Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17  (Lest 230728 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sander

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #660 på: Februar 01, 2011, 10:47:42 »
That's it, det gikk ikke som Grayson eller vi hadde håpet.

Nå venter lånevinduet - trolig vil klubben avvente lån der til siste uken i februar for å få med spillere til playoff.

SA

Dette er vel en dårlig strategi? Vi risikerer faktisk å ikke nå play off en gang hvis vi ikke forsterker før den tid.

auren

Hvilken mener du er dårlig strategi?

Enten må vi låne folk med en gang for å få de med i flest mulig seriekamper  - eller så må vi vente til siste uken i februar slik at de kan bli med i evt playoff. Det er vel 93 dager det går over.
SA

Fullt mulig dette er riktig, men vi kan vel alltids fikse en klausul om utvidelse til play-off, slik Oldham gjorde med White?

http://www.leedsunited.com/news/20110127/aidys-back-on-the-move_2247585_2277812
 

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #661 på: Februar 01, 2011, 10:50:44 »
That's it, det gikk ikke som Grayson eller vi hadde håpet.

Nå venter lånevinduet - trolig vil klubben avvente lån der til siste uken i februar for å få med spillere til playoff.

SA

Dette er vel en dårlig strategi? Vi risikerer faktisk å ikke nå play off en gang hvis vi ikke forsterker før den tid.

auren

Hvilken mener du er dårlig strategi?

Enten må vi låne folk med en gang for å få de med i flest mulig seriekamper  - eller så må vi vente til siste uken i februar slik at de kan bli med i evt playoff. Det er vel 93 dager det går over.
SA

Fullt mulig dette er riktig, men vi kan vel alltids fikse en klausul om utvidelse til play-off, slik Oldham gjorde med White?

http://www.leedsunited.com/news/20110127/aidys-back-on-the-move_2247585_2277812

Men da måtte det vel blitt gjort før overgangsvinduet stengte, nå er det kun 3-måneds lån..

Sander

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #662 på: Februar 01, 2011, 10:55:09 »
Det var det kanskje. Ikke satt meg helt inni disse lånereglene ;)
 

voldball

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #663 på: Februar 01, 2011, 10:59:33 »
Jeg tror vi uansett når playoff.....
De som er borte er ikke akkuratt i første 11`ern.
Vi kommer til å styrke oss selv i lånevinduet og dermed woooppp..Så er vi oppe PL igjen:)
4 November 2000 - Leeds United 4 Liverpool 3
Premiership - Elland Road - 40,055
Scorers: Viduka 4
Leeds United: Robinson; Kelly, Woodgate (Hay), Matteo, Harte; Bowyer, Bakke, Dacourt, Burns; Smith, Viduka

Bites Yer Legs

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #664 på: Februar 01, 2011, 12:14:18 »
That's it, det gikk ikke som Grayson eller vi hadde håpet.

Nå venter lånevinduet - trolig vil klubben avvente lån der til siste uken i februar for å få med spillere til playoff.

SA

Var Keith Southern nære, er han forsatt aktuell?

Er en spiller jeg virkelig hadde likt å se i Leeds-drakt!!
KEEP FIGHTING!!

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #665 på: Februar 01, 2011, 12:24:17 »
That's it, det gikk ikke som Grayson eller vi hadde håpet.

Nå venter lånevinduet - trolig vil klubben avvente lån der til siste uken i februar for å få med spillere til playoff.

SA

Var Keith Southern nære, er han forsatt aktuell?

Er en spiller jeg virkelig hadde likt å se i Leeds-drakt!!

Det ryktes sterkt at han er på vei inn. Kanskje han allerede er på plass og at han kan spille i kveld?

a) Spiller på plass og holdes hemmelig for å overraske Hull...
b) Han blir klar med en gang emergency lånevinduet åpner...
c) Han har undertegnet og det blir offentliggjort før lørdagskampen...

d) Han kommer ikke...

 ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

bwirum

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #666 på: Februar 01, 2011, 14:21:28 »
Det ryktes sterkt at han er på vei inn. Kanskje han allerede er på plass og at han kan spille i kveld?

a) Spiller på plass og holdes hemmelig for å overraske Hull...
b) Han blir klar med en gang emergency lånevinduet åpner...
c) Han har undertegnet og det blir offentliggjort før lørdagskampen...

d) Han kommer ikke...

 ;)
Vi satser på nr 1!
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

kongsmo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #667 på: Februar 01, 2011, 18:28:39 »
vi ALDRI kommer videre!

Nei, ikke sant, her rykket vi opp og har etablert oss i toppen av Championship på ren flaks og tilfeldighet. Ingenting relevans med å bygge et lag som passer til divisjonen, som står til hverandre og i spillesystemet, selvsagt.

Hvor mye skulle Bates lagt på bordet og hvilke type spillere burde han hentet for at du skulle blitt fornøyd?

Grayson prøver å låne spillere som ved kjøp ville vært urealistisk for oss om vi ikke hadde hatt en eller annen styrtrik type som ikke bryr seg om budsjetter. Han prøver kort sagt å låne bedre spillere enn det han ville fått ved kjøp.

SA

Jeg vil ha etpar spillere som viser at denne klubben satser på må rykke opp,og gi oss supportere håp!Målene renner inn og du mener tydligvis dette er i sin skjønneste orden?Hvis de er gode nok som du mener-hva er da problemet?jo da vil jeg si at det er Graysons manglende evne til organisering!Jeg mener vel at spillerne ikke holder det nivået som trengs for å rykke opp,og jeg registerer at det ikke blir investert i en eneste spiller for fremtiden som viser at denne klubben satser på PL.Det er kun lån,free transfer,spillere på prøve som kanskje slår til...jeg er så jævlig lei!Dessuten ser vi helt forskjellig på driften av denne klubben.Du sluker tydligvis hvert eneste ord av hva Bates sier.Jeg stoler ikke på en setning av det han sier mht inntekter og utgifter.Jeg gleder meg til den dagen hvor dette en gang for alle kommer frem!Beklager,men jeg kan ikke se at vi skal rykke opp i år med måten vi slipper inn mål på,og når ingenting tydligvis blir gjort med dette, så står vi der vi er....

akkurat samme ord som du brukte i fjor på denne tiden  :)
"SNIFFER"

kongsmo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #668 på: Februar 01, 2011, 18:45:29 »
må si meg litt skuffet over januar transfer vinduet for vår del, men også veldig fornøyd med allt daukjøttet vi ble kvitt :)

det jeg synes er litt underlig er at alle klager....nå gjorde jo nettopp SG det så å si alle har forlangt og klaget over at han ikke har gjordt tidligere....han gikk etter quality signings som ville gå rett in i laget istedenfor squad players.

at de spillerne ikke kom kan nok godt hende var uflaks, ikke vet jeg, men en ting er sikkert, hadde han handlet bare for å handle(3-4 squad players) så hadde alle vært minst like missfornøyde!!!!

å kjøpe kvalititets spillere i januar er som de fleste vet svært vanskelig, så at vi prøver å låne ser jag bare på som posetivt når vi er i den situasjonen vi er. hva skulle vi ellers gjordt?? kjøpe en god npC spiller som kanskje bare hadde falt igjenom hvis vi rykker opp, eller sprengt budsjettet og kjøpt en ok PL spiller for så å ikke klare opprykk??

jeg har i alle fall troa på at det kommer et par gode låne signeringer i februar  :) vi må ha troa å prøve å se det posetive i hvor vi befinner oss, hvem ville ikke vært fornøyd med 6. plass 1. feb i august 2010?

en 3 poenger i kveld og vi er back on track!!!
2 rett inn i laget låne spillere i februar og vi er med helt der oppe  :)

MOT
"SNIFFER"

Budda

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #669 på: Februar 01, 2011, 19:10:59 »
Må si at jeg er skuffet. Hadde håpet å få inn et par spillere som kunne gå rett inn på laget og gi oss en nødvendig "boost" i den siste delen av sesongen. Kanskje noen slike spillere kommer i løpet av lånevinduet, men jeg trur ikke det. Heldigvis har jeg tatt feil før  :)

Endre

Svend Anders

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #670 på: Februar 01, 2011, 19:52:30 »
vi ALDRI kommer videre!

