Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17  (Lest 229672 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #240 på: Januar 20, 2011, 18:16:33 »
Skjønner ikke at folk engagng gidder å skrive om såkalte "storsigneringer".Når gjorde vi det sist >:(
Det kommer INGEN stor signeringer!Og hva er en storsignering?vel, jeg vil si at det er en god spiller i fra PL som ser Leeds som et PL lag neste sesong i øvre halvdel og gjerne vil bli med på ferden...siden GB påstår at det ikke finnes penger og at klubben går i underskudd,vil ikke dette skje!Det er faktisk veldig lenge siden jeg noe som helst forhåpninger i et transfervindu :(
Vi kan regne med "klassespillere" i samme kategori som Bessone,Collins,Crowe og Paynter...

Går du aldri lei??
Så jeg skal bare stilltiende se på at klubben blir drevet av en tvilsom finansakrobat som er  gjerrig og som aldri vil få min elskede klubb tilbake til top six? nå er folk storfornøyd hvis vi kommer midt på treet i npc....jaja

Med denne holdningen ble du vel pinlig berørt i går mot Arsenal og sjokkert over at vi var så dårlige? Tenk å bli så til de grader overspilt når vi bør være topp 6 i England! Huff!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #241 på: Januar 20, 2011, 18:29:10 »
Skjønner ikke at folk engagng gidder å skrive om såkalte "storsigneringer".Når gjorde vi det sist >:(
Det kommer INGEN stor signeringer!Og hva er en storsignering?vel, jeg vil si at det er en god spiller i fra PL som ser Leeds som et PL lag neste sesong i øvre halvdel og gjerne vil bli med på ferden...siden GB påstår at det ikke finnes penger og at klubben går i underskudd,vil ikke dette skje!Det er faktisk veldig lenge siden jeg noe som helst forhåpninger i et transfervindu :(
Vi kan regne med "klassespillere" i samme kategori som Bessone,Collins,Crowe og Paynter...

Går du aldri lei??
Så jeg skal bare stilltiende se på at klubben blir drevet av en tvilsom finansakrobat som er  gjerrig og som aldri vil få min elskede klubb tilbake til top six? nå er folk storfornøyd hvis vi kommer midt på treet i npc....jaja

Med denne holdningen ble du vel pinlig berørt i går mot Arsenal og sjokkert over at vi var så dårlige? Tenk å bli så til de grader overspilt når vi bør være topp 6 i England! Huff!

auren
[/quot
Jeg ser litt lengre frem enn et cupoppgjør mot et PL lag...det gjør tydligvis ikke du.. ;) her på forumet er det visst ikke å bra å se litt lange linjer fremover... ;)

thesheep

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #242 på: Januar 20, 2011, 19:21:35 »
Skjønner ikke at folk engagng gidder å skrive om såkalte "storsigneringer".Når gjorde vi det sist >:(
Det kommer INGEN stor signeringer!Og hva er en storsignering?vel, jeg vil si at det er en god spiller i fra PL som ser Leeds som et PL lag neste sesong i øvre halvdel og gjerne vil bli med på ferden...siden GB påstår at det ikke finnes penger og at klubben går i underskudd,vil ikke dette skje!Det er faktisk veldig lenge siden jeg noe som helst forhåpninger i et transfervindu :(
Vi kan regne med "klassespillere" i samme kategori som Bessone,Collins,Crowe og Paynter...

Går du aldri lei??
Så jeg skal bare stilltiende se på at klubben blir drevet av en tvilsom finansakrobat som er  gjerrig og som aldri vil få min elskede klubb tilbake til top six? nå er folk storfornøyd hvis vi kommer midt på treet i npc....jaja

Med denne holdningen ble du vel pinlig berørt i går mot Arsenal og sjokkert over at vi var så dårlige? Tenk å bli så til de grader overspilt når vi bør være topp 6 i England! Huff!

auren
[/quot
Jeg ser litt lengre frem enn et cupoppgjør mot et PL lag...det gjør tydligvis ikke du.. ;) her på forumet er det visst ikke å bra å se litt lange linjer fremover... ;)

Ok vi gir oss dhy! Du er den eneste sanne supporter, vi som har gledet oss år etter år har ikke peil, og det demonstrerer vi ved å være glade for opprykk og en langt bedre sesong enn noen kunne forvente. Ei heller skriver vi lange innlegg der vi skjeller ut klubbens eier, spillere og medsupportere hver dag. Vi elsket alle å lese den konstante sutringen din, dag ut og dag inn. Det er helt klart realistisk at klassespillere skal si opp sin nåværende lukrative pl kontrakt for å satse på 70 tallets storhet. Det er bare Bates og Grayson som ikke forstår dette! De har jo ikke peil på hverken forretningsdrift eller fotball! Det har de tydelig bevist.

DHY, innleggene dine er så skarpe, kritiske og fulle av innsikt at det er helt urimelig at du sløser bort talentet ditt på dette lille forumet. Jeg foreslår at du lager en helt egen site der du kan være enda mer grinete enn du er nå! Her driver jo moderatorne og legger begrensninger på deg, de anerkjenner ikke ditt geni! Tipper at de er midunnelige fordi de selv ikke besitter en så skarp penn og så mye inside info om Leeds som du gjør!

DHY, jeg forguder deg! Det er den konstante og repititive remjingen din som får meg gjennom en ellers grå hverdag!

Jeg foreslår at alle holder kjeft her inne, av respekt for DHY, og heller suger til oss visdommen han så generøst deler av.

kongsmo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #243 på: Januar 20, 2011, 19:33:43 »
hmmmmmmmmmmmm

Denne tråden handler faktisk om rykter om spillere på vei inn og ut  ;D

Finnes da en krangle tråd her på forumet også, gjør det ikke  ;D
"SNIFFER"

thesheep

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #244 på: Januar 20, 2011, 19:42:09 »
hmmmmmmmmmmmm

Denne tråden handler faktisk om rykter om spillere på vei inn og ut  ;D

Finnes da en krangle tråd her på forumet også, gjør det ikke  ;D

Alle tråder på forumet handler om hvor idiotiske vi som syns det er gøy å følge Leeds er. Vi er naive og eier ikke ambisjoner på lagets vegne. Bare hb, Jarle og dhy skjønner noe som helst! Fantastisk generøst av dem å la alle tråder handle om hvor grenseløst store de er, og hvor små og usle vi andre er.

kongsmo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #245 på: Januar 20, 2011, 19:50:35 »
hmmmmmmmmmmmm

Denne tråden handler faktisk om rykter om spillere på vei inn og ut  ;D

Finnes da en krangle tråd her på forumet også, gjør det ikke  ;D

Alle tråder på forumet handler om hvor idiotiske vi som syns det er gøy å følge Leeds er. Vi er naive og eier ikke ambisjoner på lagets vegne. Bare hb, Jarle og dhy skjønner noe som helst! Fantastisk generøst av dem å la alle tråder handle om hvor grenseløst store de er, og hvor små og usle vi andre er.

Er faktisk veldig enig med deg, bortsett fra at Jarle har vist sin bedre side den siste tida, og jeg synes innlegga hans er veldig gode for tida  :)

Men dette er jo faktisk et forum for Leeds fans, og det er vel ingen tvil om at hb og DHY er det, selv om de hører til den negative garde.

Så tilbake til trådens navn, skal det ikke skje noen stor signeringer snart  ???
Er jo skremmende stille.
"SNIFFER"

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #246 på: Januar 20, 2011, 20:16:13 »
Håper tråden snart kan spores inn på topic, selv om det er et vagt tema.

Fortsett gjerne diskusjonen, men ta det i en passende tråd eller på PM.
Marching on together!

newsome

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #247 på: Januar 20, 2011, 20:54:11 »
Er veldig stille på transferfronten,og det ser ut som det fortsetter hvertfall ut i neste uke.

SG said unlikely to sign anyone before Pompey game, prob next week now. He also expects Johnson to stay beyond this transfer window. #lufc

Tiden går fort.Håper vi får inn en forsterkning eller to før måneden er ute.
Ser rivalene i toppen,QPR og Cardiff har fått inn nye spillere.

LEO

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #248 på: Januar 20, 2011, 22:09:23 »
Smith skadet antakelig ut sesongen.  Da er den ballen død
 

thesheep

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #249 på: Januar 20, 2011, 22:16:02 »
Håper tråden snart kan spores inn på topic, selv om det er et vagt tema.

Fortsett gjerne diskusjonen, men ta det i en passende tråd eller på PM.

Det håper jeg også vil gjelde når alle tråder blir nedspammet av de nevnte herrers meninger om bates, ambisjoner osv. osv. Da blir dette kanskje igjen et lesbart forum.

Nørgaard

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #250 på: Januar 20, 2011, 23:22:01 »
Smith skadet antakelig ut sesongen.  Da er den ballen død

Jeg synes absolut ikke Alan Smith er en mand vi skal købe. Manden er syg i hovedet

kongsmo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #251 på: Januar 20, 2011, 23:44:57 »
Smith skadet antakelig ut sesongen.  Da er den ballen død

Jeg synes absolut ikke Alan Smith er en mand vi skal købe. Manden er syg i hovedet

 ???
"SNIFFER"

lojosang

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #252 på: Januar 21, 2011, 02:38:13 »
hmmmmmmmmmmmm

Denne tråden handler faktisk om rykter om spillere på vei inn og ut  ;D

Finnes da en krangle tråd her på forumet også, gjør det ikke  ;D

Alle tråder på forumet handler om hvor idiotiske vi som syns det er gøy å følge Leeds er. Vi er naive og eier ikke ambisjoner på lagets vegne. Bare hb, Jarle og dhy skjønner noe som helst! Fantastisk generøst av dem å la alle tråder handle om hvor grenseløst store de er, og hvor små og usle vi andre er.

 ;D ;D ;D

Jo, men vi er da noen som vet å ta igjen.   ;D
- Leif Olav

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #253 på: Januar 21, 2011, 08:47:28 »
Skjønner ikke at folk engagng gidder å skrive om såkalte "storsigneringer".Når gjorde vi det sist >:(
Det kommer INGEN stor signeringer!Og hva er en storsignering?vel, jeg vil si at det er en god spiller i fra PL som ser Leeds som et PL lag neste sesong i øvre halvdel og gjerne vil bli med på ferden...siden GB påstår at det ikke finnes penger og at klubben går i underskudd,vil ikke dette skje!Det er faktisk veldig lenge siden jeg noe som helst forhåpninger i et transfervindu :(
Vi kan regne med "klassespillere" i samme kategori som Bessone,Collins,Crowe og Paynter...

Går du aldri lei??
Så jeg skal bare stilltiende se på at klubben blir drevet av en tvilsom finansakrobat som er  gjerrig og som aldri vil få min elskede klubb tilbake til top six? nå er folk storfornøyd hvis vi kommer midt på treet i npc....jaja

Med denne holdningen ble du vel pinlig berørt i går mot Arsenal og sjokkert over at vi var så dårlige? Tenk å bli så til de grader overspilt når vi bør være topp 6 i England! Huff!

auren
[/quot
Jeg ser litt lengre frem enn et cupoppgjør mot et PL lag...det gjør tydligvis ikke du.. ;) her på forumet er det visst ikke å bra å se litt lange linjer fremover... ;)

Ok vi gir oss dhy! Du er den eneste sanne supporter, vi som har gledet oss år etter år har ikke peil, og det demonstrerer vi ved å være glade for opprykk og en langt bedre sesong enn noen kunne forvente. Ei heller skriver vi lange innlegg der vi skjeller ut klubbens eier, spillere og medsupportere hver dag. Vi elsket alle å lese den konstante sutringen din, dag ut og dag inn. Det er helt klart realistisk at klassespillere skal si opp sin nåværende lukrative pl kontrakt for å satse på 70 tallets storhet. Det er bare Bates og Grayson som ikke forstår dette! De har jo ikke peil på hverken forretningsdrift eller fotball! Det har de tydelig bevist.

DHY, innleggene dine er så skarpe, kritiske og fulle av innsikt at det er helt urimelig at du sløser bort talentet ditt på dette lille forumet. Jeg foreslår at du lager en helt egen site der du kan være enda mer grinete enn du er nå! Her driver jo moderatorne og legger begrensninger på deg, de anerkjenner ikke ditt geni! Tipper at de er midunnelige fordi de selv ikke besitter en så skarp penn og så mye inside info om Leeds som du gjør!

DHY, jeg forguder deg! Det er den konstante og repititive remjingen din som får meg gjennom en ellers grå hverdag!

Jeg foreslår at alle holder kjeft her inne, av respekt for DHY, og heller suger til oss visdommen han så generøst deler av.
Tusen takk for et svært hyggelig og velformulert innlegg...når det gjelder å opprettholde en god tone og skape godt humør her på forumet, ser jeg at du er i en egen klasse... -gratulerer ;D
Marching on together bror :)

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #254 på: Januar 21, 2011, 10:04:16 »
Smith skadet antakelig ut sesongen.  Da er den ballen død

Jeg synes absolut ikke Alan Smith er en mand vi skal købe. Manden er syg i hovedet
Det er vel akkurat en slik fyr vi kunne trengt sentralt i banen ..

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #255 på: Januar 21, 2011, 12:39:12 »
Daily Mirror

Sitat
Fulham are eyeing a move for Leeds midfielder Bradley Johnson.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #256 på: Januar 21, 2011, 13:05:59 »
Smith skadet antakelig ut sesongen.  Da er den ballen død




Hmmmm....virker som en lei skade, død ball..... ;D
Yeboahs vitne

B_Ød

Ups & Ups!!

kalle_92

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #258 på: Januar 21, 2011, 14:44:54 »

jackbauer68

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #259 på: Januar 21, 2011, 14:50:57 »

kalle_92

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #260 på: Januar 21, 2011, 14:52:41 »

jackbauer68

  • Gjest

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #263 på: Januar 21, 2011, 17:32:12 »
Chimbonda? Hmmm... Vet ikke helt.

http://www.footylatest.com/leeds-qpr-and-ipswich-all-keen-to-sign-blackburn-reject-for-nothing/19241

auren

Nei takk, mannen er ikke en god fotballspiller og klarer heller ikke spille en hel sesong hos samme arbeidsgiver. Dette er vel en typisk feilbalansert spiller om man veier lønn kontra ferdighet.
Marching on together!

Trond90

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #264 på: Januar 21, 2011, 17:43:08 »
Chimbonda? Hmmm... Vet ikke helt.

http://www.footylatest.com/leeds-qpr-and-ipswich-all-keen-to-sign-blackburn-reject-for-nothing/19241

auren
Tror Chimbonda hadde vært en bra spiller for oss med tanke på at vi bare har Connolly som høyre back. Chimbonda har jo Premier League erfaring i tilegg..
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #265 på: Januar 21, 2011, 17:50:11 »
Chimbonda? Hmmm... Vet ikke helt.

http://www.footylatest.com/leeds-qpr-and-ipswich-all-keen-to-sign-blackburn-reject-for-nothing/19241

auren

Nei takk, mannen er ikke en god fotballspiller og klarer heller ikke spille en hel sesong hos samme arbeidsgiver. Dette er vel en typisk feilbalansert spiller om man veier lønn kontra ferdighet.
Siste kampen for Chimbonda var mot Scum på Old Trafford. 7-0 i sekken og 1 på børsen til Chimbonda som var direkte skyldig i flere av målene. Jeg tror vi melder pass :)

Oggy

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #266 på: Januar 21, 2011, 18:30:32 »
Gi oss kvalitet for Guds skyld, ikke søppel  :o
Oggy

Leechap

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #267 på: Januar 21, 2011, 19:02:01 »
Med Hughes ute av lønningslisten er det vel duket for minst ett nytt fjes? Midtbanen må forsterkes! Swansea har forsterket med to og en er på vei ut? Pratley til Leeds?

newsome

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #268 på: Januar 21, 2011, 19:36:48 »
Synes Leeds skal satse på Pascal Chimbonda!

En solid back,som også liker å angripe og være med fremover.

Får vi han signet gratis er dette et kupp.


testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #269 på: Januar 21, 2011, 19:40:30 »
Tror ikke dette er noen ny Radebe og da kan det bare være. :P
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje