Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17  (Lest 229648 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #750 på: Februar 07, 2011, 17:54:48 »
Liverpool vuderer å vise intresse for Davide Somma i sommer.


hehehe, dette var dagens:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #751 på: Februar 07, 2011, 18:08:31 »
http://www.leedsunited.com/news/20110207/york-friendly-ends-in-stalemate_2247585_2287824

Dårlig med 0-0 med et såpass sterkt lag. Lurer på hvem denne trialisten er. Hvorfor offentliggjør de det ikke? Langt i fra sikkert at det er Dabo.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2659
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #752 på: Februar 07, 2011, 18:08:44 »
Vurderer å vise interesse?

I overkant vagt blir det ikke det da? Det er jo vagt selv for ryktetråden...  ???

...i klasse med "garantert muligens" fra historebøkene til LUSCOS kanskje?  :D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

bwirum

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #753 på: Februar 07, 2011, 18:20:22 »
fra historebøkene til LUSCOS kanskje?  :D
Kanskje helt sikkert!!
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #754 på: Februar 07, 2011, 21:30:42 »
Bjørn Helge Rise på vei til en hardt satsende klubb i The Championship!


Blir det Leeds United?


(TV2 nyhetene)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ToreLA

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #755 på: Februar 07, 2011, 21:32:36 »
Kommer vel neppe under den kategorien vi. Dessuten velger jeg Snodgrass på høyrekanten 10 av 9 ganger.


Rudi G.

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #756 på: Februar 07, 2011, 21:33:35 »
Kommer vel neppe under den kategorien vi. Dessuten velger jeg Snodgrass på høyrekanten 10 av 9 ganger.

Back?

Woody

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #757 på: Februar 07, 2011, 21:34:19 »
Bjørn Helge Rise på vei til en hardt satsende klubb i The Championship!


Blir det Leeds United?


(TV2 nyhetene)

me håpar vel ikkje på det vel??kven skulle han erstatta?
LIFE IS LEEDS

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #758 på: Februar 07, 2011, 21:34:26 »
Bjørn Helge Rise på vei til en hardt satsende klubb i The Championship!


Blir det Leeds United?


(TV2 nyhetene)

Så det jeg også....men...
Er vi sååå hardt satsende da??
Ups & Ups!!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #759 på: Februar 07, 2011, 21:36:07 »
Kommer vel neppe under den kategorien vi. Dessuten velger jeg Snodgrass på høyrekanten 10 av 9 ganger.

Back?

Connolly skadet!

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #760 på: Februar 07, 2011, 21:49:18 »
Riise Jr. kunne nok godt funket som en oppgradert utgave av Hughes han. Men løsningen vår på midtbanen tror jeg neppe han er.

Dessuten så faller ikke Leeds under kategorien "hardtsatsende". Men så er ikke alle journalister like godt opplyste heller da  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #761 på: Februar 07, 2011, 21:57:08 »
Riise Jr. kunne nok godt funket som en oppgradert utgave av Hughes han. Men løsningen vår på midtbanen tror jeg neppe han er.

Dessuten så faller ikke Leeds under kategorien "hardtsatsende". Men så er ikke alle journalister like godt opplyste heller da  :)

auren
pretting på gang eller?
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Yeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #762 på: Februar 07, 2011, 22:00:42 »
Riise til en hardtsatsende Championshipklubb? Tenker QPR med en gang. De holder jo til i London også, så det blir kanskje spill på Loftus Road for lillebror Riise?

Lånevinduet åpner i morgen, så det blir spennende å se hva vi eventuelt henter inn!

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #763 på: Februar 07, 2011, 22:02:37 »
Riise Jr. kunne nok godt funket som en oppgradert utgave av Hughes han. Men løsningen vår på midtbanen tror jeg neppe han er.

Dessuten så faller ikke Leeds under kategorien "hardtsatsende". Men så er ikke alle journalister like godt opplyste heller da  :)

auren
pretting på gang eller?

Nope. Med hardtsatsende tenker ihvertfall jeg på en klubb med finansielle muskler. Cardiff, QPR og Leicester er vel klubber som kan falle inn i den kategorien der. Der er ikke Leeds. Foreløpig ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #764 på: Februar 07, 2011, 22:23:45 »
Riise til en hardtsatsende Championshipklubb? Tenker QPR med en gang. De holder jo til i London også, så det blir kanskje spill på Loftus Road for lillebror Riise?

Lånevinduet åpner i morgen, så det blir spennende å se hva vi eventuelt henter inn!

Routledge ut da kanskje?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Yeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #765 på: Februar 07, 2011, 22:28:48 »
Riise til en hardtsatsende Championshipklubb? Tenker QPR med en gang. De holder jo til i London også, så det blir kanskje spill på Loftus Road for lillebror Riise?

Lånevinduet åpner i morgen, så det blir spennende å se hva vi eventuelt henter inn!

Routledge ut da kanskje?

Hehe, kanskje ikke? :)
Routledge KAN vel spille venstre også, og Riise kan vel spille sentralt. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke er heeelt oppdatert på QPR sin stall. Var bare de jeg tenkte på aller først da det gjaldt mulig Championshipklubb for BHR :)
« Siste redigering: Februar 07, 2011, 22:40:32 av Yeboah »

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #766 på: Februar 07, 2011, 22:44:09 »
Både Michael Stewart og Ousmane Dabo ville være GREAT!!! Breddespillere, som sagtens kan udfylde en rolle på 1.holdet. Hvis Killa, Jonny eller Bradley skulle ha en pause :) Håber at de begge signer og er med i truppen lørdag mod Bristol :)

MOT

Stewart meg her og Stewart meg der.  

Riise? Ja takk!  :o
Jon R.

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #767 på: Februar 07, 2011, 22:51:02 »
Michael James Stewart (30 så godt som - født 26 februar 1981). Skotte som var innom Manure og forlot møkka i 2004. Kjent for drivende tempo og særdeles friske taklinger når han kommer på etterskudd, derav et "pent" antall bookinger og utvisninger på rullebladet.

Spilte senest for Hearts inntil han fikk et tilbud fra Tyrkia i fjor som var for godt til å være sant. Genclerbirligi betalte ikke lønn og kontrakten ble annulert nå i januar.

FansFC.com skriver at han skal signere for Leeds United på mandag!!!??? Også Blackpool sies å ha vist stor interesse, men at lønn ble utslagsgivende. Leeds ryktes å betale det dobbelte av hva Blackpool kunne per uke.

Høres ut som absolutt Rubbish!!  

Rubbish med sennep og ketchup, eller bare naturell - Jon R?

Hatter serveres vel med ketchuo og sennep....  ;)

Ketchuo? En slags texmex variant av tomatsaus?  ???
Jon R.

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #768 på: Februar 07, 2011, 23:35:49 »
Michael James Stewart (30 så godt som - født 26 februar 1981). Skotte som var innom Manure og forlot møkka i 2004. Kjent for drivende tempo og særdeles friske taklinger når han kommer på etterskudd, derav et "pent" antall bookinger og utvisninger på rullebladet.

Spilte senest for Hearts inntil han fikk et tilbud fra Tyrkia i fjor som var for godt til å være sant. Genclerbirligi betalte ikke lønn og kontrakten ble annulert nå i januar.

FansFC.com skriver at han skal signere for Leeds United på mandag!!!??? Også Blackpool sies å ha vist stor interesse, men at lønn ble utslagsgivende. Leeds ryktes å betale det dobbelte av hva Blackpool kunne per uke.

Høres ut som absolutt Rubbish!!  

Rubbish med sennep og ketchup, eller bare naturell - Jon R?

Hatter serveres vel med ketchuo og sennep....  ;)

Ketchuo? En slags texmex variant av tomatsaus?  ???

Lider fortsatt etter besøket på en Mexican Ristorante i østlige London...  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Per-Stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #769 på: Februar 07, 2011, 23:51:34 »
Riise til en hardtsatsende Championshipklubb?

- Jeg har fått et par telefoner angående overganger, for å si det sånn. Problemet i England nå er at muligheten for meg er såkalt emergency loan. Da kan jeg gå til en klubb på lån i tre måneder (93 dager). Men om jeg nå går til en Championship-klubb som kjemper i toppen, og de havner på play off-plass, da får jeg ikke være med å spille de kampene, forteller Riise.

