Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17  (Lest 229670 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

trondt

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #780 på: Februar 08, 2011, 12:20:56 »
Ã… kjære barmhjertige skaper!... La for guds skyld ikke den der Riise familien få besudle mitt kjære Leeds United!!... værsåsnill!!!   :-[ :-X :-\ :o

Støtter denne 100%!

Følger opp med å støtte denne 110%
Støttes 120%. Denne spilleren ønsker jeg ikke til klubben vår. Nå begynner vi og få litt ro i spillet og unge Riise bringer bare mas og kav. (Dette er min definitive subjektive  oppfatning )

Er nede på 100% støtte her. Men veldig enig i at vi bør holde oss unna denne karen. Undertegnede slo forresten en tunnel på BH i en lokal juleturnering i 2009 :)

Blir spennende å se hvem som kommer inn portene på ER de nærmeste ukene. En skikkelig forsterknning og håpet om opprykk er tilstede :)
Er også på 100% her.
Når det gjelder hvem Sveviks 2. valg som spiss slår eller har slått tunnel på så tror jeg ikke vi skal bruke dette som utvelgelseskriterium for å få kontrakt med Leeds ;D

kendo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #781 på: Februar 08, 2011, 22:43:00 »
Trialisten er en amerikansk spiller med Irsk pass,hvem kan det være?
 

Per-Stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #782 på: Februar 08, 2011, 22:58:02 »
Trialisten er en amerikansk spiller med Irsk pass,hvem kan det være?

Er den mystiske franske prøvespelaren amerikansk med irsk pass?!?!

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #783 på: Februar 08, 2011, 22:59:25 »
Trialisten er en amerikansk spiller med Irsk pass,hvem kan det være?

Er den mystiske franske prøvespelaren amerikansk med irsk pass?!?!

 ;D



SirOlsen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #784 på: Februar 08, 2011, 23:28:13 »
Vik fra oss O`mørke Berit Riise demon!!!!!!!!!!!  >:(
-SirOlsen-

LEO

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #785 på: Februar 09, 2011, 07:39:46 »
Nå er ikke B H Riise høyre back og han skal til en klubb hvor han får garantier for å spille.
Han er midtbane spiller og det er det Drillo vil ha han som.

Derfor er han ikke aktuell for oss.


ps. Manageren til Norwich har fått 2 millioner pund å bruke til forsterkninger.

Hvor mye har Grayson til rådighet ?
 

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #786 på: Februar 09, 2011, 09:18:56 »
Nå er ikke B H Riise høyre back og han skal til en klubb hvor han får garantier for å spille.
Han er midtbane spiller og det er det Drillo vil ha han som.

Derfor er han ikke aktuell for oss.


ps. Manageren til Norwich har fått 2 millioner pund å bruke til forsterkninger.

Hvor mye har Grayson til rådighet ?
Ingenting grunnet Bates sin grådighet

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #787 på: Februar 09, 2011, 09:30:38 »
Nå er ikke B H Riise høyre back og han skal til en klubb hvor han får garantier for å spille.
Han er midtbane spiller og det er det Drillo vil ha han som.

Derfor er han ikke aktuell for oss.


ps. Manageren til Norwich har fått 2 millioner pund å bruke til forsterkninger.

Hvor mye har Grayson til rådighet ?
Ingenting grunnet Bates sin grådighet

Ooooo. Bates-prosa.  ;D

Den muligheten har du ligget og ventet på som gjedda i sivet, håkon.  ;)
Jon R.

kilgallon

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #788 på: Februar 09, 2011, 10:01:20 »
http://www.leedsunited.com/news/20110207/york-friendly-ends-in-stalemate_2247585_2287824

Dårlig med 0-0 med et såpass sterkt lag. Lurer på hvem denne trialisten er. Hvorfor offentliggjør de det ikke? Langt i fra sikkert at det er Dabo.

auren
Ifølge Wikipedia så signet Dabo med New England Revolution i går.

Ferre


nesehår

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #790 på: Februar 09, 2011, 12:03:36 »
Jack Hobbs skal lånes ut, men Eriksson er kanskje for gløgg til å gi ham til en konkurrent ?

http://www.thebluearmy.co.uk/news/Hobbs-lined-loan/article-3199193-detail/article.html

Trond90

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #791 på: Februar 09, 2011, 15:26:34 »
http://www.mlssoccer.com/news/article/american-exports-lichaj-join-leeds-loan

Det tyder vel på at Connolly er skadet og blir ute en liten stund?
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #792 på: Februar 09, 2011, 15:50:23 »
Jack Hobbs skal lånes ut, men Eriksson er kanskje for gløgg til å gi ham til en konkurrent ?

http://www.thebluearmy.co.uk/news/Hobbs-lined-loan/article-3199193-detail/article.html
Hvis Leicester låner han ut, betyr vel  det at han ikke er god nok for det laget , hva tilsier da at han blir en suksess hos oss. S.G har teft han men er litt skeptisk her. MOT

