Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17  (Lest 228225 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #30 på: Januar 04, 2011, 18:46:30 »
Gambi har fått noen 'råd' fra meg i en PM og vil sikkert ikke være like aktiv i en periode.

For øvrig ber jeg om at tråden holdes 'topic' :)

Hmmm..... Love letter :D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

SDalen

Rogaland whites!

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #32 på: Januar 04, 2011, 18:54:37 »
Det er ikke utelukket at Newcastle benytter seg av litt pressmiddel om en evnt byttehandel når de vet at Leeds ønsker Smith sårt. Som tidligere sagt her så er jeg også glad dette gjelder sinnataggen Gradel og ikke Snoddy.Når det er sagt så har jeg ingen tro på at dette vil gå i box.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #33 på: Januar 04, 2011, 19:17:09 »
Newcastle ønsker Gradel!

http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_6634977,00.html



Nettop!
Her snakker vi fakta, gutter. Det jeg sa var fakta og tråden heter Spiller inn - spiller ut så det er vel ikke helt gærnt.

MEN Gambi, du er og blir en utenforstående. Har du ikke forstått at tråden heter Spillere vi ønsker INN - spillere vi ikke har bruk for UT!   ;)




PS! På kampdager må du ikke kødde med oss! Da er vi nærvøse!!!  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #34 på: Januar 04, 2011, 19:36:00 »
Bare å selge
 

lojosang

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #35 på: Januar 04, 2011, 19:39:11 »
La dem få Gradel gratis mot at de betaler lønna til Smith i Leeds fram til han legger opp.  ;D
- Leif Olav

kalle_92

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #36 på: Januar 04, 2011, 19:53:14 »
Sett at Gradel forsvinner, og vi får Alan Smith. Når Watt's låneavtale løper ut, da må vi få oss en ny ving. Evt. om Sam slår om takten og kommer opp på fast a-lagsspill. Spennende rykter er det uansett.

sveifors

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #37 på: Januar 04, 2011, 19:56:13 »
6 mill er et bra bud, om Grayson får bruke beløpet på kjøp/lån

Gradel er genial på sitt beste, men han tar for ofte feil valg- skyter selv i dårlig posisjon framfor å spille bedre plassert spiller. + uberegnelig temperament.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

SDalen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #38 på: Januar 04, 2011, 19:56:21 »
Caughtoffside (som vel ikke regnes som den mest pålitelige kilden??) melder om at Newcastle gjør klar et bud på £6mill på Gradel.
Rogaland whites!

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #39 på: Januar 04, 2011, 19:56:55 »
Ser Newcastle er ute etter Max Gradel. Spennende type. Håper overgangen blir en realitet!
Ser Newcastle er ute etter Max Gradel. Spennende type. Håper han bruker vettet og holder seg hos oss!

Hehe :)
Tror nok ingen sier nei til PL spill og høyere lønn. Kommer det et tilbud fra N'Castle er jeg ganske sikker på at overgangen ville gå i orden. Men nå er det ikke kommet noe bud heller så...

Drøm videre, småen!  8)

Ikke tror jeg Max er særlig hissen på å forlate dagens situasjon, samt at SkySports integritet på slike nyheter er langt fra det den engang var. De lanserer like mange rykter om dagen som snittet av resten.

Når det er sagt, hadde jo Mad-Max Gradel passet ypperlig inn sammen med Joey Barton og resten av Fight Club. Og 6 millioner pund? Det hadde jo vært en typisk kjempeinvestering a la Newcastle.  ;D
Marching on together!

Svend Anders

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #40 på: Januar 04, 2011, 20:02:52 »
6 millioner pund for Max Gradel?  Jeg er tom for ord. Hvor tar disse sitene dette fra?

Dessvere ser SkySports ut til å være mer og mer preget av rykter og spekulasjoner. De som leser saken ser jo at det ikke er et eneste sitat, ingen kilder oppgitt. Pure speculation. No facts.

Virker ikke som det er noe i hverken Smithy eller Woody-pratet, Dunne har vært i bildet (men muligens fått ny tillitt i Villa?), Johnson og McCartney virker som hovedprioriterte.

SA

SDalen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #41 på: Januar 04, 2011, 20:18:03 »
6 millioner pund for Max Gradel?  Jeg er tom for ord. Hvor tar disse sitene dette fra?

Dessvere ser SkySports ut til å være mer og mer preget av rykter og spekulasjoner. De som leser saken ser jo at det ikke er et eneste sitat, ingen kilder oppgitt. Pure speculation. No facts.

Virker ikke som det er noe i hverken Smithy eller Woody-pratet, Dunne har vært i bildet (men muligens fått ny tillitt i Villa?), Johnson og McCartney virker som hovedprioriterte.

SA
Ikke godt og si, muligens et par der ute som har det morro ? :P
Rogaland whites!

pale

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #42 på: Januar 04, 2011, 20:20:27 »
6 millioner pund for Max Gradel?  Jeg er tom for ord. Hvor tar disse sitene dette fra?

Dessvere ser SkySports ut til å være mer og mer preget av rykter og spekulasjoner. De som leser saken ser jo at det ikke er et eneste sitat, ingen kilder oppgitt. Pure speculation. No facts.

Virker ikke som det er noe i hverken Smithy eller Woody-pratet, Dunne har vært i bildet (men muligens fått ny tillitt i Villa?), Johnson og McCartney virker som hovedprioriterte.SA

Og en slik prioritering er fornuftig. Dette er spillere vi kan få tak i uten at det koster all verden. Woody er jo mer skadet enn Michael Owen og Smithy blir nok for dyr...

Får vi 6mill for Gradel skal jeg personlig kjøre han til Newcastle.

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #43 på: Januar 04, 2011, 20:24:21 »
6 millioner pund for Max Gradel?  Jeg er tom for ord. Hvor tar disse sitene dette fra?

Dessvere ser SkySports ut til å være mer og mer preget av rykter og spekulasjoner. De som leser saken ser jo at det ikke er et eneste sitat, ingen kilder oppgitt. Pure speculation. No facts.

Virker ikke som det er noe i hverken Smithy eller Woody-pratet, Dunne har vært i bildet (men muligens fått ny tillitt i Villa?), Johnson og McCartney virker som hovedprioriterte.SA

Og en slik prioritering er fornuftig. Dette er spillere vi kan få tak i uten at det koster all verden. Woody er jo mer skadet enn Michael Owen og Smithy blir nok for dyr...

Får vi 6mill for Gradel skal jeg personlig kjøre han til Newcastle.

Og jeg er sikker på at Bates spanderer medlemskap på Gambi :D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

SOL

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #44 på: Januar 04, 2011, 22:04:45 »
6 mill. £ for Gradel: JA TAKK!!!! ;)
 

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #45 på: Januar 05, 2011, 16:37:42 »
KØDDER DERE?! Tror dere at dere får 6 millioner pund for Max Gradel? I så fall er det bare å bryte ut i latter!


Hvis du ser godt etter, så er det ingen som tror at dette er sant...  ;D

SDalen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #46 på: Januar 05, 2011, 16:38:41 »
KØDDER DERE?! Tror dere at dere får 6 millioner pund for Max Gradel? I så fall er det bare å bryte ut i latter!
Nope, sier bare vi hadde solgt ham for det =)
Rogaland whites!

kalle_92

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #47 på: Januar 05, 2011, 16:58:02 »
Skulle tro julenissen hadde kommet tidlig i år, om Gradel hadde blitt solgt for en slik sum :P

Ingen faste rykter på markedet ang. spillere ut og inn av Leeds?

stian94

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #48 på: Januar 05, 2011, 17:00:30 »
Leeds Rumours
Leeds have exhausted all avenues looking for central midfield reinforcements within the UK and have turned to Norway and Sweden to find new targets,

It's understood that Leeds are in the early stages of discussions with Stabæk Midfielder Henning Hauger who was thought to be very close to sealing a switch to Rosenberg though this deal seems to be some way off at this stage however Leeds United are also thought to be close to signing Malmo FFs Ivo Pekalski, Pekalski broke into the Malmo first team this season quickly becoming a driving force in the championship winning sides midfield, Leeds have also been watching many potential targets in the Scandinavian leagues over the last 6 months, last January window Leeds had Robin Söder on trial but opted not to offer the young Swed a deal a mistake Leeds will not be making again as Söder looks now to have his pick of Europes elite clubs.

Source : Norweigian Sports Journalist Anders Pamer
 klippet fra pålitelige ;D http://www.leedsrumours.co.uk/
SJ

kalle_92

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #49 på: Januar 05, 2011, 17:11:40 »
Fra din kilde stian94:
Leeds Rumours
Alan smith seen leaving elland road this morning and reportedly choosing to go to leeds and taking wage cut over signing for hibernian

05 Jan 2011 15:34:47
Leeds Rumours
Richard dunne being allowed to leave Aston villa after massive training spat today , for either loan or permanant.

