KAMP: vs PORTSMOUTH, 28/12 2010, kl 16.00

Started by Promotion 2010, December 25, 2010, 23:29:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ToreLA

Quote from: B-m on December 28, 2010, 16:51:23
Nydelig diskusjon i kamptråden

Beklager; hvis alle skriver MOT og Prett de neste to sidene, så er vi tilbake der vi skal være!

GeirO

4-1 er også en livsfarlig ledelse hvis man føler seg trygg og ikke er skjerpet :P
MOT

ibmroald

Svar til Baste: Jeg har spilt fotball selv i mange mange år før jeg måtte gi meg med skade, midtstopper/sweeper. Så dette vet jeg alt om. Alle som har spilt eller spiller fotball vet følelsen av dette.

Dennis

Quote from: GeirO on December 28, 2010, 16:57:15
4-1 er også en livsfarlig ledelse hvis man føler seg trygg og ikke er skjerpet :P

Bare i september måned!
Marching on together!

Barba

Quote from: testo on December 28, 2010, 16:53:40
Som å lese Flåklypa og Solan Gundersen dette....!!Ekke det faalig de a!!
Aldrig farlig å lede 2-0 om man oppretter trykket.

Blir ikke det mer Ludvik da?

Barba - som pretter i vei. Bacalao etterpå. Mmmmm
Barba - MOT

LEO

Jeg ville satt inn Kilkenny nå med de smarte passningene for motstanderen må frem på banen.

Dennis

Quote from: ibmroald on December 28, 2010, 16:57:50
Svar til Baste: Jeg har spilt fotball selv i mange mange år før jeg måtte gi meg med skade, midtstopper/sweeper. Så dette vet jeg alt om. Alle som har spilt eller spiller fotball vet følelsen av dette.

Freddy dos Santos har vel femti sesonger bak seg i Tippeligaen og er uenig.

Har spilt fotball siden femårsalderen, dog ikke Tippeligaen, men er helt enig. Vil mye heller lede 2-0. Følger selvsagt dette med å roe ned, for så å bli nervøs ved redusering, men da er det jo farlig å lede 3-0 og 4-0 også da, i verste fall.

Det handler om hvordan laget responderer, akkurat som å spille mot ti mann. Husker VM i hands fra Tunisia eller hvor det var, hvor Norge ikke maktet å score i overtall, men vant omtrent alle undertallsperioder. Dette er ulogisk.

Det er ingen universell sannhet i at 2-0 er farlig. De fleste kampene hvor et lag tar ledelsen 2-0, ender med seier til nettopp det laget.
Marching on together!

newsome

Nå får vi kjøre på og avgjøre kampen med et mål til!!!!

Prett!

MOT

baste

Quote from: ibmroald on December 28, 2010, 16:57:50

Har en Sølv medalje fra Skandia Cup...spilt litt...vært trener for jentelag med stor suksess...Vet ikke om æ e helt enig i din påstand. Men det betyr ikkeno. Var ment som en humoristisk vri, det med kildehenvisning. Siden jeg holder på med oppgaveskriveing og slikt.

se på nr 10...ikke ALLE er enige med deg.

http://www.tv2sporten.no/fotball/england/kommentatorenes-verste-klisjeer-2733718.html

B-m

Quote from: ToreLA on December 28, 2010, 16:56:24

Beklager; hvis alle skriver MOT og Prett de neste to sidene, så er vi tilbake der vi skal være!

;D
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Tom S

COME ON LEEDS !!

Leedsulf

Quote from: ToreLA on December 28, 2010, 16:56:24

:D

sveifors

Quote from: auren on December 28, 2010, 16:52:32
Pause. 2-1, som virker å være et fair resultat. Nå må vi gunne på i andre omgang og få en 3-1 ledelse - er forresten 3-1 en like farlig ledelse som 2-0?  ;)

Jeg har fortsatt ikke den store godfølelsen, og tipper som mitt utgangstips: Uavgjort.

auren

Jeg har heller ikke godfølelsen. Vi tar foten av gassen og folk tenker lett match, vi vinner enkelt også går det ræva. Vi må ta tilbake midtbanen
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

baste

Hobben

Rogaland Whites

Dennis

COME ON LEEDS!!!

Etter kampen skal 'runet' være 7-4-0!
Marching on together!

Geir fra Grimstad

revie

job

Marching on together!                               Siden 1970

auren

Godt skudd av Snoddy og bra start av Leeds.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

rober

newsome

Vi starter bra!

Mål nå og drep kampen!

Snoddy snart!

job

GeirO

Max G. har scoret i fire kamper på rad nå. Sterkt.
MOT

testo

[15] Hull City   2 - 0   Reading [7]
[15] Hull City   1 - 0   Reading [7]
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

baste

Satser på at Snoddy står fram....langskudd takk...eller fra Howson...

MOT

sveifors

Håper McCormack og Paynter får seg et mål
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Glenn K

Quote from: newsome on December 28, 2010, 17:10:21
Vi starter bra!

Mål nå og drep kampen!Snoddy snart!

Tror ikke vi skal kalle kampen drept, selv med enda et mål. Husk nå på, det er jo Leeds United  ;)

testo

Quote from: testo on December 28, 2010, 17:11:12
[15] Hull City   2 - 0   Reading [7]
[15] Hull City   1 - 0   Reading [7]
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Tom S

Trur Sam og Somma kunne vert lure bytter om ikkje altfor lenge
COME ON LEEDS !!

job