Nei, ikke sant, her rykket vi opp og har etablert oss i toppen av Championship på ren flaks og tilfeldighet. Ingenting relevans med å bygge et lag som passer til divisjonen, som står til hverandre og i spillesystemet, selvsagt.

Hvor mye skulle Bates lagt på bordet og hvilke type spillere burde han hentet for at du skulle blitt fornøyd?

Grayson prøver å låne spillere som ved kjøp ville vært urealistisk for oss om vi ikke hadde hatt en eller annen styrtrik type som ikke bryr seg om budsjetter. Han prøver kort sagt å låne bedre spillere enn det han ville fått ved kjøp.

SA

Jeg vil ha etpar spillere som viser at denne klubben satser på må rykke opp,og gi oss supportere håp!Målene renner inn og du mener tydligvis dette er i sin skjønneste orden?Hvis de er gode nok som du mener-hva er da problemet?jo da vil jeg si at det er Graysons manglende evne til organisering!Jeg mener vel at spillerne ikke holder det nivået som trengs for å rykke opp,og jeg registerer at det ikke blir investert i en eneste spiller for fremtiden som viser at denne klubben satser på PL.Det er kun lån,free transfer,spillere på prøve som kanskje slår til...jeg er så jævlig lei!Dessuten ser vi helt forskjellig på driften av denne klubben.Du sluker tydligvis hvert eneste ord av hva Bates sier.Jeg stoler ikke på en setning av det han sier mht inntekter og utgifter.Jeg gleder meg til den dagen hvor dette en gang for alle kommer frem!Beklager,men jeg kan ikke se at vi skal rykke opp i år med måten vi slipper inn mål på,og når ingenting tydligvis blir gjort med dette, så står vi der vi er....

Håper det hjalp å få blåst ut litt  ;)

Jeg synes selvfølgelig ikke det er greit at målene har rent inn. Men så har vi altså brukt overgangsvinduet på å hente to Premier League-spillere til forsvarsrekka, den ene permanent.

Ideelt sett skulle vi hatt inn minst en sentral midtbane med defensive fibre. Og det sto klubben på for å få til. Men det gikk ikke. Og det sto ikke på pengene ifht de spillerne. Vi snakker om spillere med navn, fra øverste hylle, omtrent som du pleier å ønske deg.

At du synes vi har det forferdelig og ikke har noe håp for stå for din regning. Jeg tror mange er uenig med deg, selv om man alltid kunne ønske seg enda bedre. Fakta er at vi er i playoff i første sesong etter opprykk, Elland Road fylles og vi spiller stort sett fin fotball. At du bare ser håpløshet i det, orker jeg ikke ta jobben med å endre.

Du har også åpenbart en hast med å rykke opp. Det er forståelig at både du, jeg og alle andre Leeds-fans gjerne vil opp ASAP. Men klubben, enten det er i form av Bates eller Grayson, forsøker å bygge en stabil plattform uten å ta overilte valg.

Jeg orker ikke klage på for lite penger, for det er penger tilgjengelig om Grayson ønsker det til rett mann. Ã… krangle om denne biten orker jeg rett og slett ikke, det blir ord mot ord osv.

Derfor jobbet klubben med flere konkrete spillere de ønsket å hente inn. Ikke bare i går, men gjennom hele vinduet. Det var ikke planløst, snarere tvert imot. Og Grayson står på sitt: Får vi ikke disse, er det ingen vits å hente inn andre 'just for the sake of it'. Så får du heller klage på at Grayson ikke hadde andre alternativer han så på.

