Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17  (Lest 228300 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #480 på: Januar 31, 2011, 18:25:05 »

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #481 på: Januar 31, 2011, 18:25:26 »
@SkySportsRiach: Skysports.com understands Leeds defender Neill Collins is set for a permanent switch to Sheffield United.

Leeds are going up, na na na na na !

Voldsom begeistring for alle som er på vei ut, da? Inntil vi faktisk har fått noen bedre inn, er vel ikke opprykksjansene akkurat styrket, eller hur?  ???
Jon R.

Trond90

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #482 på: Januar 31, 2011, 18:26:49 »
OT, men syntes denne fra en engelsk fb-venn var litt morsom;

Breaking News: Torres to Chelsea deal breaks down after John Terry fails to agree terms with Mrs Torres... ;D
Haha! Nice one!  ;D
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

pedro

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #483 på: Januar 31, 2011, 18:28:39 »
OT, men syntes denne fra en engelsk fb-venn var litt morsom;

Breaking News: Torres to Chelsea deal breaks down after John Terry fails to agree terms with Mrs Torres... ;D

 :D ;D
Leedsomaniac

Vonsiggy

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #484 på: Januar 31, 2011, 18:30:37 »
OT, men syntes denne fra en engelsk fb-venn var litt morsom;

Breaking News: Torres to Chelsea deal breaks down after John Terry fails to agree terms with Mrs Torres... ;D
eller denne:

BREAKING NEWS : Manchester United insists that Howard Webb is not for sale at any price!

SveinArve

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #485 på: Januar 31, 2011, 18:33:19 »
eller denne:

Emile Heskey spotted in Newcastle... although he was aiming for Middlesbrough
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #486 på: Januar 31, 2011, 18:37:59 »
eller denne:

Emile Heskey spotted in Newcastle... although he was aiming for Middlesbrough
hahaha
The Future Is Bright,
The Future Is White!

DanskLeedsGut

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #487 på: Januar 31, 2011, 18:38:16 »
Vi vil ha unge Danny Wilson :D
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #488 på: Januar 31, 2011, 18:39:06 »
Vi vil ha unge Danny Wilson :D
DU ha spelt for mykje FM! :)
for der e han nemlig grisegod
The Future Is Bright,
The Future Is White!

DanskLeedsGut

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #489 på: Januar 31, 2011, 19:04:07 »
Jeg har lejet ham :D
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

Svend Anders

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #490 på: Januar 31, 2011, 19:11:27 »
Vel, her skjer det saker.

Som antydet i går er altså også Collins på vei ut. Så blir det interessant se "betingelsene" i den dealen.

Woody var på vei med forutsetning i den medisinske testen, men det virker som at Redknapp har satt ned foten i 12. time etter Dawson-episoden i helgen. Da er spørsmålet om vi må "vente det ut" til Dawson er tilbake for Spurs og ta Woody på emergency loan, eller om vi ser på andre løsninger.

På midten er det selvsagt Johnson man har sett på, men jeg blir ikke klok på om den går igjennom. Regner med at denne Southern er alternativet her, selv om jeg aldri har hørt navnet hans før.

Det er en annen sentral midtbanespiller i "Doyle-rollen" som også skal være svært nær overgang, hadde jeg ikke hørt annet på radioen ville jeg trodd den allerede var done deal og holdt hemmelig for å ikke gi Hull noen fortrinn til kampen imorgen.

UT: Crowe, Bessone, Martin, Elliott og nå Collins altså. Og ennå må Grella og Clayton ha kamptrening (i lånevinduet?). Og enda en kan komme til å gå permanent.

SA

DanskLeedsGut

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #491 på: Januar 31, 2011, 19:13:22 »
Collins til Sheff Utd - Montgomery til Leeds???? Muligheden foreligger
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

Trond90

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #492 på: Januar 31, 2011, 19:13:26 »
Vel, her skjer det saker.

Som antydet i går er altså også Collins på vei ut. Så blir det interessant se "betingelsene" i den dealen.

