Skrevet av Emne: Forslag til Forslag  (Lest 7897 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

dansale

Forslag til Forslag
« på: November 03, 2010, 22:17:05 »
Hei. Som sagt før er jeg rimelig ny her inne på forumet, men tengte som så at jeg vil komme med noen forslag (love it or leave it).

Ser at Off-Topic er brukt velidi mye her inne : Hadde det vært ein idè og hatt eit "forslags fora" her inne som folk kan komme med gode og mindre gode forslag til ting som kan gjøre ting bedre her inne.
Kansje det blir litt mer "ryddigt" her inne da. OT/Ordet er fritt, for meg er hva man spiste til middag og om fisken du fikk. Men det er no bare mitt syn.

Ein ting til jeg etterlyser er litt mer nyheter om klubben, kansje i ein egen (news stand) hadde vært kjekt å fått bekrefta nyheter om klubben i våre hjerter, og ved tanke på at Leeds United har ein del supportere i Norge hadde det vært ein fin anledning til å kikke inne på sidene å se om det har skjedd noe nytt siden i går.
Nå vet ikke jeg om LUSCOS har direkte forbindelser med LUFC supporter club, men der er det ofte oppdaterte nyhets varsler, (hadde jo selfølgeligt vært kjekt og fått de på Norsk her inne)
((Ja jeg vet at det er nyheter på framsiden)). Men først og fremst synst jeg at ryddighet er eit must. Og da sammenligner jeg med sidene til Man Utd Lfc Spurs osv osv. Men som sagt så er dette bare noen meninger jeg har. Jeg er stort sett fornøyd med siden.

Hilsen Daniel.



 PS : Hvist dette var heilt rævva forslag så gir jeg mitt sammtykke om å slette posten min
« Siste redigering: November 03, 2010, 22:21:45 av dansale »
Forza Leeds!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Forslag til Forslag
« Svar #1 på: November 03, 2010, 22:37:04 »
Sikkert mye som kunne vært bedre, men på Ordet er fritt tror jeg du skal kunne få med deg det meste av nyheter om det som skjer rundt laget vårt. Det er visst også noe på trappene angående fornying av Forumet, men når det skjer er visst litt usikkert. Fint om du ikke sammenligner vårt Forum med møkkalaget sitt for det er helt sikkert et dritt forum.

Bye the way, gratulerer med dagen :)

dansale

Sv: Forslag til Forslag
« Svar #2 på: November 03, 2010, 22:44:57 »
Sikkert mye som kunne vært bedre, men på Ordet er fritt tror jeg du skal kunne få med deg det meste av nyheter om det som skjer rundt laget vårt. Det er visst også noe på trappene angående fornying av Forumet, men når det skjer er visst litt usikkert. Fint om du ikke sammenligner vårt Forum med møkkalaget sitt for det er helt sikkert et dritt forum.

Bye the way, gratulerer med dagen :)


Takk for det. Når det gjelder å sammenligne man utd sitt forum så kan det vell ikke skade å lære litt av motstanderene. Litt spionasje
Forza Leeds!

Sydhagen

Sv: Forslag til Forslag
« Svar #3 på: November 04, 2010, 07:34:16 »
Hei. Som sagt før er jeg rimelig ny her inne på forumet, men tengte som så at jeg vil komme med noen forslag (love it or leave it).

Ser at Off-Topic er brukt velidi mye her inne : Hadde det vært ein idè og hatt eit "forslags fora" her inne som folk kan komme med gode og mindre gode forslag til ting som kan gjøre ting bedre her inne.
Kansje det blir litt mer "ryddigt" her inne da. OT/Ordet er fritt, for meg er hva man spiste til middag og om fisken du fikk. Men det er no bare mitt syn.