SA

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #671 på: Februar 01, 2011, 19:58:04 »
vi ALDRI kommer videre!

Nei, ikke sant, her rykket vi opp og har etablert oss i toppen av Championship på ren flaks og tilfeldighet. Ingenting relevans med å bygge et lag som passer til divisjonen, som står til hverandre og i spillesystemet, selvsagt.

Hvor mye skulle Bates lagt på bordet og hvilke type spillere burde han hentet for at du skulle blitt fornøyd?

Grayson prøver å låne spillere som ved kjøp ville vært urealistisk for oss om vi ikke hadde hatt en eller annen styrtrik type som ikke bryr seg om budsjetter. Han prøver kort sagt å låne bedre spillere enn det han ville fått ved kjøp.

SA

Jeg vil ha etpar spillere som viser at denne klubben satser på må rykke opp,og gi oss supportere håp!Målene renner inn og du mener tydligvis dette er i sin skjønneste orden?Hvis de er gode nok som du mener-hva er da problemet?jo da vil jeg si at det er Graysons manglende evne til organisering!Jeg mener vel at spillerne ikke holder det nivået som trengs for å rykke opp,og jeg registerer at det ikke blir investert i en eneste spiller for fremtiden som viser at denne klubben satser på PL.Det er kun lån,free transfer,spillere på prøve som kanskje slår til...jeg er så jævlig lei!Dessuten ser vi helt forskjellig på driften av denne klubben.Du sluker tydligvis hvert eneste ord av hva Bates sier.Jeg stoler ikke på en setning av det han sier mht inntekter og utgifter.Jeg gleder meg til den dagen hvor dette en gang for alle kommer frem!Beklager,men jeg kan ikke se at vi skal rykke opp i år med måten vi slipper inn mål på,og når ingenting tydligvis blir gjort med dette, så står vi der vi er....

Håper det hjalp å få blåst ut litt  ;)

Jeg synes selvfølgelig ikke det er greit at målene har rent inn. Men så har vi altså brukt overgangsvinduet på å hente to Premier League-spillere til forsvarsrekka, den ene permanent.

Ideelt sett skulle vi hatt inn minst en sentral midtbane med defensive fibre. Og det sto klubben på for å få til. Men det gikk ikke. Og det sto ikke på pengene ifht de spillerne. Vi snakker om spillere med navn, fra øverste hylle, omtrent som du pleier å ønske deg.

At du synes vi har det forferdelig og ikke har noe håp for stå for din regning. Jeg tror mange er uenig med deg, selv om man alltid kunne ønske seg enda bedre. Fakta er at vi er i playoff i første sesong etter opprykk, Elland Road fylles og vi spiller stort sett fin fotball. At du bare ser håpløshet i det, orker jeg ikke ta jobben med å endre.

Du har også åpenbart en hast med å rykke opp. Det er forståelig at både du, jeg og alle andre Leeds-fans gjerne vil opp ASAP. Men klubben, enten det er i form av Bates eller Grayson, forsøker å bygge en stabil plattform uten å ta overilte valg.

Jeg orker ikke klage på for lite penger, for det er penger tilgjengelig om Grayson ønsker det til rett mann. Ã… krangle om denne biten orker jeg rett og slett ikke, det blir ord mot ord osv.

Derfor jobbet klubben med flere konkrete spillere de ønsket å hente inn. Ikke bare i går, men gjennom hele vinduet. Det var ikke planløst, snarere tvert imot. Og Grayson står på sitt: Får vi ikke disse, er det ingen vits å hente inn andre 'just for the sake of it'. Så får du heller klage på at Grayson ikke hadde andre alternativer han så på.

SA

Takk, Svend Anders!

Du formulerer deg som om du skulle være journalist!   ;)

MOT - med en plan!  8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lojosang

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #673 på: Februar 04, 2011, 10:13:38 »
Takk, Svend Anders!