We're set to launch a 550000 attack for Adam hammil in order to activate exit clause.

Sorry smith livers but he is in talks
with west ham after contract talks
broke down with leeds united .
SOURCE: HIS DAD.

Also Leeds are enquiring a permanent deal for sanchez watt , around the region of 2m aresenal are asking .
Also niel danns joining to replace Bradley Johnson .

hehe.

stian94

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #50 på: Januar 05, 2011, 17:25:13 »
Fra din kilde stian94:
Leeds Rumours
Alan smith seen leaving elland road this morning and reportedly choosing to go to leeds and taking wage cut over signing for hibernian

05 Jan 2011 15:34:47
Leeds Rumours
Richard dunne being allowed to leave Aston villa after massive training spat today , for either loan or permanant.

We're set to launch a 550000 attack for Adam hammil in order to activate exit clause.

Sorry smith livers but he is in talks
with west ham after contract talks
broke down with leeds united .
SOURCE: HIS DAD.

Also Leeds are enquiring a permanent deal for sanchez watt , around the region of 2m aresenal are asking .
Also niel danns joining to replace Bradley Johnson .

hehe.
hehe, er veldig klar over allt dette oppspinnet som står der :D
SJ

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #52 på: Januar 05, 2011, 17:59:31 »
Ser Newcastle er ute etter Max Gradel. Spennende type. Håper overgangen blir en realitet!
Ser Newcastle er ute etter Max Gradel. Spennende type. Håper han bruker vettet og holder seg hos oss!

Hehe :)
Tror nok ingen sier nei til PL spill og høyere lønn. Kommer det et tilbud fra N'Castle er jeg ganske sikker på at overgangen ville gå i orden. Men nå er det ikke kommet noe bud heller så...
Nettopp derfor bør han holde seg i Leeds.  ;)
Hekta på Leeds siden 1974

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #53 på: Januar 05, 2011, 18:15:49 »
Ser Newcastle er ute etter Max Gradel. Spennende type. Håper overgangen blir en realitet!
Ser Newcastle er ute etter Max Gradel. Spennende type. Håper han bruker vettet og holder seg hos oss!

Hehe :)
Tror nok ingen sier nei til PL spill og høyere lønn. Kommer det et tilbud fra N'Castle er jeg ganske sikker på at overgangen ville gå i orden. Men nå er det ikke kommet noe bud heller så...
Nettopp derfor bør han holde seg i Leeds.  ;)

Vi snakker om i januar vettu. I januar(nå) er vi i PL og kan gi bra lønn. Dere er i npC og kan gi dårligere lønn.
Det er bare det at jeg er opplært til å tenke på hva som lønner seg på sikt...
Hekta på Leeds siden 1974

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #54 på: Januar 05, 2011, 19:58:59 »

Source : Norweigian Sports Journalist Anders Pamer
 

...angående denne her. En aldri så liten kommentar fra min gamle konfirmant-KRIKer Anders:
Sitat
Det sykeste jeg har lest og sett! Aldri snakket med noe sånt og ikke har jeg peiling på HH heller... Nesten vittig!

 :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Stephenjazz

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #55 på: Januar 05, 2011, 21:01:12 »
Dere ligger ikke en gang på opprykksplass så hva er sikten da?
Btw: Skjønner hva du mener ;)
Newcastle er et lag som aldri hevder seg på noen som helst måte i PL. I samme kjedelige kattegori som Wolves, Stoke, Wigan, Fulham m.m

Kan det heller ikke bli laget en egen ryktetråd, og la denne være for konkrete saker?
Det blir aldri umoderne å vinne

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #56 på: Januar 05, 2011, 21:14:36 »
Just had a text off a Newcastle fan at the game, rumour is he is in Leeds for talks.

Alan Smith ........

stian94

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #57 på: Januar 05, 2011, 21:42:45 »
siden smith ikke er med i newcastle troppen i dag, så kan vi vell håpe ::)
SJ

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #58 på: Januar 05, 2011, 21:46:01 »
Hadde vært saker å fått Smith hjem igjen
 

kalle_92

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #59 på: Januar 05, 2011, 21:49:39 »
siden smith ikke er med i newcastle troppen i dag, så kan vi vell håpe ::)
Jeg så nettopp dette. Er han på vei bort fra Newcastle? Jeg tviler egentlig på at Leeds har råd til Smith :P