KAMP: vs HULL CITY, tirsdag 9/11-2010, kl 20.45

Started by Promotion 2010, November 01, 2010, 16:35:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tom S

Quote from: ooh aah on November 09, 2010, 22:46:22
Vi styrer jo alt i 2. omgang. Bare en sleiv fra seier. Bradley skulle vel også satt den headingen litt før. Forsvaret ok, men likevel suser det 2 mål inn. Frustrerende. Men sliter med å forstå at Simon skal få skylden for dette ???

Fakta er iallefall at vi har plukket 1 av 12 mulige poeng på ER siste 4 kamper, toppa med 14 baklengs. Av og til ydmyka, av og til uflaks, men Larry er lederen...
Desse resultatene er ikkje gode nok.
COME ON LEEDS !!

Kato

I dag kunne vi neppe gjort mye med målene mot. Men 26 innslupne på 15 kamper er nesten to i snitt. Vanskelig å vinne mange fotballkamper når du må score tre hver gang.

testo

Quote from: trosetti on November 09, 2010, 22:51:14
Vi ligger på 8. plass på tabellen og kjemper for øyeblikket om en play-off kamp.. Vi er nyopprykket og spiller ut Hull i store deler av kampen. Blir felt av et perlemål fra 30m, og et uforståelig selvmål. Hull har 2 skudd på mål i løpet av hele kampen.

Også roper vi på trenerens avgang? - Mye som skurrer her, spør du meg.

Helt klart......Nå må vi roe ned litt......Vi gjør en mye bedre kamp enn på lenge og dette bygger vi videre på og klatrer sakte men sikkert.
Hadde jeg vært Hull supporter så hadde jeg virkelig vært bekymret....Ta et glass melk gutter og sov søtt :D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

DenHviteYeboah

Quote from: CardiganArms on November 09, 2010, 22:52:59
Quote from: DenHviteYeboah on November 09, 2010, 22:51:36
Quote from: Kato on November 09, 2010, 22:44:58
Det der Yeboah er bare pisspreik. Den eneste grunnen til at vi ikke vinner i dag er at vi har forbanna uflaks. Hull var fan ikke over midten, og så scorer vi et uheldig selvmål.
Quote from: DenHviteYeboah on November 09, 2010, 22:43:14
Dette er jo ikke tilfeldig.Det er rett og slett for mange personlige "klovnefeil".
Holder ikke!Dette skjer jo fanken meg kamp etter kamp,men idag fikk det fatale følger >:(
Hallo?jeg sier jo ikke at det KUN gjelder idag?dette er dessverre en trend du tydligvis ikke har sett.. :(

en trend som gjør at vi nå er nærmere playoff enn før kampen...
hva om de personlige feilene hadde vært minimale...?

Gufrias

Ã... miste konsentrasjonen sånn når motstanderen får en utvist... pasningskvaliteten sank, avstanden til motspiller økte, og og Bradley sleivet en enkel ball i eget nett. Virker som alle tenkte "2-1 og en mann mer, nå er det bare å vente på sluttsignalet"

Det går ikke an!  >:(

Hvor mange hårfønertaler trenger denne gjengen for å gi det de har???
Hekta på Leeds siden 1974

jarle

Quote from: Tom S on November 09, 2010, 22:53:17
Vi styrer jo alt i 2. omgang. Bare en sleiv fra seier. Bradley skulle vel også satt den headingen litt før. Forsvaret ok, men likevel suser det 2 mål inn. Frustrerende. Men sliter med å forstå at Simon skal få skylden for dette ???

Fakta er iallefall at vi har plukket 1 av 12 mulige poeng på ER siste 4 kamper, toppa med 14 baklengs. Av og til ydmyka, av og til uflaks, men Larry er lederen...

Med normal hjemme form hadde vi vært et topplag... merkelig at selv mot 10 mann og et bunnlag så er self destruction knappen det vi trykker på!

Vi skal jo cruise inn mot 10 mann på hjemmebane...

Blank_File

Til dere som roper på Graysons avgang i dag. Jeg håper virkelig dere får tenkt dere om til i morgen. For det blir så dumt at selv ikke jeg, som aldri har vært så sur for å vinne i tipping som i dag, tenker TANKEN på å skylde på Simon i dag. Et frispark som man ikke har mulighet til å ta uansett og en grisestygg tabbe fra Johnson. Ellers taler statistikken for hvor mye bedre vi var enn Hull i dag.

Vi ligger a-poeng med play-off plass 16 kamper uti sesongen. Hva mer kan man ønske seg dette året? Jeg blir flau!

B_Ød

ser poenget ditt, får meg ikke til å laste SG for alt som skjer med dette laget, men vi klatrer på tabell..holder for meg..
Ups & Ups!!