Ein ting til jeg etterlyser er litt mer nyheter om klubben, kansje i ein egen (news stand) hadde vært kjekt å fått bekrefta nyheter om klubben i våre hjerter, og ved tanke på at Leeds United har ein del supportere i Norge hadde det vært ein fin anledning til å kikke inne på sidene å se om det har skjedd noe nytt siden i går.
Nå vet ikke jeg om LUSCOS har direkte forbindelser med LUFC supporter club, men der er det ofte oppdaterte nyhets varsler, (hadde jo selfølgeligt vært kjekt og fått de på Norsk her inne)
((Ja jeg vet at det er nyheter på framsiden)). Men først og fremst synst jeg at ryddighet er eit must. Og da sammenligner jeg med sidene til Man Utd Lfc Spurs osv osv. Men som sagt så er dette bare noen meninger jeg har. Jeg er stort sett fornøyd med siden.

Hilsen Daniel.



 PS : Hvist dette var heilt rævva forslag så gir jeg mitt sammtykke om å slette posten min

Enig i det meste du sier her.
Synes at Liverpool.no er en veldig bra side for supporterne deres. alltid nyheter, tabeller etc på fremsiden. oversiktlig og pent.
Men forumet her på Luscos synes jeg fungerer veldig fint.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

ØBS

Sv: Forslag til Forslag
« Svar #4 på: November 04, 2010, 14:13:19 »
Nyheter kommer som regel aller fortest på OEF (ref. nevnte forside), som er forbeholdt KUN LUFC og LUSCOS ting.

Og som du sier, fiskeslag, middagsmat, prevensjonsmidler, Dan Børge Akerø etc. - Off Topic...
LUSCOS-hilsen
ØBS

dansale

Sv: Forslag til Forslag
« Svar #5 på: November 13, 2010, 21:06:38 »
Hadde det vært ein ide om det kunne ha vært ein Liga tabell på siden her?
og kansje ei termin liste?
Forza Leeds!

Tom S

Sv: Forslag til Forslag
« Svar #6 på: November 13, 2010, 21:13:24 »
Hadde det vært ein ide om det kunne ha vært ein Liga tabell på siden her?
og kansje ei termin liste?

Støttes.
COME ON LEEDS !!

dansale

Sv: Forslag til Forslag
« Svar #7 på: November 14, 2010, 01:17:03 »
Nå har jeg tittet på nesten samtlige andre Norske supporter sider og de fleste har mye info om klubben i på siden. Så etter å ha spionert litt vil jeg komme med noen flere forslag:
1-Ligatabell.
2-Termin liste.
3-fjern alle desse "Julebord" annonsene fra framsiden eller lag dem mindre for det ser rotete ut.
4-Live uppdate (er sikkert vanskligt å få til).
5-Spiller Børs.
6-Prøv å få litt flere sponsorer for å få litt mer intekter etter hva jeg ser er det bare Pondus som er sponsor, det må vell være flere som kunne tenke seg å reklamere på siden her?
7-Mulig fjerne "Før kampen" når det er over 1 uke siden kampen ble spilt.
8-Historien om Leeds ( som det er historien om LUSCOS) da mener jeg mer enn hva vi får i fra wikipedia, eksempel samarbeids klubber, hvem tener hva, kansje bilde av spillerene med meritt- listen deres ala den Den engelske supporter siden.
9a-Hva med rekrutering? små annonser i ei avis eller eit nett sted kansje?
9b-"Alle nye medlemer får (25) % rabat i supporter butikken på LUSCOS" "bare eit eksempel"
10-Direkte link på framsiden til den Nett siden som viser Leeds United Live.



Og mye mye mer, sikkert mye av dette er vanskli å gjennomføre. Men det hadde kansje vær  ein idè?



Hilsen Daniel
Forza Leeds!

HåvardK

Sv: Forslag til Forslag
« Svar #8 på: November 14, 2010, 01:19:22 »
Hva med stavekontroll på innlegg her på OEF? Kunne det vært et forslag å overveie?

