Bekymret for en stall som er altfor bred og jevnt over dårlig?

Started by Promotion 2010, November 03, 2010, 19:32:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Promotion 2010

Her er navnene på spillerne som har kontrakter som går ut til sommeren. Jeg vil anta at det er mange som er lite aktuelle for "promotion-push" her. Kan vel bare se Kisnorbo som aktuell for PL.

Som squad-spillere er vel kanskje Kilkenny, Johnson og evt Somma, men så er det jamnt slutt!  :o

*Neil Kilkenny, sommer 2011
*Bradley Johnson, sommer 2011
*Lubo Michalik, sommer 2011 - ut på lån til Carlisle til 3.jan 2011
**Andy Robinson, sommer 2011 - på vei ut
**Alan Martin, sommer 2011
**Luciano Becchio, sommer 2011
**Tom Elliott, sommer 2011 (ny kontrakt ca 20.aug. 2008)
***Richard Naylor, sommer 2011
****Jason Crowe, sommer 2011 (jeg tipper på 2 års kontrakt!) Har noen annen info?
****Patrick Kisnorbo, sommer 2011
****Shane Higgs, sommer 2011
****Davide Somma, sommer 2011 (Ett års forlengelse, signert april 2010)
*****Andy Hughes, sommer 2011
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

JA!
En trist indikator er at PL klubbene ikke akkurat har vist voldsom interesse for noen i stallen vår...til og med Spurs som er interessert i alle spillere hele tiden har forholdt seg i ro....
joda,troppen oser av kvalitet i alle ledd ;)

Glenn K

Vi skal da være glade for at mye av ''grumset'' som ikke har noe å gjøre i CCC forsvinner. Vi kvitter oss med league 1 og kanskje 2 kvalitet, og henter inn spillere som er gode nok til å være med på å ta det siste skrittet opp i systemet (håper jeg)   :)

Runar

Ser for meg at endel spillere blir frigitt 1.2.11 Elliot, Robbo, Crowe, Lubo. Mens Hughes, Naylor, nok går ut kontraktiden sin sammen med Martin. Becchio, Kilkenny, Johnson og Somma bir nok tilbudt nye kontrakter før nyttår og vil så velge selv om de vil takke ja, eller gå.

lojosang

Vi har nok for mange spillere som var akkurat gode nok til å få oss ut av League 1, ja, og som ingen vil overta lønna til, ja. Det begrenser jo muligheten for å forsterke laget når vi har et lite kobbel med spillere som ikke er gode nok.

Men fryktelig BEKYMRA kan jeg ikke si jeg er.
- Leif Olav

Blank_File

Skal vi slanke stallen er det jo konge at det er flere spillere som ikke har kontrakt lenger enn til 2011. Eller?  ???

torivar

Quote from: Blank_File on November 03, 2010, 21:20:47
Skal vi slanke stallen er det jo konge at det er flere spillere som ikke har kontrakt lenger enn til 2011. Eller?  ???

Helt enig. Mye lønnsmidler frigis til sommeren når vi skal bygge et lag for promotionpush kommende sesong. Dette er mellomsesongen der unge lovende som Howson får sjanse til å konsolidere seg til større oppgaver.

Jeg er heller ikke spesielt bekymret.

Rasmussen7

Er vell ikke Bekymra slik tingenes tilstand er per dagsdato.
Men viss klubben har ambisjoner om å ta steget opp til PL allerede neste sesong, sa kan nok alle de 13 spillerne som går ut av kontrakt til
Våren gå uten at ihvertfall jeg kommer til å savne dem noe særlig...
Men om Grayson har "hjerte" til å kvitte seg med alle... Tviler veldig på d..

Torpe-do

Ja, Howson mener jeg bør inkluderes i spillere som er verdt å satse på videre.

berlin

Veldig store utskiftninger i stallen er sjelden et godt sjakktrekk. Faktisk er det kanskje det vi opplever akkurat nå.  ???

Så 13 ut høres skummelt ut, men det er helt klart noen spillere på listen til promo allerede er blitt forsøkt "lempet ut", og ila sesongen vil det være flere som ikke får fornyet kontrakt.

Bredinho

Quote from: Rasmussen7 on November 03, 2010, 21:28:44
Er vell ikke Bekymra slik tingenes tilstand er per dagsdato.
Men viss klubben har ambisjoner om å ta steget opp til PL allerede neste sesong, sa kan nok alle de 13 spillerne som går ut av kontrakt til
Våren gå uten at ihvertfall jeg kommer til å savne dem noe særlig...
Men om Grayson har "hjerte" til å kvitte seg med alle... Tviler veldig på d..
Han sa jo klart og tydelig frao når mi rykka opp frå Tegneserien kem so ikkje va md i planane hans, og slik rekna eg md han vil gjera dt no og.. spent på om kisnorbo vil få ny kontrakt/nå gammalt nivå

Bredinho
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Per-Stian

Quote from: Promotion 2010 on November 03, 2010, 19:32:30
Neil Kilkenny, sommer 2011
Bradley Johnson, sommer 2011
Lubo Michalik, sommer 2011
Andy Robinson, sommer 2011
Alan Martin, sommer 2011
Luciano Becchio, sommer 2011
Tom Elliott, sommer 2011
Richard Naylor, sommer 2011
Jason Crowe, sommer 2011
Patrick Kisnorbo, sommer 2011
Shane Higgs, sommer 2011
Davide Somma, sommer 2011
Andy Hughes, sommer 2011

Sjølv om vi skulle frigi fleire eller alle på denne lista, vil vi framleis ha ein relativt stor stall utan å miste for mykje kvalitet. Eg trur ikkje vi klarer opprykk dette året, ei heller at vi rykkjer ned. Difor ønskjer eg å ha med Kilkenny, Becchio, Somma og kanskje Kisnorbo/Higgs viss dei består nye medisinske prøver. Johnson er eg også veldig uviss på, i mine auge er han greit stallfyll, men ikkje meir. Dette fordi hans prestasjonar svingar som ein karusell.

Tarald72

Quote from: berlin on November 03, 2010, 23:00:22
Veldig store utskiftninger i stallen er sjelden et godt sjakktrekk. Faktisk er det kanskje det vi opplever akkurat nå.  ???

Så 13 ut høres skummelt ut, men det er helt klart noen spillere på listen til promo allerede er blitt forsøkt "lempet ut", og ila sesongen vil det være flere som ikke får fornyet kontrakt.

Må si meg enig i det du skriver her B., for store utskiftninger er aldri så lurt! Vi vil vel ha et stabilt lag, eller.......det er ikke spørsmål om spillerne, men om å få fram spillernes kvaliteter på en riktig måte ved å ha laget i riktig formasjon......
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

Woody

Quote from: Blank_File on November 03, 2010, 21:20:47

Heilt enig,dette er eit godt utgangspunkt nye innkjøp.Er heller ikkje bekymra over at det er såpass mange som 13 stk på lista,for det er vel ikkje mange av dei spelarane som startar i 9 av 10 kampar pr i dag...
LIFE IS LEEDS

Blank_File

Quote from: berlin on November 03, 2010, 23:00:22

Hvis det er 13 spillere som skal erstattes med 13 nye, så er jeg enig i at det ikke er bra. Jeg håper og tror at vi får en littegrann slankere stall med littegrann bedre kvalitet.

oivindh

Quote from: Torpedo on November 03, 2010, 22:38:02
Howson har ofte tatt tak når det gjelder som mest, og det er viktig :-D
Og hvem ga oss nytt håp når det såg som mørkest ut i opprykkskampen i vår? Jaddda :-)

DenHviteYeboah

Quote from: lojosang on November 03, 2010, 20:31:29
Vi har nok for mange spillere som var akkurat gode nok til å få oss ut av League 1, ja, og som ingen vil overta lønna til, ja. Det begrenser jo muligheten for å forsterke laget når vi har et lite kobbel med spillere som ikke er gode nok.

nei, har du vært bekymra for noe som helst i denne klubben egentlig..? ;D

Promotion 2010

Quote from: DenHviteYeboah on November 05, 2010, 08:28:18

Jeg lurer på hva man skal være "bekymra for" når vi en gang sitter trygt plassert i PL.

Eh...nei! Jeg lurer slett ikke på det. Det finnes alltid noe:

*Kona til vår nye eier Abdi al-Sheik er for pen, for stygg, for ung, for rik.
*Spillerne er for like Scumchesterspillere, for mye i pressen, for mye på nattklubb!
*Elland Road må byttes ut med en ny superstadion før klubben vet hvor den skal plasseres.
*Vi produserer ikke nok talenter.
*Kontraktstiden er for kort, for lang, for veik...
*Vi selger en god spiller i ny og ne.
*Vi vinner ikke alt hver sesong.
*Det er umulig å jukse i spillet når Leeds ligger under 0-1 etter 20 minutter.

Er det mulig noen gang å være konstruktiv????????????????

;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Torpe-do

Quote from: oivindh on November 04, 2010, 23:57:13
Quote from: Torpedo on November 03, 2010, 22:38:02
Howson har ofte tatt tak når det gjelder som mest, og det er viktig :-D
Og hvem ga oss nytt håp når det såg som mørkest ut i opprykkskampen i vår? Jaddda :-)
Jepp :) Han beviste vel og å være en mann for de større aneldninger i alle play-offsene vi hadde League 1? Mot Carlile, ja, men han var vel så vidt jeg kan hugse og en av de få positive mot Millwall også?

Rasmussen7

Quote from: Promotion 2010 on November 05, 2010, 10:02:02

Hahahaha ;D ;D ;D ;D

Jeg lurer på hva man skal være "bekymra for" når vi en gang sitter trygt plassert i PL.

*Spillerne er for like Scumchesterspillere, for mye i pressen, for mye på nattklubb!
*Elland Road må byttes ut med en ny superstadion før klubben vet hvor den skal plasseres.

;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Rasmussen7

DenHviteYeboah

Quote from: Promotion 2010 on November 05, 2010, 10:02:02

trist å lese at du ikke legger lista høyere for vår kjære klubb :(
Nei, jeg må være veldig kravstor forstår jeg,når jeg ikke er fornøyd med å være trygt plassert i PL...denne klubben har muligheter til så mye mer,det har vi jo erfart :)
Og du går i den samme fella igjen:innlegg som ikke oser av positivitet er ikke konstruktive, mens de som er veldig positive er konstruktive...jaja ;)

lojosang

Ansettelsen av Denns Wise bekymra meg enormt. Hadde jeg rett? Trena han oss ned en divisjon?  :)
- Leif Olav

DenHviteYeboah

Quote from: lojosang on November 05, 2010, 13:22:20

Ansettelsen av Denns Wise bekymra meg enormt. Hadde jeg rett? Trena han oss ned en divisjon?  :)
godt å høre :)