KAMP: vs SCUNTHORPE UNITED, 30/10-2010 kl 16.00

Started by Promotion 2010, October 27, 2010, 18:58:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

HåvardK

Quote from: Andersen on October 30, 2010, 16:40:40
Vil helst glemme alle disse såkalte stortapene til Leeds . LEEDS4EVER
Ja, hvis en ser bort fra dem, er ikke situasjonen så ille.

Ronald

tror dette laget trenger pause :( Hørte en gang en engelsk kommentator si at det er i pausen manageren skal vise at han fortjener lønna. No får vi se hva som kommer ut på bana i 2.omgang og har Leedsdrakt på seg, om det viser at Simon Grayson har gjort seg fortjent til lønna.

kilgallon

Kunne godt tenke meg Nunez i stedet for Howson. Nunez viste noen positive glimt da han kom inn mot Cardiff, mens Howson mister ballen gang på gang på vei fram.

Hobben

Quote from: kilgallon on October 30, 2010, 16:43:11
Kunne godt tenke meg Nunez i stedet for Howson. Nunez viste noen positive glimt da han kom inn mot Cardiff, mens Howson mister ballen gang på gang på vei fram.

Kunne ikke vært mer enig !
Rogaland Whites

Andersen

En ting er at vi spiller 1. div høyere i år , har vi fått en dalende formkurve nå ? LEEDS4EVER.

auren

Corner til Leeds. Er vel vår første corner tror jeg.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Quote from: auren on October 30, 2010, 16:44:13
Corner til Leeds. Er vel vår første corner tror jeg.

auren

...og nesten 1-2
COME ON LEEDS !!

asLeeds

Ja, var vell han som "mista" til Gradel og ;)
DALHEIM WHITES

berlin

Quote from: Ronald on October 30, 2010, 16:43:03
tror dette laget trenger pause :( Hørte en gang en engelsk kommentator si at det er i pausen manageren skal vise at han fortjener lønna. No får vi se hva som kommer ut på bana i 2.omgang og har Leedsdrakt på seg, om det viser at Simon Grayson har gjort seg fortjent til lønna.

Tja, det kan jo bety at vi bare spiller med en 6-7 stk i 2.omgang, inkludert 3 bytter.  8)

ollan

Quote from: Andersen on October 30, 2010, 16:43:55
En ting er at vi spiller 1. div høyere i år , har vi fått en dalende formkurve nå ? LEEDS4EVER.

dalende siden 3.januar >:(
Ollan

ziganda

Vi har vel hatt noen langvarige formkurver hvert år de siste årene, både på godt og vondt.

sveifors

Quote from: Tom S on October 30, 2010, 16:41:04
Quote from: auren on October 30, 2010, 16:40:26
Feilpasningene florerer dessverre  >:(

auren

Ja, det er trist å høyre på.

De siste kampene jeg har sett og denne jeg hører på synes for meg at vi skal gjøre alt så forbaska komplisert. Mot Cardiff angrep vi i sneglefart med masse småpasninger fram og tilbake. Det er uhyre krevende å spille slik og det krever bevegelse, fart i ballen og bevegelse. Vi har ikke spillere for dette, og jeg tror vi må begynne å spille litt enklere, komme oss på kanten ned til linja og inn foran boxen, få avslutninger.

Istedet prøver vi på Real Madrid spill som bare fører med seg at vi gir bort ballen, mens resten av laget er på veg framover.

Gi guttene litt enklere oppgaver Simon
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Andersen

Rudi G.

Quote from: ollan on October 30, 2010, 16:45:23

dalende siden 3.januar >:(

De er rett :(

kilgallon

Quote from: asLeeds on October 30, 2010, 16:44:52

Jeg er faktisk en stor fan av Howson, men jeg synes han trenger til en liten pause, da hans feilmargen er temmelig stor for tiden. Men for all del, innimellom så er han forrykende offensivt.  ;)

Barba

En ting er taktiske bytter, de virkelig gode managerne gjør taktiske endringer i pausa. Justerer f eks presshøyde, trekker en ving litt tilbake i banen eller justerer oppspillene fra fot til rommet mellom midtbane og backrekke f eks. Vi får se. Bytter kan skape guts, avhengig av spilleren som kommer inn osv, men kan også skape ytterligere uro. Sånt skal gode managere se, og klare å vurdere hva som bør gjøres.

Barba - Ã... treffe medspillere kan jo være en start. Slå enkle pass i en periode, for så å få litt selvtillit.
Barba - MOT

Rudi G.