Bites Yer Legs

Sv: Forslag til Forslag
« Svar #9 på: November 14, 2010, 01:26:42 »
Presentasjonstråden kunne vært lagt inn som sticky på OEF isteden for å ha sitt eget forum, hadde kanskje blitt mer "aktuell" da?
KEEP FIGHTING!!

dansale

Sv: Forslag til Forslag
« Svar #10 på: November 14, 2010, 01:47:20 »
Hva med stavekontroll på innlegg her på OEF? Kunne det vært et forslag å overveie?

Referer du til mine skrive feil?
Forza Leeds!

HåvardK

Sv: Forslag til Forslag
« Svar #11 på: November 14, 2010, 10:54:54 »
Hva med stavekontroll på innlegg her på OEF? Kunne det vært et forslag å overveie?

Referer du til mine skrive feil?
Ditt siste innlegg var nok utslagsgivende, ja. Men jeg lar meg irritere over mange skrivefeil (merk at dette skrives i ett ord) generelt. Slik er nå jeg en gang skrudd sammen.

fjellhaugen

Sv: Forslag til Forslag
« Svar #12 på: November 14, 2010, 13:09:12 »
Nå har jeg tittet på nesten samtlige andre Norske supporter sider og de fleste har mye info om klubben i på siden. Så etter å ha spionert litt vil jeg komme med noen flere forslag:
1-Ligatabell.
2-Termin liste.
3-fjern alle desse "Julebord" annonsene fra framsiden eller lag dem mindre for det ser rotete ut.
4-Live uppdate (er sikkert vanskligt å få til).
5-Spiller Børs.
6-Prøv å få litt flere sponsorer for å få litt mer intekter etter hva jeg ser er det bare Pondus som er sponsor, det må vell være flere som kunne tenke seg å reklamere på siden her?
7-Mulig fjerne "Før kampen" når det er over 1 uke siden kampen ble spilt.
8-Historien om Leeds ( som det er historien om LUSCOS) da mener jeg mer enn hva vi får i fra wikipedia, eksempel samarbeids klubber, hvem tener hva, kansje bilde av spillerene med meritt- listen deres ala den Den engelske supporter siden.
9a-Hva med rekrutering? små annonser i ei avis eller eit nett sted kansje?
9b-"Alle nye medlemer får (25) % rabat i supporter butikken på LUSCOS" "bare eit eksempel"
10-Direkte link på framsiden til den Nett siden som viser Leeds United Live.



Og mye mye mer, sikkert mye av dette er vanskli å gjennomføre. Men det hadde kansje vær  ein idè?



Hilsen Daniel

enig i etpar ting, som liga tabell; les live tabell og terminliste.
og kanskje en mer supporter rettet spiller børs

ellers er det faktisk mulig å ikke lese nyheter som står nedover på forsiden. har du sendt klage til vg nett nå nyheten du leste i går fortsatt er å finne lenger nede på nettsiden.??  ;)

hva julebord og div angår er jeg 100% for at slike ting skal være som de er. det er det som gjør dette til et forum for alle og et samlingspunkt hvor alle er berettiget sin mening. om alt sperres kan vi jo bare legge ned siden og logge oss på leedsunited.com

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Pleinar

Sv: Forslag til Forslag
« Svar #13 på: November 14, 2010, 13:24:57 »
Hva med stavekontroll på innlegg her på OEF? Kunne det vært et forslag å overveie?

Kunne tenkt meg at de som skriver for LUSCOS på facebook også fikk installert stavekontroll. Ansikt utad og slikt. Skrivefeil gjør sinte gamle menn sintere, og oppdeling av ord får meg til å se svart.

Jeg har masse skriveleifer, men skal jeg skrive noe "offisielt" passer jeg på altså.

- Only Users Loose Drugs -

pleinars.blogspot.com

HåvardK

Sv: Forslag til Forslag
« Svar #14 på: November 14, 2010, 13:39:54 »
Hva med stavekontroll på innlegg her på OEF? Kunne det vært et forslag å overveie?

Kunne tenkt meg at de som skriver for LUSCOS på facebook også fikk installert stavekontroll. Ansikt utad og slikt. Skrivefeil gjør sinte gamle menn sintere, og oppdeling av ord får meg til å se svart.

