlig og da er det like greit å la være.

rober

Sv: EX-SPILLER: Alan Smith
« Svar #985 på: Mai 16, 2012, 14:56:19 »
I himmelens navn folk! Dere vurdere utfra et bilde som er tatt og dratt ut til siden at Alan er tykk? Da snakker vi om forhåndsdømming av verste sort.

Helt enig.
At Smith scoret betyr jo bare at han gjorde jobben sin. Ã… sammenligne Smith med Brolin er helt på jordet.
Nei, dette blir for dumt.

Mr. Leeds

Sv: EX-SPILLER: Alan Smith
« Svar #986 på: Mai 16, 2012, 15:01:34 »
I himmelens navn folk! Dere vurdere utfra et bilde som er tatt og dratt ut til siden at Alan er tykk? Da snakker vi om forhåndsdømming av verste sort.

Helt enig.
At Smith scoret betyr jo bare at han gjorde jobben sin. Ã… sammenligne Smith med Brolin er helt på jordet.
Nei, dette blir for dumt.
Jeg så kampen. Smith kom inn med ca 10 minutt igjen. Han vant et par dueller - derav en som jeg mener ble feilaktig avblåst for. Målet var en skikkelig stupheading! Så på de få minuttene han fikk mener jeg at han ikke gjorde seg vekk - sjøl om det er lite tid å bedømme på!
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

B_Ød

Sv: EX-SPILLER: Alan Smith
« Svar #987 på: Mai 16, 2012, 15:11:08 »
Jeg er enig i at det splittelse er et argument, selv om jeg er ekstremt uenig med de som har lagt Alan for hat. Syns faktisk det er patetisk og latterlig. Jeg ser gjerne Alan i Leedsdrakt igjen, men jeg er ikke sikker på om han vil heve laget noe særlig og da er det like greit å la være.
Enig i dette også jeg, og har på ingen måte lagt mannen for hat, men er som deg veldig usikker på hva AS kan tilføre oss, og ser dette derfor som et sjansepill med cash som kanskje kunne vært brukt smartere..uten at jeg VET dette  ;) 
Ups & Ups!!

Andersen

Sv: EX-SPILLER: Alan Smith
« Svar #988 på: Mai 16, 2012, 16:58:39 »
Over the hill and far away, Smith tror jeg ikke hadde tilført oss noe særlig, men å sammenligne ham med Brolin, pga pondus og sveis blir for dumt!

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973