Du formulerer deg som om du skulle være journalist!   ;)

MOT - med en plan!  8)

Tabloid med masse skrivefeil og en direkte misvisende overskrift for å trekke sinte lesere som etter å ha lest hele artikkelen finner ut at den sier det stikk motsatte av hva overskriften sa, og leseren derved blir sittende igjen med en hul følelse av å ha blitt mentalt skjendet? Jeg syns ikke SA formulerer seg sånn.

Eller vent litt, det var kanskje ikke VG, DB eller Aftenposten eller andre tøysetabloidjournalister du mente?  ;D
- Leif Olav

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #674 på: Februar 04, 2011, 10:54:43 »


Håper det hjalp å få blåst ut litt  ;)

Jeg synes selvfølgelig ikke det er greit at målene har rent inn. Men så har vi altså brukt overgangsvinduet på å hente to Premier League-spillere til forsvarsrekka, den ene permanent.

Ideelt sett skulle vi hatt inn minst en sentral midtbane med defensive fibre. Og det sto klubben på for å få til. Men det gikk ikke. Og det sto ikke på pengene ifht de spillerne. Vi snakker om spillere med navn, fra øverste hylle, omtrent som du pleier å ønske deg.

At du synes vi har det forferdelig og ikke har noe håp for stå for din regning. Jeg tror mange er uenig med deg, selv om man alltid kunne ønske seg enda bedre. Fakta er at vi er i playoff i første sesong etter opprykk, Elland Road fylles og vi spiller stort sett fin fotball. At du bare ser håpløshet i det, orker jeg ikke ta jobben med å endre.

Du har også åpenbart en hast med å rykke opp. Det er forståelig at både du, jeg og alle andre Leeds-fans gjerne vil opp ASAP. Men klubben, enten det er i form av Bates eller Grayson, forsøker å bygge en stabil plattform uten å ta overilte valg.

Jeg orker ikke klage på for lite penger, for det er penger tilgjengelig om Grayson ønsker det til rett mann. Ã… krangle om denne biten orker jeg rett og slett ikke, det blir ord mot ord osv.

Derfor jobbet klubben med flere konkrete spillere de ønsket å hente inn. Ikke bare i går, men gjennom hele vinduet. Det var ikke planløst, snarere tvert imot. Og Grayson står på sitt: Får vi ikke disse, er det ingen vits å hente inn andre 'just for the sake of it'. Så får du heller klage på at Grayson ikke hadde andre alternativer han så på.

SA
[/quote]

Skal ikke bruke tid på å kritisere det du skriver med SA, for det er mye fornuftig.

Av og til oppfatter jeg deg likevel som litt for hvitmalende i forhold til det klubben gjør.

O`Brien og McCartney er i prinsippet Premier League spillere, da de kommer fra PL-staller.

I praksis er de ikke det, da de ikke spiller i PL for sine klubber. Kall en spade for en spade, vi har hentet to spillere i januar som ikke er gode nok for PL.
 

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #675 på: Februar 04, 2011, 11:14:46 »
Hvor ble det av ryktene i denne ryktetråden....?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

LEO

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #676 på: Februar 04, 2011, 12:05:15 »
MidtbanespillerenKeith  Southern fra Blackpool, ryktes igjen. :-*

Visstnok kjøp  :o
 

Vonsiggy

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #677 på: Februar 04, 2011, 13:31:27 »
Hvor ble det av ryktene i denne ryktetråden....?

Hører at Messi er på ER, og SG er kjempefornøyd!

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #678 på: Februar 04, 2011, 13:52:11 »
MidtbanespillerenKeith  Southern fra Blackpool, ryktes igjen. :-*

Visstnok kjøp  :o
Kontrakten går ut til sommeren (  :o  ::) ) så han blir det nok umulig å kjøpe..