DanskLeedsGut

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #793 på: Februar 09, 2011, 16:05:22 »
Ja Eric Lichaj er vel erstatning for PC, som er skadet. Men der havde jeg hellere set Bromby
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #794 på: Februar 09, 2011, 16:11:10 »
Ja Eric Lichaj er vel erstatning for PC, som er skadet. Men der havde jeg hellere set Bromby

Skal vi gidde å lage en egen tråd om ham?

http://www.mlssoccer.com/news/article/american-exports-lichaj-join-leeds-loan

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

nesehår

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #795 på: Februar 09, 2011, 16:28:32 »
Jack Hobbs skal lånes ut, men Eriksson er kanskje for gløgg til å gi ham til en konkurrent ?

http://www.thebluearmy.co.uk/news/Hobbs-lined-loan/article-3199193-detail/article.html
Hvis Leicester låner han ut, betyr vel  det at han ikke er god nok for det laget , hva tilsier da at han blir en suksess hos oss. S.G har teft han men er litt skeptisk her. MOT

NEI HER FÃ…R DU INGEN GARANTIER ! Men ... han har altså vært veldig bra siste 2 sesonger.... "Alongside Leicester's League One title, Hobbs was named in the PFA League One Team of the Year (....) His overall performance in the 2009–10 season earned him the club's player of the year and players' player of the year (shared with teammate Andy King) awards on 27 April 2010".....Det er jo også noe som heter "out of favour". Tror dette kan være et slikt tilfelle. For dem som savner Kisnorbo, så er dette altså karen som tidlig parkerte den mannen på benken....

nesehår

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #796 på: Februar 09, 2011, 16:34:52 »
Og Kafftein mot slutten av fjoråret. Saken er vel at Svennis er besatt av tanken på ekstrem fart ( i eget forsvar). I Svennis bok  faller han da igjennom. Men nyttig i massevis likevel.....
Sorry lads . En strøtanke som naturligvis er borte i overimorgen....

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #797 på: Februar 09, 2011, 17:28:42 »
Nå er ikke B H Riise høyre back og han skal til en klubb hvor han får garantier for å spille.
Han er midtbane spiller og det er det Drillo vil ha han som.

Derfor er han ikke aktuell for oss.


ps. Manageren til Norwich har fått 2 millioner pund å bruke til forsterkninger.

Hvor mye har Grayson til rådighet ?
Ingenting grunnet Bates sin grådighet

Ooooo. Bates-prosa.  ;D

Den muligheten har du ligget og ventet på som gjedda i sivet, håkon.  ;)
Håkon trenger ikke å ligge å vente på en slik mulighet. Dette blir egentlig bare
bevist hver dag egentlig, og muligheten ligger åpen hver gang gnomefar uttaler seg ;D
Bare så synd at det tar så lang tid for enkelte å se det store bildet her...

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #798 på: Februar 12, 2011, 10:49:41 »
Grayson har ikke gitt opp Michael Johnson:

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-Grayson-could-take.6716465.jp

Simon Grayson has given the clearest hint yet of a plan to bring Michael Johnson to Leeds United by revealing that Manchester City want assurances over the midfielder's fitness before sending him out on loan

pedro

Leedsomaniac

torivar

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #800 på: Februar 14, 2011, 15:10:46 »
Nå er ikke B H Riise høyre back og han skal til en klubb hvor han får garantier for å spille.
Han er midtbane spiller og det er det Drillo vil ha han som.

Derfor er han ikke aktuell for oss.


ps. Manageren til Norwich har fått 2 millioner pund å bruke til forsterkninger.

Hvor mye har Grayson til rådighet ?
Ingenting grunnet Bates sin grådighet

Ooooo. Bates-prosa.  ;D

Den muligheten har du ligget og ventet på som gjedda i sivet, håkon.  ;)
Håkon trenger ikke å ligge å vente på en slik mulighet. Dette blir egentlig bare
bevist hver dag egentlig, og muligheten ligger åpen hver gang gnomefar uttaler seg ;D
Bare så synd at det tar så lang tid for enkelte å se det store bildet her...

Jeg må si at jeg er evig takknemlig for at ikke fotballspillere og de aller fleste Leedsfans har den innsikt i å se det store bildet som du har DHY.

bwirum

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #801 på: Februar 14, 2011, 16:14:10 »
Bare så synd at det tar så lang tid for enkelte å se det store bildet her...
Tja, jeg ser i det store bildet at vi pr dato ligger godt over min forhåpning om årets sesong. Må si jeg er tålig fornøyd. Men det er klart, mye vil ha mer, så jeg hadde ikke sagt nei takk til et par virkelig gode forsterkninger på de rette plassene jeg heller.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #802 på: Februar 14, 2011, 16:50:11 »
Nå er ikke B H Riise høyre back og han skal til en klubb hvor han får garantier for å spille.
Han er midtbane spiller og det er det Drillo vil ha han som.