Jeg har masse skriveleifer, men skal jeg skrive noe "offisielt" passer jeg på altså.


Kanskje vi skal danne en egen "Grumpy Branch", Pleinar?

dansale

Sv: Forslag til Forslag
« Svar #15 på: November 14, 2010, 14:43:31 »
Hva med stavekontroll på innlegg her på OEF? Kunne det vært et forslag å overveie?

Referer du til mine skrive feil?
Ditt siste innlegg var nok utslagsgivende, ja. Men jeg lar meg irritere over mange skrivefeil (merk at dette skrives i ett ord) generelt. Slik er nå jeg en gang skrudd sammen.


Hehe. Jeg beklager for at jeg har latt deg irritere over meg. Men jeg får si som Kjetil Rekdal: Det blir født en drittsekk hver dag, så det er vell ungålig at det skal være noen her inne på forumet også  ;D
Forza Leeds!

Tom S

Sv: Forslag til Forslag
« Svar #16 på: November 14, 2010, 14:49:42 »
Hva med stavekontroll på innlegg her på OEF? Kunne det vært et forslag å overveie?

Referer du til mine skrive feil?
Ditt siste innlegg var nok utslagsgivende, ja. Men jeg lar meg irritere over mange skrivefeil (merk at dette skrives i ett ord) generelt. Slik er nå jeg en gang skrudd sammen.


Hehe. Jeg beklager for at jeg har latt deg irritere over meg. Men jeg får si som Kjetil Rekdal: Det blir født en drittsekk hver dag, så det er vell ungålig at det skal være noen her inne på forumet også  ;D

Så Kjetil Rekdal meiner det er nokre drittsekker her inne på forumet vårt ???
COME ON LEEDS !!

Sleivind

Sv: Forslag til Forslag
« Svar #17 på: November 14, 2010, 15:25:38 »
Hva med stavekontroll på innlegg her på OEF? Kunne det vært et forslag å overveie?

Kunne tenkt meg at de som skriver for LUSCOS på facebook også fikk installert stavekontroll. Ansikt utad og slikt. Skrivefeil gjør sinte gamle menn sintere, og oppdeling av ord får meg til å se svart.

Jeg har masse skriveleifer, men skal jeg skrive noe "offisielt" passer jeg på altså.


Kanskje vi skal danne en egen "Grumpy Branch", Pleinar?

Ingen ting er vel som å lese en tekst full av ord delings feil? Skrive feil er en ting, ord delings feil er djevelens verk, og burde blitt ut ryddet umiddelbart!  ::)

Så ja, jeg stemmer også for en orddelingsfeilstavekontroll.

dansale

Sv: Forslag til Forslag
« Svar #18 på: November 14, 2010, 16:33:29 »
Ja det er godt vi har mange Norsk lærere her inne.. Men det er ikke for at folk skal rette på skrivefeila mine jeg postet denne.

Visst det er rettskriving og sjikanering så lag ei anna post her inne på forumet. Jeg lager denne her for å komme med forslag til å forbedre LUSCOS siden, alt som har med mine Norsk kunskaper å gjøre vennligst send meg en PM og jeg lover dere at jeg skal svare etter beste evne.  ;)

Hilsen Daniel
Forza Leeds!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Forslag til Forslag
« Svar #19 på: November 14, 2010, 17:07:52 »
Hva med stavekontroll på innlegg her på OEF? Kunne det vært et forslag å overveie?

Kunne tenkt meg at de som skriver for LUSCOS på facebook også fikk installert stavekontroll. Ansikt utad og slikt. Skrivefeil gjør sinte gamle menn sintere, og oppdeling av ord får meg til å se svart.

Jeg har masse skriveleifer, men skal jeg skrive noe "offisielt" passer jeg på altså.



Du er den typen altså ::)

Pleinar

Sv: Forslag til Forslag
« Svar #20 på: November 14, 2010, 17:11:49 »
Hva med stavekontroll på innlegg her på OEF? Kunne det vært et forslag å overveie?

