Skrevet av Emne: 2.KAMPER FREMOVER I TID.  (Lest 6524 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andersen

2.KAMPER FREMOVER I TID.
« på: November 14, 2010, 07:11:02 »
Hva kan vi vente av gutta i hvitt 2. kamper fremover? Etter hjemmeseieren i går, en etterlengtet sådan håper jeg at gutta nå har senket skuldrene, i hvertfall når det gjelder hjemme. Borte har vi vært bra , hvor mange poeng borte mot Norwich , Reading skal vi være fornøyd med ? 6  ;D .3  :D 2.  :) . Dette i en liga hvor alle slår alle , sleng dere på . LEEDS4EVER

Sydhagen

Sv: 2.KAMPER FREMOVER I TID.
« Svar #1 på: November 14, 2010, 08:44:24 »
Har ikke store forhåpningene om poeng i neste kamp borte mot Norwich, men Leeds har overrasket på bortebane denne sesongen, så alt er mulig!
Borte mot Reading bør vi få 3 poeng!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

asLeeds

Sv: 2.KAMPER FREMOVER I TID.
« Svar #2 på: November 14, 2010, 09:05:31 »
4 poeng :)
DALHEIM WHITES

Gufrias

Sv: 2.KAMPER FREMOVER I TID.
« Svar #3 på: November 14, 2010, 09:07:52 »
Så stabile som alle lagene i denne divisjonen er, er jeg rimelig sikker på at vi klarer å hente 0, 1, 2, 3, 4 eller 6 poeng her.

Edit: Prøve å være litt mer seriøs, for en gangs skyld. Både Norwich og Reading er kapable til å bite godt fra seg i denne divisjonen, og har større sjanse for playoff enn nedrykk, mener jeg. Det er derfor ikke bare bare å dra dit og hente poengene. På plussiden nevner jeg at de ikke har divisjonens tetteste forsvar (hørte jeg det single i glass?) og formen vår. Dette kan bli hva som helst.

Men når alt kommer til alt, vil jeg som vanlig bli sur for hvert eneste mål vi slipper inn, og for hver eneste kamp vi taper. Har på et vis lært meg å leve med uavgjortkamper, men er nok litt hekta på seiersrus.
« Siste redigering: November 14, 2010, 09:54:32 av Gufrias »
Hekta på Leeds siden 1974

J-R

Sv: 2.KAMPER FREMOVER I TID.
« Svar #4 på: November 14, 2010, 09:20:34 »

Woody

Sv: 2.KAMPER FREMOVER I TID.
« Svar #5 på: November 14, 2010, 10:20:12 »

tippar 6 poeng her og topp 2 når vi skriv 1.1.2011,begrunnar dette med stigande form og fleire spelarar som er kampklare.Virkar og som vi er meir stabile i forsvaret med O`Brian og håpar den leigekontrakten vert forlenga.

MOT
LIFE IS LEEDS

Kickthemdown

Sv: 2.KAMPER FREMOVER I TID.
« Svar #6 på: November 14, 2010, 10:58:43 »

tippar 6 poeng her og topp 2 når vi skriv 1.1.2011,begrunnar dette med stigande form og fleire spelarar som er kampklare.Virkar og som vi er meir stabile i forsvaret med O`Brian og håpar den leigekontrakten vert forlenga.

MOT
Oida... Er ikke i nærheten av å ha det målet selv. Holder vi oss innenfor topp 10 med heng på en playoffplass så er jeg fornøyd 1.1.2011  :)

Borte mot Norwich og Reading blir vanskelig, men ikke så vanskelig at vi kan snike til oss 3 poeng både her og der. Ingenting er umulig for Super Leeds!

stone

Sv: 2.KAMPER FREMOVER I TID.
« Svar #7 på: November 14, 2010, 11:51:04 »
Formen de fire siste er kanon med 10p. Vi har vært gode i vanskelige kampar, og ser ut til å ha tatt lett på såkalt enkle kampar (Preston 4-6) Eg trur vi spiller oss beire og beire framover no, og med fleire skadefri blir stallen i tillegg beire. Eg gjentar meg sjøl her inne og seier at ditta laget er relativt nykomponert og bra lag i framgang er ofte uforutsigbare.