Derfor er han ikke aktuell for oss.


ps. Manageren til Norwich har fått 2 millioner pund å bruke til forsterkninger.

Hvor mye har Grayson til rådighet ?
Ingenting grunnet Bates sin grådighet

Ooooo. Bates-prosa.  ;D

Den muligheten har du ligget og ventet på som gjedda i sivet, håkon.  ;)
Håkon trenger ikke å ligge å vente på en slik mulighet. Dette blir egentlig bare
bevist hver dag egentlig, og muligheten ligger åpen hver gang gnomefar uttaler seg ;D
Bare så synd at det tar så lang tid for enkelte å se det store bildet her...

Du hadde hatt "fine" dager på forumet hvis det hadde gått dårlig med Leeds for da hadde du jo fått opinionen med deg. Problemet er jo at det går meget bra med denne klubben, vi er i definitiv fremarsj.

Sist gang vi var i The Championship ble jo lommeboken åpnet mange ganger, men vi rykket ned fordet. Er overrasket over hvor mange ganger folk klarer å glemme historien...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

bwirum

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #803 på: Februar 14, 2011, 17:08:52 »
Sist gang vi var i The Championship ble jo lommeboken åpnet mange ganger, men vi rykket ned fordet. Er overrasket over hvor mange ganger folk klarer å glemme historien...
Til h.b/dhy's forsvar her så er vel forskjellen at "alle" ser en spesifikk del av laget som så sårt kunne trengt en oppdatering og som høyst sannsynlig hadde gjort oss om helhet mye bedre... I så måte tror jeg de fleste er enige.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Rudi G.

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #804 på: Februar 14, 2011, 17:11:08 »
Kommer han nå?

Leeds United are ready to sign Manchester City midfielder Michael Johnson. 

The People report that City are ready to send the midfielder on loan to Elland Road.

Johnson, 22, is virtually back to full fitness after a catalogue of injuries blighted his career.

Now City boss Roberto Mancini will let Johnson go out this week to get regular match action with Leeds the favoured destination.

http://www.leedsunited-mad.co.uk/news/tmnw/leeds_set_for_midfield_addition_646422/index.shtml


jarle

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #805 på: Februar 14, 2011, 17:20:50 »


Sist gang vi var i The Championship ble jo lommeboken åpnet mange ganger, men vi rykket ned fordet. Er overrasket over hvor mange ganger folk klarer å glemme historien...

åhhh så det var derfor vi rykket ned... hmm godt å vite!

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #806 på: Februar 14, 2011, 17:42:07 »
Kommer han nå?

Leeds United are ready to sign Manchester City midfielder Michael Johnson. 

The People report that City are ready to send the midfielder on loan to Elland Road.

Johnson, 22, is virtually back to full fitness after a catalogue of injuries blighted his career.

Now City boss Roberto Mancini will let Johnson go out this week to get regular match action with Leeds the favoured destination.

http://www.leedsunited-mad.co.uk/news/tmnw/leeds_set_for_midfield_addition_646422/index.shtml



Er dette "redningen" da?
Håper fortsatt at Larry finner ein holding midfielder som kan snørpe sammen forsvar og midtbane - da får eg trua på STORE ting denne sesongen :D
COME ON LEEDS !!

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #807 på: Februar 14, 2011, 18:13:04 »
Kommer han nå?

Leeds United are ready to sign Manchester City midfielder Michael Johnson. 

The People report that City are ready to send the midfielder on loan to Elland Road.

Johnson, 22, is virtually back to full fitness after a catalogue of injuries blighted his career.

Now City boss Roberto Mancini will let Johnson go out this week to get regular match action with Leeds the favoured destination.

http://www.leedsunited-mad.co.uk/news/tmnw/leeds_set_for_midfield_addition_646422/index.shtml




mitt tips är att johson inte kommer denna veckan utan leeds avvaktar så de kan utnyttja 93dagarsregeln och ha honom i ev playoff
 

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #808 på: Februar 14, 2011, 19:08:06 »
Og Kafftein mot slutten av fjoråret. Saken er vel at Svennis er besatt av tanken på ekstrem fart ( i eget forsvar). I Svennis bok  faller han da igjennom. Men nyttig i massevis likevel.....
Sorry lads . En strøtanke som naturligvis er borte i overimorgen....

Synes det var en god tanke jeg, "nesehår". (navnet skjemmer ingen)  :)
Jon R.

lojosang

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #809 på: Februar 15, 2011, 01:53:34 »
Svennis er vel først og fremst opptatt av tanken på å knytte til seg kjendiser?  :)
- Leif Olav