Kunne tenkt meg at de som skriver for LUSCOS på facebook også fikk installert stavekontroll. Ansikt utad og slikt. Skrivefeil gjør sinte gamle menn sintere, og oppdeling av ord får meg til å se svart.

Jeg har masse skriveleifer, men skal jeg skrive noe "offisielt" passer jeg på altså.



Du er den typen altså ::)

Ja. ::)
- Only Users Loose Drugs -

pleinars.blogspot.com

Pleinar

Sv: Forslag til Forslag
« Svar #21 på: November 14, 2010, 17:13:30 »
Hva med stavekontroll på innlegg her på OEF? Kunne det vært et forslag å overveie?

Kunne tenkt meg at de som skriver for LUSCOS på facebook også fikk installert stavekontroll. Ansikt utad og slikt. Skrivefeil gjør sinte gamle menn sintere, og oppdeling av ord får meg til å se svart.

Jeg har masse skriveleifer, men skal jeg skrive noe "offisielt" passer jeg på altså.


Kanskje vi skal danne en egen "Grumpy Branch", Pleinar?

Jeg har hatt en egen "Grumpy Branch" i mange år. Ikke sikker på om det vil være produktivt med flere medlemmer. Det kan fort bli for hyggelig, og blir det hyggelig klarer man ikke å være sur og pirkete.
- Only Users Loose Drugs -

pleinars.blogspot.com

testo

Sv: Forslag til Forslag
« Svar #22 på: November 14, 2010, 18:00:21 »
Det å spore helt av og bort fra et emne er like respektløst som det og kritisere andres skriveferdigheter.
Fei for deres egen dør før dere kritiserer andre >:(
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

HåvardK

Sv: Forslag til Forslag
« Svar #23 på: November 14, 2010, 19:08:23 »
Det å spore helt av og bort fra et emne er like respektløst som det og kritisere andres skriveferdigheter.
Fei for deres egen dør før dere kritiserer andre >:(
OK. Selv om det er fristende å påpeke at du selv er utenfor topic her.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Forslag til Forslag
« Svar #24 på: November 14, 2010, 19:26:42 »
Hva med stavekontroll på innlegg her på OEF? Kunne det vært et forslag å overveie?

Kunne tenkt meg at de som skriver for LUSCOS på facebook også fikk installert stavekontroll. Ansikt utad og slikt. Skrivefeil gjør sinte gamle menn sintere, og oppdeling av ord får meg til å se svart.

Jeg har masse skriveleifer, men skal jeg skrive noe "offisielt" passer jeg på altså.



Du er den typen altså ::)

Ja. ::)


Jaja Pål Einar, du ser på deg selv som gammel :D, gammel raddis kanskje, rundt 30 og så vidt tørr bak ørene, leter med kritisk blikk om noen kan arresteres for en uheldig orddeling osv. Til info; SA og jeg er administratorer på FB-LUSCOS, ikke noe hemmelig det, du hadde funnet det ut hadde du lett litt på siden. Jeg var uheldig i går og fikk en orddeling i lykkerusen som oppstod etter seieren vår i går og det henger du deg opp i  :D Få deg et liv!

Per Arne

Sv: Forslag til Forslag
« Svar #25 på: November 14, 2010, 20:54:16 »
Sporer av i forhold til trådstart, men det får være så. Jeg synes det er lavmål å kritisere folk for skrivefeil på et forum. Forstår dere som holder på med dette at folk rett og slett kan bli skremt vekk av slikt?

For meg er det mye viktigere at man bidrar, enn at man uttrykker seg grammatisk korrekt.
Jeg har tilgode å ikke forstå hva folk vil fram til, uansett skrivefeil.

Så min bønn er; drit tynt i rettskrivningskritikerne.

For oss andre er det av mye større betydning at du mener noe.

dansale

Sv: Forslag til Forslag
« Svar #26 på: November 14, 2010, 21:46:33 »
Men skal vi heller komme med forslag nå? Jeg håpte på at dette kunne være en plass som folk kunne komme med idèer, som Moderator/Driftsansvarlig av LUSCOS kunne se på hva folk har å komme med, da det altid kan være noen som får en "lys idè" og synst at den er verdt å komme med for å gjøre siden bedre ;)


(OT jeg beklager igjenn at jeg ikke er flink til å skrive, jeg har altid hatt problemer med det igjennom 15 år med skole har det aldri vært min sterke side, men jeg håper at dere klarer å lese det jeg skriver iallefall dere som er "trangsynte").

Til dere andre tusen takk, og jeg er sikker på når mange smarte hoder slår seg i sammen kommer dette til å bli knallbra!!




"its hard to be a luscos man"
Forza Leeds!

testo

Sv: Forslag til Forslag
« Svar #27 på: November 14, 2010, 22:12:41 »
Men skal vi heller komme med forslag nå? Jeg håpte på at dette kunne være en plass som folk kunne komme med idèer, som Moderator/Driftsansvarlig av LUSCOS kunne se på hva folk har å komme med, da det altid kan være noen som får en "lys idè" og synst at den er verdt å komme med for å gjøre siden bedre ;)


(OT jeg beklager igjenn at jeg ikke er flink til å skrive, jeg har altid hatt problemer med det igjennom 15 år med skole har det aldri vært min sterke side, men jeg håper at dere klarer å lese det jeg skriver iallefall dere som er "trangsynte").

Til dere andre tusen takk, og jeg er sikker på når mange smarte hoder slår seg i sammen kommer dette til å bli knallbra!!




"its hard to be a luscos man"

MOT  ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

fjellhaugen

Sv: Forslag til Forslag
« Svar #28 på: November 14, 2010, 22:59:30 »
Men skal vi heller komme med forslag nå? Jeg håpte på at dette kunne være en plass som folk kunne komme med idèer, som Moderator/Driftsansvarlig av LUSCOS kunne se på hva folk har å komme med, da det altid kan være noen som får en "lys idè" og synst at den er verdt å komme med for å gjøre siden bedre ;)


(OT jeg beklager igjenn at jeg ikke er flink til å skrive, jeg har altid hatt problemer med det igjennom 15 år med skole har det aldri vært min sterke side, men jeg håper at dere klarer å lese det jeg skriver iallefall dere som er "trangsynte").

Til dere andre tusen takk, og jeg er sikker på når mange smarte hoder slår seg i sammen kommer dette til å bli knallbra!!




"its hard to be a luscos man"

i like your style  :)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Sleivind

Sv: Forslag til Forslag
« Svar #29 på: November 15, 2010, 00:37:24 »
Nå har jeg tittet på nesten samtlige andre Norske supporter sider og de fleste har mye info om klubben i på siden. Så etter å ha spionert litt vil jeg komme med noen flere forslag:
1-Ligatabell.
2-Termin liste.
3-fjern alle desse "Julebord" annonsene fra framsiden eller lag dem mindre for det ser rotete ut.
4-Live uppdate (er sikkert vanskligt å få til).
5-Spiller Børs.
6-Prøv å få litt flere sponsorer for å få litt mer intekter etter hva jeg ser er det bare Pondus som er sponsor, det må vell være flere som kunne tenke seg å reklamere på siden her?
7-Mulig fjerne "Før kampen" når det er over 1 uke siden kampen ble spilt.
8-Historien om Leeds ( som det er historien om LUSCOS) da mener jeg mer enn hva vi får i fra wikipedia, eksempel samarbeids klubber, hvem tener hva, kansje bilde av spillerene med meritt- listen deres ala den Den engelske supporter siden.
9a-Hva med rekrutering? små annonser i ei avis eller eit nett sted kansje?
9b-"Alle nye medlemer får (25) % rabat i supporter butikken på LUSCOS" "bare eit eksempel"
10-Direkte link på framsiden til den Nett siden som viser Leeds United Live.



