Siste serierunde QPR - Leeds 8 mai.

Started by Gruvegutten, November 18, 2010, 12:29:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fjellhaugen

Quote from: JanH on February 26, 2011, 07:23:56
Quote from: JanPSyse on February 25, 2011, 21:50:39

Er der fredag kveld,vi, så det går bra.
Det eneste er at vi må stresse som noen idioter for å rekke spurs-blackpool kl. tre...
Ordner seg alltid  :)

Et engelsk ordtak heter "with all due respect, I think there are some facts you have not considered". QPR-kampen starter 12:45 og slutter følgelig rundt 14:30. Det er 20 kilometer mellom Loftus Road og White Hart Lane. Michelin-guiden anslår raskeste vei mellom disse banene til 28 minutter med bil. Selv om Loftus Road kun tar 20000 mennesker vil det ta en god stund å komme seg ut fra stadionområdet.
Gi gjerne en tilbakemelding etterpå om hvor mye av Tottenham-kampen du fikk se  ;D

blir det altså ikke ett eneste minutt tillegg hverken i første eller andre omgang? ;)

vil beregne turen fra lofthus til whl til ca 45 min i black cab
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Gruvegutten

Det eneste er at vi må stresse som noen idioter for å rekke spurs-blackpool kl. tre...

Et engelsk ordtak heter "with all due respect, I think there are some facts you have not considered". QPR-kampen starter 12:45 og slutter følgelig rundt 14:30. Det er 20 kilometer mellom Loftus Road og White Hart Lane. Michelin-guiden anslår raskeste vei mellom disse banene til 28 minutter med bil. Selv om Loftus Road kun tar 20000 mennesker vil det ta en god stund å komme seg ut fra stadionområdet.
Gi gjerne en tilbakemelding etterpå om hvor mye av Tottenham-kampen du fikk se  ;D

må innrømme at jeg gir blanke f.. i spurs-kampen !! totalt uvesentlig kamp !! LEEDS som gjelder !!! MOT
Er dette "vår" sesong !! ????    MOT...........

Henning

Quote from: Gruvegutten on February 25, 2011, 20:48:14
Quote from: Henning on February 25, 2011, 20:09:12
http://www.leedsunited.com/news/20110225/blades-and-rangers-changes_2247585_2302348

Er det mogleg???!!!

Er på plass i London allerede fredags morgen jeg, så dette gjør ingen ting  :P Bedre å feire kval.plassen på en lørdags kveld enn på søndag..............

So bra for dokke. Eg for min del held på å skrive hatmail til Football League.

JanPSyse

Etter å ha bodd i London noen år så er jeg smertelig klar over disse faktaene du oppgir.  ;)
Har noen forskjellige scenarioer i hodet, men må planlegge litt. Er veldig klar over at jeg ikke rekker å se hele spurs-kampen, men det går bra.

Man må prioritere, og gjøre det beste ut av en teit situasjon som FA har skapt.

Det kjipe er at nå blir det en stressete lørdag, og en kjemperolig søndag uten noe som helst fotball å se på...

Skal gi en tilbakemelding på spurskampen ja  ;)
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

eros

JanPSyse

Quote from: JanPSyse on February 26, 2011, 15:14:55

Ordner seg alltid :)

Gi gjerne en tilbakemelding etterpå om hvor mye av Tottenham-kampen du fikk se  ;D

Etter å ha bodd i London noen år så er jeg smertelig klar over disse faktaene du oppgir.  ;)
Har noen forskjellige scenarioer i hodet, men må planlegge litt. Er veldig klar over at jeg ikke rekker å se hele spurs-kampen, men det går bra.

Man må prioritere, og gjøre det beste ut av en teit situasjon som FA har skapt.

Det kjipe er at nå blir det en stressete lørdag, og en kjemperolig søndag uten noe som helst fotball å se på...

Skal gi en tilbakemelding på spurskampen ja  ;)

Som nevnt ordner ting seg alltid. Nå har tottenham-blackpool blitt flytta til halv seks på lørdagen, og vi har god tid (ca 2t)til å tusle oppover til nordøst-London etter QPR-kampen.