Quote from: sveifors on October 30, 2010, 16:46:28

auren

De siste kampene jeg har sett og denne jeg hører på synes for meg at vi skal gjøre alt så forbaska komplisert. Mot Cardiff angrep vi i sneglefart med masse småpasninger fram og tilbake. Det er uhyre krevende å spille slik og det krever bevegelse, fart i ballen og bevegelse. Vi har ikke spillere for dette, og jeg tror vi må begynne å spille litt enklere, komme oss på kanten ned til linja og inn foran boxen, få avslutninger.

Istedet prøver vi på Real Madrid spill som bare fører med seg at vi gir bort ballen, mens resten av laget er på veg framover.

Er usikker på om han i det hele tatt gir guttene oppgaver!

Tom S

COME ON LEEDS !!

Nørgaard

Quote from: sveifors on October 30, 2010, 16:46:28

auren

Skal Grayson så fyres?

auren

Pause. 1-1. Håper på et mer slagkraftig Leedslag i andre omgang, men jeg har mine tvil  :-\

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

kilgallon

Skuffende 1. omgang. Frustrerende vi ikke har noe mere sammenhengende spill. Vi er jo ikke farlige (kun for oss selv når vi gir bort ballen i farlige områder...)

Jon R

Hvis vi legger prestasjonene mellom det 45. og 60. minutt til grunn i kampene mot Barnsley, Preston og Cardiff, burde Grayson skylde klubben penger.  ::)
Jon R.

GeirO

Quote from: sveifors on October 30, 2010, 16:39:42
Possesion

Scounthorpe  66 % - Leeds 34%

Høres ikke akkurat jevnt ut

Bekymrer meg ikke. Ofte de med posession under 50% som står for scoringene
(kunne vært sitat fra Drillo, hører jeg) ;)
MOT

sveifors

Quote from: kilgallon on October 30, 2010, 16:48:01
Quote from: asLeeds on October 30, 2010, 16:44:52

Jeg er faktisk en stor fan av Howson, men jeg synes han trenger til en liten pause, da hans feilmargen er temmelig stor for tiden. Men for all del, innimellom så er han forrykende offensivt.  ;)

Howson er en ung spiller som burde få blomstre, desverre ser det ut til at han ikke mestrer å være visekaptein/kaptein, og det blir for høye skuldre. Han trenger pause.

Sveifors

Andersen

Hva skal man gjøre av bytter her? Forsvaret har vel klart seg sånn tålelig greit, hva med midtbane , angrep, ? LEEDS4EVER.

Ronald

Quote from: Barba on October 30, 2010, 16:48:22

En ting er taktiske bytter, de virkelig gode managerne gjør taktiske endringer i pausa. Justerer f eks presshøyde, trekker en ving litt tilbake i banen eller justerer oppspillene fra fot til rommet mellom midtbane og backrekke f eks. Vi får se. Bytter kan skape guts, avhengig av spilleren som kommer inn osv, men kan også skape ytterligere uro. Sånt skal gode managere se, og klare å vurdere hva som bør gjøres.

Barba - Ã... treffe medspillere kan jo være en start. Slå enkle pass i en periode, for så å få litt selvtillit.
For alt i verden, eg tenkte likegjerne på de spillerene som allerede spiller. Hvor mye guts får SG inn i de? Det har ofte vist seg at enkelt spillere forandrer innstilling totalt etter en skikkelig peptalk

Another_Roger

1-1 til pause er vel greit ? Eg syns uavgjort borte mot eit såpass godt lag absolutt er godkjent! No har eg eit voldsomt horn i sida til Scunthorpe etter at dei snaut oss for playoff-finalen for nokre år sidan, ved å score eit meget usympatisk mål 3 minutt på overtid. Kjenner at eg blir hissig den dag i dag. Forbaska kjeltringlag.

Per-Stian

Ønskjer for andre omgang:
1. Howson ut - Nunez inn
2. Leeds-mål
3. Debut for Paynter
4. Leeds-siger

sveifors

Quote from: GeirO on October 30, 2010, 16:51:17
Quote from: sveifors on October 30, 2010, 16:39:42
Possesion

Scounthorpe  66 % - Leeds 34%

Høres ikke akkurat jevnt ut

Bekymrer meg ikke. Ofte de med posession under 50% som står for scoringene
(kunne vært sitat fra Drillo, hører jeg) ;)

Hadde vi spilt litt mere med hans filosofi, så hadde jeg vært enig, men det blir for manmge "rett i dusjen" pasninger som også Drillo ville sagt
Sveifors