Og mye mye mer, sikkert mye av dette er vanskli å gjennomføre. Men det hadde kansje vær  ein idè?



Hilsen Daniel

Nå var jeg en av de som slang meg på skrivleifirritasjonen. Vil si at det for all del ikke var myntet mot deg, jeg er ikke noen jævel i norsk jeg heller, og er enig med testo som sier at man bør feie før egen dør. Men orddelingsfeil er irriterende uansett hvordan man vrir og vender på det! Når sant skal sies er dette forumet MILEVIS foran mange andre når det gjelder rettskriving.

Tilbake til topic  :)

1 og 2: Er en fin tanke å få dette inn på siden, men er det ikke noe greier om at man må ha tillatelse eller noe for å kunne sette opp tabell og terminliste på egen side? Mente det var en diskusjon om dette på forumet her for ei stund tilbake?

3. Julebordannonsene bør hvertfall ikke fjernes fra forsiden. Synes julebordene er en fantastisk idè for å samle leedssupporterne i Norge. Tror/føler at vi har et samhold de fleste andre supporterklubbene bare kan drømme om. Heldigvis har vi LUSCOS som samlingspunkt, og da er det naturlig at slike happeninger ligger på forsiden.

4. Live-update hadde jo vært en drøm. Mens de større supporterklubbene har ansatte, blir denne siden drevet på hobbybasis, og gjennomføringen av dette blir vanskelig med tanke på at man gjerne må se kampen for å kunne lage dette. Og dessuten fungerer jo kamptråden glimrende som "live-update", selv om det blir litt mye pretting til tider  :P

5. Spillerbørs er noe jeg også savner. Finnes det noen seriøse sider som legger ut dette på nettet? For LUSCOS blir det vel vanskelig å legge ut dette selv, da langt i fra alle kampene blir tv-sendt.

6. Dette er vel noe LUSCOS jobber kontinuerlig med (håper jeg hvertfall). Men igjen så er det dette med at LUSCOS er en klubb som blir drevet på hobbybasis.

7. Ja, opprydning av gamle saker og forsiden generelt er vel noe som kunne ha blitt bedre.

8. Hadde vært artig og fått dette på siden, men igjen er det dette med at sidene blir drevet på hobbybasis.

9. Nå har vel LUSCOS fått et betydelig antall flere medlemmer de siste årene, så noe må ha blitt gjort riktig. Men selvfølgelig alt kan bli bedre. Og enig, lokketilbud er jo i utgangspunktet en finfin måte å få flere medlemmer på!

10. Enig, dette kunne ha blitt gjort. Mer informasjon på forsiden om kampene som blir sendt på tv hadde gjort seg. Nå er det jo et dillemma i forhold til disse kampene som blir sendt på LUTV, det er jo i utgangspunktet ikke lov for nordmenn å se disse kampene. Og da blir det vel litt på kanten om LUSCOS skulle informere om muligheten til å se disse kampene.


Mitt forslag må bli at de som representerer LUSCOS og TPN kunne blitt mer aktive på denne siden. Med det mener jeg ikke at de skal bli superaktive skribenter på forumet. Men heller at de i ny og ne kunne lagt ut saker som omhandler selve LUSCOS. De burde også ha blitt flinkere å komme med presiseringer i opphetede debatter på forumet der styret sitter på verdifull informasjon. Som f.eks debatten angående LUSCOS, LUSC og LUFC.

På den andre siden skjønner jeg at man må verne om TPN og ikke "røpe" alt for mye på denne siden.

En annen ting er at kanskje LUSCOS burde bli flinkere til å rekruttere skribenter til nettsiden. Ikke nødvendigvis "kreve" nyhetsoppdateringer hver eneste dag. Men kanskje det sitter noen glupe hoder der ute som hadde vært villig til å skrive en interessant artikkel, f.eks som du nevner at du savner historien til Leeds. Kanskje til og med lokke med en LUSCOS-kopp eller lignende?
« Siste redigering: November 15, 2010, 00:39:29 av Sleivind »