Ove

Jeg er også skuffet akkurat nå, men når jeg er totalt sett fornøyd med poengfangsten hittil, og spillet i de siste tre kampene. I dag møtte vi et lag som i fjor lå to divisjoner høyere enn oss, og vi kjører over dem i store deler av kampen.Bare vi får orden på hjemme blir dette bra  :)

B_Ød

Quote from: DenHviteYeboah on November 09, 2010, 22:55:07
Quote from: CardiganArms on November 09, 2010, 22:52:59
Quote from: DenHviteYeboah on November 09, 2010, 22:51:36
Quote from: Kato on November 09, 2010, 22:44:58
Det der Yeboah er bare pisspreik. Den eneste grunnen til at vi ikke vinner i dag er at vi har forbanna uflaks. Hull var fan ikke over midten, og så scorer vi et uheldig selvmål.
Quote from: DenHviteYeboah on November 09, 2010, 22:43:14
Dette er jo ikke tilfeldig.Det er rett og slett for mange personlige "klovnefeil".
Holder ikke!Dette skjer jo fanken meg kamp etter kamp,men idag fikk det fatale følger >:(
Hallo?jeg sier jo ikke at det KUN gjelder idag?dette er dessverre en trend du tydligvis ikke har sett.. :(

en trend som gjør at vi nå er nærmere playoff enn før kampen...
hva om de personlige feilene hadde vært minimale...?
da hadde vi vært lengre oppe på tabellen  ;)
Ups & Ups!!

Jon R

Formkurven peker oppover både prestasjon og resultatmessig. Og viktigst av alt: Tapsrekken hjemme ble snudd. Da sparker man ikke.
Jon R.

kilgallon

Veldig mye positivt i dag, tross alt. Vi kjører denne kampen fullstendig. Hull har knapp nok en ærlig sjanse på 90 minutter. Hva skal vi si om de måla de får? Det første er klasse og et drømmetreff. Umulig å gardere seg i mot. Det andre er et sleivspark fra Johnson - nok ikke noe han gjorde med vilje. Og nok ikke noe som har sammenheng med kontraktforhandlingene hans  ::)
Det er skuffende vi ikke vinner i dag. Vi kunne virkelig ha brukt det boost det ville ha gitt å få tre poeng på ER i dag. Nå blir det mye nerver før kampen mot Bristol C og kanskje også en del negativ stemning rundt Elland Road. Kommentatorene i studiet før Cardiff kampen sa, at de aldri hadde opplevet en så negativ stemning før en kamp på Elland Road før. Det er på tide gutta begynner å vinne på hjemmebane igjen så alt det negative piss forsvinner. Og det har så veldig lite med kvalitet å gjøre - det meste foregår oppe i hue på gutta. Frykten for fiasko blir dominerende. Er ikke i tvil om at Grayson og staben arbeider steinhardt på dette, men det er de 11 på banen som skal prestere. At dette laget kan spille fotball har de bevist flere ganger inntil nå i denne sesongen. Så hvis vi gjenerobrer Fortress Elland Road, så trur jeg - i motsetning til mange - at dette laget helt sikkert spiller med om play-off.

Tom S

Quote from: CardiganArms on November 09, 2010, 22:56:57

ser poenget ditt, får meg ikke til å laste SG for alt som skjer med dette laget, men vi klatrer på tabell..holder for meg..

Eg er ikkje bekymra for den totale poengfangsten så langt, heller ikkje bekymra for tabellplasseringen - dette er faktisk bedre enn eg hadde forventa.

Men, eg er bekymra over måten vi taper kamper og poeng på og heimeformen generelt.

Forøvrig enig i at denne kampen isolert sett ikkje er den verste, men når vi ser det totalt sett er det urovekkende - syns eg i alle fall.

Med dette seier eg ikkje Larry UT, men kun og blott at det ikkje er godt nok.
COME ON LEEDS !!

LEO

vi er nærmere play off , jeg må bare se det på den måten. Prøve å tenke positivt.

Kunne vi bare få inn DEM forsterknigen som vi savner.  Vi er egentlig vanvittig nære etter min mening.

Blank_File

Mer uhell enn vi hadde i dag skal man lete lenge etter. Jeg er meget positiv etter denne kampen. Endelig en god spillemessig hjemmekamp igjen!

Promotion 2010

Quote from: Gufrias on November 09, 2010, 22:55:17
Ã... miste konsentrasjonen sånn når motstanderen får en utvist... pasningskvaliteten sank, avstanden til motspiller økte, og og Bradley sleivet en enkel ball i eget nett. Virker som alle tenkte "2-1 og en mann mer, nå er det bare å vente på sluttsignalet"

Det går ikke an!  >:(

Hvor mange hårfønertaler trenger denne gjengen for å gi det de har???

INGEN!!! I fjor viste de at det slett ikke er det de trenger?  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Quote from: Jon R on November 09, 2010, 22:52:37
Hva skjedde forresten med Faye? 

Faye er skadet! Orket sikkert ikke to kamnper i uken.
Min første Leeds-kamp:

B_Ød

Quote from: Tom S on November 09, 2010, 23:00:20
Quote from: CardiganArms on November 09, 2010, 22:56:57

Med dette seier eg ikkje Larry UT, men kun og blott at det ikkje er godt nok.
Ser den  ;)
Ups & Ups!!