Alt dette skjer selvsagt etter at Leeds vinner 2-1 på overtid  i London (Howson og Somma), og med det kniper andreplassen ett fattig poeng foran Cardiff i siste runde.
Wales-pakket griner, og vi jubler!

Skal bli en fin langhelg i London, dette her.

Optimist til det siste  ;D
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Gruvegutten

Quote from: testo on March 29, 2011, 17:23:27
Mangler 1 billett...anyone ???

jeg mangler oxo fortsatt billett, men trøster seg med at det kanskje ordner seg for snille gutter..............  men SKAL inn !!   ;D

Henning

Eg har ein billett som eg kanskje ikkje får brukt, etter flyttinga av kampen. Skal kome med meir informasjon når eg veit meir.

testo

Quote from: Henning on March 29, 2011, 20:53:27
Eg har ein billett som eg kanskje ikkje får brukt, etter flyttinga av kampen. Skal kome med meir informasjon når eg veit meir.

Da kjøper jeg gjerne den av deg Henning.Send meg en PM når du vet mer.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Gruvegutten

Quote from: testo on March 29, 2011, 21:33:06

må innrømme at jeg oxo har lyst på den :-)

fjellhaugen

Quote from: Gruvegutten on March 29, 2011, 23:37:07

er nok oppe i tresifra antall som ønsker den der :-X
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

aslegh

Desperat jakt etter billetter. Trenger to stk til QPR - United. Skrev tom. en melding til Petter Vaagan Moen ;D men ingen respons foreløpig. Noen andre tips til mulige billetter, eller er svartebørs eneste alternativet?

eros

Quote from: fjellhaugen on March 30, 2011, 08:08:14
Quote from: Gruvegutten on March 29, 2011, 23:37:07

er nok oppe i tresifra antall som ønsker den der :-X

Meg inkludert... :-)

Kjell Roar

Er det noen andre som skal bo på "Premier Inn London Kings Cross" ??
Kjell Roar
MOT

Henning

Ser ut som eg må selge billetten min.

Alle interesserte gir ein lyd, so foretar eg loddtrekning. Prisen er 500 kr.

Trekning vil bli foretatt torsdag kveld, so sendast den fredag og bør vere trygt framme før avreise.

MVH
Henning

Gruvegutten

Quote from: Henning on April 27, 2011, 23:36:45
Ser ut som eg må selge billetten min.

Alle interesserte gir ein lyd, so foretar eg loddtrekning. Prisen er 500 kr.

Trekning vil bli foretatt torsdag kveld, so sendast den fredag og bør vere trygt framme før avreise.

MVH
Henning

Vegard Lillebuen (gruvegutten) MÃ... være med i den trekningen. jeg har booket HELE turen, men ingen billett til kampen !!

testo

For min del så trenger jeg ikke billetten jeg ettersøkte tidligere så da blir det større muligheter for dere andre....

Lykke til med trekningen...
Terje

MorleyWhite77

Godt folk! Det ser ut som jeg har 5 billetter til overs til QPR kampen. Noen som er interessert? Send meg en PM

testo

Quote from: MorleyWhite77 on April 29, 2011, 15:03:10
Godt folk! Det ser ut som jeg har 5 billetter til overs til QPR kampen. Noen som er interessert? Send meg en PM

Hvem er du MorleyWhite77  ???
Svartebørs billetter  ???
Terje

MorleyWhite77

Hvem er testo??

Egentlig trenger jeg ikke redegjøre for disse billettene, men jeg gjør det for det.

Saken er at jeg måtte kjøpe 7 billetter ifra en gjeng ifra Drammen som skulle på Spurs . Blackpool på lørdag istedet. Trenger bare 2 av de. Resten er jeg interessert i selge slik at jeg ikke brenner inne med 5 billetter.

Tenkte at det er var sikkert flere her inne som har slitt med å få tak i billetter slik som meg. Og dermed ønsket jeg å hjelpe andre Leeds fans til årets siste seriekamp.