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #679 på: Februar 04, 2011, 14:35:53 »
http://www.skysports.com/football/transfers/your-rumours/0,26732,16620,00.html


Jackson Five (Newcastle United) says...
Colin Todd rejects newcastle move. Due to the club not willing to pay 70 grand a week, Leeds might according to Ken Bates.. i work at newcastle football, and spend all my vacations in Monaco and you heard it here first...

Ups & Ups!!

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #680 på: Februar 04, 2011, 14:55:09 »
http://www.skysports.com/football/transfers/your-rumours/0,26732,16620,00.html


Jackson Five (Newcastle United) says...
Colin Todd rejects newcastle move. Due to the club not willing to pay 70 grand a week, Leeds might according to Ken Bates.. i work at newcastle football, and spend all my vacations in Monaco and you heard it here first...



Hva skal vi med en 62-åring?

http://en.wikipedia.org/wiki/Colin_Todd

Et godt tips: Ikke post rykter fra Skysports ryktetråd her inne. Da kan man likeså godt finne på rykter selv.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #681 på: Februar 04, 2011, 14:57:09 »
 ;)
Ups & Ups!!

arneg

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #682 på: Februar 04, 2011, 15:02:26 »
http://www.skysports.com/football/transfers/your-rumours/0,26732,16620,00.html


Jackson Five (Newcastle United) says...
Colin Todd rejects newcastle move. Due to the club not willing to pay 70 grand a week, Leeds might according to Ken Bates.. i work at newcastle football, and spend all my vacations in Monaco and you heard it here first...



Hva skal vi med en 62-åring?

http://en.wikipedia.org/wiki/Colin_Todd

Et godt tips: Ikke post rykter fra Skysports ryktetråd her inne. Da kan man likeså godt finne på rykter selv.

auren

Husker han som en god spiller fra tippekampenes barndom da så det er mulig at han ikke vil være så mye værre enn endel av våre tidligere bomkjøp.....
 

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #683 på: Februar 04, 2011, 15:06:13 »
http://www.skysports.com/football/transfers/your-rumours/0,26732,16620,00.html


Jackson Five (Newcastle United) says...
Colin Todd rejects newcastle move. Due to the club not willing to pay 70 grand a week, Leeds might according to Ken Bates.. i work at newcastle football, and spend all my vacations in Monaco and you heard it here first...



Hva skal vi med en 62-åring?

http://en.wikipedia.org/wiki/Colin_Todd

Et godt tips: Ikke post rykter fra Skysports ryktetråd her inne. Da kan man likeså godt finne på rykter selv.

auren

Husker han som en god spiller fra tippekampenes barndom da så det er mulig at han ikke vil være så mye værre enn endel av våre tidligere bomkjøp.....

 ;D
Ups & Ups!!

bwirum

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #684 på: Februar 04, 2011, 16:53:46 »
Eller vent litt, det var kanskje ikke VG, DB eller Aftenposten eller andre tøysetabloidjournalister du mente?  ;D
Kasseklampen...
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)


DaGa

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #686 på: Februar 05, 2011, 01:00:09 »
Hvor ble det av ryktene i denne ryktetråden....?

Hører at Messi er på ER, og SG er kjempefornøyd!

I så fall burde Grayson ta sin hatt og gå, vi trenger ikke mer backup på vingene!!!! ;)
We all LOVE LEEDS!

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #687 på: Februar 05, 2011, 14:49:15 »
Da er vel ikke han aktuell for oss nå.

http://www.football.co.uk/leeds_united/michael_johnson_makes_city_squad_list_rss1580594.shtml?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Han er vel påtenkt en kortere utlånsperiode for så evt å bli testet i Shitty mot slutten av sesongen!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #688 på: Februar 05, 2011, 16:36:56 »
Rod Stewart er visstnok på vei til Elland Road.  :o :o
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28982
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #689 på: Februar 05, 2011, 16:40:08 »
Rod Stewart er visstnok på vei til Elland Road.  :o :o

...han får jo Sean Gregan til å virke som en ungfole :O
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan