Godt nyttår til dere alle!

Started by flynn, December 31, 2010, 09:54:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

berlin

Quote from: Asbjørn on December 31, 2010, 16:30:10
Ha et godt nyttår nå i kveld, og godt nytt år til dere alle når den tid kommer. :)

He, he, legger merke til Asbjørn sin korrekte hilsen ifm med kvelden, midnatt og året som følger.  ;)
Sylfest (Strutle) Lomheim, nylig avgått som direktør i Språkrådet og min gamle rektor fra tiden ved ADH (nå UiA) i Kr.sand, hadde nok fått våte øyne av å lese Asbjørn sin hilsen.  ;D

Jeg ønsker alle medfans flott og gledelig nyttårsfeiring i kveld og natt, et safsent godt nytt år!

Blir det direkte opprykk den 8.mai, legger jeg datoen inn som dobbel frigjøringsdag, frigjøring fra krigen, og frigjøringen fra de lavere nivå av engelsk fotball for Leeds United Football Club!  :)
Med en feiring som nok vil overgår kveldens!  8)

Må jo ha visjoner på en kveld som dette!

HåvardK

Riktig godt nytt år til alle Leeds-venner. Brukbart nytt år til andre som måtte lese dette.

Sølvreven

I'm dreaming of a white christmas..... Godt nyttår :D

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

brenaldo

Godt nytt år.
Måtte det starte med 3 poeng :)

MOT
Medlem nr. 850

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Karl Hot Shot

Hobben

Godt nytt Ã...R alle Leeds fans! La oss håpe den gode formen til Leeds United fortsetter!
Rogaland Whites

stefan

www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

ollan

MOT..... Måtte alt vi ønsker oss for 2011 gå i oppfyllelse... oprykkopprykkopprykkopprykkopprykkopprykkopprykkopprykk...osv............... ;D
MOT
Ollan

hajduk11

Da var rakettene fortært, godt nytt år!!

magnuer

Jon R

Nytt Godtår fra meg og folkens!  ;D
Jon R.

Andersen

La oss håpe vi får et helvitt Leedsår i år ! GODT NYTTÃ...R TIL ALLE LEEDSVENNER ! LEEDS4EVER

Geir fra Grimstad

revie

haak-d

Godt nytt hvitt år godt folk!! Husk den offisielle flaggdagen 3 januar :)

Håkon

Leeds for alltid

dansale

Forza Leeds!