Med ditta i bakhaue trur eg at vi tar bra med poeng framover, og eg blir ikkje forundra om vi kan ha tjangs på topp 2.

Eg tippar 4p, med mulighet for 6.

berlin

Sv: 2.KAMPER FREMOVER I TID.
« Svar #8 på: November 14, 2010, 14:51:57 »
Etter min mening er det ikke useriøst å si at det kan bli alt fra 0 til 6 poeng.

Jeg mener at disse 2 kampene er fullstendig åpne, ikke minst fordi Leeds har gjort det bra på bortebane.

Vil være fornøyd med alt fra 2 til 6 poeng.

Ove

Sv: 2.KAMPER FREMOVER I TID.
« Svar #9 på: November 14, 2010, 16:01:22 »
Jeg tror på full pott.
Vi gjør det bra borte og stadig flere tilbake fra skade gjør at det blir økt kvalitet på treningene (håper jeg).
Kan vel ikke si at vi har et godt tak på Norwich, men vi slo dem hjemme forrige sesong, og gjorde  en god kamp mot dem borte, til tross for at de var i dytten og vi inne i en lang downperiode.

Tror dette blir bra  ;D
 

Promotion 2010

Sv: 2.KAMPER FREMOVER I TID.
« Svar #10 på: November 27, 2010, 17:59:22 »
Hva kan vi vente av gutta i hvitt 2. kamper fremover? Etter hjemmeseieren i går, en etterlengtet sådan håper jeg at gutta nå har senket skuldrene, i hvertfall når det gjelder hjemme. Borte har vi vært bra , hvor mange poeng borte mot Norwich , Reading skal vi være fornøyd med ? 6  ;D .3  :D 2.  :) . Dette i en liga hvor alle slår alle , sleng dere på . LEEDS4EVER

Skummel tråd dette, men personlig så hadde / har jeg vært fornøyd med 2 poeng mot 2 av play-off konkurrentene.   ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Sv: 2.KAMPER FREMOVER I TID.
« Svar #11 på: November 28, 2010, 09:37:09 »
Så har vi fasiten: 2x uavgjort. Ikke verst i bortekamper mot sterke playoff-kandidater. Og vi har til og med holdt nullen i den ene (og uten en dommerbrøler kunne vi ha klart det mot Norwich også). Men vi scoret ikke i går. Altså er det noe alvorlig galt med angrepsspillet, og Grayson - som den skyldige - må gå..
Hekta på Leeds siden 1974

Tom S

Sv: 2.KAMPER FREMOVER I TID.
« Svar #12 på: November 28, 2010, 09:55:06 »
Så har vi fasiten: 2x uavgjort. Ikke verst i bortekamper mot sterke playoff-kandidater. Og vi har til og med holdt nullen i den ene (og uten en dommerbrøler kunne vi ha klart det mot Norwich også). Men vi scoret ikke i går. Altså er det noe alvorlig galt med angrepsspillet, og Grayson - som den skyldige - må gå..

 :D ;)
COME ON LEEDS !!

GeirO

Sv: 2.KAMPER FREMOVER I TID.
« Svar #13 på: November 28, 2010, 21:16:57 »
Og så dagens norsktime: Kan noen fjerne det punktumet i overskriften? Det menes vel "2 kamper fremover i tid" eller enda mer riktig: "To kamper fremover i tid".

Ellers kan jo dette være en tråd vi til enhver tid ser to kamper fram i tid:

- Palace hjemme: Tre poeng
- Burnley borte: Ett poeng

Fornøyd med fire poeng de to neste!
MOT

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: 2 KAMPER FREMOVER I TID
« Svar #14 på: November 28, 2010, 21:31:25 »


Ellers kan jo dette være en tråd vi til enhver tid ser to kamper fram i tid:



...det måtte jo blitt den til enhver tid andre kampen fremover i tid, det da :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Joe Jordan

Sv: 2 KAMPER FREMOVER I TID
« Svar #15 på: November 29, 2010, 10:18:47 »
På tide med en bra hjemmekamp, 3 poeng mot Palace. Begrunnet med at forsvaret begynner å bli seriøst tett. Hadde hatt clean sheet mot Norwich også, hadde det ikke vært for en blind dommer.

Burnley borte? Fornøyd med 1 poeng der.
« Siste redigering: November 29, 2010, 12:31:25 av Asbjørn »
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Promotion 2010

Sv: 2 KAMPER FREMOVER I TID
« Svar #16 på: November 29, 2010, 12:53:04 »


Ellers kan jo dette være en tråd vi til enhver tid ser to kamper fram i tid:



...det måtte jo blitt den til enhver tid andre kampen fremover i tid, det da :)

Andre kamper frem i tid mener du vel. Og det blir vel ikke veldig konkret men tanke på innhold i tråden!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

GeirO

Sv: 2 KAMPER FREMOVER I TID
« Svar #17 på: November 29, 2010, 18:52:46 »


Ellers kan jo dette være en tråd vi til enhver tid ser to kamper fram i tid:



...det måtte jo blitt den til enhver tid andre kampen fremover i tid, det da :)

Andre kamper frem i tid mener du vel. Og det blir vel ikke veldig konkret men tanke på innhold i tråden!  ;)

He-he.

Tro vi sier de to kommende kampene (til enhver tid)....
MOT

Tarald72

Sv: 2.KAMPER FREMOVER I TID.
« Svar #18 på: November 29, 2010, 19:25:23 »
Vel, enkelte bortekamper - selv om dette er som tidligere nevnt i tråden en jevn liga - bør vi vinne, men vi bør være fornøyd med poeng kontra ingen poeng, selv om vi lå godt an mot Norwich og burde ha vunnet der.....neste helg, hjemme mot Crystal Palace bør vi ta 3 poeng....jeg er en av dem som liker å ta kamp for kamp.

Uavgjort i bortemøtet mot Reading var et lite setback, der burde vi ha vunnet!
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

bwirum

Sv: 2.KAMPER FREMOVER I TID.
« Svar #19 på: November 29, 2010, 20:23:29 »
Hva med 5? Vi har nå 3 hjemme og 2 borte i desember.

Mine tips:
Crystal Palace hjemme - bunnlag, vi må jo gjøre noe bra mot disse og nå, så 3-1.
Burnley borte - contender for playoff, tror vi ryker på enda en u, 1-1.
QPR hjemme - denne blir tøff, sliter med å tippe seier her, men de scorer i alle fall mindre mål nå enn tidligere, tror på en u igjen, 2-2.
Leicester borte - er jo nok et bunnlag selv om de bare har 7 poeng mindre enn oss, vi gjør det bra borte, så 0-2.
Portsmouth hjemme - årets siste kamp, vi kan jo bare ikke gå fra årets siste kamp på ER uten seier, 3-1.

Noe som gir oss 11 poeng i desember, opp på 40 ved årsslutt. Meget godkjent.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Tarald72

Sv: 2.KAMPER FREMOVER I TID.
« Svar #20 på: November 29, 2010, 20:51:05 »
Hva med 5? Vi har nå 3 hjemme og 2 borte i desember.

Mine tips:
Crystal Palace hjemme - bunnlag, vi må jo gjøre noe bra mot disse og nå, så 3-1.
Burnley borte - contender for playoff, tror vi ryker på enda en u, 1-1.
QPR hjemme - denne blir tøff, sliter med å tippe seier her, men de scorer i alle fall mindre mål nå enn tidligere, tror på en u igjen, 2-2.
Leicester borte - er jo nok et bunnlag selv om de bare har 7 poeng mindre enn oss, vi gjør det bra borte, så 0-2.
Portsmouth hjemme - årets siste kamp, vi kan jo bare ikke gå fra årets siste kamp på ER uten seier, 3-1.

Noe som gir oss 11 poeng i desember, opp på 40 ved årsslutt. Meget godkjent.

40 ved årsslutt hadde vært helmax, bedre med 40 ved årsslutt enn ved sesongsslutt i alle fall  ;)
Tror ikke jeg vil gå så helhjertet inn for å tippe resultater i de forskjellige kampene, men jeg tror den hjemmekampen mot QPR kan bli skummel......tror ikke det blir stygt for oss, men tror den kan bli skummel.........
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

p0ndus

  • Gjest
Sv: 2.KAMPER FREMOVER I TID.
« Svar #21 på: November 29, 2010, 21:45:01 »
Crystal Palace hjemme. Går på en motivasjonssmell. 1-1
Burnley borte. 1-2.(Burnley dårligere enn Norwich , vi vinner denne med litt flaks)
Qpr hjemme. Motivasjon tilbake. 2-1 seier.
Leicester. (Tror vi er blitt rågode etter seier mot QPR). Tap 2-0
Portsmouth. 0-0.