MW77

Per Arne

Quote from: testo on April 29, 2011, 18:00:55
Quote from: MorleyWhite77 on April 29, 2011, 15:03:10

Hvem er du MorleyWhite77  ???
Svartebørs billetter  ???

Om han selger til pålydende er det vel ryddig nok?

testo

Quote from: MorleyWhite77 on April 29, 2011, 22:00:44
Hvem er testo??

Egentlig trenger jeg ikke redegjøre for disse billettene, men jeg gjør det for det.

Saken er at jeg måtte kjøpe 7 billetter ifra en gjeng ifra Drammen som skulle på Spurs . Blackpool på lørdag istedet. Trenger bare 2 av de. Resten er jeg interessert i selge slik at jeg ikke brenner inne med 5 billetter.

Tenkte at det er var sikkert flere her inne som har slitt med å få tak i billetter slik som meg. Og dermed ønsket jeg å hjelpe andre Leeds fans til årets siste seriekamp.

MW77

Når ditt innlegg nr 1 handler om salg av kampbilletter som det omtrent er umulig å få tak i så lukter det svartebørshai lang vei, om du er hai eller en Leeds venn vil vise seg. Er du en venn så ""Velkommen""

Kan du si om billettene selges til høystbydene eller til en fastpris og hva er prisen din?
Terje

MorleyWhite77

Synes det er helt håpløst at du generaliserer slik som du gjør.

Jeg er ingen svartebørs hai! Men jeg er som sagt ikke interessert i  brenne inne med billettene. Hadde jeg hatt mulighet hadde jeg kjøpt 2 istedet for 7 billetter

Prisen avhenger om du skal ha en eller fem. Skal du ha alle 5 er selvfølgelig prisen lavere enn ved kjøp av en.
Mitt mål er å få igjen det jeg har lagt ut for billettene
Husk det er ingen tvang her. Tanken bak dette var god.

Per Arne

Quote from: MorleyWhite77 on April 29, 2011, 23:33:58

Jeg er ingen svartebørs hai! Men jeg er som sagt ikke interessert i  brenne inne med billettene. Hadde jeg hatt mulighet hadde jeg kjøpt 2 istedet for 7 billetter

Prisen avhenger om du skal ha en eller fem. Skal du ha alle 5 er selvfølgelig prisen lavere enn ved kjøp av en.

Hvor mye har du lagt ut for billettene?

MorleyWhite77

Jeg har betalt 800 per stk for de. Pluss kostnader for henting i Drammen

testo

Quote from: MorleyWhite77 on April 29, 2011, 23:33:58

Quote from: MorleyWhite77 on April 30, 2011, 00:18:10
Jeg har betalt 800 per stk for de. Pluss kostnader for henting i Drammen

Vi snakker om QPR tribunen ikke sant?
Terje

MorleyWhite77

Det er selvfølgelig på langsiden (nøytral område tror jeg). Leeds fikk bare 1800 billetter til denne kampen. De 1800 er loyalty billetter, så jeg tror det er svært få nordmenn hvis noen som sitter sammen med Leeds supporterne.
Jeg har mange venner som bor i Morley område som pleier å hjelpe meg med billetter. De hadde ikke sjans å få tak i billetter til andre enn seg selv til denne matchen.

MOT

fjellhaugen

i smell.......... ehhh something fishy  :P :P :P :P :P

MorleyWhite77

Jeg hadde aldri trodd at supportere av mitt kjære Leeds Uniteder så skeptiske og dømmende.
Trodde det var mande som meg som ville se matchen. Men åpentbart er det mange som har sterke meninger om dette.
Skulle jeg ha solgt billettene for høyest bydene hadde jeg stått utenfor LR 2 timer før kick off. Siden vi skal sitte sammen med de som kjøper de. Hadde det vært hyggelig å sittet sammen med norske Leeds supportere

Jeg var på ER før jul når vi knuste QPR. Håper og tror at vi gjør dette på LR også. Eneste jeg er sikker på denne gangen er at jeg kommer meg hjem med fly (mao ingen snøstorm)