Andersen

Bob, Bob, kamp som sagt. Enig i de siste innleggene her, vi skal ikke svartmale alt, etter en sånn kamp. Vi har brudt en tapsrekke på hjemmebane, og vi tar poeng igjen hjemme etter noen møkkatap hjemme. Vi ligger på 8. plass på tabellen . Nye muligheter til lørdag! Opp med hode gutta! LEEDS4EVER.

Promotion 2010

GRATTIS LEEDS.

ER DETTE FØRSTE POENG I MIDTUKEKAMPENE?   ;)
Min første Leeds-kamp:

Hobben

Quote from: Blank_File on November 09, 2010, 22:56:53
Til dere som roper på Graysons avgang i dag. Jeg håper virkelig dere får tenkt dere om til i morgen. For det blir så dumt at selv ikke jeg, som aldri har vært så sur for å vinne i tipping som i dag, tenker TANKEN på å skylde på Simon i dag. Et frispark som man ikke har mulighet til å ta uansett og en grisestygg tabbe fra Johnson. Ellers taler statistikken for hvor mye bedre vi var enn Hull i dag.

Vi ligger a-poeng med play-off plass 16 kamper uti sesongen. Hva mer kan man ønske seg dette året? Jeg blir flau!

Tja, en skal ikke se bort ifra at jeg for tenkt meg litt om over natten :)

Så jeg kan vell bare beklage allerede nå! Sykt irriterende kamp. Kanskje SG har noe å tilføre.

Men byttet med Becciho og Paynter forstår jeg ikke noe av enda, men det er min mening.
Rogaland Whites

Blank_File

Quote from: hobberst on November 09, 2010, 23:04:19
Quote from: Blank_File on November 09, 2010, 22:56:53

Tja, en skal ikke se bort ifra at jeg for tenkt meg litt om over natten :)

Så jeg kan vell bare beklage allerede nå! Sykt irriterende kamp. Kanskje SG har noe å tilføre.

Men byttet med Becciho og Paynter forstår jeg ikke noe av enda, men det er min mening.

Forferdelig irriterende kamp! SG HAR noe å tilføre!
Kan være enig i at det byttet kanskje ikke er det glupeste, men han er jo en god hodespiller denne malermannen.

Nå er det natta hvertfall. Snakkas! :)

Sleivind

Det kan bli meget viktig som noen her påpeker at vi har brutt tapsrekken på ER. Det er en kjent sak at fotballspilling ligger veldig mye mellom ørene. Nå kan spillerne senke skuldrene ett hakk foran neste hjemmekamp, og det kan være nok til at vi løfter spillet enda ett hakk i forhold til dagens prestasjon.

ØBS

Quote from: Promotion 2010 on November 09, 2010, 23:04:01
GRATTIS LEEDS.

ER DETTE FØRSTE POENG I MIDTUKEKAMPENE?   ;)

Ikke hvis du regner med Doncaster.  Var riktignok på en fredag, men...

En kommentar til disse utbruddene mot Grayson.  Jeg er fullstendig enig med Tom, og lurer på hvorfor i all verden han ikke satte på Paynter så fort som mulig etter de fikk 2-2 målet, men ventet til det 91. minutt?
LUSCOS-hilsen
ØBS

Joe Jordan

Utrolig irriterende og unødvendig å rote bort dette. Men jeg velger å feste meg ved at vi faktisk var det beste laget i dag og at trenden med horrible hjemmekamper har begynt å snu.

Men jeg er langt ifra overbevist og Leeds MÃ... snart begynne å ta 3 poengere hjemme på ER ellers står ikke Grayson høyt i kurs der særlig lenge.   
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

testo

Mange som irriterer seg over små bagateller her men overser den største, og det er at jeg har gitt nissegubben £5 og ikke hatt noe annet enn problemer og kødd i et forsøk på og se kampen....Men skitt au..Håper han kjøper seg en banan og sklir på skallet og brekker noen edle deler :D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

testo

Flest pålogget idag: 498. Flest pålogget noen sinne: 598 (September 28, 2010, 21:49:04)

Not bad
Terje

Bredinho

7/9 poeng på dei 3 siste kampane.. mi ha snudd dn vonde trenden, og ha for første gong i ligaen tatt poeng i ein midtuke-kamp.. ser svært lyst pao Leeds' framtid! á poeng med play-off og spelara på veg tilbake frå skade.. :)
The future is bright, the future is white!

Bredinho
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Hobben

Quote from: testo on November 09, 2010, 23:29:39
Mange som irriterer seg over små bagateller her men overser den største, og det er at jeg har gitt nissegubben £5 og ikke hatt noe annet enn problemer og kødd i et forsøk på og se kampen....Men skitt au..Håper han kjøper seg en banan og sklir på skallet og brekker noen edle deler :D

Jeg fikk med meg ander omgang, så han ha tjent 24,50 KR på meg  >:(
Rogaland Whites

nord

Vi er på rette vej! tillykke med 7 pladsen og 7 poeng på 3 kamper ! ::)