Da har vi 36 poeng og da kan vi sende nyttårsrakettene trygt ut i nyttårskulda mens vi venter på en rakettstart av Leeds i 2011. MOT.

Andersen

Sv: 2.KAMPER FREMOVER I TID.
« Svar #22 på: Desember 05, 2010, 07:46:06 »
Hva kan vi vente av gutta i hvitt i de neste 2 kampene? Burnley borte, Qpr hjemme ? Burnley noen plasser bak oss på tabellen , med en kamp mindre spillt enn oss. De er gode hjemme men håper vi kan dra i land en 3. poenger der. Qpr hjemme ? De er kommet i siget igjen etter noen svake kamper , Qpr tror jeg er fornøyde hvis de kan reise hjem med 1. poeng lørdag 18. des. Jeg håper på 3. poeng, men vi spiller altså mot ligalederen hjemme som kan bli vanskelig . Vi skal vinne kampene hjemme , men ville vært fornøyd med 1. poeng her .  Så 4. poeng tipper jeg , I værste fall 0. poeng på 2. kamper, 1.poeng etter 2. kamper , helt sykt!, hvis vi tar 6.  ;D Altså 4. poeng i de 2 kommende kampene. LEEDS4EVER. 

GeirO

Sv: 2.KAMPER FREMOVER I TID.
« Svar #23 på: Desember 05, 2010, 15:44:10 »
Ser for meg tre tøffe kamper framover:

- Burnley borte. Burnley er ikke dårlige: Uavgjort.
- QPR hjemme. Håper ikke dette blir som Leeds-Cardiff. Her kan alt skje (H-U-B). Tipper U, håper H.
- Leiceste.r borte. Vi sliter hver gang med Leicester. Vi taper helt sikkert!

Dette ble dårlige greier: To poeng på tre kamper. Håper virkelig det går bedre enn dette.....
MOT

nord

Sv: 2.KAMPER FREMOVER I TID.
« Svar #24 på: Desember 05, 2010, 23:45:18 »
er optimistisk! vi vinder QPR - de andre 1 sejer og 1 uafgjort tipper 7 poeng! ;D
 

rogak

Sv: 2.KAMPER FREMOVER I TID.
« Svar #25 på: Desember 08, 2010, 11:46:37 »
Burnley borte: 2-1 seier
QPR hjemme: 2-2
Leicester: 1-1
MOT

Joe Jordan

Sv: 2.KAMPER FREMOVER I TID.
« Svar #26 på: Desember 08, 2010, 14:38:34 »
4 poeng på de 3 neste er akseptabelt. Jeg har faktisk mer tro på seier mot QPR enn Leicester, nå har jeg ikke noe statistikk her men vi har vel har et slags Fox-kompleks?
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

kongsmo

Sv: 2.KAMPER FREMOVER I TID.
« Svar #27 på: Januar 10, 2011, 21:47:23 »
blir virkelig spennende de 2 neste kampene!!!!

neste kamp mot Scunthorpe er en MUST WIN kamp, men samtidig veldig tricky mht deres ekstremt gode bortestatestikk.

og hva hadde smakt bedre enn en seier over arsenal på et fullpakket elland rd??

tror/håper på seier på lørdag, helst en lett 3-0 seier, cup kampen er jo egentlig bare en bonus, tror vi taper men håper selvfølgelig på seier  :)
"SNIFFER"

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: 2.KAMPER FREMOVER I TID.
« Svar #28 på: Januar 12, 2011, 13:10:58 »
blir virkelig spennende de 2 neste kampene!!!!

neste kamp mot Scunthorpe er en MUST WIN kamp, men samtidig veldig tricky mht deres ekstremt gode bortestatestikk.

og hva hadde smakt bedre enn en seier over arsenal på et fullpakket elland rd??tror/håper på seier på lørdag, helst en lett 3-0 seier, cup kampen er jo egentlig bare en bonus, tror vi taper men håper selvfølgelig på seier  :)





OPPRYKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Yeboahs vitne