På grunn av dette kan en utlånsavtale til en Championship-klubb derfor drøye. Om en toppklubb i den nest øverste divisjonen skulle være interessert i å hente nordmannen, vil de trolig vente, slik at utlånsperioden vil omfatte et eventuelt play off.

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article3085078.ece

Ein toppklubb i NpC som håpar på direkte opprykk - men garderer med play-off? Leeds?

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #770 på: Februar 07, 2011, 23:58:54 »
Tja, kan godt hende det er Leeds. Ikke et dumt valg, da BHR kan spille både back, og sentralt. (ving også, men kan aldri forestille meg at vi trenger han der). Likevel bør vi ikke bruke for mye tid, energi og ikke minst penger på han. Vi trenger en defensiv midtbanespiller!

Bites Yer Legs

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #771 på: Februar 08, 2011, 00:52:37 »
Satser påp at Zac Thompson er mannen som er bak Connolly og Bromby i køen etter at Hughes og Crowe har forsvunnet, ser at han spilte høyreback mot York. Vi trenger definitivt ingen på høyresiden, det BH Riise kan gjøre på en fotballbane gjør Snoddy i blinde og Watt på ett bein!!!
KEEP FIGHTING!!

SirOlsen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #772 på: Februar 08, 2011, 06:44:36 »
Ã… kjære barmhjertige skaper!... La for guds skyld ikke den der Riise familien få besudle mitt kjære Leeds United!!... værsåsnill!!!   :-[ :-X :-\ :o
-SirOlsen-

brenaldo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #773 på: Februar 08, 2011, 07:50:16 »
Ã… kjære barmhjertige skaper!... La for guds skyld ikke den der Riise familien få besudle mitt kjære Leeds United!!... værsåsnill!!!   :-[ :-X :-\ :o

Støtter denne 100%!
Medlem nr. 850

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #774 på: Februar 08, 2011, 08:47:36 »
Stemmer i. Vi trenger ingen BH Riise i hvitt. Ikke god nok. Surkelugg er han også
 

kalle_92

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #775 på: Februar 08, 2011, 08:54:28 »
Hardtsatsende championshipklubb. Må vel være QPR eller noe i den duren ja. Han har familien i London, så det spørs vel om ikke QPR eller Watford er mest naturlig da? Tviler ihvertfall på at det blir oss. Han hadde vel ikke fått spille her heller.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #776 på: Februar 08, 2011, 09:34:08 »
Ã… kjære barmhjertige skaper!... La for guds skyld ikke den der Riise familien få besudle mitt kjære Leeds United!!... værsåsnill!!!   :-[ :-X :-\ :o

Støtter denne 100%!

Følger opp med å støtte denne 110%

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #777 på: Februar 08, 2011, 10:09:36 »
Tror nok ikke at Riise hadde styrket laget, men han kunne avlastet den sentrale midtbanen vår litt.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #778 på: Februar 08, 2011, 10:33:17 »
Ã… kjære barmhjertige skaper!... La for guds skyld ikke den der Riise familien få besudle mitt kjære Leeds United!!... værsåsnill!!!   :-[ :-X :-\ :o

Støtter denne 100%!

Følger opp med å støtte denne 110%
Støttes 120%. Denne spilleren ønsker jeg ikke til klubben vår. Nå begynner vi og få litt ro i spillet og unge Riise bringer bare mas og kav. (Dette er min definitive subjektive  oppfatning )

martind

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #779 på: Februar 08, 2011, 11:34:52 »
Ã… kjære barmhjertige skaper!... La for guds skyld ikke den der Riise familien få besudle mitt kjære Leeds United!!... værsåsnill!!!   :-[ :-X :-\ :o

Støtter denne 100%!

Følger opp med å støtte denne 110%
Støttes 120%. Denne spilleren ønsker jeg ikke til klubben vår. Nå begynner vi og få litt ro i spillet og unge Riise bringer bare mas og kav. (Dette er min definitive subjektive  oppfatning )

Er nede på 100% støtte her. Men veldig enig i at vi bør holde oss unna denne karen. Undertegnede slo forresten en tunnel på BH i en lokal juleturnering i 2009 :)

Blir spennende å se hvem som kommer inn portene på ER de nærmeste ukene. En skikkelig forsterknning og håpet om opprykk er tilstede :)
MOT!! We are Leeds!