Woody var på vei med forutsetning i den medisinske testen, men det virker som at Redknapp har satt ned foten i 12. time etter Dawson-episoden i helgen. Da er spørsmålet om vi må "vente det ut" til Dawson er tilbake for Spurs og ta Woody på emergency loan, eller om vi ser på andre løsninger.

På midten er det selvsagt Johnson man har sett på, men jeg blir ikke klok på om den går igjennom. Regner med at denne Southern er alternativet her, selv om jeg aldri har hørt navnet hans før.

Det er en annen sentral midtbanespiller i "Doyle-rollen" som også skal være svært nær overgang, hadde jeg ikke hørt annet på radioen ville jeg trodd den allerede var done deal og holdt hemmelig for å ikke gi Hull noen fortrinn til kampen imorgen.

UT: Crowe, Bessone, Martin, Elliott og nå Collins altså. Og ennå må Grella og Clayton ha kamptrening (i lånevinduet?). Og enda en kan komme til å gå permanent.

SA
Arh, Woody ville vært niiice.. kan det være vi henter en annen midtstopper på lån?
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #493 på: Januar 31, 2011, 19:13:32 »
David Gonzales er klar for Leeds, vel å merke på lån.

Det er vel ikke snakk om fetteren til Speedy gonzales? ;)

jarle

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #494 på: Januar 31, 2011, 19:15:06 »
Vel, her skjer det saker.

Som antydet i går er altså også Collins på vei ut. Så blir det interessant se "betingelsene" i den dealen.

Woody var på vei med forutsetning i den medisinske testen, men det virker som at Redknapp har satt ned foten i 12. time etter Dawson-episoden i helgen. Da er spørsmålet om vi må "vente det ut" til Dawson er tilbake for Spurs og ta Woody på emergency loan, eller om vi ser på andre løsninger.

På midten er det selvsagt Johnson man har sett på, men jeg blir ikke klok på om den går igjennom. Regner med at denne Southern er alternativet her, selv om jeg aldri har hørt navnet hans før.

Det er en annen sentral midtbanespiller i "Doyle-rollen" som også skal være svært nær overgang, hadde jeg ikke hørt annet på radioen ville jeg trodd den allerede var done deal og holdt hemmelig for å ikke gi Hull noen fortrinn til kampen imorgen.

UT: Crowe, Bessone, Martin, Elliott og nå Collins altså. Og ennå må Grella og Clayton ha kamptrening (i lånevinduet?). Og enda en kan komme til å gå permanent.

SA


Woody og Johnson

idag har alt falt på plass for meg... hatt en super dag... må dette gjelde Leeds også...
med de 2 inn ser alt perfekt ut!!!

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #495 på: Januar 31, 2011, 19:21:45 »
David Gonzales er klar for Leeds, vel å merke på lån.

Det er vel ikke snakk om fetteren til Speedy gonzales? ;)
I så fall må han spille midtstopper... ::) OT så det holder....
Super Leeds since 1968

Sleivind

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #496 på: Januar 31, 2011, 19:25:57 »
Vel, her skjer det saker.

Som antydet i går er altså også Collins på vei ut. Så blir det interessant se "betingelsene" i den dealen.

Woody var på vei med forutsetning i den medisinske testen, men det virker som at Redknapp har satt ned foten i 12. time etter Dawson-episoden i helgen. Da er spørsmålet om vi må "vente det ut" til Dawson er tilbake for Spurs og ta Woody på emergency loan, eller om vi ser på andre løsninger.

På midten er det selvsagt Johnson man har sett på, men jeg blir ikke klok på om den går igjennom. Regner med at denne Southern er alternativet her, selv om jeg aldri har hørt navnet hans før.

Det er en annen sentral midtbanespiller i "Doyle-rollen" som også skal være svært nær overgang, hadde jeg ikke hørt annet på radioen ville jeg trodd den allerede var done deal og holdt hemmelig for å ikke gi Hull noen fortrinn til kampen imorgen.

UT: Crowe, Bessone, Martin, Elliott og nå Collins altså. Og ennå må Grella og Clayton ha kamptrening (i lånevinduet?). Og enda en kan komme til å gå permanent.

SA

Hvor mye kamptrening skal Clayton ha før han kan spille kamper for oss? Har jo nettopp kommet fra et lån der han spilte en bråte med kamper. Eller blir han ikke regnet for å være god nok for laget?

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #497 på: Januar 31, 2011, 19:33:55 »
Oioioioi Woody ...  :o

trosetti

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #498 på: Januar 31, 2011, 19:40:49 »
Oioioioi Woody ...  :o

Kom så!

Gi oss noe konkret og forholde oss til! Ikke slike vage kommentarer som får oss opp av stolen ;D
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

Svend Anders

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #499 på: Januar 31, 2011, 19:41:26 »
Hvor mye kamptrening skal Clayton ha før han kan spille kamper for oss? Har jo nettopp kommet fra et lån der han spilte en bråte med kamper. Eller blir han ikke regnet for å være god nok for laget?

Det står vel ikke akkurat på kampformen til gutten, trenerne ser han fremdeles som "en for fremtiden" og at han må få mer erfaring til å kunne kastes inn i en viktig oppgave som sentral midtbane.

Lettere å gi unge spillere sjansen til å blomstre f.eks på vinga enn i en sentral midtbanerolle. Krever forskjellige ferdigheter og erfaring + man blir mer straffet ved feil.

SA

Hobben

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #500 på: Januar 31, 2011, 19:43:18 »
Oioioioi Woody ...  :o

Kom så!

Gi oss noe konkret og forholde oss til! Ikke slike vage kommentarer som får oss opp av stolen ;D

Messi  :o
Rogaland Whites

Sleivind

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #501 på: Januar 31, 2011, 19:45:31 »
Hvor mye kamptrening skal Clayton ha før han kan spille kamper for oss? Har jo nettopp kommet fra et lån der han spilte en bråte med kamper. Eller blir han ikke regnet for å være god nok for laget?

Det står vel ikke akkurat på kampformen til gutten, trenerne ser han fremdeles som "en for fremtiden" og at han må få mer erfaring til å kunne kastes inn i en viktig oppgave som sentral midtbane.

Lettere å gi unge spillere sjansen til å blomstre f.eks på vinga enn i en sentral midtbanerolle. Krever forskjellige ferdigheter og erfaring + man blir mer straffet ved feil.

SA

"En for fremtiden"

Mannen er 22 år, er han ikke klar for å spille på midtbanen til en 1.divisjonsklubb nå, kommer han aldri til å bli det.

Hobben

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #502 på: Januar 31, 2011, 19:52:03 »
Da er det klart at Collins går til Sheffield United.
Rogaland Whites

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #503 på: Januar 31, 2011, 19:52:15 »
Oioioioi Woody ...  :o

Kom så!

Gi oss noe konkret og forholde oss til! Ikke slike vage kommentarer som får oss opp av stolen ;D
I know f**k all my friend. Ser bare at Woody er nevnt... Man blir litt ehhh ivrig av sånt...  :D Hadde vært deilig som faen !

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #504 på: Januar 31, 2011, 19:52:54 »
Begynner å få en følelse av at det ikke kommer noen inn før deadline..  :-\

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #505 på: Januar 31, 2011, 19:54:06 »
åkken er'n woody a??
Ups & Ups!!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #506 på: Januar 31, 2011, 19:54:14 »
"WE ARE LEEDS" på LUTV kl. 20:00!!! Er det der vi får beskjedene vi håper på?

Hobben

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #507 på: Januar 31, 2011, 20:01:04 »
"WE ARE LEEDS" på LUTV kl. 20:00!!! Er det der vi får beskjedene vi håper på?

Jeg trykker der det står WE ARE LEEDS men kommer bare inn på live audio...:S
Rogaland Whites

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #508 på: Januar 31, 2011, 20:02:48 »
"WE ARE LEEDS" på LUTV kl. 20:00!!! Er det der vi får beskjedene vi håper på?

Jeg trykker der det står WE ARE LEEDS men kommer bare inn på live audio...:S

Samme skjer her og, og på live audio er det null aktivitet..  :(

tobn på tur

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #509 på: Januar 31, 2011, 20:02:58 »
samme her